Gå til innhold

Cantaloupes shoppingdagbok


Gjest Cantaloupe

Anbefalte innlegg

Gjest Cantaloupe

Hver gang jeg går til frisøren blir jeg introdusert for et nytt stylingprodukt. Denne gangen er det KMS California HairPlay Matte Dry Wax som jeg vurderer sterkt å bestille hjem fra nettet. Har egentlig lyst på både shampoo og balsam fra KMS også, men det får vente til jeg er tom. Kanskje AddVolume eller HairPlay Texture Shampoo. Er det noen som har erfaringer med KMS-produkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, tror jeg har prøvd KMS AddVolume en gang, og det eneste jeg husker er at den luktet ganske sterkt krydder. Kanel (?) kanskje? Om den funket så veldig husker jeg ikke så godt :fnise:

Endret av mariab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe
Hmm, tror jeg har prøvd KMS AddVolume en gang, og det eneste jeg husker er at den luktet ganske sterkt krydder. Kanel (?) kanskje? Om den funket så veldig husker jeg ikke så godt :fnise:

Hummm, kanel.. Jeg foretrekker egentlig duften av frukt :gjeiper:

----------

Jeg synes ikke jeg finner så mye på BikBok, men jeg kunne tenkt meg et par ting fra Jenny Skavlan sin kolleksjon, f.eks. den ene og den andre(bilde nr. 6) rosa kjolen og den sorte buksedressen.

..og så blir det spennende å se hva Sonia Rykiel for H&M kan bringe med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Jennys kolleksjon er så utrolig kul! Den første kjolen du linket til har jeg kjempelyst på, bare i svart :hjertesmil: Men lurer på hvor mye det blir, og om det kommer ut i hver butikk over hele landet? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset om at Jenny Skavlan kommer med en kolleksjon! Det hadde ikke jeg fått med meg :sjenert: Den første kjolen var kjempesøt :hjerte:

Hvordan går det ellers med deg? Trives du i den nye byen og i jobben? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe

dalieo: Håper (og tror) det kommer ut i alle butikker :)

desperate: Det går veldig fint med meg om dagen. Trives i ny by og i jobben :) Men nå er jeg litt lei alt regnet som har vært i høst, så jeg håper nesten på litt skikkelig snø snart (sa jeg virkelig det, i begynnelsen av oktober? :fnise: ), for jeg merker at jeg blir litt moody av at det alltid er grått ute. Men så ser jeg frem til langweekend i København med min kjære om 3 uker. Det veier opp for det meste :) Hvordan står det til med deg da? Jeg er ikke så mye på KG som før, men jeg titter innom og har ingen planer om å forsvinne, så jeg tror jeg må ta meg en liten oppdateringsrunde i dagbøkene :)

------

Jeg har funnet årets vinterjakke! Den heter Los Coat (Bikbok.com > Collection > Jackets > nr. 11 fra toppen) og jeg elsker fasongen på den. Jeg skal aldri mer ha jakker som ikke er innsvinget i livet :jepp: Knappene er svarte (ikke gullfargede som på bildet), og kragen kan også brettes ned - hvis man bare klipper av de to stingene, men det har jeg ikke gjort - ennå. Er så deilig med en jakke som dekker rumpa også når det blir skikkelig kaldt. Jeg er strålende fornøyd med å ha funnet jakke allerede i oktober, for jeg pleier aldri å finne noe som er helt det jeg er ute etter. Jeg prøvde jakker i et par andre butikker også, og var på nippet til å kjøpe en annen, men det var tydeligvis meant to be at jeg skulle ha denne fordi jeg hang av den andre jakken og når jeg kom til BikBok hadde de bare én igjen i small. Nei, nå skal jeg slutte å snakke om (denne fantastiske) fangsten min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cantaloupe

Litt flaut, men jeg synes faktisk Russell Brand er litt kjekk. Er nok badboy-looken og dialekta som gjør det. Og så var han jo ganske artig i Forgetting Sarah Marshall :fnise:

Tror jeg har en ting for langhårede typer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desperate: Det går veldig fint med meg om dagen. Trives i ny by og i jobben :) Men nå er jeg litt lei alt regnet som har vært i høst, så jeg håper nesten på litt skikkelig snø snart (sa jeg virkelig det, i begynnelsen av oktober? :fnise: ), for jeg merker at jeg blir litt moody av at det alltid er grått ute. Men så ser jeg frem til langweekend i København med min kjære om 3 uker. Det veier opp for det meste :) Hvordan står det til med deg da? Jeg er ikke så mye på KG som før, men jeg titter innom og har ingen planer om å forsvinne, så jeg tror jeg må ta meg en liten oppdateringsrunde i dagbøkene :)

------

Jeg har funnet årets vinterjakke! Den heter Los Coat (Bikbok.com > Collection > Jackets > nr. 11 fra toppen) og jeg elsker fasongen på den. Jeg skal aldri mer ha jakker som ikke er innsvinget i livet :jepp: Knappene er svarte (ikke gullfargede som på bildet), og kragen kan også brettes ned - hvis man bare klipper av de to stingene, men det har jeg ikke gjort - ennå. Er så deilig med en jakke som dekker rumpa også når det blir skikkelig kaldt. Jeg er strålende fornøyd med å ha funnet jakke allerede i oktober, for jeg pleier aldri å finne noe som er helt det jeg er ute etter. Jeg prøvde jakker i et par andre butikker også, og var på nippet til å kjøpe en annen, men det var tydeligvis meant to be at jeg skulle ha denne fordi jeg hang av den andre jakken og når jeg kom til BikBok hadde de bare én igjen i small. Nei, nå skal jeg slutte å snakke om (denne fantastiske) fangsten min :ler:

Litt flaut, men jeg synes faktisk Russell Brand er litt kjekk. Er nok badboy-looken og dialekta som gjør det. Og så var han jo ganske artig i Forgetting Sarah Marshall :fnise:

Tror jeg har en ting for langhårede typer :sjenert:

Så bra :biggrin:

Jeg er også veldig lei av regnet, men det betyr IKKE at jeg vil ha snø :eeeh: Høst kan være koselig, men nå syns jeg bare det regner aaalt for mye. Skjønner ikke at det er mulig å regne så mye. Men ja, det er jo Bergen det er snakk om for min del :fnise:

Så bra at du fant drømmejakka! Jeg fant mi på Lindex i fjor faktisk, og den blir nok vinneren i år også, selv om jeg har prøvd meg på ei fra Ellos også :sjenert:

Men han derre duden din ligna nesten litt på en langhåret Johnny Depp på det bildet. Sier ikke neitakk til sånne :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin jakke! :) Jeg er ute etter noe av det samme, jeg har mistet min elskede vinterjakke med perfekt form :( Forstår ikke hvordan det er mulig å miste en stor jakke, men..

Og badboy-look kan være veldig turn on :sjenert: Og selvtillit og selvironi, og det virker det som Russell Brand har mye av, høhø.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe

Jeg kjøpte en Friday Skinny Pant fra Cubus, i mørk brun. Akkurat en sånn bukse jeg har vært på jakt etter. De hadde den bare i x-lengde, men det gikk helt fint. Kan evt. prøve å legge den opp.

Og så kjøpte jeg et hvitt skjerf med rosa/lilla/fersken ruter med litt sølvtråder i fra Cubus. Elsker det! :)

Fra HM har jeg kjøpt en høyhalset tunika (nei, jeg er ikke gravid, den var bare så fin og god :rodme: ), , og :fnise:

Og det begynner å komme så mange fine selskapskjoler i butikkene nå! Hadde jeg bare vært rik, så skulle jeg kjøpt en til hver dag i desember :fnise:

Endret av Cantaloupe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk kjøpt akkurat samme jakke som deg! Visste det ikke før jeg plutselig så noe kjent med navnet på jakken nå nettopp.. :fnise:

Men jeg er litt usikker på den halsen.. har jo lyst å kunne velge mellom å ha den nede og oppe, men må man klippe av trådene? Hmm :sjenert: Var litt spontankjøp, har ikke tatt av lappen enda just in case!

Kul strømpebukse forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jo ikke noe problem å bruke mammaklær uten mage! Eller, buksene kan vel bli litt vanskelige, kanskje (:fnise:), men toppene blir bare ekstra lange og gode. Og det er en fin ting når det gjelder varme og gode gensere!

Kul strømpebukse! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang jeg går til frisøren blir jeg introdusert for et nytt stylingprodukt. Denne gangen er det KMS California HairPlay Matte Dry Wax som jeg vurderer sterkt å bestille hjem fra nettet. Har egentlig lyst på både shampoo og balsam fra KMS også, men det får vente til jeg er tom. Kanskje AddVolume eller HairPlay Texture Shampoo. Er det noen som har erfaringer med KMS-produkter?

den sprayen elsker jeg!

den er så bra.. brukte den masse før. hadde glemt den, men nå skal jeg jommen meg gå til innkjøp av den igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt KMS den siste tiden, og syns det er greit. Det er jo svært få produkter hodebunnen min tåler, men KMS går bra.

Mammatoppen var kjempefin, nesten så jeg får lyst til å bli gravid igjen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Cantaloupe

Auda, nå var det lenge siden sist.. :fy_fy:

Har blitt litt shopping, ja, men det eneste jeg kommer på i farten er et par skoletter fra Eurosko. Ligner på disse, men det var ikke slik spenne på de jeg kjøpte.

Ellers står det bra til. Mye jobbing og det kommer jo godt med, men jeg skulle gjerne hatt litt mer fritid, så jeg nyter langhelgen som jeg har fri nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, nå var det lenge siden sist.. :fy_fy:

Har blitt litt shopping, ja, men det eneste jeg kommer på i farten er et par skoletter fra Eurosko. Ligner på disse, men det var ikke slik spenne på de jeg kjøpte.

Ellers står det bra til. Mye jobbing og det kommer jo godt med, men jeg skulle gjerne hatt litt mer fritid, så jeg nyter langhelgen som jeg har fri nå ;)

Veldig lenge ja! Bra du ikke ble borte for godt! :P

Jeg ønsker meg også slike "standard" skoletter :Nikke:

Jobbing kommer godt med ja, men jeg misunner deg langhelga! Jeg tar helg 18.15 på lørdag :fnise: Har du planer, eller skal du bare nyte at du har fri? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe

Jeg forsvinner nok ikke for godt med det første! Det er ihvertfall ikke planen :tongue:

I morgen skal jeg i et bursdagsselskap, men ellers tror jeg at jeg skal prøve å innhente litt energi og kanskje kjøpe noen julegaver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvinner nok ikke for godt med det første! Det er ihvertfall ikke planen :tongue:

I morgen skal jeg i et bursdagsselskap, men ellers tror jeg at jeg skal prøve å innhente litt energi og kanskje kjøpe noen julegaver :)

Hehe, bra :nigo:

Oki. Ligger du godt an med julegavene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...