Gå til innhold

Solstrålens tanker!


Solstrålen

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

Herregud så tungt det var å hente opp dagboken din!! hehe!!

Men sånn seriøst. tusen tusen takk for hjelpen til eksamen, hadde aldri klart det uten deg. uansett hva du sier :blunke: neida. men det er takket være deg jeg klarte det som jeg gjorde :)

KJEMPEGLAD I DEG!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Væsssegoo!

Var bare koselig å hjelpe deg!

Var jo ikke akkurat som om vi studerte på kalde lesesaler og var helt seriøse da :wink: Greit å sitte i sofaen, under pleddet med laptoppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av lillesøss sin "to-do-liste" for dagen, skal jeg lage min egen.. Burde strengt tatt lest endel kjemi idag, men lesesalen er jo oppe imorgen også :roll: , og da har jeg ikke forelesning før kl 16!! :hoppe: Kan få gjort masse, masse før den tiden der!!

Dagens to-do-liste:

* Snu skapet på studierommet

* Bære ned julepynten og koffertene i boden

* Hente vasken på loftet og vaske en mørk vask og en med sengetøy.

* Kjøpe skohyller på JYSK

* Rydde i skoskapet i gangen

* Brette sammen klærne på soverommet

* Støvsuge stue, gang, kjøkken, soveromx2

* Vaske gulvet i stuen, gangen, kjøkkenet og soverom

* Bake brød

* Snu sengen vår + sengen på gjesterommet

* Gå gjennom møbelkatalogene og se etter hyller, kommode og skap.

* Hente fargekart på fargegleder

Jepp.. Det var min dag... Blir nok ikke ferdig idag, men...

Skal komme tilbake senere ikveld med en oppdatering på hva jeg faktisk har fått gjort unna :wink:

Må bare finne tjukkelabbene mine og en varm genser, for vi glemte å lukke døren inn til soverommet inatt, så hele leiligheten holder sånn 17 grader....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Det var litt av en liste du kom med der ja!! hehehe!! hvordan skal sengen være da? på deres rom tenker jeg. og på "mitt" (ler) rom, skal den være sånn som den var før da eller?

skikelig kjipt at du ikke kunne komme den helgen... jeg jobber jo annenhver fredag jeg vet du.. så vi må se det litt an etter det også. men jeg skal sjekke vaktlisten min, så ser vi om vi ikke får ordnet ett eller annet. tror vi stikker sørover den helgen du skulle kommet da. siden mamma har bursdag. husker jo aaaaldri hvilken dato det er.. hehe!! vet jo sånn ca, men det er jo egentlig ikke godt nok da :blunke:

kom deg på msn snart.. du hopper jo vekk fra å være pålogget til å være borte du hele tiden.. sullehaue :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vårt rom, skal jeg snu den sånn at vi har lang siden der vi har hodene nå (under vinduet). Har planer om å kjøpe et nytt skap eller en stor kommode, for vi har alt for lite skapplass. Blir litt lite plass når gubben din skal ut på verandaen og røyke da, men han er jo ikke så stor heldigvis :ler:

På "ditt" rom skal jeg snu sengen slik den sto før, ja. Med langsiden lang vinduet der og. Men jeg tror nok ikke det er så veldig aktuelt at den blir stående slik, pga dataen.

Har lyst å gjøre noe med pulten min også. Den står så dumt til. Kunne tenke meg å sette den inn i stuen eller inn på vårt soverom.. Men i stuen er det så lite plass og på soverommet er det så J***** kaldt...

Du kan godt komme med tips??

Vi har snakket om å kjøpe en stor "romdeler" (tror det heter det) i trefarget folie, og ha på ditt rom :wink: Ta vekk de to hvite bokhyllene som Thomas hadde med seg fra gutterommet, for de er så skrøpelige og drittne.. Få noe med masse hyller og god plass.

Ellers så er planen å male de to soverommene, hvis vi skal bo her en stund til.. Noe vi ikke er helt sikre på enda. Du vet.. H og det der.. Gidder ikke bruke penger på å male og styre hvis vi skal flytte til sommeren!

Ellers er det endel småting vi har tenkt å gjøre.. Vi må gjøre noe med skoskapet i gangen.. har tenkt å kjøpe noen skohyller og sette inn, rydde ordentlig i jakkene som henger der inne, og sette inn sånne tråd-hyller (sånn som hun lille har/hadde i skapet sitt) inn på hyllen bak til skjerf, votter og tykke gensere..

Lurer på å snu sofaen også, men det tror jeg ikke er noe vits (Sånn at vi ikke får den i bue men mot hverandre.. (skjønner?) at vi snur 3-seteren med ryggen til peisen..

Ja, det er nok mer også, men i første omgang dette..

Er for all del nok :ler:

Gi meg en lyd hvis du har noe tips da!

Skal forresten sjekke kalenderen min og finne en bra helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

hehe!! ikke noe problem! ;) det var knallfint og tøft på samme tid liksom!! :)

det du har skrevet om forandringene kommer til å bli fint tror jeg! :) det med sofaen kan jo virke litt stort da, med tanke på plassen mener jeg. men deet er jo sånn dere ser. dere trenger jo ikke å ta det i første omgang liksom. skulle jeg bestemt, så hadde J.D. tatt det badet.. hehe!! jajaja,jeg vet... dere haaar mast på han..hehe!!

hvilken farge skal der har på rommene da? blir det lilla på "mitt" rom? :blunke: siden du snakket om det sist jeg var der. men jeg er jo enig i at det er ikke noe vits for dere å bruke masse penger på plassen viss frøken-kan-ikke-ta-buss-må-kjøre-bil-på-en-strekning-av-5-min-gange, skal flytte inn... det er det jo ikke. men J-D burde jo snart ta badet da.. :x føler virkelig med dere..hehe!!

nei, må gjøre noe i huset. skal snart på jobb i tillegg.. så vi snakkes!!

glad i dere!!!

nuss og klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg hatt en helt forjævlig morgen..

Jeg våknet i 11 tiden, hadde ikke forelesning før kl 16.. Sto opp av sengen og gikk mot døren.. Hadde så inmari vondt i magen :( Når jeg kom til døren snur jeg meg for å gå tilbake for å hente mobilen min på nattbordet.. Da ser jeg blodige fotspor på gulvet og en dam med blod.. Trodde jeg skulle dø, ble dritredd! Så gikk det noen sekunder, så oppdager jeg at det er mitt eget blod.. Blodet bare renner utav meg og jeg har DRIIIIIIIIIIIIIIIITvondt i magen.. Jeg står i mitt eget blod og skjønner egentlig ingenting.. Ble bare redd, skremt og sjokket på en gang.. :grine:

Kom meg inn på badet og sank ned på do, en liten VARM dusj hjalp.. Fikk på meg et bind og vasket opp blodet på rommet og gangen og badet :sjokkert:

Nå er det bare vanlig mensblod, men mye sterkere blødning enn jeg har hatt før. Jeg sluttet på pillen i desember så dette er da min første mensblødning uten de. Hadde en liten blødning forrige uke, men dette er da min første "egg-løsnings-blødning" Smertene som så deilig forsvant da jeg begynte på pillene har kommet tilbake.. Begynner allerede nå å savne pillene jeg :ler:

Har forøvring ringt legevakten, da jeg ble ganske så redd der.. De sa det var vanlig, men kunne godt komme ned. Blir hjemme jeg, blir det verre så får jeg gå ikveld eller imorgen..

Jepp, oppdatering på min dag sålangt..

Nå må jeg finne frem bøkene mine, og få lest litt.. Siden jeg ikke orker å gå på forelesning idag :oops: :roll:

Jeg vet det er noen jeg kjenner som har bursdag idag, men husker ikke hvem.... Så: Hvem enn du nå er: :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ja!! heheh!!! hvem det nå enn er!!hehe!! :bursdag:

huff da. kjipt med blødningene!!! ring viss du føler for å prate vet du... må ta littlå nå, så kan ikke skrive mer :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

*HAHAHA* Måtte bare få det ut en annen plass.. Altså latteren, ikke brusen.. Hehe!!! Uff.. Dette ble rart..Hehe!! Godt du vet hva jeg snakker om.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...