jente 79 Skrevet 16. juli 2009 #41 Del Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer med 1 årsdagen til snuppa Rart hvor fort det går ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. juli 2009 #42 Del Skrevet 16. juli 2009 Det hørtes ut som en travel dag, men koselig at den ble vellykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Aaaaaah, fredagskveld! Seeeeinvakt i dag, men hadde en fin morgen med lillesnuppa siden jeg ikke begynte før klokka 10. Hun har vært litt mammasyk i det siste, og det er jo forsåvidt bare koselig. Siden mamma passer henne om dagen nå en liten periode kom de innom barnehagen og spiste lunsj. Begynner så smått med litt tilvenning. Så langt så bra. Synes uka har gått i ett så håper på en rolig og avslappende helg. Harry Potter på kino på søndag og jeg gleder meg!! Forrige helg var vi i bryllup, og selv om det var en utrolig koselig helg så ble det nesten ikke noe tid hjemme og det ble lite søvn. Satser på litt med sønv nå, kjenner det trengs. Endret 17. juli 2009 av Niennah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 17. juli 2009 #44 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg tenker også på søvn for tida... Håper du får sovet deg opp i helga, så får jeg vente til jeg tar ferie på søndagskvelden God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. juli 2009 #45 Del Skrevet 17. juli 2009 Gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Sambo var på jobb i dag, og etter en bytur sovna både jeg og lillesnuppa et par timer i senga. Hun har fått seg parkdress, fleecesett og en utebukse. Også oppdaga jeg TO nye tenner i dag, så da er vi oppe i 6 stk. hehe Måtte forresten le litt av meg selv i dag der jeg sto på Mega med en sutrete jente som ville ha melk og så sove. Måtte få melka avkjølt så fort som mulig, så jeg la den under noen brokkoliposer i frysedisken. Funka fint det! Endret 18. juli 2009 av Niennah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 18. juli 2009 Noen som vet hvor mocca ble av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 18. juli 2009 #48 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hehe, tilværelsen som småbarnsmor utfordrer kreativiteten Man gjør mye for å få dem fornøyde, i alle fall på steder med masse folk Hm.... Du kan spørre jente 79. Hun fortalte i hvert fall at Mocca er gravid igjen (og passert 12 uker så vidt jeg kun huske) i dagboken sin for en stund siden (Med Moccas tillatelse så klart). Endret 18. juli 2009 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 18. juli 2009 Jepp, her var det bare å tenke kreativt. Åh, er hun?? Så utrolig bra. Skal spørre, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. juli 2009 #50 Del Skrevet 18. juli 2009 Gratulerer med 1 åringen! Det er utrolig hvor fort tida går ... *rørt*. Bra du trives i nyjobben din! Åj, er Mocca gravid?! Så supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. juli 2009 #51 Del Skrevet 18. juli 2009 Man blir veldig kreativ når man har småbarn og store problemer skal løses raskt. Ønsker deg en fortsatt god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. juli 2009 #52 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Kreativt tenkt Godt å ha deg tilbake på kg Endret 18. juli 2009 av ~Milla~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. juli 2009 #53 Del Skrevet 19. juli 2009 Artig... jeg drømte om dere 3 inatt. Du og samboer hadde startet cafe der dere bor, også kom vi på besøk, for vi måtte jo se den fiiiiiiine cafen du hele tiden snakket om Og cafen gikk så den suste den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 19. juli 2009 hihi, så gøy! Hadde vært koselig det, enten en bok-kafè eller en kafè hvor det er egnet å ta med barn og barnevogner. Tror det kunne slått an. Men dere kan jo komme på besøk, også kan vi gå på kafè vi. Om ikke så lenge skal jeg og sambo på kino å se Harry Potter, og jeg gleeeeder meg!! Lillesnuppa blir hos mormoren og morfaren sin. Akkurat nå sover hun ute i vogna si, det har hun gjort en stund. Hun skal bare reise seg opp nå, over alt. På et par dager har det skjedd masse og hun klarer mer og mer. Vips står hun ved sofaen og vips holder hun seg fast i bordet. Så freser hun rundt her og så står hun plutselig en annen plass og har begynt å bare holde seg fast med en hånd. Om ikke så lenge er hun barnehagejente. Det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 19. juli 2009 hihi, så gøy! Hadde vært koselig det. Har drømt om å ha enten en koselig liten bok-kafè eller en kafè hvor det er egnet å ta med barn og barnevogner. Med leker og diverse. Tror det kunne slått an. Men dere kan jo komme på besøk, også kan vi gå på kafè vi. Om ikke så lenge skal jeg og sambo på kino å se Harry Potter, og jeg gleeeeder meg!! Lillesnuppa blir hos mormoren og morfaren sin. Akkurat nå sover hun ute i vogna si, det har hun gjort en stund. Hun skal bare reise seg opp nå, over alt. På et par dager har det skjedd masse og hun klarer mer og mer. Vips står hun ved sofaen og vips holder hun seg fast i bordet. Så freser hun rundt her og så står hun plutselig en annen plass og har begynt å bare holde seg fast med en hånd. Om ikke så lenge er hun barnehagejente. Det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. juli 2009 #56 Del Skrevet 19. juli 2009 Hørtes bra ut Kos dere på kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 19. juli 2009 #57 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei på deg! Her var du også ja!.. KG-pauser har jeg også hatt.. Og det ble noen av de etter at snuppa ble født ja Men så kom lysten tilbake som du sier Gratulerer med snuppas 1-årsdag! (Litt på etterskudd...) Så gøy at Lillesnuppa reiser seg opp overalt! Nå må de plutselig passes mye mer på.. Eller bare la de erfare etterhvert som det blir noen knall og fall Hos oss har hun ikke begynt å reise seg opp ennå, men prøver så godt hun kan. Og hun elsker å gå ved å holde oss i hendene Mye som skjer for tida! Ha en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. juli 2009 #58 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som vet hvor mocca ble av? Mocca er ikke så mye her lenger. Hun er på snartmamma. Jeg kan godt overbringe en hilsen til henne hvis du vil. Evt be henne om å kontakte deg. Jeg vil ikke røpe nicket hennes der uten å snakke med henne først. Men hun er i hvert fall gravid ja, og har termin i desember. Ser endelig ut til at det skal gå bra Håper du koser deg på kino. Rart at disse små snart skal i barnehagen ja. Blir en spennende overgang, men sikkert kjempemoro for dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 19. juli 2009 jente79: Ja, gi en hilsen til henne og si at det er koselig hvis hun tar kontakt Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 19. juli 2009 #60 Del Skrevet 19. juli 2009 Håper dere har kost dere på kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå