FrkHøne Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #261 Del Skrevet 9. mars 2010 Å, så kjekt det var å lese her! Det er en helt egen ubeskrivelig utrolig følelse. Gå rundt og smil, du har god grunn til det! :rødme: Ønsker deg en fin tirsdag! Ja tror jeg har fått helt fornyet energi her altså. I tillegg så er jeg nesten ikke trøtt, alle de siste dagene har jeg våknet rundt 8 tia om morgenen, og jeg er virkelig et B menneske! Så herlig å lese Deilig å gå rundt med en liten hemmelighet i magen som bare dere vet om Blir liksom enda mer forelsket i hverandre Ha en fin tirsdag Ja det er ubeskrivelig :rødme: Heldigvis har jeg så mange nære venninner som enter er gravide eller akkurat har fått baby, og de har jeg sagt det til Tenker som så, at om det går galt, har jeg flere å støtte meg til.. Ja tror nok forelskelsen har fått seg en "boost" Ha en fin dag dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charliene Skrevet 9. mars 2010 #262 Del Skrevet 9. mars 2010 DETTE SKAL IKKE GÅ GALT Når den har brukt så lang tid på å sitte på plass, har den nok gravd seg godt ned, og bli bliende helt til 9 mnd!!! JEG KRYSSER ALLE FINGRE FOR DEG.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #263 Del Skrevet 9. mars 2010 Ja satser jo på at alt skal gå bare greit :rødme: Men jeg har fått halsbrann allerede!! :sukk: Spiste taco isted, og nå har jeg skikkelig halsbrann... Fikk det tilogmed før jeg fant ut at jeg var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 9. mars 2010 #264 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei du! Guri, så mange forskjellige symptomer man kan ha! Halsbrann har jeg aldri hatt( bank i bordet), men det hørtes ikke godt ut...! Liker tickeren din, så deilige farger, + at guri, tiden går fort! Syns du klarer deg bra jeg:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #265 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg måtte bare prøve, og som dere ser så går det fint ann å bruke EL test som GT Min er iallefall SUPER positiv, det er den grønne. Og GT er jo også veldig positiv da :rødme: Og jeg holdt jo på med EL testene samtidig som jeg fikk to streker på GT, og EL testene begynte å bli positive noen dager før jeg fikk den svake streken på GT Så vet dere iallefall det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. mars 2010 #266 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg måtte bare prøve, og som dere ser så går det fint ann å bruke EL test som GT Min er iallefall SUPER positiv, det er den grønne. Og GT er jo også veldig positiv da :rødme: Og jeg holdt jo på med EL testene samtidig som jeg fikk to streker på GT, og EL testene begynte å bli positive noen dager før jeg fikk den svake streken på GT Så vet dere iallefall det El tester kan brukes som gt ja Fant ut det i mai når jeg lette etter el og el testen var positiv dag etter dag...tok en gt og den var positiv...da skjønte jeg veldig lite Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 10. mars 2010 #267 Del Skrevet 10. mars 2010 Ååh så fine positive tester :rødme: Har tenkt på det noen ganger hvordan det ville vært å få positiv GT-test. Høres ut som en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #268 Del Skrevet 10. mars 2010 Ååh så fine positive tester :rødme: Har tenkt på det noen ganger hvordan det ville vært å få positiv GT-test. Høres ut som en drøm Det er heeelt fantastisk!! :rødme: Har tenkt på det LENGE, hvordan det hadde vært å stå der med en positiv GT, men aldri klart å forestille meg det ordentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #269 Del Skrevet 10. mars 2010 El tester kan brukes som gt ja Fant ut det i mai når jeg lette etter el og el testen var positiv dag etter dag...tok en gt og den var positiv...da skjønte jeg veldig lite Ha en super dag Jeg tenkte ikke så mye over det når de første begynte å bli positive, jeg trodde jo jeg muligens var på tur å få EL da.. Men så kom jo den andre med to streker også :rødme: Håper du får en ekstra fin bonus fridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 15. mars 2010 #270 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Helluen! Jasså frkhøne, hvordan er det med deg? Fine helg? Hvordan er formen ikke minst!! Tiden går så fort!! Håper noen av oss får hive oss inn med en sånne ticker sammen med deg da:) Klemmer! Endret 15. mars 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #271 Del Skrevet 15. mars 2010 Helluen! Jasså frkhøne, hvordan er det med deg? Fine helg? Hvordan er formen ikke minst!! Tiden går så fort!! Håper noen av oss får hive oss inn med en sånne ticker sammen med deg da:) Klemmer! Her går det bare fint! Hatt en ganske slitsom helg, arbeid med en hel masse stress og alt for mye å gjøre Formen er helt super den, kjenner egentlig lite til at jeg er enda.. Tror ikke det har gått helt opp for meg enda JA! Kan ikke noen av dere som er her komme etter, hadde vært sååå morsomt!! Kaster ut MASSE babystøv på dere alle sammen!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 15. mars 2010 #272 Del Skrevet 15. mars 2010 Slitsom helg? Nei Nei Nei, helgen skal man slappe av, og sove !!! Hehe, gi meg noen uker så kommer jeg;) Hehehehe;) Må bli gravid nå, da vi skal i 2 bryllup til venner av kjæresten i Juni, og ja, vil enten drikke eller være gravid altså..!! Men så deiligt at du ikke kjenner noenting da, det må ver en drøm :) !!! Takker for babystøv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 15. mars 2010 #273 Del Skrevet 15. mars 2010 Om du har jobbe i helgen, så håper jeg du får slappe litt av i dag da! Nyt mandagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. mars 2010 #274 Del Skrevet 15. mars 2010 *innom og suger til meg litt babystøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #275 Del Skrevet 15. mars 2010 Slitsom helg? Nei Nei Nei, helgen skal man slappe av, og sove !!! Hehe, gi meg noen uker så kommer jeg;) Hehehehe;) Må bli gravid nå, da vi skal i 2 bryllup til venner av kjæresten i Juni, og ja, vil enten drikke eller være gravid altså..!! Men så deiligt at du ikke kjenner noenting da, det må ver en drøm :) !!! Takker for babystøv!! Ja noen må desverre arbeide i helgene.. (annen hver for min del) Er veldig godt at jeg ikke har noen plager enda, men bank i bordet, for det kan enda komme Om du har jobbe i helgen, så håper jeg du får slappe litt av i dag da! Nyt mandagen! Mandagen har vært god og ha, heldigvis fri i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. mars 2010 #276 Del Skrevet 15. mars 2010 Gratulerer med graviditet! Så utrolig hyggelig lesning i dagboka di, må nesten få meg en selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #277 Del Skrevet 16. mars 2010 Gratulerer med graviditet! Så utrolig hyggelig lesning i dagboka di, må nesten få meg en selv!! Tusen takk :rødme: Ja det er kjekt med disse dagbøkene, man får trøst når man trenger det også bli vi jo så glade når noe positivt skjer! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. mars 2010 #278 Del Skrevet 16. mars 2010 Så deilig at du holder deg unna kvalmen. Håper det fortsetter sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. mars 2010 #279 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei på deg nygravide! jeg er ny her hos deg, tror jeg iallfall... har falt litt av dagbokskrivinga i det siste. Men veldig koselig å lese om positive tester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #280 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei på deg nygravide! jeg er ny her hos deg, tror jeg iallfall... har falt litt av dagbokskrivinga i det siste. Men veldig koselig å lese om positive tester! Så hyggelig med nye personer i boka mi! Er ikke like lett å holde styr på alle her inne nei Positive tester vi litt for! Hadde ikke trodd jeg skulle være så heldig å få se en positiv GT på leenge, men fy så deilig det var når den kom :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå