Gå til innhold

Hverdagsglimt

Niennah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk bare fint, men hun vil helst være sammen med meg når hun ser meg. :) Men skal gå bare fint der der.

Det er varme dager her. Joda, det er jo godt, men det er jammen meg hett også når man må på jobb og når man har en ettåring fykende rundt. Pueh! *tørker svetten*

Sent i seng for lillepia i dag, men det gjør ikke noe. Kom plutselig besøk. Men nå har de drat, lillepia sover, sambo er på fisketur med en kollega og kommer ikke hjem på et par timer enda, så nå er det deeeilig og fredelig her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så deilig å nyte freden og roen :)

Ja hører dere har varme dager, men det blir kanskje litt vel mye varme oppi det hele ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere med varmen :) (Litt misunnelig ja... :sjenert:

Godt det gikk så fint i barnehagen. Her smiler lillegutt fra øre til øre hver gang vi kommer til barnehagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så bra at lillesnuppa hadde det fint i barnehagen! :)

Kan du sende litt varme hitover? Vil ikke ha for mye, for tåler ikke så godt varmen, men vil gjerne ha litt varme og ikke regn. ;)

Håper du får en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Heia!

Travle dager??

Skjønner deg i tilfelle, begynner å bli travelt her også nå og ennå har ikke høstaktivitetene til storesøstrene startet ennå :sjenert:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida...ser jo at KG ikke har blitt helt prioritert.

Har det ganske travelt ja, også er jeg temmelig sliten for tiden. Jobb og familie er det som prioriteres, og jobben har tatt MYE av tankene og energien min i det siste. Nye folk på jobb, både store og små. Var godt med helg nå, trengte det. :)

I dag var jeg hos frisøren. Klipte og farga håret. Klipte det litt kortere for en stund siden (ikke kort kort) men nå vil jeg ha det lange håret tilbake igjen ;) Vokser heldigvis fort.

Akkurat nå sitter jeg å hører på festivalen som holder på ikke langt unna her. Sambo er ute en tur, lillesnuppa sover og jeg nyter freden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Nyt freden og roen, helgen må nytes for den er over så altfor fort....

Håper du får ladet batteriene en gang iblandt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med noen pauser innimellom hvor man bare kan nyte stillheten og tenke litt på seg selv ;)

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt med alene-hjemme-kveld, man trenger det i blant. :jepp:

Så godt med litt fornying på håret da! Det er kjekt å bli litt ny og fresh av og til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! lenge siden jeg har vært innom dagboka di! Gratulerer med ettåring, barnehagejente og jobb :)Er alt bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Det er lenge siden jeg har sett noe til deg....har ikke vært så flink til å legge igjen spor jeg heller da :fnise:

Ny bok, ny jobb, ettåring i huset + at hun har begynt i barnehagen :hoppe:

tiden går fort altså.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Innom og oppdaterer meg... :vinke: (ikke så mye og oppdateres om siden sist.. :sjenert: ) Hvor er du?

Håper du har det fint! Og ikke har en altfor travel hverdag.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...