Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja! En uke til! Yksi viikolla että Helsinkiin :hoppendeglad:

Blandede følelser, jeg gleder meg veldig og er veldig glad, samtidig kjenner jeg det knytter seg litt i magen når jeg tenker for mye på det, og samtidig tenker jeg "hæ, allerede?!" :overrasket:

Jeg har ventet flere måneder på å dra, og tiden har gått så fort, på denne tiden om en uke er jeg jo der! :)

Det aller meste er i orden, bare ikke pakket enda :)

Papirene er, som du har sett, skrevet ut og ordnet. Et annet papir jeg må finne frem er noe med koder, så jeg kommer inn på samordna opptak mens jeg er der og finner ut om jeg har kommet inn på skole!

Google maps og streetview har vært veldig kjekt den siste tiden, jeg har tatt print screen av butikker jeg vil sjekke ut, bygninger jeg vil ta bilder av osv. Alle disse har jeg lagt inn på mobilen min, så jeg har kart over hvor det er, samtidig som det er bildet av det der. Som tatovering studioet, et bilde av hvordan det ser ut utenfor der og kart over hvor det er, jeg må jo finne frem! :fnise:

Så jeg tror alt er på stell, jeg har skrevet en detaljert pakkeliste og kommer til å pakke i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert!! Skal si du er godt forberedt iallefall :)

Håper du får en strålende tur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg være, ellers blir jeg nok stressa og vill :ler:

Og jeg synes det er greit å vite hvor ting er, så jeg er forberedt og slipper å gå rundt og rundt og lete meg ihjel, som i fjor. Vi visste ikke om noen restauranter, og da det skjedde noe på hotellet så brannvesenet var der og restauranten ble stengt, måtte vi tusle rundt for å finne noe. Vi fant gudskjelov en ganske grei restaurant, men jeg gidder ikke det samme i år ;)

Også vil jeg ikke gå glipp av noe! Etter vi hadde vært der i fjor, og nå, så har jeg funnet en god del som jeg vil se og ta bilder av osv. Jeg vil jo oppleve masse og da er det greit å vite hvor en del er, ikke tusle rundt på måfå :)

Tusen tusen takk for det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jammen er du forberedt, ja :daane:

Men jeg skjønner jo at du vil vite hvor du skal og planlegge litt. Da får du maks ut av turen!

Ikke mange dager igjen nå :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være det :ler: Ikke sant, da går jeg jo ikke glipp av noe og får virkelig utnyttet tiden og oppleve masse :happy:

Jeg har til og med funnet ut at det er flere båter som driver sightseeing, og det er en som kjører en flott runde, så man får med seg dyreparken, suomenlinna osv. Så det skal kjære og jeg gjøre, moro å se byen fra havet :jepp: Og det kan bli noen flotte bilder av det ;)

ScreenShot003.jpg?t=1310493827

Jeg skal være hos kjære i helga, så skal han ligge her søndag til mandag. Så jeg må egentlig begynne å pakke og vaske klær i morgen og torsdag! :) Så er en god del ferdig til søndagen, da kan jeg pakke veska og toalettsaker på søndag :)

Er ganske avslappa ang. pakkinga, null stress om jeg glemmer noe, skal jo til en storby som har alt! :ler:

Nå går det fort dere!

:klem: på PH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :happy: :klem:

Idag driver jeg å vasker klær, både fordi mamma sa det og fordi mye av mitt må vaskes før jeg drar. Skal begynne å pakke idag også :happy: Nå nærmer det seg! Tør ikke tenke på hvordan jeg kommer til å ha det i magen på mandag :ler:

Kommer ikke til å ha indre ro før jeg er på hotellrommet!

Det skal visst være :sol: og fint her i dag, men den sola er neimenn ikke mye å skryte av så langt! Er en del skyer ute så den kommer jo nesten aldri frem, og da er det bare noen sekunder..

Får håpe det blir bedre, jeg som tusler rundt i shorts og har hatt på meg solkrem. Jeg ser jo helt teit ut på bena, har brukt selvbruner og det blir så dumt på føttene. Skikkelig brun på stortåa og ok brun ellers. Så jeg brukte fotfil og skrubba bort på tåa, men nå har jeg jo lyse flekker på beina :ler:

Huff, får ta litt sol i helga tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Håper dere får fint vær i Finland, så får du litt farge der, vettu :)

Mye å pakke og ordne før en skal på tur, men du virker så strukturert, at det går sikkert fint :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det blir bra vær,så vi får vært ute omtrent hele tiden og jeg får oppleve det jeg vil :) Håper hvert fall på bra vær under festivalen :)

Jeg satt ute store deler av gårsdagen, og idag. Har sittet ute siden 11 tiden! :) Knallvær her,så jeg har fått bra med farge! :)

Idag har jeg tuslet rundt i hagen og tatt bilder av markjordbær,dyr,rips.. Må bruke objektivet jeg fikk av kjære til jul! Også har jeg spist blåbær,vokser masse bak lekestua mi! Og grilla laks til middag, og is.. Sommer og ferie er herlig :happy:

Jeg har bare pakket ned to gensere,alt ble vasket igår så jeg får slenge det ned i kofferten senere idag :)

Fort gjort, har fått pakket ned pass og papirer i veska,så er det hvert fall klart :)

Ha en fin dag du også :klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ønsker deg god tur nå, jeg. Vet ikke om jeg kommer meg så mye på nett mens jeg er på tur, så da sier jeg GOD TUR OG KOSE DEG MASSE!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God tur og gratulerer med studieplass!! :hoppendeglad: Kos deg masse! Håper du får gjort og sett alt du har planlagt og mere til! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...