Soon Skrevet 9. september 2009 #461 Del Skrevet 9. september 2009 Ville bare stikke innom og hilse på jeg! Ha en flott dag i det fine været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. september 2009 #462 Del Skrevet 9. september 2009 Innom med en god dag Tror jammen meg jeg må ta en titt inne i bloggen din jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. september 2009 #463 Del Skrevet 9. september 2009 Hei Det var skikkelig koselig å hilse på deg i dag. Og jammen ses vi på jobb i morgen Det lønner seg å ta turen innom, for da blir det jobbing, det er nesten garantert Tror jeg har klart å plassere hvem mamma`n din er også. Har tenkt og tenkt på navnet, og er ganske så sikker på at vi gikk i parallellklasser på ungdomsskolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. september 2009 Forfatter #464 Del Skrevet 9. september 2009 Takk jenter Var hyggelig å treffe deg også! Ja, må si jeg var heldig der! Men skal jeg møte opp nede? Mamma vet hvem du er også Hun sa du gikk i paralellklassa hennes, og at du var på det 25års jubileet Også har jeg fønni ut hvem sønnen din er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. september 2009 Forfatter #465 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jeg har positiv-liste! - Var innom en barnehage idag, om vikarjobbing, og jeg skal jobbe imorgen! - Gikk opp til kjæresten min etter barnehagebesøket - Spiste god og varm lunsj, soppsuppe - Hjalp svigermor med å legge på tapet, og det var faktisk gøy - Spiste gele og godteri - Kosa kjærestepus - Laks til middag hjemme - "Klokka 8 Hos Meg" i kveld - CSI i kveld Endret 9. september 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. september 2009 #466 Del Skrevet 9. september 2009 Takk jenter Var hyggelig å treffe deg også! Ja, må si jeg var heldig der! Men skal jeg møte opp nede? Mamma vet hvem du er også Hun sa du gikk i paralellklassa hennes, og at du var på det 25års jubileet Også har jeg fønni ut hvem sønnen din er! Nei, du kan gå opp på baksiden, første døra inn. Du skal være på avdelingen til hun som viste deg rundt i dag Hehe, ja jeg var på det jubileet. Og vet godt hvem mamman din er da Også har du funnet ut av hvem sønnen min er. Verden er ikke stor gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. september 2009 Forfatter #467 Del Skrevet 9. september 2009 Okei :happy: Hvilken avd.er det? Jeg er jo helt tullete med navn da, glemte hvem som er hvem av de oppe Er ikke det nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 9. september 2009 #468 Del Skrevet 9. september 2009 Så flink du har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. september 2009 Forfatter #469 Del Skrevet 9. september 2009 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. september 2009 #470 Del Skrevet 9. september 2009 Okei :happy: Hvilken avd.er det? Jeg er jo helt tullete med navn da, glemte hvem som er hvem av de oppe Er ikke det nei Avdelingen heter Tigergutt. Når du går opp den lille bakken på baksiden av huset, er det første døren du kommer til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. september 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 9. september 2009 Okei, takk takk Må si jeg er glad for at jeg har deg altså, ellers hadde jeg vært skikkelig redd og sånn Gleder meg til imorra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. september 2009 #472 Del Skrevet 9. september 2009 Du er nå søt da Skal passe på deg jeg, vettu Ellers så er de veldig koselige de du skal jobbe sammen med. Hun ene er jo bare litt eldre enn deg, og ei veldig søt og grei jente Håper du kommer til å trives hos oss da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 9. september 2009 #473 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Gleder meg til imorra Hurra for ny jobb!!! :blåse: Forresten, da vi rydda ute her, la vi ut en del saker til salgs på Finn.no. Og i dag var det faktisk en fra Lillehammer som kjøpte ei trapp! Du kjenner ikke til det vel? Endret 9. september 2009 av Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. september 2009 #474 Del Skrevet 10. september 2009 Så herlig lesning det var her inne da!! Så stas med jobben, håper det går bra i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2009 #475 Del Skrevet 10. september 2009 Hei søta Så mye bra som skjer her inne, så moro med jobbing legger igjen en stooor til deg! ha en fin dag søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2009 #476 Del Skrevet 10. september 2009 Har du hatt en fin dag i barnehagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. september 2009 #477 Del Skrevet 10. september 2009 Hei Ville bare si at jeg syns det gikk fint med deg på jobb i dag, og sjefen på avdelingen du var på, var veldig fornøyd med deg Da er det bare å krysse fingra for mer jobbing etter hvert Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 10. september 2009 #478 Del Skrevet 10. september 2009 Spent på å få høre om første dag på jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. september 2009 Forfatter #479 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Hei jenter! Jeg har ikke fått vært inne her for jeg har ikke hatt noe nett siden onsdag, da funka det noen ganger.. Jeg ringte til Tele2 igår og de skulle sjekke det og sånn, men plutselig funka det idag.. Men tlf er død, så ikke vet jeg Vært så og si opptatt i hele dag, jeg og mamma har støvsugd, rydda og vaska huset.. Så gikk vi en utrolig lang tur! Gikk lengst oppi og inni skauen, høyest oppe langt oppi gokk.. Tok bilde, så kan legge ut Ang.jobb, var ganske greit Har ikke gjort noe siden juni/juli liksom så ja, og heller ikke hatt noe vettug legge/stå opp tid siden mai, så jeg var ganske så sliten og trøtt da jeg kom hjem Nå skal det nevnes at jeg sykla som svarte for å komme dit og sykla hjem igjen også, og det er mye rett frem og opp.. Stakkars kroppen min! Vært så i aktivitet Rundt 3-4timer i hvertfall Men skal man gå ned 20kg må man gjøre noe Var på CC istad med mamma istad, kjøpte så mye! Nye ting til stua, laken og sengesett til meg, kattemat, mat til oss.. Ble utrolig sliten av å være der også.. Så dere kan tro jeg er trøtt og sliten nå! Skal bli så deilig med taco Bilder: 1.fra turen, dere ser det lille åpne området nedi skogen, etter en liten stund kom jeg dit, så ja, jeg gikk langt! Takk til mamma liksom 2. Muffins til å ha ting i! Jeg vil ha sååånn! 3. Jeg skal lage muffins imorra, med sjokoladebiter og daimkuler, og sjekk hva jeg skal ha oppå! Prinsessemuffins! Også er det en liten overraskelse til kjære, "her har du litt muffins", rosa glasur, yay Forresten, da vi rydda ute her, la vi ut en del saker til salgs på Finn.no. Og i dag var det faktisk en fra Lillehammer som kjøpte ei trapp! Du kjenner ikke til det vel? Det vet jeg ikke Jeg kjenner ingen fra Lillehammer, og jeg bor jo en time unna så da hehe Endret 16. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 12. september 2009 #480 Del Skrevet 12. september 2009 Sleng over en muffins a Du gikk rimelig langt altså Men det ser ut som om du bor på "riktig" kant i forhold til familien min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå