Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Hei :vinke:

Det var skikkelig koselig å hilse på deg i dag. Og jammen ses vi på jobb i morgen :) Det lønner seg å ta turen innom, for da blir det jobbing, det er nesten garantert :)

Tror jeg har klart å plassere hvem mamma`n din er også. Har tenkt og tenkt på navnet, og er ganske så sikker på at vi gikk i parallellklasser på ungdomsskolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klem:

Var hyggelig å treffe deg også! :jepp:

Ja, må si jeg var heldig der! Men skal jeg møte opp nede? :)

Mamma vet hvem du er også :fnise: Hun sa du gikk i paralellklassa hennes, og at du var på det 25års jubileet ;)

Også har jeg fønni ut hvem sønnen din er! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har positiv-liste! :jepp:

- Var innom en barnehage idag, om vikarjobbing, og jeg skal jobbe imorgen!

- Gikk opp til kjæresten min etter barnehagebesøket :hoppe:

- Spiste god og varm lunsj, soppsuppe :spise:

- Hjalp svigermor med å legge på tapet, og det var faktisk gøy :fnise:

- Spiste gele og godteri

- Kosa kjærestepus :yvonne:

- Laks til middag hjemme :spise:

- "Klokka 8 Hos Meg" i kveld

- CSI i kveld

:nigo:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Takk jenter :klem:

Var hyggelig å treffe deg også! :jepp:

Ja, må si jeg var heldig der! Men skal jeg møte opp nede? :)

Mamma vet hvem du er også :fnise: Hun sa du gikk i paralellklassa hennes, og at du var på det 25års jubileet ;)

Også har jeg fønni ut hvem sønnen din er! :ler:

Nei, du kan gå opp på baksiden, første døra inn. Du skal være på avdelingen til hun som viste deg rundt i dag :)

Hehe, ja jeg var på det jubileet. Og vet godt hvem mamman din er da :)

Også har du funnet ut av hvem sønnen min er. Verden er ikke stor gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei :happy: Hvilken avd.er det? Jeg er jo helt tullete med navn da, glemte hvem som er hvem av de oppe :fnise:

Er ikke det nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Okei :happy: Hvilken avd.er det? Jeg er jo helt tullete med navn da, glemte hvem som er hvem av de oppe :fnise:

Er ikke det nei :ler:

Avdelingen heter Tigergutt. Når du går opp den lille bakken på baksiden av huset, er det første døren du kommer til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takk takk :)

Må si jeg er glad for at jeg har deg altså, ellers hadde jeg vært skikkelig redd og sånn :fnise:

Gleder meg til imorra :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Du er nå søt da :) Skal passe på deg jeg, vettu ;) Ellers så er de veldig koselige de du skal jobbe sammen med. Hun ene er jo bare litt eldre enn deg, og ei veldig søt og grei jente :)

Håper du kommer til å trives hos oss da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til imorra :hoppe:

Hurra for ny jobb!!! :blåse:

:hoppe:

Forresten, da vi rydda ute her, la vi ut en del saker til salgs på Finn.no. Og i dag var det faktisk en fra Lillehammer som kjøpte ei trapp! Du kjenner ikke til det vel? :fnise:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Purple Haze

Hei :vinke:

Ville bare si at jeg syns det gikk fint med deg på jobb i dag, og sjefen på avdelingen du var på, var veldig fornøyd med deg :)

Da er det bare å krysse fingra for mer jobbing etter hvert :)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :klem:

Jeg har ikke fått vært inne her for jeg har ikke hatt noe nett siden onsdag, da funka det noen ganger.. :bond: Jeg ringte til Tele2 igår og de skulle sjekke det og sånn, men plutselig funka det idag.. Men tlf er død, så ikke vet jeg :lol:

Vært så og si opptatt i hele dag, jeg og mamma har støvsugd, rydda og vaska huset.. Så gikk vi en utrolig lang tur! Gikk lengst oppi og inni skauen, høyest oppe langt oppi gokk.. :ler: Tok bilde, så kan legge ut ;)

Ang.jobb, var ganske greit :) Har ikke gjort noe siden juni/juli liksom så ja, og heller ikke hatt noe vettug legge/stå opp tid siden mai, så jeg var ganske så sliten og trøtt da jeg kom hjem :lol: Nå skal det nevnes at jeg sykla som svarte for å komme dit og sykla hjem igjen også, og det er mye rett frem og opp..

Stakkars kroppen min! Vært så i aktivitet :ler: Rundt 3-4timer i hvertfall :hakeslepp: Men skal man gå ned 20kg må man gjøre noe ;)

Var på CC istad med mamma istad, kjøpte så mye! Nye ting til stua, laken og sengesett til meg, kattemat, mat til oss.. Ble utrolig sliten av å være der også.. Så dere kan tro jeg er trøtt og sliten nå!

Skal bli så deilig med taco :sikle:

Bilder: 1.fra turen, dere ser det lille åpne området nedi skogen, etter en liten stund kom jeg dit, så ja, jeg gikk langt! Takk til mamma liksom ;)

2. Muffins til å ha ting i! :hakeslepp: Jeg vil ha sååånn!

3. Jeg skal lage muffins imorra, med sjokoladebiter og daimkuler, og sjekk hva jeg skal ha oppå! Prinsessemuffins! :hoppe: Også er det en liten overraskelse til kjære, "her har du litt muffins", rosa glasur, yay :fnise:

Forresten, da vi rydda ute her, la vi ut en del saker til salgs på Finn.no. Og i dag var det faktisk en fra Lillehammer som kjøpte ei trapp! Du kjenner ikke til det vel? :fnise:

Det vet jeg ikke :fnise: Jeg kjenner ingen fra Lillehammer, og jeg bor jo en time unna så da ;) hehe

post-28431-1252684768_thumb.jpg

post-28431-1252684785_thumb.jpg

post-28431-1252684807_thumb.jpg

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...