Gå til innhold

Behandler du pene mennesker annerledes en mindre pene?

Gjest Kjekk

Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verden skulle jeg gjøre det? Personlig synes jeg ofte de som er litt mindre pene er mere søte og attraktive. F. eks en litt lubben jente på 1.65-1.70 er mye mere attraktiv enn en på 1.80 som er tynn. Derfor blir det vel til at jeg behandler alle likt. (det inkluderer så klart ikke de persjonene man bare ikke greier å omgås, der er jeg veldig dårlig på å oppføre meg bra. :nei: til meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
http://www.topnews.in/files/images/IrinaShayk2.jpg

Hun er modell da.. Men sånne jenter ser man overalt på gaten. De har utrolig flotte aksikter, beinstruktur og lepper. Ikke absolutt alle er vakre, men det er et helt annet nivå der borte..

Det er sånn jeg ser for meg typiske østeurepiske damer ja. Alt for stramme trekk i ansiktet, mangler det "jomfru i nød" eventyrprinsesseansiktet som norske jenter har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Haha, slenger meg på den siste der.

Russiske damer er enten kjempepene eller kjempestygge etter hva jeg har sett. Se på Natalia Vodianova, f.eks. Hun er kjempepen.

Dette er ikke sant. Er mange russiske jenter på universitetet i Oslo f.eks. og mange er søte. Altså i midten. Men én som jeg har sett er usedvanlig sinnsykt pen da. Tror hun er den fineste på hele universitetet faktisk. Eller utvekslingstudent, er litt usikker nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
Dette er ikke sant. Er mange russiske jenter på universitetet i Oslo f.eks. og mange er søte. Altså i midten. Men én som jeg har sett er usedvanlig sinnsykt pen da. Tror hun er den fineste på hele universitetet faktisk. Eller utvekslingstudent, er litt usikker nå

Jeg skrev "etter hva jeg har sett".

Ikke at det var sant, det er subjektivt. Ikke har jeg sett alle i Russland heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Herregud for noen lepper! Ho ser ut som en tiger! hehe

Jeg syns også leppene var rare ! Ikke noe søtt smil akkurat ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er sånn jeg ser for meg typiske østeurepiske damer ja. Alt for stramme trekk i ansiktet, mangler det "jomfru i nød" eventyrprinsesseansiktet som norske jenter har.

enig, de ser ikke "lost" ut som norske jenter ofte gjør. Kvinner fra Russland, kan ikke tenke meg noe vakrere. har norsk kjæreste, men alltid lov å drømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Var vi nødt til å få vite at du ler litt, du fullstendig anonyme... ;)

Jo, nei, jeg tenkte at hun kanskje er dama som vasker toaletten på jobb i vårt private næringsliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Hva med henne?

Pen jente ! Men ikke blond .Hun ser ikke ut til å ha markerte kinnbein heller .

Ser veldig russisk ut .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva med henne?

Hun er driitsøt, men er for Lolita for min smak. Men pen. Kjent for å være alveaktig i moteverdenen.

Jeg har jobbet i Paris som designerassistent og sett mye skjønnhet. De aller peneste har vært russerne, franske jenter (men de man finner på gaten er dessverre ikke pene, ser ut som utvekslingsstudentene man ser i Oslo, blæh), noen pene polske har det vært, italienske var vakre. Noen fine norske har det vært, men de har ikke spennende nok ansikter dessverre. Og Iselin er en hest, fatter ikke hvorfor hun skal representere oss ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Pen jente ! Men ikke blond .Hun ser ikke ut til å ha markerte kinnbein heller .

Ser veldig russisk ut .

Hun er veldig utypisk russisk faktisk. Se på øynene, de er mongoloide. Hun har noe sånt blod har jeg lest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
Synes du hun er fin?

Ja, men var en som spurte om hvordan blonde, russiske jenter så ut, og om noen hadde bilder, derfor sendte jeg linken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hun er driitsøt, men er for Lolita for min smak. Men pen. Kjent for å være alveaktig i moteverdenen.

Jeg har jobbet i Paris som designerassistent og sett mye skjønnhet. De aller peneste har vært russerne, franske jenter (men de man finner på gaten er dessverre ikke pene, ser ut som utvekslingsstudentene man ser i Oslo, blæh), noen pene polske har det vært, italienske var vakre. Noen fine norske har det vært, men de har ikke spennende nok ansikter dessverre. Og Iselin er en hest, fatter ikke hvorfor hun skal representere oss ....

Oh ja, også glemte jeg de brasilianske, men ikke alle. De er veldig veldig forskjellige pga en lapskaus med etnisiteter i brazil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...