Gjest Smaragd Skrevet 19. juli 2009 #81 Del Skrevet 19. juli 2009 Legger ut bilde her så du og dere andre får se magen, er ca 3 uker gammelt, så har nok blitt littegrann større - men skal få tatt et oppdatert bilde senere... Såååååå misunnelig på den fiiiine magen!!! Jeg også vil................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 19. juli 2009 Det var da en flott og nett mage. Helt fri for strekkmerker også, jo. Akkurat det kan jeg ikke si om min. Som sagt, dette er uke 31, så har nok blitt litt større, men den er ikke så værst nei Er veldig stolt da Og ja, jeg skal ikke klage på noen strekkmerker - sålangt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 19. juli 2009 Såååååå misunnelig på den fiiiine magen!!! Jeg også vil................. Tusen takk! Det kommer nok en dag for deg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. juli 2009 #84 Del Skrevet 19. juli 2009 Snylte til seg litt middag er ikke dårlig, mat trenger man og det er jo bare kjekt å få den gratis Også så fin mage! Liten bebisbolig :rødme: Du har penere lår enn meg Ser ut som om jeg har en liten en i magen også, jeg er ikke så stor som deg så klart, for jeg er jo ikke gravid Det er for mye freia der! Jeg er ganske smal, så ser teit ut med liten kulemage, men den skal bort og neste gang magen blir sånn har nok jeg også opprettet graviditetsdagbok her inne! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 19. juli 2009 Snylte til seg litt middag er ikke dårlig, mat trenger man og det er jo bare kjekt å få den gratis Også så fin mage! Liten bebisbolig :rødme: Du har penere lår enn meg Ser ut som om jeg har en liten en i magen også, jeg er ikke så stor som deg så klart, for jeg er jo ikke gravid Det er for mye freia der! Jeg er ganske smal, så ser teit ut med liten kulemage, men den skal bort og neste gang magen blir sånn har nok jeg også opprettet graviditetsdagbok her inne! haha Takk for kommentarer... Når blir det din tur da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. juli 2009 #86 Del Skrevet 19. juli 2009 hihi :happy: har du virkelig ikke noen strekkmerker enda? før trodde jeg at alle gravide fikk det, men tydeligvis ikke Jeg vil tro jeg kan få det, jeg er så heldig og har en del fra før fra 2006 har jeg lagt på meg rundt 20kg, så det har jo tatt sin tid men det har blitt en del så jeg vet ikke om jeg har lett for å få det under graviditet :klø: Jeg får bruke alle kremer jeg kommer over! Når det blir min tur.. Si det ;p Jeg er jo ganske så ung enda, så jeg har ikke noe hastverk, men jeg merker jo at jeg har utrolig lyst på og føler meg klar. Så klart ikke helt klar, men det har bygget seg opp. Kjæresten sa først at han ikke ville enda, så ville han men nå tror jeg ikke han vil! Men kanskje om et par år med mindre jeg bare blir gravid Jeg driver å tenker på ting jeg vil gjøre, nærmest planlegger en skikkelig ferie neste sommer så jeg får reist rundt og gjort litt før jeg blir gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2009 #87 Del Skrevet 19. juli 2009 Magen din er sikkert like flott, om ikke flottere, nå som du er noen uker lenger på vei. Selv har jeg et utall strekkmerker under navlen, og en 4-5 rett over, som kommer til å forsvinne når navlen atter en gang går innover. Den har nemlig måttet kapitulere og oppgi sin originale eksistens i noen uker. Heldigvis har jeg en hudtype som blekner fort, og jeg var forberedt på å sprekke opp ganske mye, siden både mamma og søstrene mine gjorde det. Det er ofte ganske arvelig, og vi har visst ganske likt bindevev kvinnene i familien min. Mange av strekkmerkene har begynt å blekne alt, og de er ikke 2 måneder gamle en gang. Uansett så krysser jeg fingrene for at du slipper unna. Man trenger jo ikke å ønske seg slike merker, selv om årsaken til de helt sikkert er mer enn verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 19. juli 2009 #88 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg tør nesten ikke si det, men jeg her heller ikke et eneste strekkmerke enda, og jeg passerer snart 37 fullgåtte. Nå kommer de vel snikende, som takk. Men jeg har heller ingen fra tidligere, så det er nok for det meste hormonelt forårsaket. La oss håpe de uteblir for oss begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 19. juli 2009 hihi :happy: har du virkelig ikke noen strekkmerker enda? før trodde jeg at alle gravide fikk det, men tydeligvis ikke Jeg vil tro jeg kan få det, jeg er så heldig og har en del fra før fra 2006 har jeg lagt på meg rundt 20kg, så det har jo tatt sin tid men det har blitt en del så jeg vet ikke om jeg har lett for å få det under graviditet :klø: Jeg får bruke alle kremer jeg kommer over! Når det blir min tur.. Si det ;p Jeg er jo ganske så ung enda, så jeg har ikke noe hastverk, men jeg merker jo at jeg har utrolig lyst på og føler meg klar. Så klart ikke helt klar, men det har bygget seg opp. Kjæresten sa først at han ikke ville enda, så ville han men nå tror jeg ikke han vil! Men kanskje om et par år med mindre jeg bare blir gravid Jeg driver å tenker på ting jeg vil gjøre, nærmest planlegger en skikkelig ferie neste sommer så jeg får reist rundt og gjort litt før jeg blir gravid Ingen strekkmerker nei, så krysser fingra for at det holder sv.skapet ut - men hører jo om endel som får det de siste dagene nærmest...kjipt... Har ikke smurt med kremer heller... Ja, haster jo ikke for deg da, som ikke er 20 enda engang (hvis jeg har skjønt det rett): Jeg nærmer meg jo 30 med stormskritt, og har aldri villet være "gammel" mor, så det var liksom riktig tid, selv om vi ikke har vært sammen så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. juli 2009 #90 Del Skrevet 19. juli 2009 Så fin mage du har Tror du har ganske liten mage ja. Omtrent på størrelse med min tror jeg, bare min har helt annen fasong. Rart det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. juli 2009 #91 Del Skrevet 19. juli 2009 Ingen strekkmerker nei, så krysser fingra for at det holder sv.skapet ut - men hører jo om endel som får det de siste dagene nærmest...kjipt... Har ikke smurt med kremer heller... Ja, haster jo ikke for deg da, som ikke er 20 enda engang (hvis jeg har skjønt det rett): Jeg nærmer meg jo 30 med stormskritt, og har aldri villet være "gammel" mor, så det var liksom riktig tid, selv om vi ikke har vært sammen så lenge Får krysse fingrene for det ja, kjedelig om det plutselig kommer nå! Er bare 19 ja, måtte lage meg en ticker som teller ned til 20årsdagen. Jeg er et lite påskebarn! Det er rett å prøve når man er klar for det, med mindre det plutselig skjer så klart Jeg har ikke lyst til å bli "gammel" mor selv, mamma fikk meg da hun var 23 og jeg syns det passer og jeg, og man er jo ganske ung da. Så mellom 20-25 kanskje syns jeg passer. Men en får vel bare vente og se :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg tør nesten ikke si det, men jeg her heller ikke et eneste strekkmerke enda, og jeg passerer snart 37 fullgåtte. Nå kommer de vel snikende, som takk. Men jeg har heller ingen fra tidligere, så det er nok for det meste hormonelt forårsaket. La oss håpe de uteblir for oss begge. Ja, vi får krysse fingrene for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 20. juli 2009 Ny uke og en h******* vond rygg og press i bekkenet forran. Knapt sovet i natt, så har ringt sjefen og sagt fra. Fikk faktisk legetime idag, så skal dit om noen timer. Tror nok jeg har jobbet min siste dag for året...har gått nogenlunde greit denne uken, men er jo litt for gæli at man skal bare ligge rett ut når man kommer hjem fra jobb, pga vondter... Hadde blødninger med klumper forrige helg, og fortsatt kommer det klumper av og til sammen med utfloden...sånn lysebrunt, men ikke blod...(beklager detaljer), men noen som vet hva det kan være?? Skal selvfølgelig spørre legen idag, men blir jo litt bekymret når det har vært sånn i over en uke... Legger ut nytt oppdatert bilde, tatt idag - 34+6 - sletter samtidig det forrige...(interiøret vårt kan være avslørende...) Ha en fin dag alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 20. juli 2009 Så fin mage du har Tror du har ganske liten mage ja. Omtrent på størrelse med min tror jeg, bare min har helt annen fasong. Rart det der! Takk for det, Imli. Merkelig det med fasong ja, ser på de jeg havner i barselgruppe med også (samme som jeg var på svangerskapskurs med) - mange forskjellige fasonger ute og gikk - og alle 6 skal ha gutter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. juli 2009 #95 Del Skrevet 20. juli 2009 Hehe, ja, jeg tror nok ikke helt på dette med "guttemage" og "jentemage" gitt. Men du har nok ganske typisk "guttemage" da Så ekkelt med blødninger da, håper du får en forklaring på det hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 20. juli 2009 Hehe, ja, jeg tror nok ikke helt på dette med "guttemage" og "jentemage" gitt. Men du har nok ganske typisk "guttemage" da Så ekkelt med blødninger da, håper du får en forklaring på det hos legen Har nok "guttemage" ja, selv om - som du sier - det ikke alltid stemmer med fasong. Er ikke blødning, for er jo ikke noe blod, men det er ikke "ren" utflod heller, for den er jo blank/hvit/lysgul... Dette som kommer ut er lys-lysbrun og slimete...huff, ekkelt å drive å beskrive i detalj, men som sagt, man blir jo litt bekymret. Har tenkt på om det kan være slimproppen, men hvordan ser den ut fargemessig egentlig? Og kommer den i en bit, eller deler??? Har mye murringer og kynnere også, skikkelig stikking helt nederst i magen, men ikke regelmessig, og det kan vare i 5 minutter og så "slippe" igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 20. juli 2009 #97 Del Skrevet 20. juli 2009 Kjempeflott mage altså Så ekkelt med den utfloden, bra du skal til legen idag, så du får tatt opp det også. Antageligvis er det ikke noe farlig, men det er bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite. Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 20. juli 2009 Kjempeflott mage altså Så ekkelt med den utfloden, bra du skal til legen idag, så du får tatt opp det også. Antageligvis er det ikke noe farlig, men det er bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite. Lykke til hos legen er stolt av magen selv og ja Ja, skal bli greit å høre hva det kan være, selv om de på sykehuset - når jeg var inne der med blødning - mente det kom av tynne slimhinner. Men skjønner liksom ikke hvorfor det skal drive å komme ut biter fortsatt, og hva som gjorde at de kom i utgangspunktet - har ikke hatt sex eller noe som skulle tilsi at det kan ha laget "sår" i slimhinnene... Jaja, får se da, en time til legebesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. juli 2009 #99 Del Skrevet 20. juli 2009 Du får nok svar på dette hos legen. Om det skulle være slimproppen, så kan den komme ut stykkvis og delt. Magen din er fremdeles nett og fin, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. juli 2009 #100 Del Skrevet 20. juli 2009 Fine magen din! :rødme: Blir misunnelig Håper det gikk greit hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå