Gå til innhold

Behandler du pene mennesker annerledes en mindre pene?

Gjest Kjekk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
Nå beskrev du i alle fall akkurat kreket (x-en min) veldig godt.. ;)

Som Simply Red sang det:

~You're beautiful, but oh so boring.. ~

Minner meg om en del vakre menn - jeg har rotet med !

Herregud så pen - men herregud så dårlig i senga ...at det går an ! Selv en 5 på skala kan være dobbelt så deilig i senga - som en dødspen fyr i virkeligheten er ...

Av og til får man ikke - det man SER eller tror ...he he

Oh youre beautiful - but oh so boring in bed boy : ) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Jepp, smaken er som baken.

Nei egentlig ikke. Det er overraskende hvor unisone vi mennesker er, selv små barn, i blindstudier av utseende rangert fra 0 til 10.

Vi er veldig samstemte og enige. Utseende er dermed tilnærmet objektivt, og lite subjektivt.

Men så har en jo diverse overlevelsesmekanismer (coping strategies) da, hvor mennesker som mener de har null sjans på de objektivt peneste, finner allslags unnskyldninger for hvorfor sekserne og syverne egentlig er de peneste..

Egentlig overflødig ekstraopplysning: Når jeg går gjennom "hot or not" bilder og gir dem karakter fra 0 til 10, treffer jeg rett på den snittverdien de har fra før, i minst 19 av 20 tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Egentlig overflødig ekstraopplysning: Når jeg går gjennom "hot or not" bilder og gir dem karakter fra 0 til 10, treffer jeg rett på den snittverdien de har fra før, i minst 19 av 20 tilfeller.

Hot or not bilder? Er det en "hobby" du har? Et nettsted der du kan sitte og tippe og se hva de egentlig har i snittverdi etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei egentlig ikke. Det er overraskende hvor unisone vi mennesker er, selv små barn, i blindstudier av utseende rangert fra 0 til 10.

Vi er veldig samstemte og enige. Utseende er dermed tilnærmet objektivt, og lite subjektivt.

Men så har en jo diverse overlevelsesmekanismer (coping strategies) da, hvor mennesker som mener de har null sjans på de objektivt peneste, finner allslags unnskyldninger for hvorfor sekserne og syverne egentlig er de peneste..

Det eneste som betyr noe for meg, det er faktisk at ei kvinne/jente er pen og søt nok i mine øyne.

Deretter betyr personligheten ALT.

Men ho kunne gjerne hatt litt penger å bidra med også da selvfølgelig ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mange vanlige norske kvinner - ikke ser så veldig feminine ut .

Har du en norsk (innfødt) opprinnelse da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Det eneste som betyr noe for meg, det er faktisk at ei kvinne/jente er pen og søt nok i mine øyne.

Deretter betyr personligheten ALT.

Men ho kunne gjerne hatt litt penger å bidra med også da selvfølgelig ;) haha

Enig. Jeg ser ingen som helst grunn til å sitte å bedømme andre mennesker utseende på en skala fra 1-10. Det er også likegyldig hva vennene mine eller gjennomsnittet måtte mene. Det som er viktig er om jeg er tiltrukket.

Womenwomen: Jeg synes du fremstår som særdeles lite feminin jeg da, mer som en mann i gemyttet egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Enig. Jeg ser ingen som helst grunn til å sitte å bedømme andre mennesker utseende på en skala fra 1-10. Det er også likegyldig hva vennene mine eller gjennomsnittet måtte mene. Det som er viktig er om jeg er tiltrukket.

Womenwomen: Jeg synes du fremstår som særdeles lite feminin jeg da, mer som en mann i gemyttet egentlig.

Jeg er selvstendig som en mann ! Ja det har du rett i !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Har du en norsk (innfødt) opprinnelse da eller?

Ja jeg kommer fra en norsk familie og er norsk m. muligens / bittelitt samisk og russisk gener bak meg kanskje -langt tilbake i tid . Men har oppfattet at mange syns jeg ser litt utenlandsk ut i ansiktstrekk - men ikke i farger ( da jeg er lys blond )

Har ofte blitt tilsnakket til på engelsk og russisk av NORSKE -menn ? Får litt sjokk da - siden jeg ER NORSK selv .De tar meg for å ikke være norsk . Merkelig syns jeg ! Men sikkert pga mitt uvanlige pretty face : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kommer fra en norsk familie og er norsk m. muligens / bittelitt samisk og russisk gener bak meg kanskje -langt tilbake i tid . Men har oppfattet at mange syns jeg ser litt utenlandsk ut i ansiktstrekk - men ikke i farger ( da jeg er lys blond )

Har ofte blitt tilsnakket til på engelsk og russisk av NORSKE -menn ? Får litt sjokk da - siden jeg ER NORSK selv .De tar meg for å ikke være norsk . Merkelig syns jeg ! Men sikkert pga mitt uvanlige pretty face : )

Har du tenkt å sende meg et bilde av ditt uvanlige pretty face snart eller?

Jeg er ekspert på skjønnhet og kan uttale meg som (fag)mann :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Har du tenkt å sende meg et bilde av ditt uvanlige pretty face snart eller?

Jeg er ekspert på skjønnhet og kan uttale meg som (fag)mann :smoke: hehe

Nei - kommer aldri til å gjøre det .Liker anonymiteten .

En gang kom en russisk mann bort til meg og snakket russisk til meg - som om han var sikker på at jeg var ifra Russland .Det var veldig merkelig. Og han sa på engelsk etterhvert at han trodde jeg var russisk .Og ble faktisk forfer over at jeg var norsk .Gøy men merkelig . Men dette har skjedd ofte på utelivet - at folk tar feil og tror ikke jeg er norsk , selv om jeg er blond .

Hva mener menn med å snakke til meg på engelsk første gang de sier noe til meg ?

Hvorfor prøver de ikke norsk først ? Jeg må jo se uvanlig ut da siden de gjør det - tenker jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - kommer aldri til å gjøre det .Liker anonymiteten .

En gang kom en russisk mann bort til meg og snakket russisk til meg - som om han var sikker på at jeg var ifra Russland .Det var veldig merkelig. Og han sa på engelsk etterhvert at han trodde jeg var russisk .Og ble faktisk forfer over at jeg var norsk .Gøy men merkelig . Men dette har skjedd ofte på utelivet - at folk tar feil og tror ikke jeg er norsk , selv om jeg er blond .

Hva mener menn med å snakke til meg på engelsk første gang de sier noe til meg ?

Hvorfor prøver de ikke norsk først ? Jeg må jo se uvanlig ut da siden de gjør det - tenker jeg .

Pyse ;)

Tja, ikke lett for meg å svare på hvorfor når jeg ikke har sett deg vet du :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Pyse ;)

Tja, ikke lett for meg å svare på hvorfor når jeg ikke har sett deg vet du :cool:

På den annen side - så tenkte jeg litt negativt om de mennene .Siden de var norsk men snakket engelsk til meg ! Kanskje de trodde jeg var en luxus prostituert ..på besøk i Norge ? hjelp - aner ikke .Men jeg går anstendig kledd når jeg går ut - så skyldes ikke mine klær i hvertfall eller oppførsel .he he !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_OsloMann
Hot or not bilder? Er det en "hobby" du har? Et nettsted der du kan sitte og tippe og se hva de egentlig har i snittverdi etterpå?

Jeg vet ikke om det eksisterer lenger en gang, men for fem år siden var det veldig populært, spesielt i USA og deler av Europa... Folk la ut bilder av seg selv, venner eller kjærester osv, for å finne ut hvor på skalaen de var. Så kunne fremmede fra hele verden gi karakterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann

Haha, du er bare herlig... :) Også her minner du meg voldsomt om kreket. Første gangen var da du beskrev deg selv generelt (utseende, hårfarge, tynne lange armer og ben/vever osv, og andre damers reaksjon på deg og menns reaksjon på deg). Det hørtes akkurat ut som henne, bortsett fra øyenfargen. Så var det skrivestilen, som er 99% lik - og den er veldig spesiell! Tror aldri jeg har sett andre enn deg og henne skrive på den måten, så gjennomført...

Og nå dette med russisk og samisk - innertier! Folk tror kreket er enten russisk luksusprostituert, eller så ser de at hun har gener fra Nord-Norge og samer, pga de høye kinnbenene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
På den annen side - så tenkte jeg litt negativt om de mennene .Siden de var norsk men snakket engelsk til meg ! Kanskje de trodde jeg var en luxus prostituert ..på besøk i Norge ? hjelp - aner ikke .Men jeg går anstendig kledd når jeg går ut - så skyldes ikke mine klær i hvertfall eller oppførsel .he he !

Haha, der skriver du d til og med selv... :gjeiper:

Du og kreket altså.. To forskjellige damer med så veldig, veldig like opplevelser og erfaringer :) Eneste forskjellen er øyenfargen, og at du faktisk jobber og har både sertifikat og bil. Ellers er dere like som to erteris ;)

Artig dette! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har faktisk hørt dårligere teorier hehe

Mulig du var på et sted hvor slike ofte vanker - hva vet jeg ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og kreket altså.. To forskjellige damer med så veldig, veldig like opplevelser og erfaringer :) Eneste forskjellen er øyenfargen, og at du faktisk jobber og har både sertifikat og bil. Ellers er dere like som to erteris ;)

Ettersom du kaller eksen for "kreket", så kan jeg vel da trygt anta at ho ikke hadde en like god personlighet som womenwomen beskriver for seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Bare gøy da ! Artig å høre at det skjer flere damer enn meg ! At det finns to damer med samme identiske opplevelser pga utseendet - hun er sikkert lik meg ja : )

Jeg er nord norsk og ser nord norsk ut . Ikke russisk : ) Er litt fornærmende å bli tatt for å være russisk .Siden menn tror russere er til SALGS !

I`m not !

Er nesten vant til å få tilrop som " how much ? " Please follow me to the hotel osv

Når jeg går på gata OM jeg er alene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Ja, jeg har faktisk hørt dårligere teorier hehe

Mulig du var på et sted hvor slike ofte vanker - hva vet jeg ....

Kreket går på steder hvor slike aldri har vært, og får reaksjoner a la "Jøss! Har de russiske luksusprostituerte også her!?", når hun ankommer. Sann historie. Og når han 15 år eldre gifte fyren (av utenlandsk, slavisk opprinnelse) som hun lenge har holdt seg med som elsker og på utelivet kom inn bak henne, morsk i blikket og med skinnjakke på, så følte de som måtte ha vært i tvil seg helt sikre.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...