Gå til innhold

Pupsi skal ha baby


Pupsilure

Anbefalte innlegg

Hei liljan :vinke:

Hyggelig med besøk i boka mi :blomst:

Ikke så greit med menn som ikke er helt klare. Men de blir som regel klare med tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei cypress! :vinke: Spennende med giftemål og prøving altså :fnise: Velkommen i boka mi :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at El er rundt hjørnet jeg. :klemmer: Om allergisprøyten utsatte TR med noen dager så har EL blitt forskjøvet også regner jeg med. Og stikking kan fint bety EL er her snart. ;) Så ikke slutt å test! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede begynt å grue meg til å fortelle det til jobben. :sjenert: Tror egentlig ikke det er noe stort problem, men syntes sånt er ubehagelig allikevel. De skjønner vel at det kan skje snart, mtp alderen min og at jeg er nygift.

Det tenker jeg også på, men det blir vel det minste problem egentlig...

Flere kolleger og sjefen hintet vel også fram til om det ble barn snart når vi giftet oss for to år siden :ler: Men jeg er jo fortsatt veldig ung så litt overraskende kommer det nok på de om det skulle skje snart :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at El er rundt hjørnet jeg. :klemmer: Om allergisprøyten utsatte TR med noen dager så har EL blitt forskjøvet også regner jeg med. Og stikking kan fint bety EL er her snart. ;) Så ikke slutt å test! :klemmer:

Ja, det er det jeg også har tenkt, men egentlig så vet jeg ikke om det er sånn kroppen fungerer. Litt dumt at jeg har vært litt sløv med testingen denne mnd.

Jeg testet i går og den var helt negativ :klø:

Tror vi bare må vente å se. Jeg har jo ganske kort syklus, så jeg skal ha el igjen ca 30 juli. Så da får jeg en sjanse til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tenker jeg også på, men det blir vel det minste problem egentlig...

Flere kolleger og sjefen hintet vel også fram til om det ble barn snart når vi giftet oss for to år siden :ler: Men jeg er jo fortsatt veldig ung så litt overraskende kommer det nok på de om det skulle skje snart :lur:

På min jobb har sjefen sagt at de får begynne å dele ut p-piller i døra :overrasket: Fordi det allttid er 2-3 stk gravide.

Jeg får vite i september en gang om jeg får større stilling. Prøver å få 100 %, men der er ikke lett i helsevesenet. Håper jeg får 100 % før jeg blir gravid/må fortelle at jeg er gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min jobb har sjefen sagt at de får begynne å dele ut p-piller i døra :overrasket: Fordi det allttid er 2-3 stk gravide.

Det sier sjefen av og til også men det er mer på tull. Jeg jobber på et kontor hvor vi er 95% damer så det er jo ikke overraskende at det er en del graviditer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ble gravid på jobben min, tror jeg de måtte slå opp i leksikon eller noe slikt ;) Det var bare gamlinger der og alle hadde jobbet der siden 80-tallet uten en eneste graviditet. Så ansatte de en liten gjeng med nye pga litt omstillinger. Jeg ble gravid raskt etterpå og ikke lenge etterpå var 3 andre gravide. Det smitter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke funnet el denne mnd. Gjorde det ikke forrige heller, men da var vi på bryllupsreise, og jeg var mer opptatt av shopping, bading og andre ting enn å drive å teste. Glemte det litt. Skulle ønske man kunne ta testen når som helst, og ikke på kvelden når man ikke har drukket noe på 2 timer :sukk:

Men man må jo ikke finne el for å bli gravid :lur:

Jeg har fortsatt forskjellige stikkinger og lett ubehag i magen. Men ikke hele tiden.

Jeg reiser til hellas om en uke. Skal være borte fra mannen min. Jobbe. IKM er en av de første dagene borte. Hva gjør jeg dersom jeg skulle teste positivt? Tviler egentlig på at det klaffer med en gang, og med alt tullet med allergisprøyta, men man vet aldri. Han vil ikke at jeg skal fortelle han det over telefon, og jeg kommer ikke til å klare å vente i to uker med å si det. Og han må selvfølgelig være den første som får vite det. Men jeg kommer nok ikke til å klare å ikke si det til romvenninnen min.

Nesten så jeg håper jeg får mensen. :ler: Hadde sett for meg at jeg forteller han det her hjemme, og at han blir kjempeglad. Har også sett for meg å tisse på en test her hjemme, og skrive det her på KG med en gang. Det er så rart det der med å se for seg ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: moro å se for seg ting ja!

Jeg skal ta test i morgen tidlig (må bare å huske å kjøpe en etterpå) og lurer litt på hvordan jeg skal fortelle mannen det om den skulle være positiv :klø:

Nå tok jeg en forrge uke som var negativ men jeg har fortsatt ikke fått TR og innbiller meg symptomer hver dag så må bare få stilnet nyskjerrigheten før vi reiser på ferie. :fnise: Regner med den er negativ men man vet jo aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: moro å se for seg ting ja!

