Gå til innhold

Behandler du pene mennesker annerledes en mindre pene?


Gjest Kjekk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_OsloMann
Jeg har hatt full kontroll over alle fjernkontrollene altfor lenge.

Det er på tide med noen å sloss med! hehe

Jaja, vi får se :)

Blir det ikke slåss? Sloss er vel når en snakker om noe i fortid... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gutt20
Men jeg mener jeg leser ansiktsuttrykk & blikk meget bra ,og klarer å se forskjell på oppriktig ekte oppførsel og tilgjordt falsk oppførsel .

Du leser ikke blikk bra. Det er ikke mulig å lese blikk og finne en sammenheng med hva de tenker. Dette er en gamel illusjon. Da jeg var på byen for ikke så lenge siden, så jeg bortover et lite øyeblikk, mens jeg plutselig lå merke til ei jente som sa til venninna si "han der gløttet på deg". Nope, jeg så ikke på noen. Jeg så en vei, og tilfeldigvis satt hennes venninne i den retningen jeg så. Ja, jeg så på henne, men med et tomt hodet. Selv om jeg bet meg i leppa og så på henne i to sekunder, tenkte jeg intet om den personen, men vil tro at hun enten trodde jeg syntes hun var fin, eller at jeg syntes hun var stygg. Så feil kunne hun ta.

Still deg foran et speil med en venn. Gjør en grimase og få vennen til å forsøke å gjøre den samme grimasen. han kommer garangtert til å få et annet uttrykk enn deg. Derfor kan du heller ikke forsøke å lenke intensjoner og annsiktsutrykk. det er veldig innbilsk. Et annet eksempel jeg kom på var da jeg engang kom ut fra butikken og jeg fikk øye på en innvandrer i det jeg gikk mot bilen, og han så at jeg "øynet" ham (har mørke strenge bryn, kaldt blikk) og han spurte meg om jeg var rasist som hadde sett så "stygt" på han. Den egentlige tanken som sto i hodet på meg da var om han egentlig var født her eller hadde kommet hit som innvandrer.

Så enkelt er det å missforstå andres intensjoner, og det er nok det du stadig vekk gjør. Har mange pene venninner, og mange kompisser som har mange pene venninner, men det er utrolig at man kun hører om slike "hatet for at jeg er pen"-opplevelser på nettet. Dette er sannsynligvis for at de fleste kun skryter på seg noe, eller generelt bare er innbilsk (spesielt jenter) og har sett alt for mye på sex and the city og friends. Det er ikke virkeligheten du beskriver.

Slike historier som du kommer med er ren løgn og oppspinn. Det skal også sies at når man forsøker å le seg ut av en konfrontasjon som du gjør nå, er det lite trolig at du har noe å komme med, som igjen betyr at du sannsynligvis lyver så du tror det selv.

Nei, skaff deg et liv utenom internett. Enten er du bare en innbilsk fjortisjente som aldri har vært på fest eller byen før, eller så er du ei usikker lystløgnende innbilsk jente som forsøker å skape deg et liv på nettet. håper på det første, så det fortsatt er håp for deg

Takk for meg, og du kan spare deg for "haha du er bare sjalu", for det funker ikke, da jeg er gutt. Ha det bra da, vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Du leser ikke blikk bra. Det er ikke mulig å lese blikk og finne en sammenheng med hva de tenker. Dette er en gamel illusjon. Da jeg var på byen for ikke så lenge siden, så jeg bortover et lite øyeblikk, mens jeg plutselig lå merke til ei jente som sa til venninna si "han der gløttet på deg". Nope, jeg så ikke på noen. Jeg så en vei, og tilfeldigvis satt hennes venninne i den retningen jeg så. Ja, jeg så på henne, men med et tomt hodet. Selv om jeg bet meg i leppa og så på henne i to sekunder, tenkte jeg intet om den personen, men vil tro at hun enten trodde jeg syntes hun var fin, eller at jeg syntes hun var stygg. Så feil kunne hun ta.

Still deg foran et speil med en venn. Gjør en grimase og få vennen til å forsøke å gjøre den samme grimasen. han kommer garangtert til å få et annet uttrykk enn deg. Derfor kan du heller ikke forsøke å lenke intensjoner og annsiktsutrykk. det er veldig innbilsk. Et annet eksempel jeg kom på var da jeg engang kom ut fra butikken og jeg fikk øye på en innvandrer i det jeg gikk mot bilen, og han så at jeg "øynet" ham (har mørke strenge bryn, kaldt blikk) og han spurte meg om jeg var rasist som hadde sett så "stygt" på han. Den egentlige tanken som sto i hodet på meg da var om han egentlig var født her eller hadde kommet hit som innvandrer.

Så enkelt er det å missforstå andres intensjoner, og det er nok det du stadig vekk gjør. Har mange pene venninner, og mange kompisser som har mange pene venninner, men det er utrolig at man kun hører om slike "hatet for at jeg er pen"-opplevelser på nettet. Dette er sannsynligvis for at de fleste kun skryter på seg noe, eller generelt bare er innbilsk (spesielt jenter) og har sett alt for mye på sex and the city og friends. Det er ikke virkeligheten du beskriver.

