Pupsilure Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 12. juli 2009 Så bra at mannen påvirker deg i positiv retning!! En bufferkonto på 60.000 er jo superbra!! Det burde vi hatt og.. Men alle pengene de siste månedene har gått med til bryllup og bryllupsreise. Og det var jammen verdt hvert eneste øre!! Det blir spennende å høre om stikkingene dine er noe mer enn ikkeno'! Det hadde vært gøy (for alle andre enn din arbiedsgiver kanskje, som mister så mange på en gang Jaja, deres problem.)!! Ha en fin søndag! Nå fikk vi 17 000 til bryllupet også da, så vi har jo ikke spart opp alt selv. Men hadde det bare vært meg, ville jeg tenkt: Jippi, 17 000, nå kan jeg shoppe! Men slik er det ikke nå lenger Jeg er spent på disse stikkingene jeg også Nå har det vart i mange dager da. Har nylig begynt på folat, så det kan kanskje være bivirkninger av det? Har ikke tatt det på et par dager nå, for å se, og stikkingen har fortsatt. Ha en fin søndag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg har vært i skikkelig dårlig form i dag. Har hatt nattevakt, og turte nesten ikke å kjøre hjem fra jobb i dag morges. Var så trøtt, kvalm, svimmel og vondt i hodet. Sov fra 8.30 til 13.15, og har ikke fått sove etter det Har prøvd masse. Nå skal jeg sitte foran dataen litt til, og håper å sovne på sofaen, for jeg skal jobbe igjen i natt. Er nødt til å få mer enn de 4,5 timene. Skal jobbe i 10 timer, og det er ganske tøft. Lurer nesten på om jeg har begynt å bli syk. Har aldri reagert sånn på en nattevakt før. Det har vært en veldig rolig natt, og jeg har for det meste sittet på internett eller laget scrapbook-album fra bryllupet. Men det er allikevel tøft å holde seg våken hele natten. Det er ikke naturlig. Tror det var lyset som vekket meg. Pluss at jeg måtte tisse. Bare en nattevakt, og en dagvakt igjen, så reiser jeg til Hellas Jeg har bare 5 graviditetstester igjen, så jeg blir nok nødt til å bestille flere. Venter mensen ca 17 juli, og da er jeg bortreist, så dere får ikke vite noe før jeg er tilbake :gjeiper: Tror at mensen kommer til å være forsinket pga allergisprøyta, så jeg regner med at jeg svir av de 5 testene på et par dager. Kanskje det ikke er så sltfor dyrt med tester på apoteket der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 12. juli 2009 #43 Del Skrevet 12. juli 2009 Høres jo litt ut som graviditetstegn med kvalme og trøtthet. Du kommer til å holde oss på pinebenken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KittyBambi Skrevet 13. juli 2009 #44 Del Skrevet 13. juli 2009 Følger med i spenning..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg testet i dag, og den var heeeeelt negativ Så nå har jeg bare 4 tester igjen å ha med meg til Hellas. herregud, så svak jeg er. Klarer ikke å vente, vil helst vite det nå. På en måte føler jeg meg ganske sikker på at jeg er pga alle stikkingene som jeg aldri har hatt før. Men samtidig tenker jeg at det er lite sannsynlig at det har klaffet på første forsøk. Og så er det jo den allergisprøyta også. Vet jo ikke når jeg hadde EL. Kanskje kom den alt for sent, og vi har ikke hver dag heller. Og når jeg tenker at det kanskje har klaffet, så tenker jeg at jeg syntes det er veldig skummelt! Ja, det er jo det jeg vil, men det er skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg har kjøpt el-tester/graviditetstester fra to forskjellige butikker på eBay, og det var stor forskjell på de. Den ene typen var kjempesmal. Lurer på om jeg skulle kjøpt meg flere, og har klart å finne igjen butikken her. Skal tenke littegrann på det, og heller bestille senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 14. juli 2009 Herregud, for noen stikkinger! Kjente de nesten med en gang i dag morges Håper ikke at det er noe galt med meg. Håper bare det er en Jeg veksler litt på om jeg håper jeg er gravid, og håper jeg ikke er det. Det ville vært praktisk å få barn tidlig på året, for da får jeg to sommere hjemme med ungen (pga ferie også), og den får bli med i hovedopptaket i barnehagen i august.Og jeg slipper å gå høygravid på sommeren. Men samtidig er jeg dritredd, og tenker noen ganger at jeg har vært dum denne mnd, men at neste mnd så må vi hoppe av i svingen igjen, og kanskje gjøre det i et års tid. Og at det er lite sannsynlig at det har klaffet denne mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 14. juli 2009 #48 Del Skrevet 14. juli 2009 Akkurat slik er det hos også. Vi "slurver" litt med avhopping og da tenker jeg mm tenk om dette blir en nydelig liten baby igjen. Men når mensen nærmer seg og jeg begynner å stresse "shit, hva har vi gjort, tenk om jeg er GRAVID??? Hvordan i alle dager skal vi klare to" Tenkte noe av det samme når jeg skulle bli gravid med nr 1. (unntatt hvordan skal jeg klare to-delen) Heldigvis er man gravid i 9 mnder så man venner seg til deg og gleder seg veldig underveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. juli 2009 #49 Del Skrevet 14. juli 2009 Jøss, det var billige tester!! Jeg lagrer den linken jeg tror jeg.. Håper stikkingene dine er varsel om noe bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 14. juli 2009 I dag trodde jeg at jeg fikk mensen på jobben. Ble litt trist, og gikk på toalettet, men det var bare masse utflod. Hva kan det tyde på?? Har litt lyst til å ta test i morgen tidlig, for da kan mannen min få vite det med en gang. Men det er vel for tidlig. Vi får se. Kanskje jeg gjør det. Jeg reiser i natt, og kommer tilbake 29 juli på kvelden. Kommer nok inn hit med en gang og rapporterer Ha en god sommer, dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 30. juli 2009 Nå er jeg hjemme igjen! Mensen har kommet og gått, og jeg har eggløsning i disse dager. Hadde sex i går kveld og i dag morges. Mensen var 3 dager forsinket, og jeg tok 4 negative tester. Ble litt frustrert, men hadde egentlig ikke tid til å tenke så mye på det. Men jeg ble også glad for at jeg ikke var gravid enda, for jeg har jobbet ekstremt hardt i 14 dager. Fått minimalt med søvn, masse stress, og ganske mye alkohol... Jeg har hatt to helvetes uker, på jobb i hellas. Men ville ikke vært foruten turen heller. Veldig blandede følelser. Har brutt sammen et par ganger underveis fordi jeg har hatt det så jævlig. Jobbet 16 timer i døgnet, stressende jobb med MYE ansvar og ekstrem varme. Var 42 grader i skyggen den ene dagen. Men for noen herlige folk!! Har vært på tur med en hel gjeng mennesker på tangerudbakken-nivå Mannen virker litt overrasket over at det ikke klaffet på første forsøk. Selv om han har vært livredd for dette med prøving hele tiden. Han har snakket om prøving flere ganger mens jeg var borte, og han sa i dag morges at kanskje glidemiddelet var spermdrepende, og at jeg måtte finne ut av det Han har sagt flere ting som tyder på at han begynner å bli veldig klar Er veldig glad for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. juli 2009 #52 Del Skrevet 30. juli 2009 Får satse på at det klaffer denne måneden da! Og så bra at mannen er klar!! Ingenting er bedre enn det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) I går var jeg og mannen ute med noen venner, og vi hadde drukket litt. Jeg husker ikke hvordan det kom opp, men vi snakket litt om babyer på vei hjem. Og han er veldig veldig klar nå! :rødme: Jeg sa til han at jeg syntes det var veldig rart, for han har vært veldig skeptisk til det lenge. Han sa at han ble lei seg da jeg sa at jeg hadde fått mensen. Og at han nå har blitt eldre (akkurat hatt bursdag ) og vil starte familie fortest mulig. Jeg syntes han er så søt Jeg tok el-test i går og den var svak. Skal fortsette å teste hver dag for å finne el. Endret 1. august 2009 av Lupsipure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. august 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 1. august 2009 Testet etter el i går, og den var svak. Skal teste nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. august 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 1. august 2009 Sterkere utslag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 1. august 2009 #56 Del Skrevet 1. august 2009 Woohoo!! EL!! Er nesten like stas å få positiv EL-test som evn TB! Å vite at ting funker som de skal liksom. Kjøre på nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. august 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 1. august 2009 Ikke heeelt positiv, men tenker den er det i morgen Mye sterkere enn i går hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 1. august 2009 #58 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Kjørpåkjørpåkjørpå!! Er ikkeno å ligge på latsiden for nå! Den er jo ganske så sterk ja, så skjer nok hvert øyeblikk. Endret 1. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. august 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 1. august 2009 Woohoo!! EL!! Er nesten like stas å få positiv EL-test som evn TB! Å vite at ting funker som de skal liksom. Kjøre på nå!! Ja, det ER gøy å se at ting fungerer som det skal! Utrolig fascinerende å vite akkurat når man har eggløsning Har testet EL siden januar, og funnet den hver gang (bortsett fra et par sykluser jeg ikke testet) Men det er først nå i det siste vi har startet å prøve. Testet ikke forrige mnd (hvorfor ikke ? ) selv om det var første prøve-mnd. Så det skal bli veldig spennende frem til IKM nå, nå som jeg vet at jeg har EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. august 2009 #60 Del Skrevet 2. august 2009 Innom og oppdatere meg etter ferien, håper alt står bra til? Ser at det ikke har blitt noe resultat enda, men positiv EL-test nå!! Spennende!!! Også må jeg bare si: flyt flate og flinke dere er til å spare!! Send gjerne noe sånn støv over til oss!! Vi er så lite flink med å spare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå