Gå til innhold

To har blitt tre!

mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Au, au, AU!!! Har falt igjen på isen!! Det er andre gang på halvannen uke - er såååå lei is, snø og vinter nå!!!!!! :sinna:

Forrige uke var det lysken som fikk det og jeg hadde såååå vondt i lysken, nedover låret og i skambenet. Var en stund litt bekymret for at jeg kunne ha slått på meg en slags bekkenløsning (det er farlig å google symptomer, man kan jo bli hypokonder av langt mindre...) men det har heldigvis begynt å slippe taket så tror bare jeg var litt forslått...

I dag var det kneet som fikk det. Er litt hovent, rødt og varmt... :(

Gleeeeeder meg sånn til vår og sommer nå! Bar bakke og varmende :sol: *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Snikleser som står fram! Hverken gravid eller prøver, men verpesjuk som bare det! ;)

Håper du kommer deg snart etter fallet på isen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Snikleser som står fram! Hverken gravid eller prøver, men verpesjuk som bare det! ;)

Håper du kommer deg snart etter fallet på isen! :)

Så koselig med "besøk" :)

:velkommen:

Kneet har fått et fint lite skrubbsår og kjenner ikke så mye til smertene lengre.

Så tror det gikk fint jeg :jepp: Krysser fingrene for det iallefall!

Lov å være verpesjuk, ble det selv lenge før vi ble prøvere av å snike rundt i prøve- og graviditetsdagbøkene her inne :fnise:

En idé å skaffe seg brodder? :klo:

Hadde sikkert ikke vært noen dum idé...

-----------------------------------------------------------------------

Har vært og tittet på bebis-tøy i dag... Er såååååå mye fint :rodmer:

Klarte å holde meg fra å kjøpe noe,for jeg har lyst til å spare litt på shoppinga sånn til senere også. Kjedelig å være ferdig lenge før den lille kommer også - men det var vanskelig å holde tilbake i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rusler og går...

Kjenner det begynner å bli mer tyngde foran, er sliten i rygg og skuldre/nakke.

Kjenner de ukentlige fysiobehandlingene gjør veldig godt! :jepp:

Har siden siste kontroll (17/2) gått opp 1,4kg men har fortsatt 3,6kg igjen til startvekt.

Men det føles som jeg veier et tonn og magen har virkelig poppet ut nå!!

Mammabukser er det eneste som nå er behagelig og ha på seg. Skulle gjerne ha hatten mamma treningstights/treningsbukse, noen som vet hvor det er å få tak i? Vil ha en som jeg kan dra godt over navlen som ikke blir hengende under magen eller som stopper på navlen. Syns det er litt ubehagelig...

Har tatt motet til meg og meldt meg på juli-treff om 2 ukers tid også.

Syns sånn er litt skummelt men har jo lyst til å bli kjent med andre i samme situasjon også - blir spennende iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en slik en i grå, den er veeldig god, men vet ikke om den er for mye "joggebukse", og ikke treningsbukse? De har iallefall mamma-tights på H&M også! :)

http://www.hm.com/no/product/77167?article=77167-B

Så spennende med juli-treff da!!:) Skulle ønske alle dere KG-jentene var i min by, så kunen vi ha lagd vår egen barselsgruppe!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips MonThe, skal sjekke det ut etterpå.

Må nok skaffe meg noen mammatights, kjenner at de vanlige ikke er så god lengre og de lager merkelige bulker på kroppen... :(

I dag føler jeg meg lei meg og utafor...

Har gjort det en stund men prøvd å skyve det vekk, er verst når jeg er på jobb...

Jeg er så lite sosial for tiden, orker ikke tanken på å være med venner. Jobber med et par av mine beste venner, men orker såvidt å si hei til de når jeg kommer på jobb om morgenen og i lunsjen blir jeg bare sittende å bla i avisene.

På fritida vil jeg bare være hjemme og snakker ikke med venner på verken tlf eller facebook heller... Er det normalt å ha det sånn?

Jeg er til vanlig veldig sosial av meg, men etter at jeg ble gravid så føler jeg meg bare så utilpass, selv sammen med mine beste venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å se at du ikke føler deg så bra...

Det kan ikke bare være hormonene som tuller litt med deg? Har ikke vært gravid selv, så har vel egentlig ingen gode tips eller råd til deg, annet enn at det også hos meg går litt i bølgedaler. Noen ganger vil jeg være med venner, andre ganger vil jeg mye heller krype opp i sofaen med bare mitt eget selskap og en kopp te.

Håper det går bedre med deg snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn med kollegaene mine på jobb -- vanligvis elsker jeg å skravle i overlappinga/på møter/etter vakta, og har gjerne blitt sittende etter arbeidstid bare for å skravle - nå orker jeg nesten kke snakke med de, og sitter ofte på dataen og gjør kontorting istedenfor å sitte å skravle.. Vet ikke helt hvorfor, nesten så jeg ikke gidder trynet på mange av de lengre, og noen irriterer meg sånn!! :sjenert: Får håpe det går over :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å se at du ikke føler deg så bra...

Det kan ikke bare være hormonene som tuller litt med deg? Har ikke vært gravid selv, så har vel egentlig ingen gode tips eller råd til deg, annet enn at det også hos meg går litt i bølgedaler. Noen ganger vil jeg være med venner, andre ganger vil jeg mye heller krype opp i sofaen med bare mitt eget selskap og en kopp te.

Håper det går bedre med deg snart :klem:

Kan jo være de hærsens hormonene...¨

Håper virkelig det går over snart... Slitsomt å ha det sånn.

Tusen takk for god klem! :)

Jeg har det sånn med kollegaene mine på jobb -- vanligvis elsker jeg å skravle i overlappinga/på møter/etter vakta, og har gjerne blitt sittende etter arbeidstid bare for å skravle - nå orker jeg nesten kke snakke med de, og sitter ofte på dataen og gjør kontorting istedenfor å sitte å skravle.. Vet ikke helt hvorfor, nesten så jeg ikke gidder trynet på mange av de lengre, og noen irriterer meg sånn!! :sjenert: Får håpe det går over :fnise:

Godt å høre det ikke bare er meg!

Jeg kjenner spesielt det er fælt at jeg har det sånn/er sånn på jobb når jeg jobber med to av mine beste venninner. Men så har jeg jo heller ikke lyst til å være sammen med de på fritda... ÅÅÅÅÅHHHHH!! Vil bli normal igjen... *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Oj, deg var det lenge siden jeg har "sett"! og så koselig og moro å lese at du er gravid mjau-mjau! Gratulerer så mye! :rodmer:

har et par venninner som er gravide nå, og de sier at du føler det ganske så likt det du beskriver, de har ikke lyst til å være sosiale eller gjøre noe særlig.. er sikkert litt normalt, er jo en del hormoner i kroppen :)

Håper du får en flott kveld videre. så skal jeg lese mer i boka di etter farmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, deg var det lenge siden jeg har "sett"! og så koselig og moro å lese at du er gravid mjau-mjau! Gratulerer så mye! :rodmer:

har et par venninner som er gravide nå, og de sier at du føler det ganske så likt det du beskriver, de har ikke lyst til å være sosiale eller gjøre noe særlig.. er sikkert litt normalt, er jo en del hormoner i kroppen :)

Håper du får en flott kveld videre. så skal jeg lese mer i boka di etter farmen ;)

Så hyggelig med livstegn fra deg og Cupcakes!!! :hoppe:

Ja, det er kjempelenge siden!!

Begynte å skrive her inne igjen når jeg fant ut at jeg var gravid i november så har ikke vært tilbake sååå lenge... :sjenert:

Må komme meg innom og oppdatere meg hos deg også, men håper alt står bra til :)

Godt å høre at det er flere som er som meg...

Det går forhåpentligvis over etterhvert....

Her er det farmen og KG samtidig - multitasking you know ;)

Apropos farmen, er det mulig å være så lettrørt som meg!!!

Nydelige søte killinger og en syk ku... Jeg er helt våt i øyekroken... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes

tror ikke det er mye liv i boken min lenger gitt, har slettet en og den nye stoppet bare opp :gjeiper:

men kan kort oppdatere deg på fronten min: ingen ring på finger enda, men vi kjøpte hus for ca et år siden, begge har hatt litt jobb bytte, nå holder vi på å kjøpe valp, og min bedre halvdel igjenom litt over 7 år har endelig droppet alt som heter å være forsiktig i :sengekos: akten, men planlegger ingen ting, men lar det skje når det skjer :lur:

flink du er på multitasking da, detter helt ut med to skjermer jeg.. hehe.. andre ting klarer jeg, men ikke når det kommer til skjermer.. :gjeiper:

hva har du holdt på med frem til november da? :)

må si det var ordentlig koselig å se livstegn fra deg også nå :)

edit: de små killingene var jo bare helt nydelige, kunne godt hatt et par sånne i hagen jeg, og hestene og kuene og kattene og grisene :rodmer:

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere "prøver" da :)

Her så hadde vi egentlig gitt opp håpet, vi prøvde jo ikke så hardt men brukte jo heller ikke prevensjon så tenkte at skjer det så skjer det... Men det skjedde jo aldri, men så plutselig satt den gitt ;)

Åssen valp skal dere ha?

Har også sååååå lyst på hund men har rett og slett ikke tid og plass :(

Fram til november så var det vel ikke så mye som skjedde.

Hadde en hektisk sommer med to koselige bryllup, litt ferie og mye jobb... That's about it.

Ja takk til alle dyra på farmen!! Jeg elsker dyr og skulle egentlig ønske jeg hadde et lite småbruk så jeg kunne hatt maaaaange :rodmer:

-----------------------------------------------------------

I dag har jeg en ganske så bra da, humøret er bedre og føler meg egentlig ganske så bra :)

Får håpe det holder seg!

Her blir det fredagskos hjemme, får snart besøk av min tante som har med seg masse bebis-saker som jeg skulle få titte på om var av interesse og senere blir det nachos, sofa og tv-kos med mannen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten en vesentlig "happening" fra i dag :fnise:

Jeg har jo vært litt urolig de siste dagene for jeg har ikke kjent noe til den lille. Har jo egentlig kjent veldig lite i det heletatt hittil i svangerskapet men noen dult har det vært innimellom, men altså ikke på maaaaange dager.

Men tidligere i ettermiddag når jeg lå og slappet av på sofaen med katten sovende på magen så skvetter både jeg og han til for da var det virkelig bevegelse i magen :rodmer:

Pusen stakkar skjønte ikke mye av det som skjedde :fnise:

Deilig følelse, nå kan jeg roe nervene litt og det er bare halvannen uke til jeg skal til JM igjen. Er 22+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så herlig med bevegelse fra den lille :hjerte: Kos dere i helga!

så herlig med bevegelse :rodmer:

Håper dere får en fin fin helg :klemmer:

Tusen takk søte dere! :rodmer:

-----------------------------------------------------------

Typisk å våkne grytidlig på en lørdag og man faktisk kan sove leeeenge... Jaja, får vel litt ut av dagen da.

Hadde besøk av tanta mi m/familie i går. Så koselig! :strix:

De har 3 jenter fra 2-7 år. Så hun kom innom med flere esker klær og litt annet stæsj. Såååå mye fint, gleder meg til å gå gjennom det! :hoppe: Det må jo merkes og sorteres etter størrelse - gleder meg til den jobben! Kusinene mine er sååå søte og gleder seg til bebisen kommer, eldste vill gjerne komme på besøk med engang etter fødselen :fnise:

Det bør jammen meg være sant at det er en jente der inne, for nå begynner det å samles litt jentetøy her :fnise:

De andre planene for dagen er å rydde litt, vaske klær, fortsette på scrappedgboken også blir det biffsnadder og kjærestekos i kveld :rodmer:

Så forretsen en virkelig bra film i går - farvel bafana.

Den handler om Nelson Mandela og hans år i fangenskap.

Veldig gripende film, anbefales på et sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...