Minttu Skrevet 12. september 2009 Forfatter #481 Del Skrevet 12. september 2009 Idag var bakedag Prinsessemuffins! Skikkelig jentemuffins, sjokolade inni og rosa glasur med hjerter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. september 2009 #482 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg har også baka i dag! Men min kake så ikke så flott og kompetent ut som dine muffins, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. september 2009 Forfatter #483 Del Skrevet 12. september 2009 Høst feeling Kid Cudi - Day'N'Night Perfekte vinter, snowboard sangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. september 2009 Forfatter #484 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg har også baka i dag! Men min kake så ikke så flott og kompetent ut som dine muffins, gitt I'z pro Men det var vel positivt, for min del i hvert fall, så takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. september 2009 #485 Del Skrevet 12. september 2009 I'z pro Men det var vel positivt, for min del i hvert fall, så takk skal du ha Det var ment som et kompliment ja Syns de var søte Og det er du også! :rødme: Håper du har en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. september 2009 Forfatter #486 Del Skrevet 12. september 2009 pittelille.. aweei! litt rasling av eggstokker.. neida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. september 2009 Forfatter #487 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Det var ment som et kompliment ja Syns de var søte Og det er du også! :rødme: Håper du har en fin lørdag! Tusen takk! :happy: Du er også søt! Det har jeg hatt Er hos kjærestepusen min :happy: Håper du også har en fin lørdag Endret 16. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. september 2009 Forfatter #488 Del Skrevet 12. september 2009 Dere må se det her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. september 2009 Forfatter #489 Del Skrevet 12. september 2009 Dere må se den katta her; http://www.break.com/index/dumb-cat-cant-f...w-to-drink.html Jeg lo så tårene trilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. september 2009 Forfatter #490 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Prinsessemuffinsene mine er så sinnsykt gode Så myke og gode, med sjokolade og bringebær glasur.. nomnomnom :happy: Anyways, funnet noe morsomt jeg skal kjøpe meg Prinsesseglass Godisskål Kopp, skål, tallerken Endret 16. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. september 2009 Forfatter #491 Del Skrevet 13. september 2009 Faren til stefaren min døde idag... Han var vel bare 67, og ikke noe dårlig.. Han hadde blitt dårlig idag, kasta opp og bare ligget i senga. Så skjedde noe, sykebilen kom og han ble kjørt til sykehuset, hjertet hadde jo stoppet og de fikk det så vidt i gang igjen men det gikk ikke den veien gitt.. Jeg har jo kjent han siden jeg var rundt 7, så det går så klart veldig inn på meg. Mamma ringte meg da han havnet på sykehuset og ringte istad og sa at det ikke gikk bra.. Broren min hadde ikke fått vite noe da, vet ikke hvordan han kommer til å reagere. Faren til mamma døde før broren min ble født, så nå har han bare bestemødrene igjen.. Huff nei.. Det er fælt altså, men ikke så mye å gjøre. Fælt å tenke på hvordan stefaren min, mora og broren hans har det nå, dette er nok ikke lett for dem. Godt å være hos kjære hvert fall, begynte jo så klart å gråte litt, så godt å ha armene hans rundt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. september 2009 #492 Del Skrevet 13. september 2009 Huff, så trist da Gir deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. september 2009 #493 Del Skrevet 13. september 2009 Så leit å høre! Håper det går bra med dere! Bra du har din kjære hos deg til å passe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. september 2009 Forfatter #494 Del Skrevet 13. september 2009 Takk jenter Det går bra med meg egentlig.. Men det kom jo som et stort sjokk.. Det er nok litt verre med de andre vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. september 2009 Forfatter #495 Del Skrevet 13. september 2009 omg, how cute <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 13. september 2009 #496 Del Skrevet 13. september 2009 Kondolerer søtnos.. Trist lesning. Bra du har din kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2009 #497 Del Skrevet 14. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 14. september 2009 #498 Del Skrevet 14. september 2009 Innom med en og kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. september 2009 Forfatter #499 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Tusen takk jenter Dere er så herlige alle sammen! Idag har jeg jobbet, etter det møtte jeg mamma og broren min og vi stemte. Første gang! Og jeg må si jeg føler jeg har gjort noe litt stort Etter å ha stemt dro jeg hjem en tur, mamma dro til moren til stefaren min.. Broren min ville ikke være med, han følte nok det kom til å være litt rart stakkar.. Så jeg passet han, vi gjorde matteleksene hans og tok ned og bretta sammen klær og støvsugde! Syns jeg skulle gjøre noe vettugt mens jeg var hjemme en tur, så slapp mamma det Etter litt husarbeid lagde og spiste jeg tomatsuppe og vi så på Simpsons. Så kom mamma hjem, da spiste vi gele. Så kom stefaren min hjem. Dro til kjære igjen i halv 9 tiden :happy: Idag har jeg noen glade ting å meddele, og en trist, og jeg har planer fremover! - Min kjære stefar har bestilt denne mobilen til meg! - På fredag blir det marken! Markensgamp og godteri, here i come :happy: - Søndag blir det feiring av onkel og søskenbarn - Mandag har min kjære og jeg 3 årsdag :rødme: - Tirsdag blir det begravelse - Lørdag, 26, er det Dream Theater konsert - Søndagen er det dåp for ei søt jente - 9 oktober har skjønningen min bursdag :happy: - 16 oktober er det KG-treff! Yay :happy: Endret 16. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2009 #500 Del Skrevet 14. september 2009 Er datoen for kg-treff "vedtatt"? Så mange koselige planer du har fremover! Og en trist da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå