Minttu Skrevet 21. august 2009 #201 Del Skrevet 21. august 2009 Sku nesten finni det igjen så folk fikk se, det er det dummeste jeg har sett! Han ene må liksom presset fettet innover så tissen kommer ut, det er så vidt han får rista på den Herregud så flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 21. august 2009 Det må jo være som å være jente Men stakkars menn da.. Kan ikke være noe særlig selvtillits-boost.. Ælen satt å så på den i går sammen med meg, og jeg tror han følte seg ganske kry etterpå :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. august 2009 #203 Del Skrevet 21. august 2009 Psst! Nå er det bilder i gruppa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2009 Forfatter #204 Del Skrevet 21. august 2009 Så dem Dere var nydelige :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. august 2009 #205 Del Skrevet 21. august 2009 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 21. august 2009 God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. august 2009 #207 Del Skrevet 21. august 2009 Det må jo være som å være jente Men stakkars menn da.. Kan ikke være noe særlig selvtillits-boost.. Ælen satt å så på den i går sammen med meg, og jeg tror han følte seg ganske kry etterpå :ler: Kan ikke være noe gøy nei.. For dem.. Men for oss så Tror nok min kjære er glad for at han er som han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2009 Forfatter #208 Del Skrevet 21. august 2009 Ælen :rødme: Nå blir det TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. august 2009 #209 Del Skrevet 21. august 2009 Du kan få sagt det! God helg dinedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. august 2009 #210 Del Skrevet 21. august 2009 Ååå herregud at han ikke kan gi seg :dåne: Du merket det ja? Ja jeg gjorde litt spøke-streker Hadde dere det gøy da? Formen er ok enda Det tar en liten stund fra jeg har stått opp til svimmelheten starter, så vi får se hvordan det blir... Det var et klipp med pitte pitte pitte pitte små tissefanter Innovertisser jeg har sett en sånn dokumentar før... trodde det ikke var mulig jeg Hadde det kjempe gøy og god mat var det og, selv om desserten var en smule oppskryt.... banansplitt.... en kule og en halv oppskjært banan... hva søren liksom :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2009 Forfatter #211 Del Skrevet 21. august 2009 Du kan få sagt det! God helg dinedama! Jeg måtte bare dele de små gledene i hverdagen God helg du også snuppa jeg har sett en sånn dokumentar før... trodde det ikke var mulig jeg Hadde det kjempe gøy og god mat var det og, selv om desserten var en smule oppskryt.... banansplitt.... en kule og en halv oppskjært banan... hva søren liksom :klø: Ja det var ikke noe særlig til dessert :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. august 2009 #212 Del Skrevet 21. august 2009 bra Ælen stiller opp til må være med når Dina vil Ælen håper det går bedre med deg vennen, drømme søte drømmer søtnosen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. august 2009 #213 Del Skrevet 22. august 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. august 2009 #214 Del Skrevet 22. august 2009 God helg!!!!! Og ikke slit Ælen helt ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. august 2009 Forfatter #215 Del Skrevet 22. august 2009 Skal ikke gjøre det Ælen er en unghingst med masse lopper i blodet, så det skal godt gjøres å slite han ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. august 2009 #216 Del Skrevet 22. august 2009 Tittelen på boka di passer perfekt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. august 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 22. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. august 2009 #218 Del Skrevet 22. august 2009 flinke Ælen som stiller opp skulle bare mangle, han må jo passe på at kona er fornøyd håper det går bedre med deg idag og at formen er på bedringensvei ha en kjempefin lørdagskveld søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. august 2009 #219 Del Skrevet 22. august 2009 Tittelen på boka di passer perfekt altså! Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. august 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Herregud altså!!! Ælen Endret 23. august 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå