Gå til innhold

Mammaliv!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fantastisk!!! Ååå, nå ble jeg så glad! Det var virkelig godt å høre at det hjalp med litt tålmodighet! :hoppe::danser::klem:

Ja, tenk at det ordna seg til slutt likevel! :hoppe: Kjekt at du er så glad på mine vegne. :) Eg er også kjempeglad, for no er ikkje denne prøveperioden bortkasta likevel. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag da! :duskedame:

Kos dere i kveld da :lur:

Ha en fortreffelig aften :nigo:

Tusen takk for det, jenter! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL-test i dag og, så då blir det nok litt :humpe: i kveld også! :lur:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, bare å stå på nå :lur:

Spennendes :)

Og så kan jeg jo ønske deg en god helg med det samme.

Ja, det er vel siste sjanse i kveld - så me skal gjera så godt me kan! ;)

Riktig god helg til deg også, linky! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fekk eg negativ EL-test igjen, etter 2 dagar med positiv test. Hadde positive EL-testar på syklusdag 20 og 21. Litt seinare enn normalt, men eg får håpa at det er eit superegg som er på vei! ;) Så får eg kryssa fingrane for at me har gjort ein god nok jobb desse dagane - for no er det vel berre til å venta i spenning på IKM! :tommelopp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se om det har klaffet eller ei nå da.

Ja, det blir superspennande! :hoppe:

Da satser vi på at det ligger ei lita spire og godgjør seg ;)

Ja, det satsar me på! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm.. Hadde du noen symptomer før IKM forrige gang du var gravid da? Så har du jo noe å sammenligne med mener jeg.. :) Var det noe som var annerledes fra de andre PP ene som du ikke var gravid? (Okei.. jeg er litt nysgjerrig.. :fnise:)

Ha en kjempe fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Hadde du noen symptomer før IKM forrige gang du var gravid da? Så har du jo noe å sammenligne med mener jeg.. :) Var det noe som var annerledes fra de andre PP ene som du ikke var gravid? (Okei.. jeg er litt nysgjerrig.. :fnise:)

Ha en kjempe fin søndag! :klem:

Det er lov å vera nysgjerrig, veit du! :mrgreen: Nei, eg hadde faktisk ingen symptom før IKM, forrige gang eg var gravid. Det hadde eg heller ikkje i dei andre prøveperiodane, der eg ikkje var gravid. Så symptom giddar eg ikkje eingang å prøva å leita etter denne gangen! ;)

Den einaste grunnen til at eg skjønte at eg var gravid før IKM, var fordi eg tempa! For tempane etter EL var høgare enn i dei andre syklusane, og fortsatte å halda seg like høge. I dei tidlegare tempesyklusane mine begynte tempen å synka gradvis nokre dagar før IKM, og då skjønte eg at mensen var på vei. Dessverre kan eg ikkje tempa denne gangen, pga at jenta mi på 8 månader våknar fleire gangar i løpet av natta. Og uten fleire timar samanhengande søvn før temping, er temping temmelig bortkasta og upålitelig. Så denne gangen satsar eg alt på EL-testar og graviditetstestar, for å finna ut av korleis ting ligg an. ;) No har eg funne EL, så då er det store spørsmålet kor lenge eg klarar å venta før eg svir av ein graviditetstest! :lur:

Eg har hatt ein veldig fin søndag, og det håpar eg du også har hatt! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit at du ikke hadde noen symptomer da, så slipper du å slite ut hodet ditt med utmattende symptomjakter denne gangen. :fnise:

Temper jeg også nå, men er vanskelig å få målt hver dag. Jeg jobber natta, så blir litt lite og urolig søvn noen ganger her også. :jepp:

Nå skal jeg ut å sjekke posten! Venter på et prospekt som aaaldri kommer..

Ha en fortsatt super-duper dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit at du ikke hadde noen symptomer da, så slipper du å slite ut hodet ditt med utmattende symptomjakter denne gangen. :fnise:

Temper jeg også nå, men er vanskelig å få målt hver dag. Jeg jobber natta, så blir litt lite og urolig søvn noen ganger her også. :jepp:

Nå skal jeg ut å sjekke posten! Venter på et prospekt som aaaldri kommer..

Ha en fortsatt super-duper dag! :klem:

Ja, det er egentlig like greit at eg slepper å leita etter symptom, for eg jakta mykje på symptom forrige gang me var prøvarar - og det var til tider litt slitsomt, for eg hadde jo aldri nokon symptom. Så hadde det ikkje vore for tempinga mi, hadde eg heller aldri mistenkt at eg var gravid i den prøveperioden det klaffa for oss. Og sidan eg no veit at eg ikkje hadde nokon graviditetssymptom før IKM forrige gang eg var gravid, så klarar eg heldigvis å ikkje stressa i det heile tatt, sjølv om eg ikkje har nokon symptom. Sånn sett er det greit å ha gått gjennom dette ein gang før, for då kjenner eg kroppen min litt bedre! :)

Då eg tempa, hendte det også at eg sov urolig - så alle tempane var nok ikkje heilt til å stola på. Men så lenge dei fleste tempane er målt etter minst 4 timar samanhengande søvn, til same tid om morgonen, så har det lite å seia om nokre tempar innimellom ikkje er heilt riktige. Eg fann iallfall alltid EL då eg tempa, og dei aller fleste tempane etter EL var høgare enn tempane før EL. Eg synst det var superspennande kvar morgon når eg tempa - spesielt når det nærma seg EL eller IKM. ;)

Takk for det! Eg har hatt ein fin dag, og eg håpar din dag også har vore bra! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...