Slike historier som du kommer med er ren løgn og oppspinn. Det skal også sies at når man forsøker å le seg ut av en konfrontasjon som du gjør nå, er det lite trolig at du har noe å komme med, som igjen betyr at du sannsynligvis lyver så du tror det selv.

Nei, skaff deg et liv utenom internett. Enten er du bare en innbilsk fjortisjente som aldri har vært på fest eller byen før, eller så er du ei usikker lystløgnende innbilsk jente som forsøker å skape deg et liv på nettet. håper på det første, så det fortsatt er håp for deg

Takk for meg, og du kan spare deg for "haha du er bare sjalu", for det funker ikke, da jeg er gutt. Ha det bra da, vennen

In loving memory of Ruslana Korshunova

http://www.youtube.com/watch?v=80f56ldac40...feature=related

Hva tenker man når en suksessfull ung jente ender opp slik ? Og hvorfor gjorde hun det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Hva tenker man når en suksessfull ung jente ender opp slik ? Og hvorfor gjorde hun det ?

Hadde det ikke noe med kjærlighetssorg å gjøre?

Jeg, som vet hvor horribel ekte kjærlighetssorg kan være, skjønner vel litt av det, om det var det som gjorde at hun gjorde hva hun gjorde... Jeg kjente selv ei suksessfull ung dame som kastet seg foran et tog i Oslo for to somre siden.

Hun hadde god jobb, kjempebra CV, leilighet i Holmenkollen og politiske muligheter.. Men så flyttet samboeren fra henne, og litt senere så gjorde hun altså dette.

Kjærlighet kan drive til vanvidd. Og når en ser hvilke reaksjoner jeg har mottatt her i forumet når jeg uttrykker hvor hardt det kan være, så ser en jo kanskje litt av hvor vanskelig det er å få forståelse hos folk flest(?) om hvor forferdelig det er.

De aller fleste kommer bare med den der ubrukelige "flere fisk i havet"-greien.

Nå har ikke jeg noen planer om plutselig selvmord - jeg tror rett og slett ikke jeg er disponert for det, mer for langsom selvdestruktivitet, i så fall - men jeg kan forstå at særlig unge, suksessfulle folk, som aldri før har møtt nevneverdig motstand, kan bli fullstendig overmannet av de grusomme kjærlighetsabstinensene og behandlingen en får både fra personen en trodde at var ens intime partner og livsledsager, og fra andre i omgivelsene.

Hva tenker du selv da, ww? Hvorfor postet du denne videoen, f.eks... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, som vet hvor horribel ekte kjærlighetssorg kan være, skjønner vel litt av det, om det var det som gjorde at hun gjorde hva hun gjorde...

Du får bare akseptere at "kreket" har en alvorlig personlighetsforstyrrelse. Det er i slike tilfeller umulig å forklare hennes oppførsel på en rasjonell måte. Livet må gå videre uansett.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Hadde det ikke noe med kjærlighetssorg å gjøre?

Jeg, som vet hvor horribel ekte kjærlighetssorg kan være, skjønner vel litt av det, om det var det som gjorde at hun gjorde hva hun gjorde... Jeg kjente selv ei suksessfull ung dame som kastet seg foran et tog i Oslo for to somre siden.

Hun hadde god jobb, kjempebra CV, leilighet i Holmenkollen og politiske muligheter.. Men så flyttet samboeren fra henne, og litt senere så gjorde hun altså dette.

Kjærlighet kan drive til vanvidd. Og når en ser hvilke reaksjoner jeg har mottatt her i forumet når jeg uttrykker hvor hardt det kan være, så ser en jo kanskje litt av hvor vanskelig det er å få forståelse hos folk flest(?) om hvor forferdelig det er.

De aller fleste kommer bare med den der ubrukelige "flere fisk i havet"-greien.

Nå har ikke jeg noen planer om plutselig selvmord - jeg tror rett og slett ikke jeg er disponert for det, mer for langsom selvdestruktivitet, i så fall - men jeg kan forstå at særlig unge, suksessfulle folk, som aldri før har møtt nevneverdig motstand, kan bli fullstendig overmannet av de grusomme kjærlighetsabstinensene og behandlingen en får både fra personen en trodde at var ens intime partner og livsledsager, og fra andre i omgivelsene.

Hva tenker du selv da, ww? Hvorfor postet du denne videoen, f.eks... ?

Selv om hun er ung , suksessfull og vellykket på alle måter , i hvertfall slik folk ser henne fra " utsiden " - så kan hun absolutt ha møtt veldig mye motstand i livet sitt og hatt det veldig vanskelig , og opplevd mye vondt .Hun er fra fattige Russland - hun har sikkert opplevd mye vanskelig - lenge før hun ble " berømt " supermodel . Men " alle som bare ser henne " går ut ifra at hennes liv har vært enkelt og lett - forde hun har så vellykket yttre fasade og er så uvanlig pen .

