Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #141 Del Skrevet 21. juli 2009 Nei - kommer aldri til å gjøre det .Liker anonymiteten . En gang kom en russisk mann bort til meg og snakket russisk til meg - som om han var sikker på at jeg var ifra Russland .Det var veldig merkelig. Og han sa på engelsk etterhvert at han trodde jeg var russisk .Og ble faktisk forfer over at jeg var norsk .Gøy men merkelig . Men dette har skjedd ofte på utelivet - at folk tar feil og tror ikke jeg er norsk , selv om jeg er blond . Hva mener menn med å snakke til meg på engelsk første gang de sier noe til meg ? Hvorfor prøver de ikke norsk først ? Jeg må jo se uvanlig ut da siden de gjør det - tenker jeg . Jeg får " russisk" hele tiden faktisk. Litt mindre når jeg er blond, men med en gang jeg går til mørkere farger tror folk at jeg må være noe annet enn norsk. Pleide å ta meg nær av å bli kalt utenlandsk (ikke russisk da i dette tilfelle, men en mann sa engang tyrkisk bare fordi jeg hadde litt eksta eyeliner på, og en annen sa pakistansk(selv om noen av de vakreste jentene jeg har sett har hatt røtter i disse landene, ikke poenget her), men jeg har blå øyne og veldig lys hud. hallo?) da jeg var yngre fordi man vil jo gjerne være som alle andre i gjengen, men nå er det et fett for meg. Ta det som en kompliment. Det betyr mest sannsynlig at du har litt mer unike trekk. Kanskje øyne litt på skrå eller et eller annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 21. juli 2009 #142 Del Skrevet 21. juli 2009 Er litt fornærmende å bli tatt for å være russisk .Siden menn tror russere er til SALGS ! I`m not ! Er nesten vant til å få tilrop som " how much ? " Please follow me to the hotel osv Når jeg går på gata OM jeg er alene . Hun har det akkurat likt Faren er fra Nord-Norge, av ekte nordnorsk slekt og garantert med innslag av same. Denne helgen har vært spesiell. Opplevde først ei på t-banen som var tilnærmet lik kreket i utseendeklasse og ansiktsmimikk, blond og det hele, og for første gang siden henne, så så jeg akkurat de samme typene reaksjoner som kreket fikk! Merkelig, siden jeg nettopp hadde skrevet om det her på forumet, bare et par timer før.. Deretter ankom jeg utestedet og skulle introduseres for en del nye folk, og så viste det seg at hun som kompisen min hang mest med, var den jeg har møtt hittil som er aller mest lik henne - det var så likt at det var skummelt, bortsett fra at denne var mørkere i huden, håret og øynene. Men ansiktet var nesten identisk. Viste seg at også hun hadde far fra Nord-Norge, ja.. Og visste at hun hadde litt sameblod i seg. Også hun med disse høye, flotte kinnbenene. Sånne ansikter er fantastiske. Dere ser litt alien ut, men på en utrolig lekker måte Og blir alltid festens midtpunkt. Var mange damer der, men alle gutta skulle helst snakke med eller ta på henne. Og fordelen med den ansiktsstrukturen, er at ansiktet aldri "faller sammen" når dere blir eldre, men holder på skjønnheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #143 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg får " russisk" hele tiden faktisk. Litt mindre når jeg er blond, men med en gang jeg går til mørkere farger tror folk at jeg må være noe annet enn norsk. Pleide å ta meg nær av å bli kalt utenlandsk (ikke russisk da i dette tilfelle, men en mann sa engang tyrkisk bare fordi jeg hadde litt eksta eyeliner på, og en annen sa pakistansk(selv om noen av de vakreste jentene jeg har sett har hatt røtter i disse landene, ikke poenget her), men jeg har blå øyne og veldig lys hud. hallo?) da jeg var yngre fordi man vil jo gjerne være som alle andre i gjengen, men nå er det et fett for meg. Ta det som en kompliment. Det betyr mest sannsynlig at du har litt mer unike trekk. Kanskje øyne litt på skrå eller et eller annet... + at folk snakker engelsk til meg hele tiden også. Sist gang i en butikk på Frogner, skulle prøve kjole, damen begynte å snakke til meg på engelsk. Trodde jeg var en rik russerinne på shopping i Norge (hvem drar på shopping til Norge??)