Gå til innhold

Cantaloupes shoppingdagbok


Gjest Cantaloupe

Anbefalte innlegg

Gjest Cantaloupe

Så er jeg endelig tilbake - i ny forkledning og med ny dagbok! :lur: Følte at det var på sin plass med en ny start også her på KG etter en noe hektisk og begivenhetsrik start på sommeren.

Hva shopping gjelder, så har det ikke blitt så mye av det i det siste, og sommeren kommer nok ikke til å ta helt av på den fronten, men når lønningene begynner å tikke inn på kontoen, ja da har jeg planene klare! :fnise:

Det jeg derimot har kjøpt i det siste er en stk. tubekjole fra Risøe som har sorte og mørke røde blomster på hvit bunn, en hvit tubekjole fra Risøe med masse sorte streker (litt penere stoff), hvit BH, truse og string med hvite broderte hjerter fra Lindex, boken Senior Peregrino av Cecilia Samartin, 4pk steps med Hello Kitty fra HM og en maxikjole i blått med hvite blomster fra HM.

Jeg erklærer herved dagboken for åpnet! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny dagbok!! :vinke:

Har blitt lite skriving på meg i det siste, har lite nytt å fortelle.. Visste det ikke kom til å vare så lenge. Håper du har en strålende sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jeg endelig tilbake - i ny forkledning og med ny dagbok! :lur: Følte at det var på sin plass med en ny start også her på KG etter en noe hektisk og begivenhetsrik start på sommeren.

Hva shopping gjelder, så har det ikke blitt så mye av det i det siste, og sommeren kommer nok ikke til å ta helt av på den fronten, men når lønningene begynner å tikke inn på kontoen, ja da har jeg planene klare! :fnise:

Det jeg derimot har kjøpt i det siste er en stk. tubekjole fra Risøe som har sorte og mørke røde blomster på hvit bunn, en hvit tubekjole fra Risøe med masse sorte streker (litt penere stoff), hvit BH, truse og string med hvite broderte hjerter fra Lindex, boken Senior Peregrino av Cecilia Samartin, 4pk steps med Hello Kitty fra HM og en maxikjole i blått med hvite blomster fra HM.

Jeg erklærer herved dagboken for åpnet! :danser:

Sjekk dagboka mi:

www.hanneaasbak.blogspot.com

Har nesten akkurat begynt,men skriver om alt^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bok, kjære deg :) Fint namn du har og herleg avatar! Masse nytt i livet ditt? Så gøy!

Har du ferie? Det har eg og eg håpar eg får meir tid her inne! Vert nok mest på kveldane framover.

Er du endå i den gamle byen? Eller har du flytta på deg? Det var slik at du var ferdig med studiane og hadde fått jobb og allting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Åå, her var du :klem: Uvant med nytt nick, men det går seg nok til ;)

Håper det var heftig og begivenhetsrikt av den gode sorten, og at du har det bra! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et friskt og saftig nick :sikle:

Har du begynt å jobbe heltid nå? Var det sånn at du måtte flytte til en annen by også pga. jobb?

Skjønner at det er mange store endringer i livet ditt akkurat nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cantaloupe

Så herlig å se dere her inne :klemmer:

mariab

Takk for det! Går jo litt opp og ned med skrivingen, og det er kanskje særlig om sommeren at det dabber godt av, men jeg håper du skriver litt innimellom :) Har du ferie eller jobber du noe i sommer?

Årolilja

Ferie? Hva er det? :fnise: Nei, her det 100% jobbing hele sommeren. Har bare hatt en ukes ferie før jeg begynte å jobbe, men det var en herlig uke i Italia med sambo :) Har du noen planer for ferien da?

Jeg bor i ny by, ja. Og sambo er igjen i studiebyen. Jeg kommer nok til å flytte tilbake, men foreløpig er jeg her på ubestemt, men ikke altfor lang tid. Langdistanseforhold er ikke så gøy, men vi har prøvd det før og det gikk helt fin da, så hvorfor ikke nå også :)

dalieo

Det var av den gode sorten, stort sett, så jeg klager ikke. Det vanskeligste var naturligvis å flytte fra samboeren min, men det er som sagt bare for en periode.

Har du ferie eller jobber du noe nå? Er vel ikke lenge til du får svar fra Samordna opptak nå? Det blri spennende! :)

Mischa

Sommer og frisk frukt inspirerte meg i valg av nick, hehe. Koselig at du liker det :) Ny jobb, og ny by, ja. Trives godt så langt, selv om jeg gjerne skulle hatt med meg samboeren på lasset ;)

Hvordan går det med deg da? Har du ferie eller jobber du for tiden? Og hvordan går det med leiligheten? Skulle ikke dere ta over den rundt disse tider? :klø:

Tusle

Tusen takk! :klemmer: Har du en fin sommer? :)

Trekkoppfuglen

Tusen takk! :klemmer: Hvordan går det i Trekkoppfugl-hjemmet? Nyter dere sommeren? :)

----------

Jeg skal stikke innom dagbøkene deres så fort jeg får tid, jenter! Ha en fin start på uken! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må forsøke å skjerpe mine egne shoppingkrumspring, så da tenkte jeg at jeg skulle få tilfredstilt mine behov ved å lese i andres shoppingdagbøker i stedet!

Så da starter jeg her, jeg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cantaloupe

temar

Takk for det :) Kjekt å være tilbake igjen også!

Ambivalent

Deilig med en "ny start" av og til ;)

GlaJenta88

Så koselig at du starter her! Håper jeg innfrir da :fnise:

Joyce

Kjekt å se deg her inne! Håper alt står bra til med den lille familien :)

----------

I dag skal jeg ikke på jobb før utpå dagen, så jeg sitter i Snoopy-pyjamasen og drikker Earl Grey. Deilig å kunne ha sånne dager også :) Nå skal jeg surfe litt på KG og prøve å oppdatere meg :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe

Har blitt litt shopping i det siste:

1 stk hvit og lyseblå BH

1 stk hvit blonde-BH

1 sk hvit hipster med fargede stjerner på

1 stk rød string

1 stk rutete "skjortetunika" i brunt, offwhite og lys blå

1 sett med BH, hipster og string i hvitt med hjerteblonder

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med masse nytt og fresht undertøy.

Har du bilde av skjortetunikaen? Hørtest ut som fine farger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cantaloupe

Ja, undertøysskuffen trenger litt fornyelse med jevne mellomrom :) Bilde kan jeg se om jeg får til, men det blir tidligst på onsdag, siden jeg ikke er hjemme akkurat nå. Kanskje jeg like gjerne kan ta bilder av resten av fangsten i samme slengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Fine bilete av både undertøy og tunika slæsj slæsj :) Undertøy må eg snart ta å avansere med også, må få meg nokre fine og classy greier :jepp: Kvar kjøpte du ditt?

Og korleis iallverda greier du å leggje ut bileta dine slik som du gjer(photobucketgreier)? Er det sånn eg også kan få til eller er det for avanserte nettbrukarar? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av undertøyet og her er bilde av tunika/skjorte/kjole-plagget :tongue:

Sånn hvit truse med hjerter har jeg også :fnise:. Den er veldig god.

Hvor er den tunikasaken kjøpt? Den var veldig søt, passer fint inn i klesskapet mitt ;)

Edit: Hadde ikke fått med meg at det fantes matchede bh til trusa, kanskje jeg skal sjekke ut det også :tongue:

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...