Gå til innhold

Behandler du pene mennesker annerledes en mindre pene?


Gjest Kjekk

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Ha ha - Ja jeg er sikker utrolig inbildsk da som du sier , helt greit for meg , er ikke kriminelt å væe innbildsk da vet du ...: ) Men jeg mener jeg leser ansiktsuttrykk & blikk meget bra ,og klarer å se forskjell på oppriktig ekte oppførsel og tilgjordt falsk oppførsel .

Jeg tenker de mindre pene kvinnene - er i tillegg uvanlig klønete , dumme og uoppdragne da jeg ....kontra finere damer som kan oppføre seg blant folk og klarer å la vær å søle folk opp i ansiktet og håret og stikke pekefingre i ryggen og dytte ...slike burde egentlig vært kastet ut av utesteder , ved at man sier fra til vakta - dersom de er så fulle at de ikke klarer å holde glasset sitt og forulemper andre folk der inne .Mener nå jeg .

Kanskje slik oppførsel rett og slett er mer utbredt og vanlig blant mindre pene kvinner da : ) At de lettere mister sin vanlige gode folkeskikk med litt alkohol innabords - kontra de FINE damene som kan drikke med stil .Typisk adferd kunn for mindre pene folk da .

Noen fordommer må jo vi pene ha mot de stygge også vet du : ) Som oftest er det de styggeste & feiteste kvinnene som blir mest vulgær og ekkel i fylla .Samt kler seg som horer ute : ) Skjelden en pen kvinne trenger vandre rundt med puppene & valkene hengende UTE - for å få samme oppmerksomhet som DEM : )

he he

:popcorn:

he he :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Kanskje slik oppførsel rett og slett er mer utbredt og vanlig blant mindre pene kvinner da : ) At de lettere mister sin vanlige gode folkeskikk med litt alkohol innabords - kontra de FINE damene som kan drikke med stil .Typisk adferd kunn for mindre pene folk da .

Neppe, men hvis du oppfører deg like arrogant i virkeligheten som her på forumet så er det ikke rart du kanskje ikke alltid blir møtt med så veldig hyggelig tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om man er pen eller ikke betyr ikke en dritt i det lange løp! IKKE EN J....DRITT! Jeg går fra usynlig uten sminke til pang! med sminke (slik er nå mitt ansikt, vet ikke hvorfor, kanskje fordi jeg har veldig bleke øyenvipper og blek grå hud uten sminke). Selvfølgelig får man mer oppmerksomhet på GATEN eller fra fyren i kassen når man ser bra ut, men hvilken rolle spiller GATEN? Man får ikke gode jobbtilbud på gaten, ikke frieri heller. Menn løper ikke etter meg på gaten og han fra kassen gir meg ikke gratis mat. Jeg har virkelig ikke opplevd noen fordeler ved det gode utseendet: jeg strever like mye på arb.markedet, med studier, menn og forhold som alle andre.

At man får oppmerksomhet på byen... hvem får ikke oppmerksomhet på byen? Ser at noen her som har proklamert seg som veldig pene snakker om byen, men det er fordi de ikke vet at andre får like mye oppmerksomhet (man er jo opptatt med seg og sitt så man ser ikke andres situasjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Neppe, men hvis du oppfører deg like arrogant i virkeligheten som her på forumet så er det ikke rart du kanskje ikke alltid blir møtt med så veldig hyggelig tone.

Jeg tror mange faktisk ler nå og syns jeg har litt rett ..he he

Man kan like gjerne sette denne gruppen også i visse båser ang oppførsel og klesstil og drikkevaner : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ha ha - Ja jeg er sikker utrolig inbildsk da som du sier , helt greit for meg , er ikke kriminelt å væe innbildsk da vet du ...: ) Men jeg mener jeg leser ansiktsuttrykk & blikk meget bra ,og klarer å se forskjell på oppriktig ekte oppførsel og tilgjordt falsk oppførsel .

Jeg tenker de mindre pene kvinnene - er i tillegg uvanlig klønete , dumme og uoppdragne da jeg ....kontra finere damer som kan oppføre seg blant folk og klarer å la vær å søle folk opp i ansiktet og håret og stikke pekefingre i ryggen og dytte ...slike burde egentlig vært kastet ut av utesteder , ved at man sier fra til vakta - dersom de er så fulle at de ikke klarer å holde glasset sitt og forulemper andre folk der inne .Mener nå jeg .

Kanskje slik oppførsel rett og slett er mer utbredt og vanlig blant mindre pene kvinner da : ) At de lettere mister sin vanlige gode folkeskikk med litt alkohol innabords - kontra de FINE damene som kan drikke med stil .Typisk adferd kunn for mindre pene folk da .

Noen fordommer må jo vi pene ha mot de stygge også vet du : ) Som oftest er det de styggeste & feiteste kvinnene som blir mest vulgær og ekkel i fylla .Samt kler seg som horer ute : ) Skjelden en pen kvinne trenger vandre rundt med puppene & valkene hengende UTE - for å få samme oppmerksomhet som DEM : )

Jeg tror ikke du er innbildsk. Jeg tror (og resten av forumet) at du er utrolig usikker. Syns nesten synd på deg: du har jo et veldig fattig verdensbilde, null livserfaring og bare én hjernecelle dessverre. Og dette komme kanskje som en stor bombe, men det finnes flere pene kvinner enn deg. Du tror nesten du har monopol og kan uttale deg på vegne av alle pene.

Resten av oss prøver også å pleie egenskapene 2,3,4,5,6 osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jeg tror ikke du er innbildsk. Jeg tror (og resten av forumet) at du er utrolig usikker. Syns nesten synd på deg: du har jo et veldig fattig verdensbilde, null livserfaring og bare én hjernecelle dessverre. Og dette komme kanskje som en stor bombe, men det finnes flere pene kvinner enn deg. Du tror nesten du har monopol og kan uttale deg på vegne av alle pene.

Resten av oss prøver også å pleie egenskapene 2,3,4,5,6 osv...

Nei jeg er veldig selvsikker og tåler en støyt .

Jeg har aldri uttalt meg på vegne av alle andre kvinner - forde jeg har så utrolig lite til felles egentlig selv med mange innen samme kjønn .Jeg har mine egne meninger .Og jeg mener seriøst at pene mennesker oftere oppfører seg også MYE PENERE ute blant folk . De er mer fornem og forsiktig med alkohol ...alltså ikke like " rølpete & vulgær " som enkelte andre kvinner : ) Det er noe jeg har observert gang på gang stemmer .

Mindre attraktive kvinner kler seg også ofte mer " sexy "for å få oppmerksomhet - og viser normalt dypere utrigninger og bruker korte skjørt m.m oftere enn virkelig pene gjør - som kler seg mer " anstendig " når de går ut .

Mindre attraktive spiller mer på sex ....enn det pene gjør .Da de ikke trenger å kle seg naken nærmest for å få oppmerksomhet . Syns nesten det er flaut å se enkelte kvinner gå så lettkledd ut : ) Spesielt når de er veldig overvektige og " allt " tyter ut .

Når pene må tåle å få høre hele tiden fordommer som at de er inbildske og er tomme , dumme og allt annet tull mener jeg etc - så må jo dere andre som er mindre attraktive også tåle å høre hvor vulgær og rølpete dere oppfattes av oss : ) Alltså ikke alle - men mange av dere !

Jeg syns ærlig talt pene mennesker også oppfører seg penere vanligvis enn andre folk .Har aldri sett en flott dame oppføre seg stygt ute eller uvennlig på noen måte .

Slik jeg har sett mindre attraktive damer ofte gjør ...huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Nei jeg er veldig selvsikker og tåler en støyt .

Jeg har aldri uttalt meg på vegne av alle andre kvinner - forde jeg har så utrolig lite til felles egentlig selv med mange innen samme kjønn .Jeg har mine egne meninger .Og jeg mener seriøst at pene mennesker oftere oppfører seg også MYE PENERE ute blant folk . De er mer fornem og forsiktig med alkohol ...alltså ikke like " rølpete & vulgær " som enkelte andre kvinner : ) Det er noe jeg har observert gang på gang stemmer .

Mindre attraktive kvinner kler seg også ofte mer " sexy "for å få oppmerksomhet - og viser normalt dypere utrigninger og bruker korte skjørt m.m oftere enn virkelig pene gjør - som kler seg mer " anstendig " når de går ut .

Mindre attraktive spiller mer på sex ....enn det pene gjør .Da de ikke trenger å kle seg naken nærmest for å få oppmerksomhet . Syns nesten det er flaut å se enkelte kvinner gå så lettkledd ut : ) Spesielt når de er veldig overvektige og " allt " tyter ut .

Når pene må tåle å få høre hele tiden fordommer som at de er inbildske og er tomme , dumme og allt annet tull mener jeg etc - så må jo dere andre som er mindre attraktive også tåle å høre hvor vulgær og rølpete dere oppfattes av oss : ) Alltså ikke alle - men mange av dere !

Jeg syns ærlig talt pene mennesker også oppfører seg penere vanligvis enn andre folk .Har aldri sett en flott dame oppføre seg stygt ute eller uvennlig på noen måte .

Slik jeg har sett mindre attraktive damer ofte gjør ...huff

Du er en idiot og du har nettopp bevist det en gang til. jeg går og legger meg nå heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Nei jeg er veldig selvsikker og tåler en støyt .

Jeg har mine egne meninger .

Pene mennesker oftere oppfører seg også MYE PENERE ute blant folk .

De er mer fornem og forsiktig med alkohol ...alltså ikke like " rølpete & vulgær " som enkelte andre kvinner : )

Mindre attraktive kvinner kler seg også ofte mer " sexy "for å få oppmerksomhet - og viser normalt dypere utrigninger og bruker korte skjørt m.m oftere enn virkelig pene gjør - som kler seg mer " anstendig " når de går ut .

Mindre attraktive spiller mer på sex ....enn det pene gjør .Da de ikke trenger å kle seg naken nærmest for å få oppmerksomhet . Syns nesten det er flaut å se enkelte kvinner gå så lettkledd ut : ) Spesielt når de er veldig overvektige og " allt " tyter ut .

Når pene må tåle å få høre hele tiden fordommer som at de er inbildske og er tomme , dumme og allt annet tull mener jeg etc - så må jo dere andre som er mindre attraktive også tåle å høre hvor vulgær og rølpete dere oppfattes av oss : ) Alltså ikke alle - men mange av dere !

Jeg syns ærlig talt pene mennesker også oppfører seg penere vanligvis enn andre folk .Har aldri sett en flott dame oppføre seg stygt ute eller uvennlig på noen måte .

Slik jeg har sett mindre attraktive damer ofte gjør ...huff

:ler:

Du har jo noen poeng. De blir bare sagt på en...hva skal vi si...utradisjonell måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Du er en idiot og du har nettopp bevist det en gang til. jeg går og legger meg nå heller

Det er tydeligvis et stort og ømt " tabu " tema jeg tar opp nå ,som ingen andre har turt å nevne , men sikkert tenkt stille for seg selv ! At enkelte folks utseende også avspeiler litt av deres tilbøyelighet til oppførsel .

Kall meg gjerne en idiot - men dette er hva jeg har observert gang på gang ute blant folk .Og jeg har vært mye ute på byen i mitt liv - så har sett mye rart av oppførsel blant folk , spesielt i rus påvirket tilstand .

Jeg syns pene attraktive menn er høfligere , oppfører seg også ofte penere - enn mindre attraktive menn - som jeg og oppfatter som litt mer " rølpete og brå og ufine i adferden . Gjelder ikke bare kvinner .

Man ser og på kles stilen hvilken type de er ... Fin påkledning - ofte en finere mer dannet oppførsel også .

Sjabby kledd i slitt dongeri osv - jeg forventer meg ikke mye av dem - for å si det slik . Når det gjelder oppførsel etc

Noen mennesker er mer " siviliserte " og dannede enn andre . Og man ser det ofte på folk i både utseende og kles koder : )

Pene damer oppfører seg mer " feminint " , enn andre damer .Dermed finere oppførsel generelt .Mindre attraktive damer syns jeg har mer " maskulin " adferd ...skubber seg frem med albuene nærmest , kan ikke kø kultur men bøller etc ...

Samme for menn ! Fine menn , pent kledde , er mer gentle man enn en kar i " ungdomsklær " .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Cat fight :slåss: hehe

Yes ! Cat fight ...he he Nei men er det ikke intrisangt å se denne nye vinklingen også - gjennom andres øyne & observasjoner ? På den andre siden av bordet : ) he he

Er nå litt kjedelig å høre samme vante mytene og klaginga over hvor inbildsk og tom i huet alle pene folk må være ifølge de mindre attraktive da ! Så her får de noe å " tygge " på selv : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg var ganske tjukk før og er nå bare litt kledelig overvektig. Jeg har et pent ansikt, ganske dukkeaktig, og er høy og strak.

Jeg merker STOR forskjell på hvordan jeg blir behandlet av fremmede, både menn og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Uttdrag av tråden; Er livet lettere for pene mennesker?

Hvordan behandler du pene folk?

Er du hyggeligere mot mennesker du annser som pene, i i forhold til mindre pene mennesker?

HVILKET SPØRSML. LAVMÅL.

Unnskyldningen må være at du er ung, selvopptatt og opptatt av det ytre?

Behandle folk etter utseende?

nei, vet du hva. Jeg er høflig,og jeg behandler alle folkmed respekt.

Ike vet jeg hva du mener med mindre pen, vel jeg har en anelse.....

det kommer jo an på øyet som ser da.

Og hvem er pen.......

nei, jeg gidder ike engasjere meg i sånt fkas, så det jeg hadde tenkt ¨skrive...lar jeg vær-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_cammie_*
Om man er pen eller ikke betyr ikke en dritt i det lange løp! IKKE EN J....DRITT! Jeg går fra usynlig uten sminke til pang! med sminke (slik er nå mitt ansikt, vet ikke hvorfor, kanskje fordi jeg har veldig bleke øyenvipper og blek grå hud uten sminke). Selvfølgelig får man mer oppmerksomhet på GATEN eller fra fyren i kassen når man ser bra ut, men hvilken rolle spiller GATEN? Man får ikke gode jobbtilbud på gaten, ikke frieri heller. Menn løper ikke etter meg på gaten og han fra kassen gir meg ikke gratis mat. Jeg har virkelig ikke opplevd noen fordeler ved det gode utseendet: jeg strever like mye på arb.markedet, med studier, menn og forhold som alle andre.

At man får oppmerksomhet på byen... hvem får ikke oppmerksomhet på byen? Ser at noen her som har proklamert seg som veldig pene snakker om byen, men det er fordi de ikke vet at andre får like mye oppmerksomhet (man er jo opptatt med seg og sitt så man ser ikke andres situasjon).

Bra sagt, er enig i den!

Litt ekstra overfladisk oppmerksomhet her og der har ikke en dritt å si. Drømmejobben og drømmemannen og gode venner og generell lykke i livet er like lett/vanskelig å få uansett. Og selv om trynefaktor kan spille en miniatyrisk rolle også her, så er det jo fullstendig andre ting som spiller den absolutt største rollen.

Jeg er forøvrig også OK å hvile øynene på når jeg har dyppet meg i sminkeskrinet, men jeg har verken kjæreste eller bra jobb. Jeg får nok litt gratis kaffe og rabatter og oppgradering på flyet når jeg smiler fint, men det gjør faktisk alle høflige og hyggelige mennesker ;) Tro meg, har jobbet i servicebransjen selv i mange år. Smil til verden og verden smiler til deg, flørt med verden og verden flørter med deg. Utstråling slår utseende any day, alt det du tror vi pene får gratis kan du også lett få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes ! Cat fight ...he he Nei men er det ikke intrisangt å se denne nye vinklingen også - gjennom andres øyne & observasjoner ? På den andre siden av bordet : ) he he

Er nå litt kjedelig å høre samme vante mytene og klaginga over hvor inbildsk og tom i huet alle pene folk må være ifølge de mindre attraktive da ! Så her får de noe å " tygge " på selv : )

Joda, men det kan jo hende at du er litt bortskjemt og innbilsk eller?

Har du tenkt igjennom det selv? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Joda, men det kan jo hende at du er litt bortskjemt og innbilsk eller?

Har du tenkt igjennom det selv? ;)

Føler meg absolutt ikke bortskjemt . Har jobbet for alt jeg vil ha - selv .

Men jeg har den instillingen at den som jobber - får belønning til slutt .Har aldri forventet å få noe gratis eller uten egeninnsats .

Jada - er vant til mye ønsket , men også uønsket oppmerksomhet .Men det kan være både fordeler og en del ulemper ved : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler meg absolutt ikke bortskjemt . Har jobbet for alt jeg vil ha - selv .

Men jeg har den instillingen at den som jobber - får belønning til slutt .Har aldri forventet å få noe gratis eller uten egeninnsats .

Jada - er vant til mye ønsket , men også uønsket oppmerksomhet .Men det kan være både fordeler og en del ulemper ved : )

Nå føler vel kanskje heller ingen som virkelig er bortskjemt, at de er bortskjemt selv.

Så det er jo et problem.

Men jeg kan jo ikke si hverken det ene eller andre så lenge jeg ikke kjenner deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Nå føler vel kanskje heller ingen som virkelig er bortskjemt, at de er bortskjemt selv.

Så det er jo et problem.

Men jeg kan jo ikke si hverken det ene eller andre så lenge jeg ikke kjenner deg :)

På noen områder er vel alle bortskjemte : )

Jeg er sikkert litt bortskjemt på enkelte områder - det kan jeg sikkert innrømme .Men ikke noe sån voldsomt bortskjemt vil jeg tro !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krikri

Jeg synes oppriktig talt at det er utrolig mange pene mennesker her i landet, jeg ser alltid et eller annet ved en person som er pent. Er man blid og hyggelig, ja da får man stort sett et blidt og hyggelig oppsyn tilbake.

Får man kastet en øl etter seg, eller blir lugget, da tenker jeg automatisk at vedkommende er en tenåring, eller er i et feil miljø. Da er det som er problemet og ikke at man er så jækla pen. ( Tror faktisk ikke at tenåringer erter de som er pene på skolen, da det er de som stort sett er forbildene i den alderen.)

Nå er jo jeg eldgammel ( 32 år), men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg i løpet av min levealder aldri har dømt noen nedenom og hjem pga utseende. Selv om man ikke har de korrekte former og proposjoner, så når man faktisk langt ved å ha en tiltalende personlighet. Det krever ikke mer en vanlig høflighet og et vennlig smil.

Womanwoman, at du som er så "vakker" blir så herjet med- det synes jeg er rart.

Ifølge deg så er du en veldig snill person, kan det være at du muligens har en provoserende atferd? Min erfaring går ut på at hvis man er pen og hyggelig, møter man det tilsvarende tilbake. Er man mindre pen og hyggelig, da blir man også tatt imot på en vennlig måte.

Hilsen en "syver" bedugget på vin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Jeg synes oppriktig talt at det er utrolig mange pene mennesker her i landet, jeg ser alltid et eller annet ved en person som er pent. Er man blid og hyggelig, ja da får man stort sett et blidt og hyggelig oppsyn tilbake.

Får man kastet en øl etter seg, eller blir lugget, da tenker jeg automatisk at vedkommende er en tenåring, eller er i et feil miljø. Da er det som er problemet og ikke at man er så jækla pen. ( Tror faktisk ikke at tenåringer erter de som er pene på skolen, da det er de som stort sett er forbildene i den alderen.)

Nå er jo jeg eldgammel ( 32 år), men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg i løpet av min levealder aldri har dømt noen nedenom og hjem pga utseende. Selv om man ikke har de korrekte former og proposjoner, så når man faktisk langt ved å ha en tiltalende personlighet. Det krever ikke mer en vanlig høflighet og et vennlig smil.

Womanwoman, at du som er så "vakker" blir så herjet med- det synes jeg er rart.

Ifølge deg så er du en veldig snill person, kan det være at du muligens har en provoserende atferd? Min erfaring går ut på at hvis man er pen og hyggelig, møter man det tilsvarende tilbake. Er man mindre pen og hyggelig, da blir man også tatt imot på en vennlig måte.

Hilsen en "syver" bedugget på vin

Jeg blir ikke voldsomt herjet med - som du beskriver ! Da overdriver du .Det er det ingen som tør på et utested med vakter til stede heldigvis .Ingen problem for meg å få kastet ut en plagsom gjest som er overstadig beruset om jeg ønsker det , da jeg kjenner de fleste vaktene og de vet jeg aldri drikker meg pyton full eller oppfører meg dårlig på noen måte .Så blir neppe noe problem å bli " trodd på " av dem - OM jeg må få kastet ut en jente ....he he . .Men jeg har opplevd en del ting fra kvinner jeg aldri har sett eller snakket med - en del merkelige situasjoner og oppførsel ovenfor meg -som jeg kunn kan forklare ut fra sjalusi , siden de aldri har snakket eller sett meg før ...hva F ....annet kan det skyldes ? Når man ikke har gjordt eller sagt noe som helst ? .Jeg er også over 30 år ...og ikke tenåring lenger . Men JA - har opplevd fulle kvinnfolk som nokså ubehagelige ...Og ja - når de er fulle - mister de hemningene i både god folkeskikk og vanlig normal oppførsel .Og det har jeg merket litt extra godt for å si det slik : ) Why me ?

Men jeg bare " vet " at det må ligge sjalusi bak - siden jeg ikke har gjordt noe som helst ...Forøvrig er jeg nokså vant til lavmål oppførsel og sjalusi fra andre jenter - fra jeg var tenåring faktisk .Så kan neppe være bare inbildning ...he he

Da tror dere for " godt " om folk og er for naive - tror nå jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...