Gå til innhold

Solstrålens tanker!


Solstrålen

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

hei sjønnasen min!

ville bare si at nå kan du gjette hvem som går mer enn å krype?? :blunke: hun kryper av og til og går kjempemasse nå! ALEINE ja!!! måtte bare få sagt det til ei stolt tante!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde nettopp en stressende telefonsamtale med bestekompisen min.. Han var helt hysterisk og gråt og bar seg.. Han har nettopp gjort det slutt med kjæresten sin, og hadde det skikkelig ille.. De har vært sammen i 5 år, siden han var 16-17.. Eneste kjæresten han har hatt.. De siste årene har han følt at de ikke har noe framtid sammen, og jeg har vært den han ringer til og kommer til og snakker med.. Var ikke en overraskelse at han gjorde det slutt.. Har ligget der i luften i et par år..

For å være helt ærlig, uten å virke slem: det var det beste for de begge.. Han ser ingen framtid med henne, hun vil gifte seg.. Er ikke rettferdig for henne heller at han ikke er ærlig med henne.. Eller?

Kanskje jeg tar munnen for full her.. Siden jeg ser den ene siden av saken klarere enn den andre.. Jeg ville at min kjæreste skulle ha gitt meg beskjed om at han ikke ser en framtid for oss.. Etter så lang tid..

Han er en KJEMPE fyr! Grei og snill, god og blid og kjekk og alt det der.. Håper han finner den roen han trenger for å komme seg over dette.. Han hadde det skikkelig vondt..

Tror jeg får ta på meg bestevenn-drakten og finne fram trøstekluten og go' skulderen og være endel sammen med han de nærmeste dagene.. Tror han har godt av å være sammen med andre enn bare seg selv..

Måtte bare få det ut.. Er ikke noe kult når du får hylgrinenede venner på telefonen som bare har lyst til å dø og sånn...

Jeg er uendelig takknemmelig over at jeg har et stabilt forhold... At vi har god kommunikasjon mellom oss, og at jeg vet at jeg alltid kan si det jeg føler på innsiden.. Både på godt og vondt..

*Sender masse varme tanker til go' mannen min som er på jobb...*

*hvisker: jeg elsker deg* :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Smurfa!

Så koselig å høre at du fulgte med i bryllupsdagboken min!! Må innrømme at det er rart å ikke skulle gifte seg mer.. At det liksom er over! Har alt utstyret hengende i skapet.. Sko, kjole, tiara osv osv.. Rundt meg har det ligget strødd med bryllupsblader, og skjemaer og ark og alt mulig rart.. Men bryllupet vårt ble rett og slett perfekt, så det er deilig å tenke tilbake på.. Tror det hadde vært utrolig kjipt hvis dagen ble katastrofal!

Men regner med at du kjenner igjen følelsen, du er jo forholdsvis nygift du og! Deilig følelse sant??

Jeg har fått et helt nytt syn på livet etter at jeg ble sammen med min kjære.. Kan ikke tenke meg noe vakrere enn å bygge resten av livet mitt sammen med han og rundt han... Har ingen barn enda, men de kommer sikkert med tiden!

Og, jeg synes virkelig du skulle tipse mannen din om Bali! FOR ET STED! *smelt og sukk og drømmer seg bort*

Eneste som er litt kjipt er den lange flyreisen.. Hvis dere skal ha med dere jenta deres.. Var mange fortvilt foreldre på flyet *ler litt* Men når dere kommer dere dit, er det et flott sted å ha med seg barn! Trygt og godt og folkene er utrolig hyggelige! Bare passe på alle løshundene og kattene, så de ikke kommer oppi barna.. De bærer jo sikkert ikke bare på gode bakterier osv :-?

Håper du hadde en koselig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

hei sjønnasen min!!

@@@@@@@@@@@@

er sikker på at den tlf-samtalen du fikk vet du.. er til det beste. jaffal for han. han kunne ikke hodlt på sånn lengre, endelig innså han det. eller det var kanskje alle timene med deg som gjorde utslaget..heh!! ikke vondt ment seff!! :wink: men jeg er stolt på hans vegne at han endelig gjorde det!! uten at han trenger å få vite det liksom.. :ler:

må ta ei drittbleie nå.. huff og huff.. ta deg fri fra skolen og kom ned å hjelp meg..!!heeh!!! neeeida...

kjæmpegla i dæ!!!!!!!!!!!!

lillsiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI HEI!

En overivrig Solstråle som sitter her forran pc'en nå!

Senario:

Min mor ringer.. Snakker om litt forskjellig.. SÅ sier hun: kan ikke vi dra til oslo og se på Cats?? JEG BETALER....

Øh?? Musical-fanatikeren meg sier: YIPPI!!!! I'M THERE!

"Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemories"

Hm.. Ja, tok litt vel av her hjemme.. Heldigvis er ikke Thomas hjemme, for da hadde han sikkert ringt 113.. Er så lenge siden jeg har sett Cats nå... Faktisk veldig lenge siden.. Men nå er det bare under 3mnd til!!

YIPPI!

Ellers har jeg vært å hentet studielånet mitt idag.. Trodde kanskje banken var så oppdatert i verden at de hadde gått med seg at sommeren er over (iallefall her i regnbuebyen..) Meeeeeeeeen.. NEIDA! Nordea opererer med sommertid enda, og siden jeg ikke var der før 15.15, var det stengt.. Så da får jeg ta meg en tur imorgen!

Hadde med meg noen tilgodesedler på tilbords :sjarmor: , og traff Thomas og gikk opp dit.. Tilbords er GØY :hoppe: ! Der kjøpte vi oss endelig ny wok, og noen bake- og matformer.

Ellers har jeg fått problemer med skolen.. BOMBE! UNI SUGER.. Et av fagene jeg vil ta, er sans. fylt opp... Og da må jeg ta et nytt.. Ikke KRISE, men... Det andre faget jeg kan ta går på mandager.. OG DA HAR JO JEG FRI!!! Hadde vært så greit å ha fri en dag, ifht jobb.. men men..

Har søkt på 2 jobber idag.. Håper det blir napp..

Så; hvis det er noen som jobber i butikk (IKKE MATBUTIKK) og trenger deltidsansatte, send meg en mail/PM.. Er ganske despo etter jobb altså...

Nå må jeg gå å tisse *knis*

Åh... Nå fikk jeg nettopp inn en tekstmld fra min kjære.. :

"Hei skatten! Ville bare sende en mld å si at jeg elsker deg! Solen min! Din Thomas" *smelt*

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, bare så det er sagt!!! (Til Sunshine-t)

Når det gjelder Nedi, så tar jeg INGEN skyld i at det er slutt mellom de!

Han kom til meg og spurte hva jeg ville ha gjort i hans situasjon.. Da sa jeg: "jeg vet ikke"..

Elsker du henne? "NEI"

Ser du en framtid med henne? "NEI"

Er det henne du virkelig vil være sammen med? "NEI"

Hvor lenge har du følt dette? "noen ÅR(!)"

Hva skulle jeg si liksom?? Jepp, HUN ER DIN SJELEVENN????

Jeg sa: jeg vet ikke hva du føler, men hvis du virkelig mener det du sier nå, bør du tenke deg godt om før du går videre med dette forholdet (type flytte sammen, ring osv)

At han gjorde det slutt pga en annen dame noen dager etterpå, har ikke noe med meg å gjøre..

Dessuten ser det ut til at de blir sammen igjen nå.. Hvis det er det han vil, så er jeg glad på dies vegne.. Håper bare han vet hva han gjør på, og at han ikke bare vil ha NOEN der...

Jaja, dagens sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

hallo hallo.. brems litt ned i svingene da jenta mi :wink: det jeg sa med at det hadde kanskje noe med deg å gjøre.. kremtkremt... det var jaffal ikke sånn ment som du tok det :roll: jeg mente bare at alle de timene han hadde hatt med deg, at han kanskje hørte hva han selv sa og at han skjønte litt mer :lol: ikke noe annet enn det. jeg vet utmerket godt at hun ALDRI hadde gått inn for å ødelegge et forhold, kjære pusen min :blunke:

kjente meg en deeel igjen på de spørsmålene ja..*mimrer ekkelt om hånestidene* :ler:

gla i dæ!!!!!!!!

lillsiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen var vi i Oslo.. Familietreff med svigerfamilien min.. Må innrømme at jeg grudde meg veldig på forhånd.. Er 'LITT AV HVERT' der, for å si det sånn.. Men det var kjempekoselig! Masse folk jeg ikke hadde møtt før!

Men det koseligste var jo å kjøre over, bare meg og min kjære! Ble MØØØØØØØØØØØØØE sang :ler:

Det er skikkelig koselig å kjøre bil over lengre tid, bare 2 stykker. Stoppe akkurat når man vil, snakke om masse rart og synge masse.

Jeg spurte Thomas hva han ville ønsket seg hvis han hadde fått 3 ønsker. Da sa han:

1: 30 milliarder kroner.. For da hadde vi ingen økonomiske bekymringer for resten av livet, han kunne hjelpe mange som trengte det og gitt mye til forskning og andre gode formål.

2: Fred på jord (ingen våpen eller behov for å produsere noen er underforstått her da).

3: At vi to lever lykkelig alle våre dager..

:hjerter:

SMELT.. Synes det var så utrolig skjønne ønsker! Men nå er jo jeg litt farget da, sånn fra før av..

Ellers traff vi endel venner av oss som nettopp har flyttet til oslo. Hjalp til litt med møbler osv. Var litt morro å se skikkelig ungkarsreder-to-be :ler: For en gjeng! I den ene leiligheten var det 4 gutter og i den andre 5 gutter... Gla jeg ikke skal være vaskedame der, for å si det sånn :ler:

Ellers er Thomas på jobb nå.. Er kamp på stadion, så de hanket han inn.. Brann-Sogndal.. Håper Brann slår de! Trenger poeng nå.. Dessverre :roll: Han begynte på skolen igjen idag, så nå er det full studenttilværelse på oss begge igjen.. Like greit å bare komme inn i det!

Vi var forresten en tur på IKEA idag.. Fikk med oss litt småting vi glemte sist.. Men, vi glemte nok noe idag også, så det blir ikke så lenge til neste gang!

Kjøpte meg også ny genser på VeroModa idag.. Mens jeg gikk og ventet på en kompis av meg.. Hater å vente på ting! Kø er min verste fiend :kjempesinna: Blir helt sånn jeg når jeg må vente! Var i banken idag.. Trakk kølapp nr 203.. Akkurat da ekspederte de nr 159.. 37 min ventetid.. GÅÅÅR DET ANN?? Men jeg kom meg fram da!

Nå skal jeg rett ned på butikken jeg, så skal jeg rydde litt og sette sammen litt IKEA-gøy! Synes det er så gøy med nye ting hjemme :ler: Trenger snart større leilighet :wink:

Håper alle sammen har hatt en koselig helg og at dere får en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

:hjerte::hjerte: GRATULERER MED DAEN, GRATULERER MED DAEN,GRATULERER MED 18MND-FORLOVELSES-DAG-SELV OM DERE ER GIFT NÅ, GRATULERER MED DAEN!!!!!!! :hjerte::hjerte:

:bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: takk, takk lillesøss :ler:

I forrigårs hadde vi vært gift i 2 måneder, og da fikk jeg blomster på døren av min kjære...*smelt* :hjerter:

Blomstene var i creme og lillatoner - akkurat som brudebuketten min var! Det var en oppsats i bred potte, og den var helt nydelig!! Kjempeflott!

Ellers har dagene denne uken gått ganske sent egentlig..

På tirsdag vrikket jeg foten, så jeg mistet to dager med forelesning.. i samme faget.. Så jeg har endel å ta igjen der.. Og så vet jeg at jeg mister samme forelesningen på tirsdag, for jeg må gjøre noe på lab'en den dagen... Jaja, ingen bekymringer! Er jo enda to måneder igjen til deleksamen.. Eller nesten to måneder.. en måned og 3 uker..

Men ellers går det bra! Stortrives med de fagene jeg har iår, og synes det er kjempestas! Kom inn på alle fagene jeg ønsket!!! Leser ganske flittig allerede (får håpe det ikke dabber av :wink: ) og trives veldig godt! Har endel problemer med å få timeplanen min til å gå opp.. Med forelesninger, obligatorisk gruppearbeid og kollokvier, labgrupper og regnegrupper og lesegrupper osv osv..

Er særlig labdagene mine som er vanskelig.. Trodde jeg hadde fått opp kabalen, MEN så fikk jeg en obligatorisk gruppe den ene dagen, som jeg ikke kan bytte!! Så nå har jeg problemer igjen! Men, tar det med godt mot! ALT ordner seg :wink:

Nå sitter jeg her med et verkende bein og litt stæsjet opp.. Skal på rekefest til svigerforeldrene mine om litt.. Sølvbryllupsfeiring... Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg dit.. Finner ikke bussruten utover dit.. Så jeg vet ikke om det går buss ut dit FORBI her, eller om jeg må inn til byen og bytte der... Har så sinnsykt vondt i beinet, så jeg vet ikke om jeg skal ta noe buss i det hele tatt.. Er så langt å gå! Lurer på om jeg rett og slett skal vente til Thomas kommer hjem (er å dømmer en kamp) og ta en taxi utover.. Høres utrolig godt ut! Hm.. Tror jeg går for den løsningen der :roll:

Har ikke vært hos legen enda med det beinet mitt.. Er sånn "fot-vrikker", så jeg har noen vrikkede dager i året!! Er skikkelig ulykkesfugl, skjønner du! Men jeg har de siste dagene fått anderledes vondt.. Jeg klarer å gå på foten, men jeg føler at smertene i foten forplanter seg opp i benet.. Så nå verker jeg i hele venstrefote, til sånn midt på låret :sur: Vondt, vondt..

Har det ellers skjedd noe?? Neeeei, tror ikke det.. Har kjøpt meg en ny bukse, det er vel det eneste :ler:

Jeg får gå å gjøre meg helt klar her jeg!

Ha en fortsatt fin helg, alle sammen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

hei :rosaengel: min!!

håper det går bedre med beinet ditt!!

det var ikke noe gøy på msn i dag å få den mld der.. "kan ikke snakke med deg" bang stopp. snakkes i morgen? oki.. er jo ikke nyskjerrig nå jeg liksom. og ikke kom med noe sånn der at det var noe skoleting eller noe , for det tror jeg ikke noe på..heh!! ikke si det var maris på msn,,?? nei.. nå er jeg så trøtt :Gjesp: at jeg begynner å tenke teit..heheh!!!!

du skal se isabell når hun stabber av sted, jaffal i gangen. så river hun ned vesken min og tar den innpå armen og går avsted..hehe!! og helt med den ene joggeskoen min i den andre hånden... :roll: ikke spør...hehe!!!

hilse "vår" kjære. ok han er mer din kjære enn min, men likevel.. :blunke:

nattinatt!!!!!!!!! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si hei, og at jeg lever!

Har ikke hatt tid til å være særlig mye på KG, nå som livet har begynt igjen! Seff savner jeg Kg :wink: , men ingenting er som å stå opp om morningen, gå ut og gjøre noe fornuftig, gå å trene etterpå og treffe noen venner senere..

Trives fremdeles masse i fagene mine i år. Selvom det er mye arbeid, både med lab og obligatoriske innleveringer HVER uke i mange fag, er det kjempegøy og jeg koooooser meg!

Ellers har jeg vært ganske sosial denne uken som har gått. Truffet endel venner og venninner som har flyttet tilbake til Bergen etter å ha vært dumme nok til å flytte :ler: Det har vært veldig koselig!

Og, så har jeg igjen fått kontakt med Anette, som hre på KG heter Anede. De giftet seg uken etter oss, og vi hadde masse kontakt før bryllupet.. Og så her jeg ikke hørt noe fra henne på en stund.. Men så dukket det plutselig opp en mail fra henne, noe som gjorde meg SÅÅÅÅ glad!

Men sånn bortsett fra det, så har dagene mine vært lange og tunge.. Som sagt mye å gjøre på, og masse å gjøre på og masse å gjøre på.. Jeg er ikke egentlig en person som trives veldig godt når ting blir tungt og stressende. Liker best å ha kontroll på det meste, og trives best når jeg ikke trenger å stresse rundt fra det ene stedet til det andre hele dagen. Men, det er nok bare en periode!

Ellers så er jeg veldig trøtt om dagen.. Skikkelig, skikkelig trøtt.. Her en dag var det faktisk så ille at jeg sovnet i forelesning.. Var matte da (Tror jeg :oops: )så det er jo ikke SÅ rart, eller?? Men i natt har jeg fått sove godt, og føler meg ganske oppe! Har ryddet stuen, gangen, badet, studierommet og litt på soverommet. Har vasket noen maskiner med tøy, og skal nå til å gjøre litt skolearbeid. Har noen journaler som må føres (faen, jeg HATER journalføring.. Får sånn ungdomsskole og videregående flashbacks HVER GANG!!) Men det er ganske ok, da det vi gjør på lab'en er ok.. Men det er dette med å sette seg ned og VITE at du skal føre en journal...

Thomas har ikke vært helt seg selv de siste dagene.. Eller det vil si igår kveld og idag.. Var en episode på jobben, som gikk veldig innpå han.. Men det går bra. Har prøvd å muntre han opp med litt god mat og kosing. Det har hjulpet! Nå er han og dømmer en kamp..

Ellers har jeg litt dårlig samvittighet ovenfor sunshine-t.. Jeg har liksom ikke hatt tid til henne de siste dagene.. Men jeg er LIKE GLAD I DEG.. Egentlig litt mer enn sist jeg sa det, siden jeg blir mer og mer glad i deg for hver dag som går :kyss:

Nå får jeg bare hoppe rett i det: Journaler, Here I come! :hoppe:

(prøver å innbille meg at det er gøy!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

hei sjønnas!!!

har nettopp kommet meg online igjen etter alle problemene og må snart logge meg av igjen. men jeg ville bare si tuuusen takk for de utrolig fine blomstene som kom på døren her om dagen!! du vet alltid når jeg trenger deg som mest... vi er ikke søstre for ingenting..heh!!!

kjempeglad i deg!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hm.. er nesten en hel måned siden jeg skrev sist... Lurer på hvem som har vært opptatt??? :roll:

Uff, ja... Har mye å gjøre og det er ganske så kjipt egentlig. Kunne ønske jeg hadde mer tid til å gjøre koselige ting, og ikke bare sånne MÅ-GJØRE- ting.. Kunne ønske tiden strakk til til mer tid sammen med min kjære, mer trening, mer venner og mer slappe av tid.. Men det ser dårlig ut med det, iallefall før jul..

Gleder meg til jul jeg.. Endelig skal jeg feire jul med min kjære.. Noe jeg har ventet på og gledet meg til i MANGE år! Har snakket sammen et par ganger hver julaften og kjent hvor mye vi savner hverandre.. Men vi har begge veldig sterke juletradisjoner fra hjemmene våre, så det har ikke vært bare å dra å feire med hvem som helst heller.. Så dermed har vi ventet helt til første julen som ektepar med å feire julen sammen. Og det gleder jeg meg masse til!!! :hoppe:

Jeg sitter egentlig å holder på med skolearbeid nå, men trengte en liten pause... Har planer om å gå gjort masse i dag... Men klokken tikker og tiden går, og lesingen er litt sånn etter tidsskjema for å si det sånn.. Thomas er å dømmer en kamp, og skal visstnok se en eller annen kamp på tv om noen timer.. Brann-kamp idag kanskje?? :forvirra: Håper han stikker til byen for å se den, og ikke drar med seg en hel bråte med folk inn hit.. Da blir det iallefall ingen lesing..

Kjenner stresset kommer ganske raskt når jeg tenker på at det er under 3 uker til deleksamen.... Skrekk og gru.. Må finne noen som kan hjelpe meg litt med pluss og minus faget.. Ellers så stryker jeg så det synger etter!!!!

Jaja, nei jeg får gå tilbake til bøkene mine jeg!

Ønsker alle en kjempegod helg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjempekoselig hilsen i dag boka mi! Vi har hatt en fin hyttetur :)

Tenkte faktisk på at det var lenge siden jeg hadde sett deg på KG idag, helt sant! Håper du og mannen din trives som ektepar :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sunshine-t

hei sjønnasen min!!!

vet du er opptatt med skolen og sånn, ville bare si at jeg sette pris på de timene vi har, når i først er på "nett".

kjempeglad i deg!!!!!!!!

hilse favoritt-svogeren min da!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Uff.. Nå har jeg fått så mange spørsmål om hvorfor jeg ikke har skrevet her på lenge, og kommentarer på det.. Så da tenkte jeg at jeg skulle ta meg sammen her nå..

Har igrunnen ikke skjedd så mye siden sist jeg skrev.. Mye det samme gamle.. Skole skole og skole.. Synes det er veldig greit, selvom det kan bli litt mye til tider.. Mye lesing og oppgaver og lab osv.. Men som sagt så liker jeg meg veldig godt i det jeg driver med nå. Føler jeg virkelig har funnet noe jeg vil drive med, og jeg gjør det forsåvidt bra i det også.. :D Heldigvis er mannen like opptatt med sitt, så det går liksom opp i opp. Men siden vi giftet oss i sommer har mannen blitt mye flinkere til å gjøre noe sammen for å pleie forholdet. Trenger jo ikke være store tingene, bare småting! Så vi klarer oss fint! Han har nettopp fått inn et stort prosjekt som han skal løse for en stor bedrift, så han driver å suller litt med det.. Samtidig som han har oppgaver og innleveringer og eksamner han og.. Og så jobber han masse...

Så det er igrunnen mye dette som skjer i hjemmet nå.. Er kommet inn i den perioden av semesteret hvor hjemmet ser helt grusomt ut! Bøker og utskrifter og penner og post og alt annet rart ligger strødd rundt i hele leiligheten! Må ta en dag å rydde opp, ellers får vel lillesøssmannen fnatt når han kommer på besøk neste helg! Får prøve å få tid til det! Sitter på lesesalen fra den åpner kl 08 til middagstider i 18-tiden nesten hver dag. Om jeg ikke er på lesesalen så sitter jeg andre steder og leser.. Føler meg litt sånn her: :sprettoy: av og til..

Ellers så gleder jeg meg til lillesøss og lillesøssmannen skal opp hit neste helg! :hoppe: DET blir max-kos! Har eksamen på mandagen da, så det blir nok stille og rolig for oss! Helgen etter der igjen skal vi til London, og det skal også blir kjempeknas! Jeg drar til mamma for å feire jul den 19 desember, og blir der i 10 deilige dager! Skal slappe MAX av! Bare lade batterier og kose meg. Mannen kommer ned 22 tror jeg.. Han har ikke bestilt noe billett enda (er sikkert ingen igjen lengre!) for han skal i utdrikningslag til en kompis, og forloveren har ikke klart å bestemme seg for når det er.. Så da vil han vente.. Har ikke sagt noe, men synes det er kjipt av han å la det gå før julefeiringen med familien min.. Er første gang vi feirer sammen, og så kan det være han bare blir der nede noen få dager :riste: Er for gale synes jeg!

Ellers har jeg ryddet i klesskapet mitt idag faktisk! Måtte ha en lesepause og hoppet i det! Var deilig! Venter på at mannen skal få hentet en ny stor kommode som vi har kjøpt, så jeg kan få flyttet endel ting over der.. Mannens klær er så mye større enn mine, og så har han fått det skapet med smalest hyller :roll: Jeg fikk nå velge først så.. Men dette resulterer jo i at alle klærne ligger strødt utover alt for det er ikke plass.. Så NÅ skal det ordne seg!

Jaja, jeg får finne bøkene mine jeg.. Skal lese til Hotell Cæsar begynner, og ta 30 min pause.. Gidder ikke sitte hele fredagskvelden og lese heller da! tar fram til HC nå, og fra 20 til 2130 etter det.. Så er det fredagskveld! Hm... har ingen snop.. Kanskje jeg skulle stikke ned på kiosken en tur først?? :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag idag.. Sov 12 timer inatt :o La meg 00.30 og våknet opp 12 timer etterpå!!! Var helt vekke! Skjønte ikke hvor jeg var henne :ler: En kompis av meg ringte meg og jeg var bare såååååååååå trøtt da jeg tok telefonen.. Skjønner ingenting jeg.. Begynner å føle slitet her.. Men nå er det bare noen få uker til slitet med eksamen er over.. Skal bli deilig!!

Idag har jeg faktisk vært ganske produktiv etter at jeg endelig kom meg opp av sengen! Har kladdet en svær oppgave som skal kollokvieres imorgen og leveres torsdag, og så har jeg løst et sett med eksamensoppgaver på 4,5 time.. Noen få feil, men ellers veldig bra! Flink jeg er :tommelsmil: Har også laget middag og snakket i 1,5 time i telefonen med lillesøss-kosen! For en dag!

Bestefaren til mannen er syk.. Vi går bare å venter på at han skal dø... Er så brutalt å bare vente sånn..Familien til mannen er jo ikke helt normal da! Min svigermor skal ikke bort til faren sin som kommer til å dø, for de så jo hverandre i høstferien, og vi får oppdateringer på sms.. For 2 år siden døde farfaren hans og da fikk vi bare en tekstmelding, "farfar er død, likvake på onsdag kl 17" :o :o :o :o :sjokk::sjokk::sjokk::hakeslepp: :hår:

Det er bare så jævlig! Svigerfamilien min er bare så ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! De er bare så rare! Jeg føler meg som den snodige personen sammen med dem! Hadde det vært noen i min familie som bare hadde noen dager igjen å leve, min mor eller besteforeldre el.l, jeg hadde dratt med en gang! Hadde ringt etter taxi, hevet noen få klær i en bag, tatt med bankkort og sust opp på flesland! Men neida... Men men... Vi håper jo selvfølgelig på det beste, men det ser veldig veldig stygt ut.. Han har vært syk lenge, og nå har bare alt i kroppen sluttet å virke.. nyrer, hjerte, lunger, han er blitt lam i begge beina osv osv.. Det er så grusomt..

Men det som er bra er at mannen tar det "bra". Vi var endel sammen med morfar da vi var i oslo for 2 uker siden, og det føles godt å vite for han. Vi var på besøk der på lørdag ettermiddag, og så var det kirke og middag på søndag.. Han er en god mann.. Minner meg litt om min mann igrunnen.. Jeg har ingen av mine nærmeste som har dødd enda.. Oldemor er liksom nærmest.. Har et par venner som har dødd, men jeg tror det blir noe annet når det er nær familie.. Gruer meg veldig til mine besteforeldre drar fra jorden.. Jeg er så nært knyttet til dem, nesten som egne foreldre. De er heldigvis unge, og har forhåpendtligvis mange gode år her sammen med oss :D

Uff.. Det var godt å få det ut iallefal.. Har snakket endel med min mor om dette, for som sagt så er det tøft å være følelsesmenneske i verdens kaldeste familie.. Vet ikke hvordan jeg skal takle dette her.. Farfaren hans hadde jeg aldri sett da han døde.. Det var en rar opplevelse.. Vi dro på likvake, og der lå det en død mann i kisten, men foldede hender og så ganske fredfull og vakker ut.. Hadde aldri sett han, da han hadde vært senil i 13år da han døde.. Men morfaren til mannen har jeg et lite forhold til.. Han er prest og skulle egentlig vie oss i sommer, men helsen hans holdt ikke.. Han er en ordentlig go'mann som jeg kunne ønske jeg hadde blitt kjent med mye før. Får bare prøve å være meg selv og takle dette på min måte.. Bruke mamma og besteforeldrene mine som støtte når ting blir tøft :cry:

Men ellers så har vi det ok! Leser endel og koser meg med å være hjemme om kveldene.. Har masse stearinlys på over alt, ullpledd og varm deilig te! Jeg prøver å ta ekstra godt vare på meg selv om vinteren, fordi jeg har vinterdepresjoner.. Så etter å ha levd endel år i vinterhelvete, har jeg prøvd å lære meg hva som fungerer for å ikke gå rett i kjelleren! Og har funnet ut at å slappe av og ta livet med ro på kveldene for å sikre god søvn er viktig. Prøver å ta litt tid hver dag til å gjøre noe jeg har lyst til og som bare er mitt.. Enten det er å ta en laaang dusj og stelle negler og kure håret eller det er å se noe på tv jeg har lyst til.. Prøver å se det positive i de små tingene. Noe jeg tror jeg er veldig flink til!!

Så nå venter jeg bare på lillesøss jeg... *vente vente* :roll: Vi skal se julegranen tennes og se på pepperkakebyen og bare kose oss! Skal bli deilig! Idag har jeg også vasket sengetøyet som de skal ha, så nå begynner jeg å bli klar for besøk :wink:

Nå skal jeg gå å se på Extreme makeovers.. Synes det er helt utrolig hvordan folk bare kan bli så forandret.. *helt fascinert*

-Hadet!-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Ready or not here we come!!! Nå er det ikke lenge igjen til vi kommer til dere!!! 22 timer eller noe sånn. og viss du skal sove 12 timer i morgen også, så er det jafal ikke lenge til!!! :ler:

men jeg har vasket de klærne vi trenger, tror jeg jaffal.. og jeg vet sånn ca hva jeg skal ta med, så da får vi bare vente å se..hehe! vi vet ikke hvem som skal kjøre oss inn til sola engang!! men jeg tror han skal spørre svigerfar om han kan. så krysser vi fingrene og håper på det beste!! :)

fy faderen så mye kjipt det er innen økonomi gitt!!! kommer til å snakke om drifsutgifter, kalkulerte renter, bonus og avskrivnigner i natt jeg!!!!åh!!!!!!!! :evil: jaja. du får lære meg du i helgen!!

og så lurte jeg på, har dere mer hvitvin hjemme eller skal jeg ta med en flaske hjemmenfra? vi mååå jo ha en flaske på lørdagskvelden, jeg mener, halloo?? hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...