Pupsilure Skrevet 25. august 2009 Forfatter #101 Skrevet 25. august 2009 Hei, LilleEkorn! Tusen takk for babystøv Har nesten ikke sovet i natt! Har hatt så mye EL smerter. Vi i går kveld også, og jeg gikk ikke på do etterpå. Glemte selvfølgelig å ta EL test i går da... Men i dag skal jeg huske det. T-skjorta skal jeg kjøpe på eBay. Har funnet den. Kan legge ut link senere, har ikke tid nå. Mannen min har sett den, og har lyst på den. Men jeg vet ikke hvilken bok jeg skal kjøpe :klø: Noen forslag? Nei, nå må jeg dra på jobb. Kommer nesten for sent.... Har tre skikkelig drittdager fremover nå, med alfor mye å gjøre! Møter, og masse jobbing. Men fri fredag, lørdag, søndag, mandag. Skal til frisøren på mandag
Pupsilure Skrevet 25. august 2009 Forfatter #102 Skrevet 25. august 2009 Jeg har hatt masse EL smerter i dag også, og følt meg veldig oppblåst. Holdt på å ta smertestillende i stad, men var på jobben, og orket ikke å begynne å finne det frem. Tok EL test i 4 tiden, og den var negativ, men svakt utslag. Tenker jeg tar en til i kveld, hvis jeg ikke sovner. Er drittrøtt og sliten. I morgen skal jeg trene! Skal melde meg inn på treningssenter.
LilleEkorn Skrevet 25. august 2009 #104 Skrevet 25. august 2009 Den var sinnsykt kul Måtte bestille en jeg Gleder meg til å gi den til kjære!!!!
Pupsilure Skrevet 25. august 2009 Forfatter #105 Skrevet 25. august 2009 Den var sinnsykt kul Måtte bestille en jeg Gleder meg til å gi den til kjære!!!! Gjorde du det?! Så gøy! Mannen min er veldig opptatt av humor. Han er veldig morsom, og elsker t-skjorter med skriftlig budskap. Jeg kjøpte en slik til han etter bryllupet :fnise: Og den likte han veldig godt! Nå skal det sies at han har litt nerdeinteresser, og er veldig glad i dataspill. Tror han vil like neste jeg kjøper også Må bare ta mål av en t-skjorte som sitter godt på han, og bestille en. Har funnet mye kult til meg også! Men venter med å kjøpe for mye til jeg får en positiv test
Redbird Skrevet 25. august 2009 #106 Skrevet 25. august 2009 T-skjorte Brilliant t-skjorte. Om jeg blir gravid vedder jeg for at Manden bruker denne på jobb. Mannsdominert yrke vettø, kommer til å 1) bli mobbet eller 2) bli slått på ryggen og gratulert og bli kalt "Mann".
mjau-mjau Skrevet 27. august 2009 #107 Skrevet 27. august 2009 Bare innom og sier halloen etter at jeg har vært fraværende så lenge. Håper alt står bra til!! Linkene dine må jeg ta en titt på når jeg er hjemme i og med at det ikke går ann å åpne de fra jobb pc'en Men kult konsept!
Pupsilure Skrevet 27. august 2009 Forfatter #108 Skrevet 27. august 2009 Hei mjau-mjau Hyggelig at noen følger med i boka mi 11 dager til testing! Det blir mandag 7 september. Har en dårlig følelse da. Men man kan vel ikke vite sånt uansett.
Redbird Skrevet 28. august 2009 #109 Skrevet 28. august 2009 (endret) Følger med i boka di jeg og da.....! Hehe 10 dager til testing! Har en dårlig følelse jeg og. Men det er jo mest fordi jeg har hatt null symptomer... Meningsløst å prøve å lete etter dem og, for det er ingenting å finne med unntak av stikking i høyre siden igår og idag. Skal gå veien for deg nå skal du se. Endret 28. august 2009 av Redbird
LilleEkorn Skrevet 28. august 2009 #110 Skrevet 28. august 2009 (endret) Så morsomme t-skjorter!!! Bare si ifra om du finner noen morsomme for gravide også Det finnes jo så mye morsomme!!!! Jeg kjøpte også også t-skjorter til oss, som kjære fikk dagen etter bryllupet sammen med morgengaven. Jeg har bestilt en t-skjorte til hver av oss, med Mrs Hansen på min og Mr Hansen på hans Vi brukte de på Maldivene også Edit: Ja, jeg får den My boys can swin om ca 5-10 dager, gleder meg til å gi den til kjære!! Og lykke til med testing!! Jeg krysser og fletter!! Endret 28. august 2009 av LilleEkorn
lilljan Skrevet 28. august 2009 #111 Skrevet 28. august 2009 Testing er spennende!! Jeg husker sjokket etter to blå streker, den satt i meg i vel 9 mnd'er
Pupsilure Skrevet 28. august 2009 Forfatter #112 Skrevet 28. august 2009 Jeg venter veldig på å teste nå. Tenker at nå må det vel snart ha gått et par uker, men .... nei Bare 10 dager igjen Tror jeg blir ganske sjokkert når jeg endelig får positiv test jeg også! Men tør ikke å tenke for mye på det enda. Det kan jo ta lang tid. Ellers kan jeg fortelle at jeg har begynt å trene. Har trent for første gang i dag. Gikk ganske bra! Fikk en stor sjokolade av meg selv som belønning etterpå Syntes det var greit siden det er fredag. Men skal prøve å ikke gjøre det til en vane. Er veldig fornøyd med treningssenteret. Det er billig, fint og nytt, lite folk, og rett i nærheten av der jeg bor. Mannen min er kjempeflink og trener fast mandag og torsdag. Han var like (eller mer) utrent som meg. Men meldte seg inn i sommer, og har vært dritflink!! Er skikkelig stolt av han. Han har ikke skulket en eneste gang, og presser seg selv hver gang han er der. Jeg er mer av den late typen, som sitter på maskinen og bare ser på, og skravler med en sliten venninne, som trener slik man bør. Men jeg tenker at det ER faktisk bedre enn ingenting. Og kanskje en dag blir jeg flink også. Ellers så holder vi på å pusse opp badet, og det blir kjempefint! Vi har laget en dusjvegg av glassbyggestein. Jeg slapper bare av hjemme i dag. Skal jobbe i helgen, og da 24 timer i strekk. Gruer meg, men får sove om natten altså, bare at jeg kan vekkes hvis det er noe, og sover på jobben. Har fått fri neste helg istedenfor. Det er min tur til å vaske og rydde leiligheten. Vi har annenhver uke (helg), så jeg bør vel sette igang. Jeg fikk mitt nye etternavn i går! Det var så koselig! Selv om jeg har hett det på facebook siden bryllupet for 2,5 mnd siden da
Minttu Skrevet 28. august 2009 #113 Skrevet 28. august 2009 Leste om alle de t-skjortene deres og kom på at jeg vet om noen Ikke sånne morsomme da, men om noen år kan forhåpentligvis jeg også bruke en! http://jegskalbli.spreadshirt.net/no/NO/Sh...x/department/3/ Ha en fin helg
Pupsilure Skrevet 28. august 2009 Forfatter #114 Skrevet 28. august 2009 Tusen takk for linken! Har de ikke "jeg skal bli bestemor" da Men mange andre kule Velkommen til dagboken min! Ser navnet ditt overalt på KG, du virker til å være ganske aktiv her inne
Pupsilure Skrevet 30. august 2009 Forfatter #115 Skrevet 30. august 2009 Jeg har hatt mye stikkinger i venstre eggstokk, eller deromkring, i dag. Syntes egentlig at jeg har det ofte utenom EL og mensen også. 8 dager til testing!
Pupsilure Skrevet 1. september 2009 Forfatter #116 Skrevet 1. september 2009 6 dager til testing. Det er så spennende! Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig... Syntes de andre lutealfasene har gått ganske raskt, mens denne har gått kjempesakte. Vi er bare på PP3, så det er ingen grunn til å stresse hvis det ikke går denne mnd heller. Men det ville vært fint med et barn født i slutten av mai 2010 Jeg og mannen har hatt det så fint sammen de siste dagene. Jeg er nyforelsket igjen, helt plutselig :rødme: Tror kanskje det er fordi han har begynt å trene for noen mnd siden, og nå begynner det å synes/kjennes. Og jeg klarer ikke å la være å ta på han
lilljan Skrevet 1. september 2009 #117 Skrevet 1. september 2009 PP3 er nok ikke allverdens, men alle vil jo bli gravid med en gang man starter å prøve. Lurer på hvordan det er å bli gravid ved "uhell" uten prøveperiode :klø: Digg med veltrent mann da!
Redbird Skrevet 2. september 2009 #118 Skrevet 2. september 2009 Ååååå kanke du be mannen din om å få Manden min til å begynne å trene igjen også?? Han er så lat. Da jeg møtte han var han skikkelig godt trent. :rødme: 5 dager til testing! Spennende da!
Pupsilure Skrevet 3. september 2009 Forfatter #119 Skrevet 3. september 2009 Jeg er så teit, jeg testet i dag..... :dåne: Det er jo ingen vits, men allikevel brukte jeg to tester. Begge ble selvfølgelig negative :gjeiper: Grunnen til at jeg tok to var at da jeg hadde tatt den første kom jeg på at jeg har noen tester som er ultra-sensitive, og det er svært liten mengde hcg som skal til. Skal ikke test igjen før mandag. Eller kanskje søndag. En trent mann er veldig fint! han har aldri trent før, og er i lite aktivitet. Så han trengte det absolutt. Og vi er veldig fornøyde med resultatet begge to Han presser seg selv veldig, og løfter tyngre for hver gang. Og løper fortere. Det var på bryllupsreisen vår at jeg fikk overtalt han. Snakket om at jeg ville ha han lengst mulig, og sånn. Og vi snakket litt om hvilket treningssenter, og jeg fortalte han at vi har et rett i nærheten av der vi bor, og at det koster ca halvparten av sats. Da vi kom hjem tok det ca en uke og så hadde han prøvetime, og var veldig fornøyd. Meldte seg inn, og trener fast mandag og torsdag. Uansett hvor dårlig det måtte passe, så gjennomfører han det Flink mann.
Redbird Skrevet 3. september 2009 #120 Skrevet 3. september 2009 Flink mann ja! Og det er ennå litt tidlig å teste da snupp. Hold ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå