Gå til innhold

Pupsi skal ha baby


Pupsilure

Anbefalte innlegg

:hakeslepp: Spennende da!! Og helt greit å fortelle ekle ting, er det man gjør her på KG, for man møter likesinnede. ;) Syns det er greit jeg, for da kan jeg ihvertfall få svar på ting jeg ikke kan snakke med Manden om og kan jo heller ikke ringe legen i tide og utide med rare spørsmål. ;)

Våknet selv kl 1211 jeg, trodde jeg hadde sovet lenge!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har lyst til å fortelle :heks: at hun er uønsket? Hun trappet nemlig opp på døra her for 10 minutter siden :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker ta den heksa!! :kjefte:

Ikke sant ;)

Men vi får en ny sjanse neste mnd. :) Om 25 dager tester jeg igjen. Og det er jo ikke SÅ lenge til da :nigo: I mellomtiden: :sengekos::sengekos: :sengekos: :sengekos:

:fnise: :fnise:

Og i mellomtiden skal vi jo møtes også, trinemor! :jepp: Det blir spennende!! På torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo! Jaaa det skal vi! :bolledeig:

Nå håper jeg bare jeg får nogenlunde grei lønn, men om jeg har regnet riktig har jeg kanskje 700,- igjen, etter bare halvparten av regninger og husleie. :dåne:

Sånn går det når man ikke har betalt ferie. :fnise:

Men jeg skalskalSKAL være med for pokker! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo! Jaaa det skal vi! :bolledeig:

Nå håper jeg bare jeg får nogenlunde grei lønn, men om jeg har regnet riktig har jeg kanskje 700,- igjen, etter bare halvparten av regninger og husleie. :dåne:

Sånn går det når man ikke har betalt ferie. :fnise:

Men jeg skalskalSKAL være med for pokker! :ler:

Kjedelig med lite penger, men bli med, du trenger jo ikke å spise :)

Jeg vet at jeg kommer til å få spørsmål om å være støttekontakt den dagen, og selv om jeg har gledet meg til det en stund, så vil jeg heller møte dere. :) Får bare si til sjefen at jeg har lagt planer for den dagen, selv om jeg har visst at de var den dagen lenge :sjenert: Ellers så tropper jeg opp med noen psykisk utvilklingshemmede gutter på slep :fnise: :fnise: Jeg har gledet meg sånn til å se dem igjen. Det er så utrolig givende å jobbe med mennesker! :hoppe: De er så skjønne og gode :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jaja, alt for jobben? :hoho:

Om ikke, så finner du vel på en smart unnskyldning å gi sjefen. ;)

Jeg skal ihvertfall prøve å gå en time før fra jobb, så jeg rekker hjemom først! :jepp: Heldigvis har jeg en super pappa som kjører meg inn og henter meg, så jeg slipper å vandre rundt i oslo alene. Det hadde jeg nok ikke fått lov til uansett. :tongue: Tror ikke jeg er en gift, voksen kvinne i pappa sitt hode ennå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst til å fortelle :heks: at hun er uønsket? Hun trappet nemlig opp på døra her for 10 minutter siden :frustrert:

:kjefte: på dumme :kosteskaft: som kan holde seg borte i 9 måneders tid!!

Testet negativt i dag jeg... Ingen :heks: enda, men ustabile sykluser gjør det så himla vanskelig å vite NÅR IKM ER!! Kan være alt fra 10. august til 4. september liksom...

Vel vel, bare å henge i :sengekos: til neste testing Lupsilure!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sengekos: i dag. 4 dager igjen til EL.

Planen nå er å starte å teste EL i morgen. Teste hver kveld. Og :sengekos: så mye som mulig frem til onsdag. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svakt svakt utslag på EL test. Men det er det ofte. Håper den blir positiv om noen få dager :)

Jeg syntes det er vanskelig å huske å ikke drikke noe før jeg skal teste. Det bør gå ca 2 timer. Såvidt jeg fikk det til i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ligger jeg her med bena opp etter veggen ;) Vi har :sengekos: og mannen insisterer på at jeg må ligge med bena høyt. Og han hentet laptopen til meg, snille mannen min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så søt mannen er da! :rødme: Sånn service får ikke jeg. :ler: Men nå har ikke jeg laptop da. :tongue:

:duskedame: for at svømmerne svømmer for harde livet! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også midt på dagen da :sjenert:

:ironi:

forresten lå du med bena i været når du skrev i dagboken? det er viktig å informere kgjentene kjapt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er klart dere må være oppdatert! :Nikke: :Nikke:

Jeg leste litt, mens jeg lå der, at man vistnok skal ligge i 30 minutter, så da gjorde jeg det :nigo: Og blir det ikke barn av det der, da begynner jeg å lure altså! ;):ler:

Tok EL test nettopp, og det var svakt, svakt utslag. Så ingen EL enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent tydelige EL smerter. Det stikker skikkelig. Alltid venstre side... :sjenert: Lurer på hvorfor et alltid er venstre eggstokk som slipper egget. :klø:

Håper det blir :sengekos: i kveld da. Egentlig har vi masse å gjøre, vi pusser opp badet, og må kjøpe materialer. Og mannen trener i dag. Jeg skulle egentlig på møte, men det ble avlyst.

Jeg har jobbet i natt. Ble vekket av telefonen to ganger, fra jobben. Ikke noe gøy... Neste gang tror jeg at jeg setter den på lydløs. Men det var jo viktige beskjeder også da, så det var jo litt greit å få med seg også.

Jeg merker at jeg stresser ganske lite med å bli gravid. Mye mindre enn jeg hadde trodd. Jeg blir ikke kjempeskuffet når :heks: kommer. Det er helt greit liksom. Det skjer når det skjer uansett :)

Jeg skal kjøpe en bok om babyer til mannen, og en t-skjorte med "my boys can swim" når det endelig klaffer. Gleder meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lupsipure :klem:

Måtte jo få deg inn på mine innlegg!! Takk for sist, det var kjempekoselig!!

Krysser fingrene for dere, og legger igjen litt babystøv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn t-skjorte er kuuuull! :tommelsmil: Hvor kan man få ta i den da?

Første PP hadde jeg også heftige EL-smerter. :dåne: Men jeg har alltid på høyre side! :fnise: Stikker og kjennes nesten ut som om det klør på innsiden. :fnise: Og jeg ble faktisk ganske kvalm og utafor kvelden før jeg. :hakeslepp:

Så bra at du ikke stresser, er slikt det blir bebis av vettu. :tommelsmil:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...