Gå til innhold

Cantaloupes shoppingdagbok


Gjest Cantaloupe

Anbefalte innlegg

Gjest Cantaloupe
:vinke:

Fine bilete av både undertøy og tunika slæsj slæsj :) Undertøy må eg snart ta å avansere med også, må få meg nokre fine og classy greier :jepp: Kvar kjøpte du ditt?

Og korleis iallverda greier du å leggje ut bileta dine slik som du gjer(photobucketgreier)? Er det sånn eg også kan få til eller er det for avanserte nettbrukarar? :)

Undertøyet kommer fra Lindex, med unntak av det hvite blonde-settet med hjerter på. De er fra Cubus.

Photobucket er ikke noe hokuspokus. Det er bare å lage seg en konto der (gratis) og så kan man laste opp bilder som får sin egen link slik at du kan legge de inn her på KG. Lett som en plett ;)

Sånn hvit truse med hjerter har jeg også :fnise:. Den er veldig god.

Hvor er den tunikasaken kjøpt? Den var veldig søt, passer fint inn i klesskapet mitt ;)

Edit: Hadde ikke fått med meg at det fantes matchede bh til trusa, kanskje jeg skal sjekke ut det også :tongue:

Ja, nå må du gå og se om du finner matchende BH ;)

Tunikaen kommer fra Lindex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mange søte ting du har kjøpt! :) Jeg vil og kjøpe litt fint nytt undertøy til høsten :sexy: Har kjøpt mye bukser, tskjorter og sånn i det siste, men mer tøffere stil...

Hvor har du flyttet? Om jeg tør spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe

mariab

Alltid kjekt å fornye litt i undertøysskuffen. Nå for tiden har jeg i grunn lyst til å skifte ut hele garderoben, men jeg bør vel prioritere husleie og regninger først :fnise:

PM kommer :)

LekeHusmor

Hei igjen!

Er visst ikke så mye futt og fart her akkurat nå, men regner med at det tar seg opp på sensommeren/til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei hei! Glemte helt å svare på PM'en, men det hørtes finfint ut :)

Håper alt går fint :blomst: Skal skrive et lite innlegg inne hos meg og tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cantaloupe
Hvordan går det med Cantaloupe om dagen? :)

Hei Mischa! Det går fint med meg, takk :) Mye jobb og lite fritid, men det roer seg snart heldigvis. Hvordan går det med deg? Må ta meg en liten runde i dagbøkene når jeg har litt mer tid :jepp:

Hei hei! Glemte helt å svare på PM'en, men det hørtes finfint ut :)

Håper alt går fint :blomst: Skal skrive et lite innlegg inne hos meg og tenker jeg.

Hei! Alt er bra her :) Hvordan går det med deg? Gleder du deg til skolestart? ;)

Må ha deg på mine innlegg! :blomst:

:goodbye:

----------

Litt shopping siden sist:

- Adidas Climalite treningstights

- Soc løpesko i grå, sort, hvit og rosa

- Undertøyssett i hvitt

- 5pk sorte sokker

..og en langweekend i København med sambo! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe

Ja, det blir herlig! :hoppe:

Dagens shopping:

- 1 pk Veet wax strips

- 1 pk hårnåler

- 2 hårbånd (brun og offwhite)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei ^^

Takk for info om ny dagbok, hvis ikke hadde jeg vel aldri funnet ut av det :lol: Ny start, nye shoppingmuligheter, eller noe i den duren ;) Mye fint undertøy du har kjøpt deg hvert fall! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vennen!! :hoppe:

Ah, det første lilla undertøyssettet du linket til var nydelig!

Hvordan var langweekenden i Køben med din kjære? :hjerte:

Endret av Camille Savès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Cantaloupe

Hei Camille! :klemmer:

Vi har ikke vært i København ennå, det skjer ikke før i slutten av oktober, men vi gleder oss skikkelig. Nå undersøker vi mulighetene for en liten weekend i en annen skandinavisk by i november i forbindelse med en konferanse som min kjære skal på. Håper det blir noe av.

Hvordan står det til med deg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom og :vinke: til deg! Håpar du har det fint, så herleg med weekendtur til hausten! Gøy å ha sånt å sjå fram til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cantaloupe

Hei på dere, Årolilja og Joyce! :vinke:

Jeg synes disse pumpsene er nyyyyydelige, men jeg er ikke vant til å gå i så høye hæler og jeg vet ikke når jeg skulle fått brukt dem, men åååååh så fine!

Og så er jeg stadig på jakt etter de perfekte brune pumpsene. Kanskje disse hadde vært et godt alternativ.

Jeg har egentlig nok sko, men... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe

Og etter den tur innom dagboken til daleio ble jeg inspirert til å kikke innom Bikbok sine nettsider, og der fant jeg en strikkegenser jeg kunne tenke meg (Collection - Knitwear - Drapy pullover), en blå genser (Collection - Tops/Fashion - Elin top), en lilla tubetopp (Collection - Tops/Fashion - Ivana Top) men jeg tror ikke det er så behagelig å ha de paljettene helt innpå huden øverst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin topp har jeg :) Den er noe av det som har blitt fortest utsolgt den tiden jeg jobbet der, den i lyseblått. Jeg har den i naturhvitt! Ivana har jeg prøvd på, og såvidt jeg husker var den ikke ubehagelig.. men så hadde jeg den bare på i 1 minutt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...