Devilina Skrevet 7. mars 2010 #241 Del Skrevet 7. mars 2010 Klart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seraphina Skrevet 7. mars 2010 #242 Del Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer så masse :D :D :D Borte en liten stund fra Kvinneguiden, og se hva som skjer :D HERLIG!! Hvordan føles det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 7. mars 2010 #243 Del Skrevet 7. mars 2010 Hey hey hey!!! Gratulerer så masse masse masse! Er ikke misinnelig,,neida!Hehe:) Hvordan er formen da? Merket du ingenting liksom? Klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #244 Del Skrevet 7. mars 2010 Tusen takk alle sammen! Jeg tar gladelig imot alt av babystøv, både og Gratulerer så masse :D :D :D Borte en liten stund fra Kvinneguiden, og se hva som skjer :D HERLIG!! Hvordan føles det? Det føles veldig godt! :rødme: Litt rart da, men...Tror nok det tar sin tid før det synker ordentlig inn Var veldig godt å komme hjem til mannen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 7. mars 2010 #245 Del Skrevet 7. mars 2010 Jaaaaa!! Ticker :strix: :strix: Blir så glad av ny-gravide at jeg synes virkelig vi bør ordne det litt oftere her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 7. mars 2010 Hey hey hey!!! Gratulerer så masse masse masse! Er ikke misinnelig,,neida!Hehe:) Hvordan er formen da? Merket du ingenting liksom? Klemmer! Formen er kjempe den! Kjente INGENTING til det, kjenner ikke noe enda, bare litt småmurringer, liksom mensmurringer.. Vi får se hvordan det blir om et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 7. mars 2010 #247 Del Skrevet 7. mars 2010 Formen er kjempe den! Kjente INGENTING til det, kjenner ikke noe enda, bare litt småmurringer, liksom mensmurringer.. Vi får se hvordan det blir om et par uker Hehe, ja, ikke sanr! Ja, det blir en spennende tid da:)!! Veldig gla på dine vegne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asteria Skrevet 7. mars 2010 #248 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) ÅÅhhhh... GRATULERER frkhøne!!! Lenge siden jeg har vært innom deg, men dette var jo helt fantastiske nyheter da! Du fikk pos test ganske tidlig du.. Hvilken DPO ble den svak pos egentlig?? Heldige deg Endret 7. mars 2010 av Asteria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #249 Del Skrevet 7. mars 2010 Hehe, ja, ikke sanr! Ja, det blir en spennende tid da:)!! Veldig gla på dine vegne!!! Tusen takk :rødme: ÅÅhhhh... GRATULERER frkhøne!!! Lenge siden jeg har vært innom deg, men dette var jo helt fantastiske nyheter da! Du fikk pos test ganske tidlig du.. Hvilken DPO ble den svak pos egentlig?? Heldige deg Jeg vet egentlig ikke når jeg hadde EL denne mnd, da jeg begynte å teste for EL for sent tydeligvis, jeg har hatt tidlig EL denne mnd. Men ca 12 dager etter min egen teori, og 9 dager etter en eggløsningskalkulators tid på EL iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #250 Del Skrevet 7. mars 2010 Så deilig å komme hjem til mannen :rødme: Vi bare gliser hele tiden, begge to! Ligger her og kjenner at det murrer skikkelig nederst i magen.. Tenk at det faktisk skal bli et lite liv inni der!! Dette må være den mest fantastiske følelsen jeg noen sinne har kjent, rett over følelsen like etter at vi hadde sagt JA til hverandre i kirka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 7. mars 2010 #251 Del Skrevet 7. mars 2010 Så deilig å komme hjem til mannen :rødme: Vi bare gliser hele tiden, begge to! Ligger her og kjenner at det murrer skikkelig nederst i magen.. Tenk at det faktisk skal bli et lite liv inni der!! Dette må være den mest fantastiske følelsen jeg noen sinne har kjent, rett over følelsen like etter at vi hadde sagt JA til hverandre i kirka :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. mars 2010 #252 Del Skrevet 8. mars 2010 4 uker! Ha en fin dag frkhøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 8. mars 2010 #253 Del Skrevet 8. mars 2010 GRATULERER!!! :danser: Tenk at du er En inspirasjon ja...nå skal det hjem å settes igang her i gårn skal jeg si deg for nå vil jeg komme etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #254 Del Skrevet 8. mars 2010 GRATULERER!!! :danser: Tenk at du er En inspirasjon ja...nå skal det hjem å settes igang her i gårn skal jeg si deg for nå vil jeg komme etter... Tusen takk Ja tenk :rødme: Ja jeg håper virkelig at noen av de jeg har fulgt med på her kan komme etter i samme mnd!! Det hadde vært så skøy! Så det er bare å hive seg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 8. mars 2010 4 uker! Ha en fin dag frkhøne Ja!! :D:D Ha en fin dag du også! (Jeg skal gå rundt å smile hele dagen jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 8. mars 2010 #256 Del Skrevet 8. mars 2010 Koselig lesning her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seraphina Skrevet 8. mars 2010 #257 Del Skrevet 8. mars 2010 4 uker allerede Det er godt å være inne her og lese, alle er så positive! Helt herlig Gleder meg til å følge med i boka di fremover!! Noen symptomer enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #258 Del Skrevet 8. mars 2010 4 uker allerede Det er godt å være inne her og lese, alle er så positive! Helt herlig Gleder meg til å følge med i boka di fremover!! Noen symptomer enda da? Så koselig å høre da :rødme: Liker at ting endelig er litt positive! Ikke noen fremtredende symptomer enda nei, jeg har ømme bryster og fått en mørk ring rundt brystvorten, må være det eneste Litt små murringer nederst i magen også, men vil vel tro at det er heeelt normalt ja! Krysser bare alt for at denne kan bli en skikkelig graviditetsdagbok i hele 9 mnd da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 9. mars 2010 #259 Del Skrevet 9. mars 2010 Å, så kjekt det var å lese her! Det er en helt egen ubeskrivelig utrolig følelse. Gå rundt og smil, du har god grunn til det! :rødme: Ønsker deg en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. mars 2010 #260 Del Skrevet 9. mars 2010 Så deilig å komme hjem til mannen :rødme: Vi bare gliser hele tiden, begge to! Ligger her og kjenner at det murrer skikkelig nederst i magen.. Tenk at det faktisk skal bli et lite liv inni der!! Dette må være den mest fantastiske følelsen jeg noen sinne har kjent, rett over følelsen like etter at vi hadde sagt JA til hverandre i kirka Så herlig å lese Deilig å gå rundt med en liten hemmelighet i magen som bare dere vet om Blir liksom enda mer forelsket i hverandre Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå