Bettie Skrevet 2. oktober 2009 #101 Del Skrevet 2. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 7. oktober 2009 #102 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nå har jeg lest meg igjenomm dine sider her og jeg har full forståelse for at det blir lite tid på KG, er i akkurat samme situasjon som deg (og resten av småbarnsforeldrene). Tidsklemma here we are!!! De små vokser så altfor fort, og gratulerer med nå litt i overkant ett års jente Lillegutt startet også i bhg den 3 august - og som hos dere har dette gått veldig bra - det letter et mors hjerte det. Som deg titter jeg bare innom KG når jeg har overskudd til det - så derfor har dette tatt så lang tid. men morsomt å følge med likevel da Og ja, jeg har blitt søring igjen. Nærmere familie og venner og det har gjort det litt enklere med barnevakt slik at vi faktisk kan få litt pusterom innimellom. håper alt står bra til ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 11. oktober 2009 *kremt* Det var denne dagboka ja. Må vel bare innse at den ikke blir prioritert. hehe Det går bare fint her. Har til og med blitt ett år eldre siden sist. Har også vært på husmorferie sammen med søstra mi for noen helger siden. Da traff jeg Dråpe igjen, og det var SÅ koselig. Hadde savnet henne. Nå skal jeg nyte siste rest av helga før en ny arbeidsuke braker løs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. oktober 2009 #104 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hyggelig å høre fra deg igjen Du er savnet vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 13. oktober 2009 #105 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja, disse dagbøkene ja...vet akkurat hva du mener... men vi får titte innom når vi har tid... Med jobb, barn og resten av hverdagslivet så er det bare slik at man ikke får lagt alt på prioritet 1 Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. oktober 2009 #106 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nei, det er ikke så lett å få tid til alt i en hektisk hverdag! Merker det selv, selv om jeg ikke har jobb engang ... :rødme: Så herlig med husmorferie! Det var nok velfortjent. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 13. oktober 2009 #107 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hektisk er det! Godt du tar deg tid til dagboka sånn innimellom Gratulerer med dagen på etterskudd! (Mye på etterskudd eller?... :rødme: ) Ha en fortsatt fin tirsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. oktober 2009 #108 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 15. oktober 2009 #109 Del Skrevet 15. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 23. desember 2009 #110 Del Skrevet 23. desember 2009 God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå