Blåmor Skrevet 3. februar 2011 #261 Del Skrevet 3. februar 2011 Nå må det komme oppdatering snart, er så spent Det var ingen sommerfuglvingeslag eller luftbobler her heller, mer dunk, så jeg er helt sikker på at det var et spark du kjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #262 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei! Legger igjen en hilsen jeg. Håper UL gikk bra i dag Så hygglig! ------------------------------------------------------------ Også over til dagens nyheter (fanfare) UL viste en sprell levende og frisk bebis Alle organer på plass der de skal være og morkaka lå foran derfor jeg ikke har noe særlig mage enda og heller ikke kjent noe særlig enda... Også var det kjønnet da..................................... spent? det ble en.................................. Hun var så sikker i sin sak, så må jo bare ta det for god fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #263 Del Skrevet 3. februar 2011 Ny termindato er forresten 13. juli, men hun regna meg fortsatt som 17+1... Skjønner ikke helt denne uke-regning jeg, for da ifølge tidligere UL så skulle termin være 16. juli... Jaja, rundt omkring da iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. februar 2011 #264 Del Skrevet 3. februar 2011 Så koselig!! ..tenk at det er en liten jente som ligger inne i magen din og koser deg Godt å høre alt stod bra til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 #265 Del Skrevet 3. februar 2011 Gratulerer med en liten :jentebaby: ! Det var koselige nyheter Godt å høre at alt står bra til. Jeg hadde også foranliggende morkake, så det gjorde nok at det tok lenger tid før jeg kjente liv. Håper dere føler dere roligere nå, og at dere har hatt en kjempefin kveld hvor dere har kost dere med de gode nyhetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #266 Del Skrevet 3. februar 2011 Vi har kost oss masse og delt nyheten med familie og venner, og offentliggjort det på facebook Såååå deilig at alt er som det skal så langt - nå kan vi virkelig bare nyte tida framover, og på lørdag skal vi titte på/teste barnevogner - for jeg er fortsatt like langt der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 3. februar 2011 #267 Del Skrevet 3. februar 2011 gratulere så mye med en jente til deg og Mjau! ser ut til at den magefølelsen vår er noe vi garantert må høre på i fremtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. februar 2011 #268 Del Skrevet 4. februar 2011 Vi har kost oss masse og delt nyheten med familie og venner, og offentliggjort det på facebook Såååå deilig at alt er som det skal så langt - nå kan vi virkelig bare nyte tida framover, og på lørdag skal vi titte på/teste barnevogner - for jeg er fortsatt like langt der... Høres ut som om vi har de samme planene for tiden framover! Fantastisk dette!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #269 Del Skrevet 4. februar 2011 gratulere så mye med en jente til deg og Mjau! ser ut til at den magefølelsen vår er noe vi garantert må høre på i fremtiden! Takk og i lige måde! Ja, det får en si! Virkelig mage til å stole på! Høres ut som om vi har de samme planene for tiden framover! Fantastisk dette!! God helg! Helt herlig! God helg til deg ogs MonThe! ----------------------------------------------------------- Sløvkveld foran tv'en i kveld i mjau-mjau-land... Har sovet sååå dårlig i natt pga litt opprørsk mage så har ikke så mye energi. Kjentes ut som jeg hadde spist noe jeg ikke tålte. Lurer bare på hva det kan være....? Noen som vet om man kan reagere på mat man tidligere ikke har reagert på under graviditet? Løk eller sterkt krydret mat f.eks? Anyway, GOOOOOOOOOOOOOOD HEEEEEEEEEEEEEELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 5. februar 2011 #270 Del Skrevet 5. februar 2011 Har ingen tips dessverre, men jeg vil gjerne si GOOOOOOD HEEEEEEEEEEEEELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #271 Del Skrevet 5. februar 2011 Har kost oss med å titte på vogner i dag Falt for to tre-hjulinger; mountain buggy urban jungle og travel care amsterdam (tror jeg den het). Veldig nette og fine begge to. En dyr og en billig Men den absolutte favoritten var Emmaljunga Nitro City, den har to små svingbare/låsbare hjul foran og var kjempefin! Ganske sikker på at vi har en vinner der, koster ca NOK 7600 inkl city bag på Rudo, og har fått tilbud fra Kattis i Strømstad til SEK 7900 (ca NOK 6900). Kjøper vi den i Strømstad får vi også med fotpose og stelleveske i prisen. Ellers så må jeg juble litt for 5 år som kjæreste med verdens beste mann i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. februar 2011 #272 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Så gøy med vogntitting!! ..Heier på den absolutte favoritten -- tror man angrer seg om man kjøper noe annet enn favoritten jeg! Og absolutt ikke en ille pris i Strømstad, med fotpose og stelleveske!! Har dere tittet på farger? for 5årsjubileum!! Endret 6. februar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #273 Del Skrevet 6. februar 2011 Er det jeg tror også, så blir nok den Tror det blir Dark Grey for den har sånne søte små sauer i foret Også er den kjønnsnøytral, greit for evt nr 2 eller videresalg. Vi har også vurdert marineblå eller svart. ------------------------------------------------ Vi har akkurat inntatt en herlig egg og bacon frokost, snart finne dusjen og gjøre oss klar for nevø-bursdag. skinner og skal fortsette på graviditets scrappedagboken når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #274 Del Skrevet 9. februar 2011 18 UKER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 9. februar 2011 #275 Del Skrevet 9. februar 2011 Hurra for 18 uker Snart halvveis da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. februar 2011 #276 Del Skrevet 9. februar 2011 Gratulerer med 18 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. februar 2011 #277 Del Skrevet 9. februar 2011 Er det jeg tror også, så blir nok den Tror det blir Dark Grey for den har sånne søte små sauer i foret Også er den kjønnsnøytral, greit for evt nr 2 eller videresalg. Vi har også vurdert marineblå eller svart. Dark Grey var nydelig! LIker også marineblå og sort veldig godt! Mye fint å velge i! Har dere bestemt dere?? for 18 uker! Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #278 Del Skrevet 9. februar 2011 Dark Grey var nydelig! LIker også marineblå og sort veldig godt! Mye fint å velge i! Har dere bestemt dere?? for 18 uker! Håper du har en fin dag! Jeg har ikke fått sett Dark Grey "live" men om den er omtrent samme nyanse som grey flowers så tror jeg det blir den altså! Det som er moro er jo at man kan velge en farge på sportsdelen og en annen på bag'en Ikke heeeelt bestemt oss for farge, men så og si sikker på at det blir Nitro City. Må bare spare litt penger nå og kommer nok ikke til å kjøpe den før om en par-tre måneder. Har liten leilighet og planer om å male og pusse opp litt før den lille kommer så helt greit å ikke ha vogna i hus før det Nå er det klart for litt rydd og vask før det blir daffing på sofaen med min kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. februar 2011 #279 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Vi har heller ikke sett sportsdelen vår "live", men har sett en i samme nyanse som den vi hadde sett oss ut, og fargen var nydelig, så da gikk vi for den vi hadde sett på bilde, blir spennende! Ja, kjekt at man kan velge forskjellig på bag/sports-del, blir jo som en helt ny vogn når man bytter! Har dere sjekket ut ift leveringstid og slikt? Kan hende det er annereledes i Sverige enn i Norge, men på Baby Comfort der vi kjøpte vogna ble vi anbefalt å bestille tidlig, for å være sikker på å få den i den modellen/fargen en vil ha. Hun nevnte også noe om at det kunne ta lengre tid nærme sommeren, siden emmaljungafabrikken har sommerstengt.. Og betaling var det ikke noe problem, vi trengte ikke betale før vi hentet vognen (bortsett fra 1000 kr i depositum), og de kunne oppbevare den for oss så lenge vi ville Endret 9. februar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #280 Del Skrevet 10. februar 2011 Både Katis i Strømstad og Rudo hadde mange inne på lager. I Strømstad var det 4-6 uker leveringstid på de som måtte bestilles og hos Rudo 1-2 uker. Tror kanskje jegs skal sjekke om vi kan bestille nå og hente senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå