cypress Skrevet 30. juli 2009 #81 Del Skrevet 30. juli 2009 Grattis med almanakk-kjøp! Nesten lik som min da høres det ut som, bare at min er rosa med en gren med blomst på. Gleeeder meg til å skrible i den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 30. juli 2009 Så kule bøker vi får! Jeg skal skrive masse i den, virkelig bruke den nå som jeg får en spesialtilpasset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 30. juli 2009 #83 Del Skrevet 30. juli 2009 Lurer nesten på om jeg er bitt av almanakk basillen jeg også... De så veldig fine ut... Utrolig stilig bilde av den paraplyen forresten Håper du får en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 31. juli 2009 Du må nok kjøpe deg en du også Ja, det var fint og passet til alt regnværet igår Fant det på weheartit.com, hadde vært artigere om jeg hadde tatt det selv Jeg er ikke så flinkt til å ta bilder egentlig, selv om jeg har bra kamera, jeg vet liksom ikke hva jeg skal ta bilde av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 31. juli 2009 Idag sto jeg opp veldig sent.. La meg jo sent også, men jeg våkna ikke så sent, bare lå der. Jeg har jo ikke noe spesielt å gjøre idag, så da gidder jeg ikke å stå opp Men jeg måtte, før alle tanker og drømmer tok meg. Så nå har jeg fått i meg noe mat, sitter å ser på tv. Får vel rydde og vaske her! Holder det seg fint hvert fall, siden jeg er den eneste her Ha en flott fredag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. juli 2009 #86 Del Skrevet 31. juli 2009 Takk for besøket i min bok, nå er du på mine innlegg mannen min er fra samme sted som deg, hvis jeg ikke gjetter helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei Hei! Så hyggelig at du stakk innom Å jasså, så gøy! 2timer nord for deg ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. august 2009 Forfatter #88 Del Skrevet 2. august 2009 I går møtte jeg min kjære og vi syklet til byen sammen, jeg måtte handle litt på apoteket Etter å ha vært der og på matbutikken syklet vi hjem til meg, og det er et godt stykke å sykle! Jeg laget kylling, pommes frites og bretagne saus til oss i går kveld og kjære spilte GTA i kjellern her, stefaren min har nemlig laget et überkult film/spillrom! Idag så vi på en koselig film som gikk på tv og vi har spist løvbiff med pommes frites og peppersaus Hatt det veldig koselig med min kjære Folka her er fortsatt på ferie, så jeg er fortsatt skikkelig husmor Nå skal jeg rydde og vaske på badet og do Ordne litt her, så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. august 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Klokka 12 sto jeg og hengte opp klær Jeg er en husmor som driver på seint Siden ingen andre er hjemme, så gjør det liksom ikke noe Endret 2. august 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. august 2009 #90 Del Skrevet 3. august 2009 Flink husmor!! Kanskje du vil komme til meg og vaske litt også? Min kjære sa i går etter vi hadde lagt oss: "Vet du hva jeg ønsker meg i morgen? At "noen" rydden den store haugen med klær på stolen..." Jeg er ganske sikkert på at "noen" er meg... Stakkars, han er mye mer ryddig enn meg, og får helt vondt av å se på rotet mitt.. Så jeg tror kanskje jeg skal være grei og rydde den etter jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. august 2009 #91 Del Skrevet 3. august 2009 Du kan godt få komme hit og rydde også Her er det mamma som er oppgitt, vi har fremdeles ikke rydda ut av alt flyttelasset, og jeg har mildt sagt endel klær Får se etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. august 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Hvordan er det dere er jenter! Kanskje jeg får ta turen til dere og rydde litt Ikke greit når mannen er ryddig, du får nok ta å rydde opp i de klærne dine Så klær er et problem hos deg også, Ansjoni? Flyttelass kan jo kanskje være litt kjedelig å ordne, så det kan man bruke litt tid på Før lå klærne mine overalt, halve senga mi var til og med full Jeg har en greie jeg henger klær på, men den er full. Og alle klærne jeg bruker ligger i en bag eller på stolen på rommet mitt De ligger hvert fall ikke på gulvet lenger! ____________________________________________________ Nå har jeg rydda i matskapet her, herregud så mye som måtte kastes! På tide at noen rydda der Nå står sjokoladekaka i ovnen Den er så god! Og røra er så god! Så jeg skal kose meg med kake idag ja Endret 3. august 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. august 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Tenkte jeg kunne legge ut kakeoppskrifta Så nå er det bare å bake! Sjokoladekake 3 kopper sukker og 3 egg piskes 1 1/2 kopp melk 225gram smeltet smør 3.ts bakepulver 3.ts vaniljesukker 4.ts kakao 4 kopper mel 1time på ca.190. Bruk form 26! bruker du 24 får du en fin topp og kaka blir aldri ferdig Krem 500 gram melis 300 gram margarin ca 3ss kakao ca 5ss kaffe Mamma sin gode krem Enjoy! Endret 3. august 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. august 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 3. august 2009 Går det ann å bytte navn på dagbøker? Jeg syns den hjelp greia inne her er litt dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 3. august 2009 #95 Del Skrevet 3. august 2009 Ah, nesten ingen søtmat slår ei saftig og god sjokoladekake! Du må slutte å fortelle om all slags god mat du lager, for du frister meg hver eneste gang!!! Ang navneendring, det har jeg ikke funnet ut ennå ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. august 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 3. august 2009 Go me! Jeg må virkelig skrive ned alt mulig godt her inne da, sånn at jeg frister deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 3. august 2009 #97 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Slemme Ida-Kristine! Endret 3. august 2009 av Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. august 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 3. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 4. august 2009 #99 Del Skrevet 4. august 2009 Den kaka hørtes god ut Når det gjelder rydding og husmor så er jeg en veldig støv på hjernen person, Dersom det er rotete hjemme hos oss så er det ikke min feil ihvertfall! Du kan byte navn på boka di. Bare gå inn på første innlegget i boka di og trykk på endre innlegg. (Full editor). Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. august 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 4. august 2009 Den kaka er kjempe god! Men min ble litt dum, jeg hadde den i 24 og ikke 26, så ble en liten topp på den og da jeg delte den for å ha i krem så sprakk øverste delen litt Men den var veldig god fordet! :happy: God å være litt ryddig! Tusen takk! Da må jeg gjøre det Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå