Gå til innhold

Cantaloupes shoppingdagbok


Gjest Cantaloupe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cantaloupe
Hehe, bra :nigo:

Oki. Ligger du godt an med julegavene? :)

Tja, jeg har et par i boks, og noen jeg må kjøpe men som jeg vet hva jeg skal ha. Og så er det de vanskeligste igjen, til samboeren og til pappa og ene broren min. Gode tips tas imot med takk ;)

Koselig å "se" deg! :klemmer:

Alltid koselig å komme "tilbake" til dere også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Cantaloupe

Så er jeg flere tusen fattigere, mange julegaver rikere og...

...en brun silketunika fra Voice of Europe, en brun singlet fra Voice of Europe, en tåkelilla strikket genser fra JC, en tåkelilla singlet fra JC, et par øredobber som ser ut som masse hengende stjerner i sort fra JC, en minnebrikke til kameraet, 3 kubelys, to bøker og en pinsett rikere.

Det blir shoppestopp i januar, tror jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikkje heeeilt shoppestopp i januar, vel? Må vel kanskje sjå liiiitt på salet? ;) Ikkje meininga å føre deg ut i freisting altså :fnise:

Hadde du ei fin jul? Vil ynskje deg eit godt nytt år! :klem:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, Cantaloupe! :klemmer:

Har du hatt fri i jula, eller har det blitt mye jobbing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe

Godt nytt år, alle sammen" (Bedre sent enn aldri, osv.. :fnise: )

Årolilja: Helt shoppingfri og det går over all forventning. Herlig :)

Trekkoppfuglen: Hadde en del fri i jula, og det var deilig. Fikk tid til familie, kjæreste, venner og lesing :) Hadde du en koselig jul?

------

Som sagt så har jeg full shoppestopp i januar og det går over all forventning. Kommer godt med nå som jeg planlegger en langweekend et sted i Europa (Paris?) i løpet av våren og shopping-/badeferie (Barcelona?) til sommeren.

Har startet et "nytt og bedre" liv, så nå er hverdagen fylt med (bortsett fra jobbing) trening, sunn mat og minimalt med snop og andre sukkerbomber. Går alt i boks blir det en fryd å gå i bikini og handle nye sommerklær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt så har jeg full shoppestopp i januar og det går over all forventning. Kommer godt med nå som jeg planlegger en langweekend et sted i Europa (Paris?) i løpet av våren og shopping-/badeferie (Barcelona?) til sommeren.

Har startet et "nytt og bedre" liv, så nå er hverdagen fylt med (bortsett fra jobbing) trening, sunn mat og minimalt med snop og andre sukkerbomber. Går alt i boks blir det en fryd å gå i bikini og handle nye sommerklær ;)

Så bra :nigo: Holder med deg i å reise litt, det er jo så kjekt :)

Ooh, så flink du er! Er det nyttårsforsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe
Så bra :nigo: Holder med deg i å reise litt, det er jo så kjekt :)

Ooh, så flink du er! Er det nyttårsforsett?

Ja, det er vel i grunnen et nyttårsforsett. Herlig når det går så bra som nå, men det kommer helt sikkert noen utfordringer i veien kjenner jeg livet rett :gjeiper:

Endret av Cantaloupe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du falt ut av mine innlegg, det vil jeg ikke ha noe av :fy_fy:

Så flink og sunn du er, stå på :tommelopp:

Og Paris.. aah.. jeg vil også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Cantaloupe

Nå har det vært stille fra denne fronten i 2 måneder. Etter siste innlegg i midten av januar har jeg plutselig blitt singel etter 6 år sammen med han som nå er min eks, han jeg trodde det kom til å vare livet ut med.. Det har vært tungt, men nå føler jeg endelig at jeg begynner å komme meg litt opp av det dype, mørke hullet, så da tenkte jeg at det kan være kjekt å komme tilbake til de flotte jentene her inne. Så hei på dere! :smilyblomst: Håper ting står bra til! Jeg skal ta meg en liten runde etterhvert og oppdatere meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Så trist å høre at det ble slutt mellom dere :( Men godt å høre at du har det bedre nå, og at du er tilbake her igjen. Har savnet deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det var trist å lese! 6 år er lenge, jeg kan bare prøve å forestille meg et brudd etter så mange år. :troest: Men det er godt å høre at det går rett vei. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg tilbake :klem:

Trist å lese om bruddet. 6 år er jo veldig lenge, kanskje nesten hele ditt voksne liv.

Men nå er det jo snart sommer og alt blir forhåpentligvis mye lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Cantaloupe

Uff, PMS-monsteret har rammet meg og alt er galt... Kur? Shoppe opp alle pengene jeg har tjent på å jobbe i påsken :gjeiper:

I morgen har jeg en fridag, så da tenkte jeg å være så flink å gå gjennom klesskapet og plukke ut ting som ikke brukes og kaste/gi til Fretex. Det blir morgendagens gode gjerning :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Fikk du kjøpt noe fint? :) Jeg har akkurat svidd av alle helligdags kronene før de har kommet på kontoen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...