Kanutten Skrevet 7. august 2009 #41 Del Skrevet 7. august 2009 Næmmen...... det var jo en ny bok her jo. :hoppe: håper det går greit at jeg følger deg i denne boka også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. august 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 7. august 2009 MiniDina ja Jeg skal på NAV en tur å snakke med dem Siden jeg er selvstendig næringsdrivende er det litt andre regler for utbetaling av permisjonspenger og slikt.. Men ordner alt seg der så kaster jeg pillen fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. august 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 10. august 2009 Nå er jeg gift!!! :strix: Herregud så deilig!!! :dåne: Denne boka er herved åpnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. august 2009 #44 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Nå er jeg gift!!! :strix: Herregud så deilig!!! :dåne: Denne boka er herved åpnet! Hihi. Du er kone! Og det er på tide å åpne boka, for den er jo tre sider allerede Endret 10. august 2009 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. august 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 10. august 2009 hehe ja det er vel på tide da Jeg tror jeg må feire åpningen med til bryllupskake Jeg har vært å levert tre esker med kake på jobben til Ælen nettopp og vi har masse i kjøleskapet selv også Jeg har nettopp pratet med NAV også ang minidina og salongen min De sa at det er vist mulig å søke om sånt, men de ville jeg skulle gå til en rådgiver på det lokale kontoret og snakke med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 10. august 2009 #46 Del Skrevet 10. august 2009 Nå er jeg gift!!! :strix: Herregud så deilig!!! :dåne: Denne boka er herved åpnet! Gratulerer med overstått bryllup =) Håper alt gikk som planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. august 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 10. august 2009 i boka mi! Hyggelig med nye fjes Dagen gikk over all forventning Det var helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. august 2009 #48 Del Skrevet 10. august 2009 Velkommen inn i nabolaget og i de giftes rekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. august 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 10. august 2009 Takk skal du ha snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. august 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 10. august 2009 Nå har jeg bestilt sjenk og vitrineskap i samme serien som spisestua vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. august 2009 #51 Del Skrevet 10. august 2009 Gratulerer med ny dagbok, sånn offisielt liksom og igjen, du var en utroooolig nyyyyyyyyyyyyyyyydelig brud men det visste jeg at du kom til å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. august 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 10. august 2009 Takk vennen :rødme: Nå blir det vaffler med hjemmelagd bringebærsyltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. august 2009 #53 Del Skrevet 10. august 2009 for den offisielle åpningen av boken. Nå fikk jeg litt lyst på vafler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. august 2009 #54 Del Skrevet 11. august 2009 Vafler... Dårlig gjort å friste med sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. august 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har flere vafler jeg Bare å komme på besøk så skal dere få Jeg har en idè!! Vi arrangerer treff her, så står jeg for vaflene Istedet for dumme Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. august 2009 #56 Del Skrevet 11. august 2009 God idè Dinedama Selvom det er et godt stykke opp til deg herfra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. august 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har vin også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. august 2009 #58 Del Skrevet 11. august 2009 Har du privatjet også? for da kommer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. august 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har trillebår... hjelper det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. august 2009 Forfatter #60 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har forresten "glemt" å ta p-piller i 3 dager... Og jeg blir nok å fortsette å "glemme" det Ælen vet selvfølgelig om det og er overbegeistret for det :rødme: men vi går ikke inn for noe prøving enda Vi tar det som en "skjer det så skjer det"-plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå