DDuck Skrevet 13. august 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg kom jo plutselig til å tenke på dette med å bli gravid.. siden jeg har diabetes skal det jo egnetlig planlegges litt.. Så jeg tror jeg skal bestille meg en time til legen å få snakket med dem og samtidig tatt prøver av langtidsblodsukkeret sånn at jeg vet at jeg er good to go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. august 2009 #82 Del Skrevet 13. august 2009 Det kan være lurt Husk også å få sjekket folatnivået og begynn å evt ta folattilskudd.. Det fikk jeg beskjed om når jeg snakket med min lege om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. august 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 13. august 2009 Takk for tipset Det skal jeg prøve å huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. august 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 13. august 2009 Almanakken er her Samt en veske fra H&M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 13. august 2009 #85 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har mensmurringer Hadde det i går og litt i dag... jeg vil ikke ha mensen! Jeg hadde mensmurringer i over en uke uten å få mensen, da skjønte jeg at det var noe annet, så du får bare vente å se. Legetime er ikke dumt, du burde kanskje få litt informasjon om hva som kan skje siden du har diabetes. De fleste som har gått på p-piller og slutter, lider av sink-mangel og må få sinktilskudd for å bli gravid, og folattilskudd skal man begynne på med en gang man planlegger å bli gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. august 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 13. august 2009 Ja men jeg er jo ikke gravid nå Har blitt mye soving på kveldene istedet for etter at jeg begynte å "glemme" pillen Sånn er det vel når mannfolk begynner på jobb igjen etter ferien Men jeg venter jo på denne mensen driten Den får bare komme.. Sink skal jeg også huske på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. august 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 13. august 2009 Fikk foresten vite i dag at jeg kan kansje komme til å få svineinfluensa.. En av onklene min (fraskilt fra familien nå) kom innom bryllupsfesten med gave til oss og vi snakket en stund og klemte hverandre, og nå i ettertid har han fått påvist at han har svineinfluensa... Diabetikere skal jo helst ikke få det for vi kan bli ganske syke... Så jeg skal absolutt ringe legen i morgen å høre hva jeg skal evt gjøre med det, og smatidig bestille meg en time for sjekking av langtidsblodsukker og sånne ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 13. august 2009 #88 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) DINEDAMA DA!!! Også har ikke du huket meg inn her? Også jeg som nesten begynte å sutre litt av å ikke se deg på de to første sidene i min dagbok Men, spennende med "pilleglemming"! Håper lite kommer av jobbing fra hans side i alle fall! Og, ja du må se til å ringe legen i morgen! Nå ble jeg jo litt bekymret på dine vegne her! Men det er jo fint at vi kan og så mye vi vil da uten smittefare Endret 13. august 2009 av eleit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. august 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 13. august 2009 Vi kan tilogmed Fint du fant veien hit helt av deg selv da Nei håper bare jeg ikke blir syk.. Men det smitter jo som ild i tørt gress den jævelskapen, så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 13. august 2009 #90 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har i alle fall tenkt å krysse fingrene for at du ikke får det Og skulle du få det så var det jo i alle fall litt av en bryllupsgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 13. august 2009 #91 Del Skrevet 13. august 2009 Fikk foresten vite i dag at jeg kan kansje komme til å få svineinfluensa.. En av onklene min (fraskilt fra familien nå) kom innom bryllupsfesten med gave til oss og vi snakket en stund og klemte hverandre, og nå i ettertid har han fått påvist at han har svineinfluensa... Diabetikere skal jo helst ikke få det for vi kan bli ganske syke... Så jeg skal absolutt ringe legen i morgen å høre hva jeg skal evt gjøre med det, og smatidig bestille meg en time for sjekking av langtidsblodsukker og sånne ting.. Det var ikke bra... Får håpe vi ikke er blitt smitta då, gravide er jo i faresonen når det gjelder sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. august 2009 #92 Del Skrevet 13. august 2009 Vi kan tilogmed Fint du fant veien hit helt av deg selv da Nei håper bare jeg ikke blir syk.. Men det smitter jo som ild i tørt gress den jævelskapen, så vi får se Altså.. det er ikke så smittsomt som de skal ha det til. Naboen til mamma og pappa fikk det, men ingen i familien hennes ble smitta. Jeg klarte sannsynligvis å bli smitta (via Voffen), og ME-folk kan jo også ha litt nedsatt imunforsvar. Men jeg overlevde helt fint altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. august 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 13. august 2009 Neeei.. men når immunforsvaret er lavt så er man jo mer utsatt... Diabetikere er av de som står først i vaksinekøen når vaksinen kommer for at vi er spesielt utsatte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. august 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 13. august 2009 Yes... definitivt mensen som er på vei Jeg spiser alt namme jeg kommer over jo Og har lyst på 1000 ting samtidig Jævla mensen!!! Meeen men... blir ikke minidina uten å få den først... Jeg vil ha en av og på knapp jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. august 2009 #95 Del Skrevet 13. august 2009 hei vennen håper du har hatt en fin dag huff, du får holde deg langt unna svineinfluensa!! kom deg til legen å prat med han/henne, bedre å være litt i forkant å ta de forhåndsregler man kan ta. Ihvertfall hvis man er i faresonen!! så moro med pille"glemming" spennende å se om det kanskje kommer en minidina eller miniælen om ikke lenge masse til deg fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. august 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 13. august 2009 Ja det blir spennende Men kommer det ikke så er det ikke så farlig Egentlig passer det bestandig dårlig, så vi får bare la naturen velge et dårlig tidspunkt for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. august 2009 #97 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Så gøy med almanakk! Ble du fornøyd med din? Tok du sånn ferdigdesigna forside? Også så koselig med babylaging :rødme: Må følge med på deg! Har lest i bryllupsdagboka di da Ha en fin kveld! Endret 13. august 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. august 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 13. august 2009 En snikleser?? skal du iallefall være! Hyggelig med nye folk her Jeg bestilte en med helt brun forside, og navnet mitt i små trykkbokstaver i rosa :rødme: Jeg har en ting for brunt og rosa jeg Hele stua er fylt av brunt og rosa for tiden Meget pent sammen bla bla bla Men er fornøyd med den ja Ha en fin kveld du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. august 2009 #99 Del Skrevet 13. august 2009 En snikleser?? skal du iallefall være! Hyggelig med nye folk her Jeg bestilte en med helt brun forside, og navnet mitt i små trykkbokstaver i rosa :rødme: Jeg har en ting for brunt og rosa jeg Hele stua er fylt av brunt og rosa for tiden Meget pent sammen bla bla bla Men er fornøyd med den ja Ha en fin kveld du også Det er jeg Men takk for flott velkomst! Okei! Brunt og rosa er kjempe flott i sammen! Men jeg er veldig glad i brunt og turkis Jeg bestilte sånn rosa med en fugl på Så har jeg navnet mitt i stort også står det "La det positive gro", inspirert av signaturen til Nilla Bra du er fornøyd, det er jeg også! Blir veldig gøy å bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. august 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg tror jeg er ene og alene på KG i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå