Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk jenter :klemmer:

er barnevakt i dag,og det er så koselig,han er nydelig :hjerte: 1,5 år og skikkelig sjarmør. var ikke noe problem å si hade til mamma og vi har lekt,kost og gått tur,nå sover han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen etter å ha kjørt han hjem. ville egentlig ikke,han er sååå skjønn :hjerte: ikke mindre verpesyk nå nei...... :sjenert: TVERT IMOT!

usj,tråkket over isted,nå klarer jeg nesten ikke stå på bena,så har blitt plassert i sofaen av sambo med ispose på foten,og beskjed om å ikke trå mer på det i dag. Krise om det er like vondt i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nesten ikke sovet i natt pga smerter i benet. klarer hverken å stå eller gå på det,så får ikke dratt på jobb i dag.....håper jeg får en time hos en lege etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått lgetime 13.30. må bli kjørt av sambo,så måtte ta på en tid han fikk dratt fra jobben. dette gjør sinsykt vondt! må være noe mer enn vanlig overtråkk,det har jeg gjort tusenvis av ganger,og har aldri hatt så vondt. *syte,syte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Sendte sms med dreamsnuppa før idag, hun er til røntgen/ortoped med spørsmål om brudd....

Så da får vi vente å se hva som skjer, dakar vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å komme og se at dere har vært her å lurt på meg :klemmer:

endelig hjemme,vært hos lege,ble henvist til røngten og ortoped,så måtte dra på sykehuset.hater sykehus! der ble vi i mange timer.mAsse venting og tok litt tid hos ortopeden(som ikke var vondt å hvile øynene på forresten;) )

var ikke noe alvorlig,bare kraftig overtråkk,men det er minst like vondt som brudd sa han. så er bandasjert og symeldt i en uke foreløpig. skal bruke krykker som avlasting i to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at det ikke var brudd da. Men jeg tror nok at å tråkke skikkelig over er vondere enn å brekke beinet.

Jaja, da får jeg, du og Milla sitte her og underholde hverandre denne uken da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ja her skal det underholdes, vi sykingene ;)

Godt det ikke var brudd, men overtråkk er grusomt vondt ja. MAAASSSSEEE GOD BEDRING, håper du kommer deg raskt :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,dere er jo hjemme denne uka og,da kan vi holde hverandre med selskap ja. :nigo: det er utrolig kjedelig å være hjemme når man ikke er syk,er jo bare benet som ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~

Kjenner til den ja ;)

Også krykker da, det er utrolig tungt å gå med... gikk med krykker i nesten 4 uker engang, guri det var lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud,så kjedelig dettte er! :sukk:

Kjeder du deg?

Ikke så mye man får gjort heller når man ikke kan gå på beina og i tillegg bruke krykker :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...