Gå til innhold

Cantaloupes shoppingdagbok


Gjest Cantaloupe

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Nå er jeg tilbake med nytt nick - igjen :lur:

Denne shoppingdagboken ligger brakk, og jeg kommer nok ikke til å bruke den så veldig aktivt (annen type dagbok kommer nok etterhvert..), men ville bare gi lyd fra meg og håper at noen av de "gode, gamle" fremdeles er her. Har sett meg litt rundt på KG og jeg vet at flere av dere fremdeles er her ;) Kjempekoselig! :klemmer:

Litt rart å lese litt lenger opp her, for sist jeg var innom dagboken var jeg altså singel etter et langt forhold, mens jeg nå er nyforlovet med verdens herligste mann. Han bor i en naboby ca. 1,5t unna pga jobb/utdanning, men kommer flyttende hit til høsten, og da er planen å kjøpe leilighet (Åh, jeg gleder meg sånn til å innrede noe som er helt vårt eget!). I tillegg er babyplanleggingen såvidt i gang :rodmer:

Hvordan står det til med dere jenter? Regner med at jeg har mye å oppdatere meg på, men gi meg litt tid så skal jeg nok komme ajour :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmen hei! Så koselig å se deg! :klemmer: Og det er helt tydelig at det har skjedd mye spennende i livet ditt siden sist! Gleder meg til å høre mer!

Og så spennende med babyplanlegging! :rodmer: Kanskje vi havner i samme terminklubb? Det hadde vært superkoselig! Vi driver og prøver på nummer to, det har tatt litt tid og det har vært noen fartsdumper i veien, men håper det klaffer igjen snart og holder helt til mål. :)

Må gjøre litt annet nå, men måtte bare si hei! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som nyforlovet! :klemmer: Spennende ting på gang hos deg, gleder meg til å følge med videre. Så koselig at du er tilbake. :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se at dere er innom :)

Joyce: Hadde vært veldig koselig å vært i samme terminklubb! Men vi begynner ikke helt 100% på prøvingen før om tidligst en måned, så vi får se. Er jo litt skummelt også :fnise: Uansett masse lykke til :klemmer:

Trekkoppfuglen: Takk så mye! :klemmer:

Mischa: Takk for det! Er koselig å være tilbake også. Ikke så mye nå i starten, men jeg kjenner at KG blir god å ha framover, hehe :lur:

------

Er det ikke mulig å sitere flere innlegg lenger? Funker ikke når jeg trykker på Multisitering, og Pluss-tegnet gir positiv tilbakemelding.. Noen som vet?

Lever godt og lykkelig med min kjære, og babyfeberen er på topp - hos oss begge :rodmer: Planen er å slutte på pillene når vi kommer hjem fra sommerferie (ca. 19. juni), så får vi se om det blir avhopping i svingen eller om vi går rett på sak.

Når er det forresten "lov" til å lage prøverdagbok? :lur:

Ellers er jeg veldig klar for at sommeren skal komme til Norge. Jeg har ikke opplevd noe sælig mer enn 15 plussgrader i mai, og det er litt skuffende. Men vi er ihvertfall sikret 14 dager med sommer om to uker.

Dette var jo egentlig en shoppingdagbok og jeg er fremdeles veldig glad i å shoppe. Prøver drimot å spare litt for tiden mtp. blant annet at vi skal kjøpe bolig i løpet av sommeren/høsten og at vi planlegger å få en liten. Det sist jeg har kjøpt er vel bare solkrem og aftersun fra Ambrès Solaire (for de luktet best) og en hvit/gul/fersken-stripete singlet. Har bestilt en drøss med sommerklær fra Nelly og Gina Tricot, men vi får se hva som beholdes og hva som sendes tilbake. Det er altfor lett å nettshoppe! :kjefte:

Tilbake til hverdagen i morgen. Har vært godt med helg, og jeg har en kort uke i vente, så jeg gleder meg til å reise hjem til foreldrene mine på langhelg og hjelpe til med å male stua. Gleder meg ennå mer til å pusse opp vår egen leilighet når den tid kommer.

Ha en fin uke, damer :goodbye:

Endret av Haley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...