mjau-mjau Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #361 Del Skrevet 30. mars 2011 Det kan nok hende det Ms Raggsokk. Skal ikke nekte for at det var veldig deilig iallefall ----------------------------------------------------------- 25 uker i dag!!! Tenk at det bare er 15 igjen til termin!! Blir litt stressa ved tanken kjenner jeg, men gleder meg jo masse! Magen vokser også, har ikke fått lastet inn de nyeste bildene enda, men her er iallefall ett fra uke 22+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. mars 2011 #362 Del Skrevet 30. mars 2011 Herlig mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #363 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Herlig mage Takk ----------------------------------------------------------- Sov 14 timer i natt!! Og føler meg uggen, kvalm og sliten... I tillegg så har jeg en sånn "lei-meg-dag" i dag. Føler at jeg har gråten helt oppi halsen og øynene fulle av tårer, helt uten noen spesiell grunn egentlig... Endret 31. mars 2011 av mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 31. mars 2011 #364 Del Skrevet 31. mars 2011 Sender deg en stoor, god og varm , er fælt med slike dager! :trost: Foresten, nydelig mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mars 2011 #365 Del Skrevet 31. mars 2011 For en søt og fin mage! Og en for at har en litt kjip dag. Får håpe dagen i morgen blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #366 Del Skrevet 31. mars 2011 Takk for gode ord og klemmer jenter - det setter jeg stooor pris på! Ja, magen er ikke kjempestor sånn i forhold til mange andre som er like langt på vei som meg, flere som har kommentert det. Men synes det er heeelt greit jeg altså Greit å ikke bli altfor svæææær heller Humøret ble litt bedre når mannen kom hjem og vi fikk laget oss litt middag - godt å være to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. april 2011 #367 Del Skrevet 6. april 2011 Håper alt er bra i Mjau-mjau verden! :strix: 26 uker!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 6. april 2011 #368 Del Skrevet 6. april 2011 Ååå så fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 6. april 2011 Forfatter #369 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Håper alt er bra i Mjau-mjau verden! :strix: 26 uker!! :strix: Det er forsåvidt det, bare hatt noen "down-dager"... Men i dag skinner og det er skikkelig vår i været og da føler man seg straks så mye bedre!! Ååå så fin mage Tuuuusen takk Skal prøve å få lagt ut noen nyere i løpet av uken kanskje --------------------------------------------------------- Har som sagt over hatt noen "down-dager" den siste tiden, bare følt meg litt deppa, tung i kroppen og sliten. De som virkelig nyter hver eneste dag av graviditeten skjønner jeg meg ikke helt på... Det er mange (for meg) dager hvor jeg bare lengter etter å være ferdig med det. Lei av vonder og tyngden. Og enda er det 3 måneder igjen!!! Selvfølgelig gleder jeg meg over det lille livet som vokser og gror inne i magen min, og jeg gleder meg noe vanvittig til å hilse på den lille tulla Men, jeg må innrømme at det noen dager overskygges av at jeg er sliten og lei... Det verste er at jeg ikke klarer å skjule for folk (f.eks på jobben) hvordan jeg føler meg så de må sikkert tro at jeg ikke gleder meg i det heletatt... Og det gjør ganske så vondt... Men så kommer det en dag med og varme som i dag, og da føler jeg meg straks så mye bedre - måtte det bli maaaange sånne dager fremover! Må nesten juble litt for 26 uker og under 100 dager igjen til termin!!! Det er helt merkelig å ha kommet så langt!! Endret 6. april 2011 av mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. april 2011 #370 Del Skrevet 8. april 2011 Du, det er lov å være lei!! Klart du er glad for å være gravid selv om du er trist og lei, Det ene utelukker jo ikke det andre! Håper formen din er fin, og at du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. april 2011 #371 Del Skrevet 18. april 2011 Mjau-mjauuu?? Håper alt står bra til med deg/dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. april 2011 #372 Del Skrevet 27. april 2011 ...tar meg i å bli bekymra når du ikke er innom og oppdaterer... Håper alt er bra med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. april 2011 #373 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Heihei! Håper alt står bra til med deg! Oi, på onsdag er du jo hele 30 uker på vei! Ikke værst det, da! Endret 29. april 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #374 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei hei!! Beklager det lange avbruddet, har vært noen uker med litt dårlig humør, påskeferie og oppussing så har rett og slett ikke orket/hatt tid til å stikke innom her. Men alt er bra altså Koste oss hjemme på fjellet i påsken, været var fint og vi fikk vært masse ute. Så kom vi hjem og startet med å male leiligheten. Så nå er alle tak malt og ganger og stue har fått ny farge på veggen. Ble veldig fornøyd I går var vi på 3D-ul og det var så stas!! Det er definitivt en prinsesse vi venter! Hun var veldig glad i og ta seg til ansiktet så bildene ble ikke superbra, men fine nok Hun har skikkelige bollekinn Fødselsvekten ble beregnet til ca 3600g så helt perfekt med andre ord Er lov å skryte litt er det ikke??!?!? I dag har vi begynt å vaske babytøy. Vi har fått så utrolig mye fra venner og familie at vi trenger nesten ikke kjøpe noe selv! Vet jo at det blir litt kjøp selv og da, for det er jo stas. Men det vi har fått er sååååå fint og det som er brukt er så pent brukt at det ikke synes! Har også endelig fått fyllt ut søknaden til nav om foreldrepenger så må få postet den i morgen.... Snart er jeg 30 uker på vei og da er det jammen meg bare 10 igjen til termin!! Hjeeeelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. mai 2011 #375 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei Kjenner meg igjen i "down dagene" du beskrev for litt siden Har hatt det litt på samme måten selv, ikke bare pga jeg er lei og venter på termin.. men litt pga jeg er sykmld 60% og er mye hjemme alene på dagtid. Klager ikke over å være hjemme, men har blitt litt nedfor/ensom/lei pga jeg går her og tusler og har en trist-følelse uten å egentlig ha noen grunn. Aldri følt meg sånn før Kan vel være noen gravid-hormoner som tuller litt med oss kanskje?! :gjeiper: Har begynt å vaske tøy jeg også I dag har jeg vasket hvite dynetrekk, laken og søte små håndklær Koselig å syssle med slike forberedelser Heldige dere er som har arvet mye fint tøy Vi har fått litt vi og, men koselig å handle litt også Håper du har hatt en fin helg - og nå går det fort mot 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #376 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei Kjenner meg igjen i "down dagene" du beskrev for litt siden Har hatt det litt på samme måten selv, ikke bare pga jeg er lei og venter på termin.. men litt pga jeg er sykmld 60% og er mye hjemme alene på dagtid. Klager ikke over å være hjemme, men har blitt litt nedfor/ensom/lei pga jeg går her og tusler og har en trist-følelse uten å egentlig ha noen grunn. Aldri følt meg sånn før Kan vel være noen gravid-hormoner som tuller litt med oss kanskje?! :gjeiper: Har begynt å vaske tøy jeg også I dag har jeg vasket hvite dynetrekk, laken og søte små håndklær Koselig å syssle med slike forberedelser Heldige dere er som har arvet mye fint tøy Vi har fått litt vi og, men koselig å handle litt også Håper du har hatt en fin helg - og nå går det fort mot 30 uker Kan nok være noen gravid-hormoner ja.. For jeg pleier virkelig ikke å være sånn til vanlig. Er så opp og ned at jeg blir sprø!! Ja, det er kjempekoselig å arve, og også koselig å kjøpe så her blir det en blanding Vognen er mest sannsynlig i hus om et par uker også er det seng som må settes opp og gjøres klar. Gleder meg bare mer og mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. mai 2011 #377 Del Skrevet 2. mai 2011 Så godt å høre at alt er bra med deg og lille i magen! Og så gøy med 3dUL!! ..var det sånn at dere kunne se noen trekk fra en av dere/at hun lignet på noen av dere? Vi har også vært heldige og fått arve en hel masse klær! Helt utrolig hvordan alt ser helt nytt ut, selv om det er brukt, de små vokser jo så fort at de rekker ikke å slite ut klærne! Vi kommer ikke til å kjøpe noe mer i de minste størrelsene før vi ser at vi trenger det! ..hvis jeg klarer å la være da.. Håper dere har hatt ein fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #378 Del Skrevet 2. mai 2011 Så godt å høre at alt er bra med deg og lille i magen! Og så gøy med 3dUL!! ..var det sånn at dere kunne se noen trekk fra en av dere/at hun lignet på noen av dere? Kunne ikke se noen likhetstrekk egentlig. En litt sjenert frøken så det var litt vanskelig å se. Og jeg syns generelt det er vanskelig å se på små bebiser hvem de er like... Vi får ser når hun bestemmer seg for å komme ut Kunne lagt ut bilde her, men det står navn øverst på det så må finne en måte å "slædde" det på først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #379 Del Skrevet 2. mai 2011 MonThe er så flink å lage skjemaer så dette har jeg tyvlånt På vei: 29+5 Igjen til termin: 72 ifølge ticker Kjønn: Utålmodig? Ja, litt... Begynner å bli lei nå... Har Hodet ned: Ja Aktivitet i magen: Opp og ned, noen dager er det helt ekstremt, mens andre dager er veldig rolige... Navn: Tror det er i boks, men vil bli holdt hemmelig fram til fødsel. Vektøkning: Har gått ned 5kg og opp igjen 3. Vann i kroppen: Nei. Litt hoven i beina hvis det har blitt for mye stress. Humør: Veldig opp og ned, men dessverre mest ned... Hormoner er noe dritt!!! Barnerom: Ikke noe barnerom her... Utstyr: Barnevogn hentes om halvannen uke, seng får vi, masse klær har vi fått, noe har vi kjøpt selv. Vippestol, badebalje, stellebord er ordnet. Det meste er på plass Strekkmerker: Ikke som jeg har sett enda... Magen: Magen har virkelig poppet ut! Melk i brystene: Nei. Men kom blank veske ut av den ene i dag. Og de er kjempevonde! Tanker om fødsel: Håper på å kunne føde vaginalt. Har helt angst for keisersnitt - klarer ikke tanken på at noen skal skjære i meg når jeg er våken. Er åpen for det som kan fåes av smertelindring. Kroppslige symptomer/plager: strekksmerter nederst i magen, sliten i rygg og litt kranglete bekken. Kosthold: Ingen pika`er, klarer å få i meg mer mat nå enn før. Det smaker godt i forhold til hva det gjorde i begynnelsen. Kunne sikkert vært flinkere til å spise frukt og grønt. Blir dessverre en del brus, jeg er pepsi max avhengig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #380 Del Skrevet 4. mai 2011 30 UKER Noen bilder: Magen i uke 30+0: Bilde fra 3D-ul: Lille prinsessa vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå