Gjest ~Milla~ Skrevet 15. juli 2009 #41 Del Skrevet 15. juli 2009 Vitnemål er jo kjekt å få i posten, er liksom det endelige resultatet på utdannelsen det Dumme mensen.... skjønner veldig godt det er skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 16. juli 2009 Da er jeg er jeg hjemme igjen. Sovet hos mamma og pappa i natt og vært med dem på harrytur i dag,veldig koselig Slappe av i kveld,så er det full pakking i morra,ikke begynt en gang,aldri pakket så sent før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 17. juli 2009 Pakker i dag. Puh,vanskelig å begrense seg! jeg ender alltid opp med alt for mye,umulig å vite hva jeg vil ha på meg i en uke fremover. Vi reiser i morgen tidlig,blir så godt å få litt tid sammen borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. juli 2009 #44 Del Skrevet 17. juli 2009 En helt uuuuuuuuuuke uten *dream*, usj da....... du er savnet allerede! Blir nok deilig med ferie, håper dere får en superduper fin tur Gleder meg til referat når dere kommer hjem Kjenner til det med pakking ja, jeg pakker også litt for mye, bestandig. Men bedre med litt for mye, enn litt for lite Vi sier det gjelder for pakking også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. juli 2009 #45 Del Skrevet 17. juli 2009 God tur og ferie Hvor skal dere hen? Jeg pakker alltid også med meg alt for masse Veit jo aldri hva man får bruk for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 17. juli 2009 En helt uuuuuuuuuuke uten *dream*, usj da....... du er savnet allerede! Blir nok deilig med ferie, håper dere får en superduper fin tur Gleder meg til referat når dere kommer hjem Kjenner til det med pakking ja, jeg pakker også litt for mye, bestandig. Men bedre med litt for mye, enn litt for lite Vi sier det gjelder for pakking også ! Åååå,så søt du er! Blir rart med en uke uten nett,men om det er lett nett-tilgang på hotellet,suser jeg nok innom Blir godt å komme seg litt bort ja,få litt kjæreste-tid,vi trenger det nå! Bedre med for mye enn for lite -gjleder helt klart for pakking!! Tenk om man legger igjen noe man har lyst til å ha på en kveld alt annet er stygt på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 17. juli 2009 God tur og ferie Hvor skal dere hen? Jeg pakker alltid også med meg alt for masse Veit jo aldri hva man får bruk for Takk Vi skal til Kroatia Godt å høre at vi er flere som pakker for mye! Umulig å vite hva man vil ha på hver dag liksom....sambo er redd for vekta på kofferten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. juli 2009 #48 Del Skrevet 17. juli 2009 Bedre med for mye enn for lite -gjleder helt klart for pakking!! Tenk om man legger igjen noe man har lyst til å ha på en kveld alt annet er stygt på.... Da er vi av samme oppfatning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 17. juli 2009 Da er kofferten ferdigpakket og stappfull...håper jeg får presset oppi toalettmappa i natt. Nå skal jeg dusje,ta sol og handle middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 17. juli 2009 Vi skal faktisk snart legge oss......Opp kl 4 :søvn: Gleder meg masse til ferie nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. juli 2009 #51 Del Skrevet 17. juli 2009 Goooood tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. juli 2009 #52 Del Skrevet 18. juli 2009 Åååå...du har sikkert reist du nå. God tur i alle fall Blir deilig å komme seg litt bort og bare ha kjærestetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. juli 2009 #53 Del Skrevet 19. juli 2009 Håper dere har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. juli 2009 #54 Del Skrevet 22. juli 2009 Bare passer på å holde liv i dagboken mens du er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 24. juli 2009 #55 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei!! Gratulerer med ny bok, nytt nick, at du er ferdig utdannet og ny jobb i august! Håper du koser deg masse masse på ferie med samboeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. juli 2009 #56 Del Skrevet 24. juli 2009 Nå kommer snart *dream* hjem igjen Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 25. juli 2009 Å,så koselig at det har vært liv i boka mi mens jeg har vært borte Vært en fantastisk uke Sol,varme,strand,deilige lange kvelder osv. Skriver mere fra uka siden. Sliten nå.... lang dag i dag,vi var oppe kl 5 og hjemme rundt 18,flyet var to timer forsinket. Vil gjerne tilbake,ikke sommer dette været her!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 25. juli 2009 Hei!! Gratulerer med ny bok, nytt nick, at du er ferdig utdannet og ny jobb i august! Håper du koser deg masse masse på ferie med samboeren Koselig å se deg her og Takk for gratulasjoner,ganske happy nå *tusle inn i boka di og ser på ditt nye liv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. juli 2009 #59 Del Skrevet 25. juli 2009 Så koselig å høre Ja reisedagene pleier å bli ganske lange.... hvor mange timer med fly er det dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. juli 2009 #60 Del Skrevet 25. juli 2009 Velkommen hjem. Bra at dere har kost dere. Er ikke noe å skryte av sommerværet her hjemme i alle fall. Hørte på radioen i dag at der jeg kommer fra i Trøndelag var det meldt 10 grader i dag Gleder meg til å lese mer om turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg