Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...

kristian82

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss
Alle hankjønnene ble i alle fal euforiske! Er det noen her på KG som skal skrive "Ja, jeg er pen" i passende tråder så er det henne. :cool:

*Vente på tilsvarende postinger fra andre pene kvinenr her på KG*

Jeg tviler ikke på at Euforia er kjempepen, for det tror jeg så absolutt, men jeg har også en mistanke om at det ikke skal så mye til før mennene her på forumet synes en jente er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Du har sikkert tatt vare på bildet du, Brutal mann. Kan du ikke poste det i et innlegg da?

:)

Om jeg hadde tatt vare på bildet så hadde jeg aldri postet eller videresendt det på noen som helst måte. Bildet ble ikke lagt ut for at hvem som helst skulle spre det til hvem som helst. Respekt og integritet mister, respekt og integritet!

*Herregud så mange idioter det finnes her i verden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er et spill og en offermentalitet. Jeg vil heller velge å gå til sengs med en fyr når jeg føler for det. Så får han bare dumpe meg etterpå om det er det han vil.

Herregud for en innstilling! Enten er du da 14iz, eller blåst i hue, eller begge deler.

Ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg tviler ikke på at Euforia er kjempepen, for det tror jeg så absolutt, men jeg har også en mistanke om at det ikke skal så mye til før mennene her på forumet synes en jente er pen.

Ikke for pen nei, her snakker vi kjempepen. Store knallblå klare øyne, mørkt hår i pen kontrast til lys hud og røde fyldige sexy lepper. Alt i alt, godt over snittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Ikke for pen nei, her snakker vi kjempepen. Store knallblå klare øyne, mørkt hår i pen kontrast til lys hud og røde fyldige sexy lepper. Alt i alt, godt over snittet.

Jeg tviler ikke på at hun er pen. Var jo ikke det jeg sa da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler ikke på at hun er pen. Var jo ikke det jeg sa da.

Ungdom er vel generelt pen - dette er altså en jente på 16-17 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Ungdom er vel generelt pen - dette er altså en jente på 16-17 år.

Jepp, jeg bare inbiller meg at det ikke skal så mye til å for å imponere mennene her på forumet egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Olav_*

Alt ettersom smaken er...syns vel blikket/øynene var stirrende, nesen butt/kort/oppstopper, leppene ujevne/skjeve/klumpet og det var var ikke no sjarm eller varme der...mitt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Alt ettersom smaken er...syns vel blikket/øynene var stirrende, nesen butt/kort/oppstopper, leppene ujevne/skjeve/klumpet og det var var ikke no sjarm eller varme der...mitt inntrykk.

Oi, det var ganske frekt sagt :nei: Du skal aldri kritisere en jentes utseendet. Da kan hun tro hun er stygg selv om hun egentlig er veldig pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Steinar40 er helt A4 utseendemessig, veier rundt 80 kg og er 180 cm høy med tynne, stilkete sykkelben. Han går i gubbe-olabukse og t-skjorter kjøpt på Dressmann. Ellers bryr han seg ikke så mye om klær og utseende. Han har en begynnende/frodig måne som han ser oppgitt på hver morgen før han får lyst til knuse speilet i ren frustrasjon. Han sprayer Axe på kroppen sin etter dusjen siden han er lettpåvirkelig. Han er skilt, eller har noen havarerte samboerforhold bak seg, og nå er han på KG for å fiske etter damer. Djiiz, det var mitt bidrag.

PS, brutal_mann faller inn under samme beskrivelse.

Huff da....hørtes ikke veldig bra ut. :fnise:

Tenk om du har rett?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lilja_*
Herregud for en innstilling! Enten er du da 14iz, eller blåst i hue, eller begge deler.

Ja?

Innlegget ditt forteller vel mest om deg selv. Hørt om dannelse? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Veronica_*
Jeg har jo nevnt de i et annet innlegg lenger oppe.

Det er ikke bare personlige erfaringer jeg baserer min skepsis til nettet på, men også andres erfaringer. Personlig har jeg hatt et par ja. Ikke noen graverende, bare at folk ikke er de de gir seg ut for å være, og ikke søker det de sier de søker. Jeg har alltid brukt god tid å date de jeg treffer, både på nett og IRL, fordi mange er bare ute etter et knull. De gidder ikke gå på mer enn tre- fire dates. Har de ikke fått noe til da, så stikker de. Veldig grei måte å sile ut useriøse menn på.

Er det ikke ganske vanlig å ha sex med en date etter 3-4 dates da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Sånn en tre fire uker du mener? Sorry, men så pene jenter er ikke single lengre enn det.

Å jo da, det er helt sikkert....enkelte vakre, pene kvinner er selvvalgt single i perioder, selv om tilbudene er der ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du setter degselv på en ufortjent høy trone med disse latterlige utsagnene dine. Ser ikke hva som gjør deg så mye bedre enn mennene her inne bare fordi du er født med fitte. Tror kanskje du hadde hatt godt av å logge av forumet, klatre ned fra tronen din bak PC-en og gå litt ut i den virkelige verden; der kan du se hvor mange «freaker» det er blant mennene og hvor mange menn som ikke har høye krav for å syns en jente er pen. Jeg tror du vil bli overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da....hørtes ikke veldig bra ut. :fnise:

Tenk om du har rett?!

Utseendet er ikke alt og jeg skulle faktisk hatt noen flere t-skjorter.

Er de bra på Dressmann altså? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lisa_*

Jeg reagerte også litt på dette utsagnet. Ser du ned på mennene her fordi de er på forum, Stjernedryss? Hvorfor er du bedre enn dem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...