Gå til innhold

Pupsi skal ha baby


Pupsilure

Anbefalte innlegg

EL-testen var jo nesten positiv den 1 august, men dessverre har vi ikke fått :sengekos: før i går kveld...... Jeg jobber for mye, og også om natten og vi har rett og slett ikke fått tid. Jeg vet ikke om vi var for sent ute. Den var jo ikke helt positiv 1 august, og el er vel ca 24 timer etter positiv test....?

Mannen ba meg ligge i 20 minutter med bena høyt i går :fnise: Jeg lå sånn i kanskje 10 minutter men så sa jeg at jeg skulle gå å tisse, og det fikk jeg IKKE lov til :frustrert::fnise: :fnise: Det var visst det verste jeg kunne gjøre, og han hadde tenkt til å få barn så fort som mulig. Så jeg hadde bare å ligge der i 20 minutter.

Vi får se om det blir noe baby. Jeg føler egentlig at vi har god tid akkurat nå jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Innom og oppdatere meg etter ferien, håper alt står bra til?

Ser at det ikke har blitt noe resultat enda, men positiv EL-test nå!! Spennende!!! :popcorn:

Også må jeg bare si: flyt flate og flinke dere er til å spare!! Send gjerne noe sånn støv over til oss!! Vi er så lite flink med å spare....

Takk mjau-mjau :klem: Det går bra med meg :) men har noen små-symptomer på influensa.... :sjenert:

Det er mannen min som er så flink å spare. Jeg tjener mest, og jeg bruker mest :ler: men han har veldig god påvirkning på meg. Før har jeg aldri orket å spare penger, men han har fått meg til å se at det er viktig, og ikke så vanskelig :) Nå sparer vi til stasjonsvogn. Det er fin motivasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Usj... Influensa er ikke noe særlig, for håpe det bare blir med symptomene :jepp:

Jeg tjener også mest, men føler mannen sløser litt mer enn meg. Jeg vil gjerne spare, men når han har brukt opp sine penger så må vi liksom bruke mine til det nødvendige... Litt ond sirkel der, men det skal sies vi er på "bedringens" vei - heldigvis!

:ler: av mannen som fikk deg til å ligge med beina i været i 20 min :ler:

De er nå så søte da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått meg ticker :) Greit å se raskt hvor i syklusen jeg er. Er ganske sikker på at vi :sengekos: for sent denne syklusen. Men jeg stresser ikke med det. Vi får alltids en sjanse til neste mnd.

På en måte passer det så dårlig å bli gravid nå. Jeg har så mye jeg ønsker å gjøre. Det passer så dårlig på jobben å kanskje bli syk, og så være i permisjon i et år. Jeg har også veldig lyst til å ta utdannelse. Har endelig funnet ut hva jeg vil studere. Og jeg har muligens muligheten til å få permisjon med lønn fra jobben for å studere.

Jeg er også støttekontakt for noen gutter, og jeg har fått så godt forhold til dem. Har blitt enda bedre kjent med dem i det siste, og gleder meg til å være mer sammen med dem.

Det er litt godt at ikke alt handler om prøving også. Blir litt sliten av det. :) Er lett å bli så skuffet når det ikke klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått meg ticker :) Greit å se raskt hvor i syklusen jeg er. Er ganske sikker på at vi :sengekos: for sent denne syklusen. Men jeg stresser ikke med det. Vi får alltids en sjanse til neste mnd.

På en måte passer det så dårlig å bli gravid nå. Jeg har så mye jeg ønsker å gjøre. Det passer så dårlig på jobben å kanskje bli syk, og så være i permisjon i et år. Jeg har også veldig lyst til å ta utdannelse. Har endelig funnet ut hva jeg vil studere. Og jeg har muligens muligheten til å få permisjon med lønn fra jobben for å studere.

Jeg er også støttekontakt for noen gutter, og jeg har fått så godt forhold til dem. Har blitt enda bedre kjent med dem i det siste, og gleder meg til å være mer sammen med dem.

Det er litt godt at ikke alt handler om prøving også. Blir litt sliten av det. :) Er lett å bli så skuffet når det ikke klaffer.

Tror aldri det helt "passer" og få barn jeg... Alltid noe man skulle ha gjort, så jeg tror det bare er å hoppe i det!! :jepp:

Sånn føler jeg det iallefall!!

Men jeg ble litt nyskjerrig på hva du vil studere jeg da?? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bli vernepleier :) Har så lyst til det! Men det blir vanskelig å få til pga økonomi. Må ha minst 14 000 utbetalt hver mnd. Egentlig burde jeg ha undersøkt mulighetene for permisjon med lønn fra jobben. Godt mulig at jeg får det, for de trenger vernepleiere i kommunen, og er villige til å gi deg permisjon med lønn hvis du binder deg til å jobbe for dem en stund. :)

Men det blir så dumt å søke om det, og så bli gravid. Så jeg tenker å utsette det litt. Det hadde vært fint å gå rett på studier når jeg er ferdig med permisjon om ca to år (hvis jeg i det hele tatt blir gravid da :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bli vernepleier :) Har så lyst til det! Men det blir vanskelig å få til pga økonomi. Må ha minst 14 000 utbetalt hver mnd. Egentlig burde jeg ha undersøkt mulighetene for permisjon med lønn fra jobben. Godt mulig at jeg får det, for de trenger vernepleiere i kommunen, og er villige til å gi deg permisjon med lønn hvis du binder deg til å jobbe for dem en stund. :)

Men det blir så dumt å søke om det, og så bli gravid. Så jeg tenker å utsette det litt. Det hadde vært fint å gå rett på studier når jeg er ferdig med permisjon om ca to år (hvis jeg i det hele tatt blir gravid da :fnise: )

:opplyser: Du BLIR gravid!! Vil ikke høre snakk om noe annet!!

Og det høres ut som en veldig bra plan og ta det etter permisjon :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har noen gode planer. alltid greit med ett yrke. Jeg er veldig fornøyd med mitt og selv om det var pyton og studere er jeg veldig glad for det nå. Det er jo mulig å ta noen fag mens du er hjemme i fødselspermisjon. Jeg fikk tilbudet av min sjef, men takket nei. Jeg tenkte det kom til å bli så mye arbeid å ha ett barn. Men jeg angret litt for etter fødselen var jeg full av energi og kunne utført mirakler (det føltes iallefall slikt) så da kunne jeg like greit brukt den energien på noe nyttig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har kvart-over-ti-ti-på-halv-elleve-syndrom, som vi fikk diagnotisert i går :ler: Forklaring: hvis jeg vekker han kvart over ti, så er det ALT for tidlig, men hvis jeg venter 5 minutter, så er jo klokken nesten elleve, og da er det greit.

Han nevnte at han er så klar for å få barn, og jeg spurte hva som egentlig skjedde med ombestemmelsen hans. Og han skyldte på 26 årsdagen sin i juli og det overnevnte syndromet. Han er visst nesten 30 nå, og da er det på tide å få barn. :jepp: Han er også i tvil om vi i det hele tatt kommer til å få det til, men gir det allikevel et forsøk :fnise:

Han har jo hele tiden ville være gift i et år før vi starter prøvingen, og jeg spurte han hva som hadde skjedd nå, dersom jeg faktisk var enig i å vente til neste år. Han svarte da at han hadde snakke med meg om å begynne tidligere :rødme:

Han er søt da :) Hadde aldri forventet at han skulle bli så gira på å få barn :)

Men tviler på at det blir positiv test denne mnd. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, de mannfolka er så RARE! :ler: Men de finner jo en logikk i alt de. :fnise: Flotters at han er så klar for barn nå da! :tommelopp: Selv om begrunnelsen hans for hvorfor han er klar nå er litt morsom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det lønningsdag, og 2 mnd bryllupsdag :hoppe:

Har tatt en graviditetstest, og den var negativ. Etter at jeg hadde tatt den, så jeg at jeg har begynt å spotte bittelitt. Så jeg er nok ikke gravid, selv om det var litt tidlig å teste. Men det går bra. Neste mnd skal vi :sengekos: masse! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 2. mnd bryllupsdag!! (Og lønn, selv om det kanskje ikke er en like stor begivenhet i den store sammenheng.. :ler: )

Kjipt med spottingen.. Bra du er positiv uansett!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min spurte litt sånn forskrekka nå; skal vi si gratulerer til hverandre HVER mnd den 12. ? :hakeslepp:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk mjau-mjau, har hatt en ganske grei torsdag til nå :nigo: Har akkurat kommet hjem fra jobb, og har fri helt til natt til 24. ! :hakeslepp: Har en liten ferieuke tilgode :danse:

Har enda ikke hatt noe besøk fra en frekk tante. Kanskje jeg skulle teste igjen? :sjenert: Får vel vente til i morgen tidlig, hvis hun ikke kommer i natt da :sur: Føler meg på ingen måte gravid, og sjansene er veldig små, siden vi var litt treige. Men mannen mener at vi :sengekos: dagen etter at jeg kom fra hellas (ca 30 juli), men jeg kan ikke huske det. Hvis det stemmer, så er det en sjanse :lur: jeg husker bare 3. august (da jeg måtte ligge med bena høyt :fnise: ), og det var for sent.

Og den spottingen min var mikroskopisk asså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen har kommet og gått, og jeg har eggløsning i disse dager. Hadde sex i går kveld og i dag morges.

Se her! Lønner seg å skrive dagbok ja! :hoppe: :hoppe:

Kanskje kanskje kanskje.......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uhyre spennende her da.

Løper inn her i morgentidlig og sjekker resultate. Håper du har noen tester på lur så det ikke blir for lenge å vente for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å komme så innmari tidlig, liljan :fnise: For jeg har fri, og sover nok til ca 12 :ler:

Ja, det er litt spennende! :jepp: Har masse tester liggende! Har vært oppi der med q-tips når jeg har vært på do nå, for å se om jeg fant noe blod, men den var helt hvit :) Kanskje litt ekkelt å fortelle..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

VåKEN!!???!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:popcorn: JEG ER SPENT!! :popcorn:

Jeg våknet 13.45! :hakeslepp: Og er fortsatt trøtt :sjenert:

Negativ test :sukk: Men ingen :heks: Så vi får se. Men har en dårlig følelse.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...