! Jeg er student fra rett rundt hjørnet! hehe (og fattig for tiden ;P ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #144 Del Skrevet 21. juli 2009 + at folk snakker engelsk til meg hele tiden også. Sist gang i en butikk på Frogner, skulle prøve kjole, damen begynte å snakke til meg på engelsk. Trodde jeg var en rik russerinne på shopping i Norge (hvem drar på shopping til Norge??)! Jeg er student fra rett rundt hjørnet! hehe (og fattig for tiden ;P ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #145 Del Skrevet 21. juli 2009 Bare gøy da ! Artig å høre at det skjer flere damer enn meg ! At det finns to damer med samme identiske opplevelser pga utseendet - hun er sikkert lik meg ja : ) Jeg er nord norsk og ser nord norsk ut . Ikke russisk : ) Er litt fornærmende å bli tatt for å være russisk .Siden menn tror russere er til SALGS ! I`m not ! Er nesten vant til å få tilrop som " how much ? " Please follow me to the hotel osv Når jeg går på gata OM jeg er alene . Så ikke dette innlegget. Jeg får ikke sånne kommentarer. Så da er det bare deg og menn på ditt nivå da. Og langt fra alle mennesker tror at de er til salgs. Kanskje lavmål som deg uten utdannelse. Har flere venninner derfra som jeg setter pris på og du er en idiot som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 21. juli 2009 #146 Del Skrevet 21. juli 2009 Så ikke dette innlegget. Jeg får ikke sånne kommentarer. Så da er det bare deg og menn på ditt nivå da. Og langt fra alle mennesker tror at de er til salgs. Kanskje lavmål som deg uten utdannelse. Har flere venninner derfra som jeg setter pris på og du er en idiot som vanlig Hmmm... Værer jeg en cat-fight..... Huffa, fullstendig anonyme gjest - var det nødvendig med så direkte og ufint språk? Ser jo aldri ww holde på sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 21. juli 2009 #147 Del Skrevet 21. juli 2009 Bare gøy da ! Artig å høre at det skjer flere damer enn meg ! At det finns to damer med samme identiske opplevelser pga utseendet - hun er sikkert lik meg ja : ) Jeg er nord norsk og ser nord norsk ut . Ikke russisk : ) Er litt fornærmende å bli tatt for å være russisk .Siden menn tror russere er til SALGS ! I`m not ! Er nesten vant til å få tilrop som " how much ? " Please follow me to the hotel osv Når jeg går på gata OM jeg er alene . dette var litt gøy, jeg er blitt tatt for å være russisk mange ganger, selv da jeg var i Russland. Jeg er og blitt tilbudt masse penger for en natt, og det må jo være at de trodde jeg kunne kjøpes. Noe som tok meg lang tid å komme over Men en jeg kjenner har en teori om at det er fordi jeg kler meg feminint og bruker sminke. Samisk er jeg og blitt tatt for å være fordi jeg har høye kinnben. Men andre steder i verden så blir man gjerne tatt for å være amerikansk når man har høye kinnbein. Det var lettere å se på jentene at de var russiske bare for noen år siden. Nå er det liten/minimal forskjell. Unge russiske jenter kler seg så og si helt likt med norske jenter nå. De som er litt eldre 30 + kan man kanskje se det på enda. Da tenker jeg på de som bor i Russland, av de som har bodd i Norge i flere år ser man ikke forskjell (jeg tenker selvfølgelig på klær, sminke osv.). Med dette vil jeg ikke si at jeg er vakker, pen, wow eller noe. Var bare litt gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 21. juli 2009 #148 Del Skrevet 21. juli 2009 Når ble russiske damer kjent for å være så pene? Det var nytt for meg. Og å bli tatt for å være prostituert er da ikke et kompliment. Veldig trist dersom idealet skal være å se ut som en prostituert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #149 Del Skrevet 21. juli 2009 Når ble russiske damer kjent for å være så pene? Det var nytt for meg. Og å bli tatt for å være prostituert er da ikke et kompliment. Veldig trist dersom idealet skal være å se ut som en prostituert. Haha, slenger meg på den siste der. Russiske damer er enten kjempepene eller kjempestygge etter hva jeg har sett. Se