Så hun blir nok behandlet deretter også . Kan godt være det var flere kjærlighetssorger i livet hennes , helt sikkert ! Men det ligger nok mye mye mer bak enn det ... tragisk video - men nok et bevis på at folk kan ha tung bør å bære på - selv om det ikke SER slik ut på overflaten .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være det var flere kjærlighetssorger i livet hennes , helt sikkert ! Men det ligger nok mye mye mer bak enn det ... tragisk video - men nok et bevis på at folk kan ha tung bør å bære på - selv om det ikke SER slik ut på overflaten .

Ja, alle problemer i livet kommer ikke av kjærlighetssorg. Absolutt ikke. Men det er jo en av mange kilder til problemer.

Spesielt i oppveksten er det jo ganske mange som har uheldige opplevelser som da vil være med på å forme personligheten.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Men det ligger nok mye mye mer bak enn det ... tragisk video - men nok et bevis på at folk kan ha tung bør å bære på - selv om det ikke SER slik ut på overflaten .

Hva med deg selv sa, womenwomen - går greit om dagene, eller?

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslomann svarer alltid rett etter womanwoman. Han er der alltid....de to er den samme personen.

tror heller han bare er fascinert av henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veldig spesielle
tror heller han bare er fascinert av henne...

Tviler...er de ikke bare like spesielle i ordlyden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
tror heller han bare er fascinert av henne...

Det tror jeg også. Begge to virker ganske så forskrudde, men womanwoman virker litt mer oppegående og intelligent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også. Begge to virker ganske så forskrudde, men womanwoman virker litt mer oppegående og intelligent.

Nei, dessverre. Begge er er et utslag av en og samme hjerne: de to er samme person.

Huff, prisen for et nettforum er at alle slags folk kan slippe til. Selv de innenfor institusjonene og gudene vet hva som befinner seg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Begge er er et utslag av en og samme hjerne: de to er samme person.

Huff, prisen for et nettforum er at alle slags folk kan slippe til. Selv de innenfor institusjonene og gudene vet hva som befinner seg der.

Du virker veldig overbevist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, dessverre. Begge er er et utslag av en og samme hjerne: de to er samme person.

Nå handler vel ikke denn tråden om de to, men jeg tror absolut ikke at de kan være samme person.

De skriver på så vidt forskjellig måte... og selv om jeg har lest flere innlegg av WW enn av Oslomann, så er det ganske lett å se forskjell på "alle andre" sine innlegg og WW sine... hun har en hel spesiell måte å skrive på - om hun glemmer å signere gjesteinnleggene sine med womenwomen så er det lett å se at det er henne uansett...

Men, hvorfor er du så sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Det tror jeg også. Begge to virker ganske så forskrudde, men womanwoman virker litt mer oppegående og intelligent.

Hvis dere husker historien om han som gikk å hevdet at jorda var rund - og ikke flat som ALLE folk trodde før - så husker dere folk beskyldte han for å være GAL - forde han hevdet jorden var RUND .

Vell - han hadde jo rett hele tiden - selv om alle andre mente han var sinnsyk som hevdet noe slikt ...

Er desverre vanskelig å få de u - inteligente til å tro på de virkelig inteligente menneskene ....he he

Så hevd gjerne at Oslomann og jeg WW er gale - vi får ta det som et kompliment da ...- mange kloke før oss - har blitt beskyldt for det samme før ...he he

Fra dere andre u-vitende bedrevitere her inne : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere husker historien om han som gikk å hevdet at jorda var rund - og ikke flat som ALLE folk trodde før - så husker dere folk beskyldte han for å være GAL - forde han hevdet jorden var RUND .

Vell - han hadde jo rett hele tiden - selv om alle andre mente han var sinnsyk som hevdet noe slikt ...

Er desverre vanskelig å få de u - inteligente til å tro på de virkelig inteligente menneskene ....he he

Så hevd gjerne at Oslomann og jeg WW er gale - vi får ta det som et kompliment da ...- mange kloke før oss - har blitt beskyldt for det samme før ...he he

Fra dere andre u-vitende bedrevitere her inne : )

Du er i hvert fall deg - det kan ingen ta i fra deg :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hvis dere husker historien om han som gikk å hevdet at jorda var rund - og ikke flat som ALLE folk trodde før - så husker dere folk beskyldte han for å være GAL - forde han hevdet jorden var RUND .

Vell - han hadde jo rett hele tiden - selv om alle andre mente han var sinnsyk som hevdet noe slikt ...

Er desverre vanskelig å få de u - inteligente til å tro på de virkelig inteligente menneskene ....he he

Så hevd gjerne at Oslomann og jeg WW er gale - vi får ta det som et kompliment da ...- mange kloke før oss - har blitt beskyldt for det samme før ...he he

Fra dere andre u-vitende bedrevitere her inne : )

Jeg mener ikke at du er gal, bare litt mindre sympatisk enn gjennomsnittspersonen. En sånn type som tror du er litt bedre enn alle andre kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...