Gå til innhold

Behandler du pene mennesker annerledes en mindre pene?


Gjest Kjekk

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss

En enorm trang til å rose seg selv opp i skyene, forgude sitt eget utseende og rakke ned på alle du mener er mindre pene enn deg vitner ikke om spesiellt god selvtillit spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
En enorm trang til å rose seg selv opp i skyene, forgude sitt eget utseende og rakke ned på alle du mener er mindre pene enn deg vitner ikke om spesiellt god selvtillit spør du meg.

Enig med allt du sier om meg , stemmer - bortsett ifra setningen :

Rakker ned på andre jeg mener er mindre pene enn meg.... - det var jo en latterlig og , usann og ukorrekt beskyldning mot WW . WW er ikke kjent for å rakke ned på noen skulle jeg tro .Er heller WW som blir rakket ned på av alle andre fordi hun har selvtillitt i orden - Noe mange andre mangler og gjerne skulle hatt selv . Derfor blir de provosert av WW selvtillitt - og liker å hagle ut masse usanne beskyldninger .

Jobb heller med din egen selvtillitt STJERNEDRYSS - det kommer du lengre med - enn å rakke ned på de som har selvtillitt .

Folk med selvtillitt har ikke behov for å være ekkel med andre . Slik misunnelige mennesker har sterkt behov for - pga sin dårlige selvtillitt .Det har jeg erfart stemmer gang på gang .

Derfor liker jeg bedre oppblåste selvgode folk - enn folk med elendig selvbilde .De har bare dritt - egenskaper i tillegg - og eier ikke medfølelse med andre folk en seg selv .

Værste jeg vet og det kvalmeste jeg vet - er sutrende folk med lavt selvbilde ...ush noe så ekkelt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Enig med allt du sier om meg , stemmer - bortsett ifra setningen :

Rakker ned på andre jeg mener er mindre pene enn meg.... - det var jo en latterlig og , usann og ukorrekt beskyldning mot WW . WW er ikke kjent for å rakke ned på noen skulle jeg tro .Er heller WW som blir rakket ned på av alle andre fordi hun har selvtillitt i orden - Noe mange andre mangler og gjerne skulle hatt selv . Derfor blir de provosert av WW selvtillitt - og liker å hagle ut masse usanne beskyldninger .

Jobb heller med din egen selvtillitt STJERNEDRYSS - det kommer du lengre med - enn å rakke ned på de som har selvtillitt .

Folk med selvtillitt har ikke behov for å være ekkel med andre . Slik misunnelige mennesker har sterkt behov for - pga sin dårlige selvtillitt .Det har jeg erfart stemmer gang på gang .

Derfor liker jeg bedre oppblåste selvgode folk - enn folk med elendig selvbilde .De har bare dritt - egenskaper i tillegg - og eier ikke medfølelse med andre folk en seg selv .

Værste jeg vet og det kvalmeste jeg vet - er sutrende folk med lavt selvbilde ...ush noe så ekkelt !

Et stygt yttre - er ingen garanti for at personen har et vakkert indre desverre .

Jeg har fått hakeslepp mange gang når jeg har erfart hvor " råtne " noen er innvendig ...

Slikt har jeg aldri opplevd blant vakre , vellykkede mennesker ...Tror jeg må holde meg - til mine " egne " ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fropessor Snurre
Hvordan behandler du pene folk?

Er du hyggeligere mot mennesker du annser som pene, i i forhold til mindre pene mennesker?

Slik som jeg vil at de skal behandle meg.

Jeg er ikke mer hyggelig mot "penere" mennesker enn jeg er mot "mindre pene" mennesker.

Jeg behandler mennesker likt uanset utseende, men jeg har sett masse eksempler på folk som gir pene mennesker spesialbehandling.

Jeg har sett masse folk som gir dem som kler seg pent mer spesialbehandling enn dem som ser ut som om de har røsket krøllete klær opp fra gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg har sett masse folk som gir dem som kler seg pent mer spesialbehandling enn dem som ser ut som om de har røsket krøllete klær opp fra gulvet.

Hva har det med meg å gjøre? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare få sagt det; hver gang jeg leser innleggene til visse personer her, så får det meg til å tenke på et bestemt filmsitat:

"A woman... so ugly on the inside she couldn't bear to go on living if she couldn't be beautiful on the outside."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...