Jeg skal ta test i morgen tidlig (må bare å huske å kjøpe en etterpå) og lurer litt på hvordan jeg skal fortelle mannen det om den skulle være positiv :klø:

Nå tok jeg en forrge uke som var negativ men jeg har fortsatt ikke fått TR og innbiller meg symptomer hver dag så må bare få stilnet nyskjerrigheten før vi reiser på ferie. :fnise: Regner med den er negativ men man vet jo aldri!

Så tålmodig du er :jepp:

Jeg har kjøpt masse el-tester og graviditetstester på ebay. Kjempebillig!

Jeg spurte mannen min hvordan han vil at jeg skal si det, og han sa at jeg for all del ikke måtte si at vi måtte snakke sammen, da tror han alltid at noe er skikkelig galt. Det glemmer jeg fra gang til gang :fnise: Men når jeg blir gravid må jeg huske på det. Han sa at jeg bare må si det rett ut, og han vil være den første som får vite det (selvsagt). Og jeg kan ikke si det i telefonen.

Han har bursdag mens jeg er i Hellas, så det ville jo vært en flott bursdagsgave å komme hjem å si at jeg er gravid :) Han skal selvsagt få noe mer også, men han er forferdelig vanskelig å kjøpe gaver til. :sukk: (han elsker dingser, men de må han kjøpe selv, for halve morroa er å finne ut akkurat hvilken dings. Og klær kan han ikke få, for det er ingen ordentlig gave :klaske: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få kjøpt meg noen sånne billigtester når jeg kommer hjem fra ferie jeg... Blir dyrt å fly på apoteket og kjøpe de der... :jepp:

Da håper jeg du får gitt mannen din den desidert beste bursdagsgaven!! :hoppe:

Menn er noe s**t å kjøpe gaver til... Iallefall min - han kan ønske seg ting også går han ut å kjøper det selv før enn andre for sukket!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb. Enda en kollega er gravid :dåne: Og jeg mistenker at to andre også er det. Nå er det da bekreftet 3 gravide, muligens 6 (med meg :lur: )

Jeg har fortsatt stikkinger i magen! Ser ingen grunn til at jeg skal ha det. Kjennes veldig ut som EL. Tok en test nå nettopp, og jeg fikk litt utslag på den, men ikke nok, så den er negativ. Det kjennes mest på venstre side, men er også på høyre, og på ubestemmelige steder.

Kan teste om ca 7 dager :jepp: Blir spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: :duskedame: Jøje meg som det popper opp gravide mager på jobben din da?? :ler: Da er det BESTEMT at du er det også!! :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, det er ganske sykt! Det er alltid minst 3 stk gravide på jobben. 2 av de gravide nå, kom tilbake fra permisjon for under 3 mnd siden begge to. Og er nå gravide igjen....

Jeg får vente med å juble, men føler at noe er annerledes i kroppen min, faktisk... Men det kan jo være allergisprøyta sin feil også da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi hadde :sengekos: i går også. Kan jo hende at EL har vært forsinket. Har ikke merket noen stikkninger hittil i dag.

Vi holder på å male kjøkkenet nå. Maler på skift, for vi har bare en rulle :ler: Håper å få gjort endel i løpet av helgen, selv om jeg jobber natt denne helgen.

Jeg reiser natt til onsdag, og håper vi er ferdige med kjøkkenet til da, altså :) Det er helt kaos her nå. Rot overalt. Sånn blir det når man pusser opp. Prøver å ikke la det plage meg for mye, men det kan være en prøvelse. :)

Snille, søte mannen min, laget deilig frokost til oss i dag :) Han er så god. Han hjelper veldig mye til hjemme, og er som oftest flinkere enn meg til å rydde/handle/lage mat :rødme:

Og han er mye flinkere enn meg til å styre økonomien. Har aldri hatt så mye penger før, som jeg har hatt etter at han flyttet inn. Han påvirker meg veldig positivt, og oppmuntrer meg til å spare. Jeg har faktisk fylt opp min BSU-kvote på 20 000 allerede dette året. Og vi har spart ca 60 000 på bufferkonto på bare noen mnd. Og vi har normale lønninger. Samtidig klarer vi å leve godt, med god mat, og fin leilighet, og nesten alt vi ønsker oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei... gratulerer med vel overstått bryllup og prøvetid.. Spennende! Masse lykke til med :sengekos: og testing.. håper på en fin reise mot målet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at mannen påvirker deg i positiv retning!! En bufferkonto på 60.000 er jo superbra!! Det burde vi hatt og.. Men alle pengene de siste månedene har gått med til bryllup og bryllupsreise. Og det var jammen verdt hvert eneste øre!!

Det blir spennende å høre om stikkingene dine er noe mer enn ikkeno'! Det hadde vært gøy (for alle andre enn din arbiedsgiver kanskje, som mister så mange på en gang :fnise: Jaja, deres problem.)!!

Ha en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei... gratulerer med vel overstått bryllup og prøvetid.. Spennende! Masse lykke til med :sengekos: og testing.. håper på en fin reise mot målet :)

Tusen takk for besøk i boken min, Aurelia :) Ser at dere prøver også! Så spennende :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...