på Natalia Vodianova, f.eks. Hun er kjempepen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #150 Del Skrevet 21. juli 2009 Også hun med disse høye, flotte kinnbenene. Sånne ansikter er fantastiske. Dere ser litt alien ut, men på en utrolig lekker måte Og blir alltid festens midtpunkt. Var mange damer der, men alle gutta skulle helst snakke med eller ta på henne. Og fordelen med den ansiktsstrukturen, er at ansiktet aldri "faller sammen" når dere blir eldre, men holder på skjønnheten.. I Hollywood er det alltid in med høye kinnben: filmstjerner og modeller skal helst ha høye kinnben...enkelte opererer seg hos plastisk kirurg for å få høyere kinnben. Men du sier at i Norge er det kun samer som har det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juli 2009 #151 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Når ble russiske damer kjent for å være så pene? Det var nytt for meg. Og å bli tatt for å være prostituert er da ikke et kompliment. Veldig trist dersom idealet skal være å se ut som en prostituert. Samme tenker jeg. Jeg ser ikke på russiske damer som noe spesielt pene. Det finnes sikkert noe pene der også, men typiske russike trekk synes jeg ikke er noe fint. Samme med østeuropa generellt egentlig. Hvorfor har østeuropeiske menn utstående ører, og ikke noe bakhode? Endret 21. juli 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 21. juli 2009 #152 Del Skrevet 21. juli 2009 Så ikke dette innlegget. Jeg får ikke sånne kommentarer. Så da er det bare deg og menn på ditt nivå da. Og langt fra alle mennesker tror at de er til salgs. Kanskje lavmål som deg uten utdannelse. Har flere venninner derfra som jeg setter pris på og du er en idiot som vanlig Det her preller av som vann på gåsa ! Jeg er faktisk blitt så vant til jenter som deg ! Slike som deg er grunnen til at jeg har lite til overs for kvinner .Gidder såvidt ha kontakt med dem i det hele tatt ! Er du misunnelig forde ingen menn har orket å by penger for å få deg ? Er det derfor jeg er en idiot ? Jeg har jo ikke akkurat bedt om å få slike kommentarer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #153 Del Skrevet 21. juli 2009 Skjønner ikke hvorfor enkelte absolutt må trykke på space før tegnsettingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 21. juli 2009 #154 Del Skrevet 21. juli 2009 Når ble russiske damer kjent for å være så pene? Det var nytt for meg. Og å bli tatt for å være prostituert er da ikke et kompliment. Veldig trist dersom idealet skal være å se ut som en prostituert. Første gangen jeg var i Russland ble jeg kjempelei meg for å bli tatt for å være russisk, trodde det skulle være eksotisk å flott og være norsk. Så på de babuskadamene (eldre kraftige damer med gulltenner), oversminkede prostituerte med blå øyeskygge og rosa leppestift og gult hår, og tenkte at norske jenter måtte få ekstra mye oppmerksomhet. Men etterhver som jeg snakket med russiske gutter så oppdaget jeg til min forundring at de jevnt over hadde den formeningen at norske damer ikke var vakre og pene. En jeg kjenner (igjen) hadde en teori om at det var fordi de damene som kom dit gjerne var fra kommunenstyrer osv. derfor var de fleste norske damene som hadde vært der litt oppi årene, at de ikke hadde sett de fine norske unge jentene. Vet ikke jeg. Det er jo over 10 år siden. Nå er jo skolene på besøk hos hverandre ofte og vi kjenner jo til hverandre mye bedre en før. Jeg tror nok egentlig at vi har (jeg bor et sted der vi har mange russiske innbyggere) hatt mye å lære av russiske damer, de er kjent for å være pene, feminine og litt "dollete" (høye hæler, sminke, pynt osv.). Når man gjør endel utav seg selv (som nevnt her flere ganger) så vil man jo ta seg bedre ut og derav få mer oppmerksomhet. Om det er det man ønsker da. Samme person med forrige teori hadde også en teori om at russiske damer måtte passe på å være attraktive på markedet (få menn i forhold til damer der) på en annen måte en norske damer, derfor passet de på å ta seg bedre ut for det var vanskeligere å få seg en mann. Helt ærlig så synes jeg selv at det er ekstra mange pene russiske jenter, det tror jeg er en vanlig oppfatning blant mange. Men i bunn og grunn så tror jeg det handler mye om at de gjør mer utav seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #155 Del Skrevet 21. juli 2009 Når ble russiske damer kjent for å være så pene? Det var nytt for meg. Og å bli tatt for å være prostituert er da ikke et kompliment. Veldig trist dersom idealet skal være å se ut som en prostituert. Da lærte du noe nytt der. Men luksusprostituert er kun oslomannen sitt ideal. "kreket" så jo ut som en, så da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #156 Del Skrevet 21. juli 2009 Da lærte du noe nytt der. Men luksusprostituert er kun oslomannen sitt ideal. "kreket" så jo ut som en, så da... fra en som har bodd i Moskva veldig lenge http://www.topnews.in/files/images/IrinaShayk2.jpg Hun er modell da.. Men sånne jenter ser man overalt på gaten. De har utrolig flotte aksikter, beinstruktur og lepper. Ikke absolutt alle er vakre, men det er et helt annet nivå der borte.. Men la oss ikke skrive OFF her, tilbake til tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 21. juli 2009 #157 Del Skrevet 21. juli 2009 Da lærte du noe nytt der. Men luksusprostituert er kun oslomannen sitt ideal. "kreket" så jo ut som en, så da... Smakssak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 21. juli 2009 #158 Del Skrevet 21. juli 2009 Hun har det akkurat likt Faren er fra Nord-Norge, av ekte nordnorsk slekt og garantert med innslag av same. Denne helgen har vært spesiell. Opplevde først ei på t-banen som var tilnærmet lik kreket i utseendeklasse og ansiktsmimikk, blond og det hele, og for første gang siden henne, så så jeg akkurat de samme typene reaksjoner som kreket fikk! Merkelig, siden jeg nettopp hadde skrevet om det her på forumet, bare et par timer før.. Deretter ankom jeg utestedet og skulle introduseres for en del nye folk, og så viste det seg at hun som kompisen min hang mest med, var den jeg har møtt hittil som er aller mest lik henne - det var så likt at det var skummelt, bortsett fra at denne var mørkere i huden, håret og øynene. Men ansiktet var nesten identisk. Viste seg at også hun hadde far fra Nord-Norge, ja.. Og visste at hun hadde litt sameblod i seg. Også hun med disse høye, flotte kinnbenene. Sånne ansikter er fantastiske. Dere ser litt alien ut, men på en utrolig lekker måte Og blir alltid festens midtpunkt. Var mange damer der, men alle gutta skulle helst snakke med eller ta på henne. Og fordelen med den ansiktsstrukturen, er at ansiktet aldri "faller sammen" når dere blir eldre, men holder på skjønnheten.. Siden " kreket " er lik meg . Og hun er din X - så er du sikkert en type mann jeg også kunne like : ) Du har sikkert et tiltrekkende utseende selv ? Hva syns du selv Oslomann ? Hvorfor tror du kvinner faller for deg ? Hvordan ser DU ut selv - beskriv ? Eh - hvilken kjendis kunne du sagt du lignet på ? Ble nå litt nyskjerrig på deg : ) Hilsen WW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 21. juli 2009 #159 Del Skrevet 21. juli 2009 Skandinaviske jenter er kjent for å være pene i USA i alle fall (pene, og lette på tråden). Synd dersom en ikke vet å verdsette det her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #160 Del Skrevet 21. juli 2009 Samme tenker jeg. Jeg ser ikke på russiske damer som noe spesielt pene. Det finnes sikkert noe pene der også, men typiske russike trekk synes jeg ikke er noe fint. Samme med østeuropa generellt egentlig. Hvorfor har østeuropeiske menn utstående ører, og ikke noe bakhode? Og hvor har du sett mange typiske russiske trekk? Og russiske og andre østeuropeiske trekk er helt forskjellige da de har forskjellig opphav. Hvis du tenker Polen osv. Og vet du hva, du HAR sett mange typisk russiske trekk. Tenk på alle motebladene. Det er jo disse jentene dere damer klager på ødelegger deres selvtillit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå