Mirabella76 Skrevet 1. august 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Negativ EL-test i dag også. Og eg som håpte på positiv test i dag, på dag 15 i syklusen. Endret 1. august 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 2. august 2009 #42 Del Skrevet 2. august 2009 Hvordan har det gått med testingen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 2. august 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hvordan har det gått med testingen i dag da? Negativ EL-test i dag også, dessverre. Begynner å bli litt redd for at eg begynte EL-testinga for seint, og at eg har ein ekstra kort syklus denne gangen. Eg starta jo med EL-testar på dag 11 i syklusen. Eller så er dette ein lang syklus, og at eg ikkje har hatt EL enda. Håpar på det, for om eg hadde EL før dag 10 i syklusen, så har iallfall denne prøveperioden gått rett i vasken. Endret 2. august 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 3. august 2009 #44 Del Skrevet 3. august 2009 At disse testene ikke kan se å bli POSITIVE! Hvor lenge før EL pleier de å slå ut hos de g da? Er jo ikke for sent enda da, langt i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. august 2009 #45 Del Skrevet 3. august 2009 Er det ikke enklere å bare ha minst annenhver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. august 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) At disse testene ikke kan se å bli POSITIVE! Hvor lenge før EL pleier de å slå ut hos de g da? Er jo ikke for sent enda da, langt i fra! Ja, EL-testane mine har det med å bli positive så fort som fy!!! Kjenner at eg er veldig utålmodig no, for eg pleide ikkje å ha EL så seint i syklusen forrige gang me var prøvarar. Men ting er kanskje ikkje heilt som før lenger, etter forrige fødsel? Eg trur EL kjem innan 24 - 48 timar etter at ein får positiv EL-test. Trur det er det som står i pakningsvedlegget til testane. Forrige gang me var prøvarar, fekk eg vel vanlegvis EL mellom dag 14 og 16 i syklusen. Trur faktisk eg var oppe i 18 dagar i ein syklus, før testen vart positiv. Men får eg ikkje positiv EL-test i morgon, så har eg lite tru på at EL kjem i det heile tatt, sidan eg er på dag 17 i dag. I forrige prøverunde fekk eg alltid positiv EL-test 1-2 dagar i kvar syklus. Og det var alltid nøyaktig 16 dagar frå eg fekk positiv EL-test, og til mensen kom! Og i dei syklusane eg fekk positiv test 2 dagar på rad, rekna eg frå siste dagen med positiv EL-test. Hugsar at eg vart ganske overraska over at lutealfasen alltid var på akkurat like mange dagar i kvar einaste syklus. Men det var jo kjempegreit å vita nøyaktig kvar dag mensen kom. Så når mensen fortsatt ikkje hadde dukka opp på dag 16 i 8. prøveperiode, så skjønte eg at eg var gravid! Likevel klarte eg å venta enda ein dag, før eg tok ein graviditetstest, som var klart positiv! Håpar det ikkje går lang tid før eg sit med ein positiv graviditetstest igjen, for det er ein fantastisk følelse! Men no ventar eg først og fremst på positiv EL-test - for uten eggløysing, kan eg heller ikkje bli gravid... Kryssar fingrane for positiv EL-test veldig snart!!! Endret 3. august 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 3. august 2009 #47 Del Skrevet 3. august 2009 Her er du ja Må vel følge deg her, selv om jeg er litt snurt for at du forkastet planen om februarbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. august 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Er det ikke enklere å bare ha minst annenhver dag? Nei, men du - det er jo så kjedelig! Må jo ha litt spenning i prøvetida! Dessuten synst det er veldig greit å ha litt oversikt over syklusen min. Og ikkje minst er eg veldig interessert i å finna ut om eg faktisk har eggløysing! Er jo greit å vita om ting er som dei skal etter fødselen, eller ikkje. Egentlig ville eg ha tempa også, for å hatt enda bedre kontroll over syklusen min, kontrollfreak som eg er. Endret 3. august 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. august 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Her er du ja Må vel følge deg her, selv om jeg er litt snurt for at du forkastet planen om februarbarn Kjekt å sjå deg her inne! Velkommen hit til prøverdagboka mi, Cloudberry! Det virka plutselig litt skummelt med februarbarn, når det nærma seg tid for prøving. Men april-/maibarn må vel vera ganske bra det også? Eg har forresten eit lite spørsmål til deg. Amma du fortsatt, då du vart gravid med nr 2? Og kor lang tid etter fødselen fekk du mensen tilbake? Endret 3. august 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. august 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Fortsatt negativ test i dag, på dag 17 i syklusen. Dette likar eg ikkje heilt, for eg pleide ikkje å ha eggløysing så seint i syklusen, forrige gang me var prøvarar. Men ting har kanskje ikkje gått seg heilt til etter fødselen? Fryktar at eg ikkje har fått eggløysinga tilbake etter fødselen enda, sjølv om eg fekk mensen igjen allerede 2 månader etter fødselen. Eller så er dette ein ekstra kort syklus, og at eg hadde EL før dag 11 i syklusen. Eg begynte nemlig med EL-testar på dag 11 denne syklusen, og dei første dagane var streken på EL-testen veldig sterk - nesten like sterk som kontrollstreken. Så har streken blitt gradvis svakare for kvar dag. Hmmm, ikkje lett å vita kva som skjer. Eg har ikkje heilt gitt opp håpet om positiv EL-test denne syklusen enda. Men blir ikkje testen positiv innan få dagar, så trur eg berre eg gir opp heile denne tullesyklusen. Endret 3. august 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 3. august 2009 #51 Del Skrevet 3. august 2009 Krysser fingrene for positiv El-test i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 4. august 2009 #52 Del Skrevet 4. august 2009 Krysser fingrene jeg også! Og for at du bare har en ekstra lang syklus denne måneden. Har hatt litt "tull" med syklusen selv, og det har vi jo ikke tid til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 4. august 2009 #53 Del Skrevet 4. august 2009 Kjekt å sjå deg her inne! Velkommen hit til prøverdagboka mi, Cloudberry! Det virka plutselig litt skummelt med februarbarn, når det nærma seg tid for prøving. Men april-/maibarn må vel vera ganske bra det også? Eg har forresten eit lite spørsmål til deg. Amma du fortsatt, då du vart gravid med nr 2? Og kor lang tid etter fødselen fekk du mensen tilbake? Jeg ammet når jeg ble gravid med lillemor ja Ogå på natta. Mensen fikk jeg tilbake 8 uker etter fødselen sånn cirka. Synes nesten det var rart at jeg ble gravid, for hadde bare mensen 3 ganger (altså 4 eggløsninger) og vi ikke akkurat så mye at det gjorde noe, siden vi skulle være "forsiktige" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. august 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 4. august 2009 Krysser fingrene for positiv El-test i morgen!! EL-testen vart negativ i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. august 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Krysser fingrene jeg også! Og for at du bare har en ekstra lang syklus denne måneden. Har hatt litt "tull" med syklusen selv, og det har vi jo ikke tid til nå! Eg får prøva å ikkje gi opp denne syklusen heilt enda - men no er det rett før eg gjer det altså, sidan eg fekk negativ test i dag også. Så seint hadde eg nemlig aldri EL, i løpet av dei 8 månadane me var prøvarar forrige gang. Men eg får berre kryssa fingrane for at denne syklusen er ekstra lang, fordi kroppen ikkje har kome heilt i gjenge igjen etter fødselen - og at eg snart får positiv EL-test. Viss ikkje, så blir eg faktisk veldig lei meg! For eg har så utrulig lyst til å bli gravid igjen no, og det kan eg jo ikkje bli viss eg ikkje har eggløysing. Endret 4. august 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 4. august 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg ammet når jeg ble gravid med lillemor ja Ogå på natta. Mensen fikk jeg tilbake 8 uker etter fødselen sånn cirka. Synes nesten det var rart at jeg ble gravid, for hadde bare mensen 3 ganger (altså 4 eggløsninger) og vi ikke akkurat så mye at det gjorde noe, siden vi skulle være "forsiktige" Godt å høyra at det går an å få tilbake mensen tidleg, og fortsatt amma både på dagtid og om natta - og likevel bli gravid igjen! Det var nemlig det eg lurte på, så det var derfor eg spurte deg. I går leste eg nemlig på nettet at dei som fekk mensen tilbake kort tid etter fødselen, vanlegvis ikkje hadde EL i dei første mestruasjonssyklusane. Så kom det ein eller fleire syklusar med dårlig EL, slik at ein fortsatt ikkje kunne bli gravid. Det stod også noko om at lutealfasen ikkje var slik den skulle i starten. Og først etter fleire slike syklusar der ein ikkje kunne bli gravid, så fekk ein ordentlig EL. Men det var visst ikkje slik med dei som fekk mensen tilbake seinare etter fødselen. For dei hadde visst som oftast første EL før første menstruasjon - og denne eggløysinga var ordentlig, slik at dei kunne bli gravide. Eg synst det var ein litt merkelig teori, men det var iallfall det som stod. Derfor er eg glad for å høyra at du ikkje passar inn i denne teorien, for då er det håp for meg også! Eg fryktar nemlig at eg ikkje har fått tilbake EL enda, sjølv om eg fekk tilbake mensen raskt etter fødselen - i samsvar med det denne teorien seier. Men no velger eg å tru at det ikkje er så mykje i den teorien, sidan du har motbevist den. Eg gir iallfall ikkje opp håpet heilt enda, om å få positiv EL-test denne syklusen! Endret 4. august 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. august 2009 #57 Del Skrevet 5. august 2009 Godt å høyra at det går an å få tilbake mensen tidleg, og fortsatt amma både på dagtid og om natta - og likevel bli gravid igjen! Det var nemlig det eg lurte på, så det var derfor eg spurte deg. I går leste eg nemlig på nettet at dei som fekk mensen tilbake kort tid etter fødselen, vanlegvis ikkje hadde EL i dei første mestruasjonssyklusane. Så kom det ein eller fleire syklusar med dårlig EL, slik at ein fortsatt ikkje kunne bli gravid. Det stod også noko om at lutealfasen ikkje var slik den skulle i starten. Og først etter fleire slike syklusar der ein ikkje kunne bli gravid, så fekk ein ordentlig EL. Men det var visst ikkje slik med dei som fekk mensen tilbake seinare etter fødselen. For dei hadde visst som oftast første EL før første menstruasjon - og denne eggløysinga var ordentlig, slik at dei kunne bli gravide. Eg synst det var ein litt merkelig teori, men det var iallfall det som stod. Derfor er eg glad for å høyra at du ikkje passar inn i denne teorien, for då er det håp for meg også! Eg fryktar nemlig at eg ikkje har fått tilbake EL enda, sjølv om eg fekk tilbake mensen raskt etter fødselen - i samsvar med det denne teorien seier. Men no velger eg å tru at det ikkje er så mykje i den teorien, sidan du har motbevist den. Eg gir iallfall ikkje opp håpet heilt enda, om å få positiv EL-test denne syklusen! Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i den der teorien nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i den der teorien nei Det høyrest bra ut! Håpar ikkje eg heller passar inn i denne teorien. Men eg begynnar å frykta det, for EL-testen var negativ i dag igjen. Veit ikkje kor mange fleire dagar eg giddar å svi av EL-testar, for dei er jo berre negative likevel. Trur snart eg heller begynnar å venta på at mensen skal koma, så får eg håpa på at neste syklus ikkje blir like tullete som denne syklusen ser ut til å bli! Eg som håpte så veldig på eit april-/mai 2010-barn, men no ser det temmelig dårlig ut! Endret 5. august 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) I dag fekk eg jammen meg endelig positiv EL-test, på dag 20 i syklusen! Eg hadde nesten heilt gitt opp no, for eg hadde aldri så sein EL forrige gang me var prøvarar. Eg trudde også at syklusane mine hadde stabilisert seg litt meir etter fødselen, men tydelegvis ikkje. Så dette blir ein ganske lang syklus, for no reknar eg med at mensen kjem om 16 dagar. Forrige prøverunde kom iallfall mensen alltid nøyaktig 16 dagar etter positiv EL-test. Eg testa med ein Quick Respons EL-test i dag tidleg, og jammen var teststreken ganske mykje sterkare enn kontrollstreken! Eg måtte ta ein Clear Blue-test rett etterpå, for å dobbeltsjekka at det virkelig stemte. Det er CB-testar eg pleier å bruka til vanleg, så det er dei eg stolar mest på. Og når CB-testen også var positiv, så var eg ikkje lenger i tvil: EL er på vei!!! Det vart dessverre ikkje noko i går - for eg tenkte at det ikkje var nokon vits, når EL aldri kom. Men heldigvis koste me oss litt dagen før, og i kveld blir det full action igjen! Endret 6. august 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 6. august 2009 #60 Del Skrevet 6. august 2009 Så fantastisk!!! Ååå, nå ble jeg så glad! Det var virkelig godt å høre at det hjalp med litt tålmodighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå