Gå til innhold

Pupsi skal ha baby


Pupsilure

Anbefalte innlegg

Vi giftet oss nå i juni, og prøvingen starter ved neste eggløsning, ca 3 juli :hoppe:

Dette blir veldig spennende! :nigo:

Vi er 25 år gamle. Jeg sluttet på hormonprevensjon i desember, og har hatt stabile syklusser, og masse positive eggløsningstester de siste månedene.

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei og :velkommen: med bok! :nigo:

Høres ut som om alt ligger til rette for dere og at spiren er på vei med neste buss! :nigo::duskedame: for at det klaffer fort for dere! :klemmer:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk, trinemor ;)

Jeg skulle egentlig ha mensen 23 juni, men tok en allergisprøyte 22 juni, som kan gi menstruasjonsforstyrrelser som bivirkning :sur: Mensen kom så vidt det var, og forsvant igjen. Og i dag begynte jeg å blø litt igjen. Dette passer veldig dårlig akkurat nå! :sur: Vet ikke om jeg får eggløsning som planlagt jeg nå..... Og senere i juli, skal jeg reise fra mannen i to uker, så da blir det hvertfall ikke noe :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så mye jeg har blødd nå!

Skal ha eggløsning om ca 4 dager, så det er på tide å begynne å :sengekos:

Tenker at jeg begynner å test el fra i morgen av. Føles litt rart å gjøre det nå, siden jeg har mensen.

IKM vil være ca 17 juli, og da er jeg på ferie borte fra mannen.

Har kjøpt folin i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Moro med flere ferske prøvere!

Masse lykke til! Måtte det skje ved første forsøk!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere :klem:

Vi :sengekos: i går, og jeg prøver å få han med meg inn på soverommet nå :lur:

Tok el test nå nettopp, og den var negativ. Ikke godt å si når jeg får el :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :klem:

Vi :sengekos: i går, og jeg prøver å få han med meg inn på soverommet nå :lur:

Tok el test nå nettopp, og den var negativ. Ikke godt å si når jeg får el :klø:

Keep up the good work :lur:

Og god helg!! :bolledeig:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk helt glemt å teste el jeg......... Og i går glemt jeg meg bort og drakk alkohol. :overrasket: Man kan kanskje drikke litt selv om man kanskje nettopp er blitt befruktet og ikke vet om det selv engang?

Tviler på at det har klaffet. Har ikke kjent el-smerter. Og jeg blør fortsatt litt. Men el skulle vært i går da.

Den som lever får se.

:vinke: God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok el-test i går kveld, og den var negativ. Var en svak strek der, men ikke sterk nok. Har hatt litt stikkinger i magen, men ikke sterke nok tror jeg.

Vi hadde :sengekos: i dag også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det gjør så mye med litt alkohol, husk det er mange som ikke finner ut at de er gravide før etter 2-3 mnd og har drukket i den perioden. Det går som regel helt fint! :jepp:

Håper den svake streken tyder på at EL har vært og at :sengekos: gir resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg allerede glemt hva jeg har lest øverst på siden din (:fnise:) men hvor lang er syklusen din? For vanligvis får man ikke EL sånn umiddelbart etter TR. Med mindre man har en kort-kort syklus da, (<26 dgr) for da kan EL skje dagen etter TR-stopp.

har man en 28 dagers syklus skjer EL et sted mellom CD 12-16. Sånn cirka. :nigo:

Uansett håper jeg det klaffer fort-fort for dere!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det gjør så mye med litt alkohol, husk det er mange som ikke finner ut at de er gravide før etter 2-3 mnd og har drukket i den perioden. Det går som regel helt fint! :jepp:

Håper den svake streken tyder på at EL har vært og at :sengekos: gir resultater!

Ja, det er jo sant :) Jeg håper også at el har vært :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg allerede glemt hva jeg har lest øverst på siden din (:fnise:) men hvor lang er syklusen din? For vanligvis får man ikke EL sånn umiddelbart etter TR. Med mindre man har en kort-kort syklus da, (<26 dgr) for da kan EL skje dagen etter TR-stopp.

har man en 28 dagers syklus skjer EL et sted mellom CD 12-16. Sånn cirka. :nigo:

Uansett håper jeg det klaffer fort-fort for dere!! :klemmer:

Syklusen min er på ca 25 dager. Mensen skulle egentlig vært ferdig for lengst, men pga allergisprøyte har den kommet og gått litt i to uker nå.

El pleier å komme på dag 12 hos meg, og dag 12 var på fredag :)

Dumme sprøyta... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok el test i går kveld, og den var helt negativ. men jeg hadde drukket litt før jeg tok den, så det er mulig urinen var for utvannet.

Skal ta en i dag også.

Hadde :sengekos: to ganger i går :fnise: Tror aldri vi har hatt så mye sex før jeg, sok de siste dagene.

Tenk om det klaffer da :rødme: Det hadde vært helt fantastisk! Men jeg er realistisk. Det tar nok noen mnd.

Jeg var gravid for 6-7 år siden og tok abort. Da ble jeg gravid første mnd med ubeskytta sex. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en sjanse for at det har det da - klaffet altså :hoppe:

Litt merkelig det der, når man ikke vil bli gravid så blir man det men når man prøver for harde livet så skjer det ingenting :dåne:

Sånn har en venninne av meg det... Jeg har aldri vært gravid og noen ganger tviler jeg på om jeg i det hele tatt kan bli det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ei venninne som prøver og prøver, men det skjer ingenting. Hun er helt sikker på at det ikke går. De skal få hjelp denne måneden. Hadde vært gøy å være gravide sammen :)

Tenk at om et år kan vi ha en liten baby. Da kan vi ligge på gresset her ute under en parasoll. Og titte på den lille skjønne babyen :)

Jeg har allerede begynt å grue meg til å fortelle det til jobben. :sjenert: Tror egentlig ikke det er noe stort problem, men syntes sånt er ubehagelig allikevel. De skjønner vel at det kan skje snart, mtp alderen min og at jeg er nygift.

Håper jeg får fast 100 % jobb før jeg må fortelle det. Det er nok uansett ikke noen problemer med foreldrepenger, for jeg har muligheten tiol masse ekstravakter og midlertidige stillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk kjent endel stikkinger i magen de siste dagene. Vet ikke om det er mensen som enda ikke er helt ferdig, eller om det er EL eller hva det er :klø: kom faktisk litt blod i dag også. Trodde jeg var ferdig jeg nå :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok el test nå, og den var ikke positiv, men hadde tydelig utslag allikevel. Betyr det at el er rett rundt hjørnet tro? :klø:

Har vært å trent pilates nå, prøvetime :) Vurderer å melde meg inn på treningssenter, men syntes det er dumt hvis jeg blir gravid og syk. Da kan jeg jo fryse medlemsskapet, men er nok ikke lett å få trent med en baby i huset heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende tid du har forann deg! Jeg vil snart få barn nr 2, men har ikke fått mannen med på det enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...