Gå til innhold

Solstrålens tanker!


Solstrålen

Anbefalte innlegg

Hei skjønnen!

Nei, vi har ikke hvitvin.. Tror jeg.. *Løper og sjekker*.. NOPE!

Så nå er det snart bergenstur på dere :hoppe:

Tenker Larsen gruer seg litt jeg.. :wink:

Skal prøve å lære deg litt jeg.. Tror faktisk Thomas er bedre enn meg!!

Vi snakkes! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn.. Da var eksamensperioden i gang, og første eksamen er over..

Hadde den igår, og jeg tror det gikk veldig bra.. (skal være litt forsiktig med "veldig", men jeg prøver å tenke positivt :ler: One down, one to go!! Pluss den j**** semesteroppgaven!

Lillesøss har eksamen idag, og jeg er dritnervøs for henne!

Har nå fått det nye passet, og er klar for London!

London: Here we come!! :hoppe:

Ellers så har jeg max-sløv dag idag! Er trøtt og sliten etter helg og eksamen, og har bestemt at idag skal jeg bare slappe av og leke meg litt med semesteroppgaven..

Ellers så har vi hatt besøk av Lillesøss og lillesøssmannen i helgen (altså Sunshine-t for de som ikke har fått DET med seg enda!) Det var kjempekoselig! Var sent oppe og leste litt, spilte litt spill, var litt i byen, bare koste oss og slappet av.. Mannen måtte jobbe, så lillesøssmannen kjedet seg nok litt.. Helt til han oppdaget dataspillene :hoho: Hørte bare no' mumling inne fra datarommet!

Ellers er desember igang! Jeg har fått kjøpe julekos!! Pepperkaker og marsipan er i hus! STORFORNØYD! Mannen satt ned veto mot å ta inn for mye julegreier før 1 desember :ler:

Jaja, nå skal jeg slappe litt av og spise litt!

Til alle sammen: ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, care.. Det var ikke meningen.. Håper du føler deg bedre nå :trøste:

Men nå er det heldigvis fikset!

*takk takk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Tnekte jeg skulle skrive litt til deg, men så ser jeg på klokken og finner ut at jeg må stikke og gjøre meg klar. Littlå skal i bursdag, vel jeg også da.hehe!, og jeg må gjøre meg klar. skal jo rett på jobb etterpå. kanskje fylle bensin også.

men det var godt du fikk fikset dbdin!hehe!! har ikke flere sjøsyketabelletter igjen nå..hehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunshine-vennen da.. Jeg skal sende deg en pakke med Postafen jeg!! Var passe irriterende ja..! Skal aldri la svigermor frusterer meg så igjen at folkblir sjøsyk :ler:

Nå har jeg skrevet 20% av semesteroppgaven min.. Nesten iallefall.. Har vært gøyere enn jeg hadde trodd!.. Til nå anyways.. Skal ut å se på fisken imorgen tenkte jeg :ler:

Ellers så skal jeg nå til å sette på en maskin med tøy... Må ha med no rene klær til London.. Særlig dongeribuksen min.. Kan jo være kaldt der..

Værvarsel for London ifølge Dagbladet.no

Fredag: Vind 4m/s, 9 grader, opphold!

Lørdag: Vind 4m/s, 10 grader og regn (0,3 mm)

Søndag: Vind 7m/s, 3 grader og sol..

Jaja, ikke så ille.. Ta med hansker, votter og skjerf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FOR EN DAG!!

Har hatt nm i sløv dag her.. Blir så frustrert av meg selv når jeg har sånne sløve og slappe dager i en altfor travel periode!!

Idag har jeg:

* Spist

* Sett på tv

* Skrevet noen få stikkord til semesteroppgaven

* Snakket med Lillesøss og mannen på msn

* sust på nettet

* Har tenkt på hva jeg skal pakke i når vi drar i morgen..

Jess.. Livet er aktivt idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er kofferten pakket, passene er klare og lommepengene er i box!

I tillegg har svigers bestemt at meg og mannen får 100pund på deling i lommepenger, og at jentene får 100pund hver.. Som "julekos". I tillegg får mannen penger i bursdagsgave som han kan bruke der.. Ser ut som dette orner seg likevel! Har jo tenkt at det kan bli kjipt å være på juleshopping i London uten penger!

Vi skal treffes på Flesland 1510 imorgen (svigermor er alltid redd for å miste flyet :ler: ), og nå bare gleder jeg meg!!!

Jeg gav mannen hjemmestrikkede votter i kalenderen idag, og han ble mega-glad! De har han lagt ned i kofferten :hjerte:

Jeg har skrevet ut endel info som jeg skal lese igjenom på flyet så jeg får gjort litt på semesteroppgaven min på reisen.. Prøve å bruke tiden godt :roll:

Jepp!

Da var jeg klar!!

Ja, jeg gleder meg som en unge!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

Hei sjønnas...

Ville bare fortelle deg hvor glad jeg er i deg... DU er solstrålen i mitt liv. pluss littlå da..hehe!!

Gleder meg masse til å se deg igjen, selv om det er en uke siden sist..hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så skjønn du er da! :kyss:

Nå er det bare 9 dager til vi sees!!

Jeg må innrømme at jeg gleder meg til å dra nedover!! Bestemor ringte tidligere å lurte på om jeg ville gå i teateret med de på lørdagen.. Sååååå koselig!! :hoppe:

Ellers har jo mannen bursdag idag, og svigermor kommer på middag kl 17. Skal ned på butikken nå.. Så skal jeg støvsuge, dusje og jobbe med semesteroppgaven til klokken er 16.15 og så begynne på middagen!

Jepp!!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til mannen i mitt liv: :hjerter:

Happy birthday to you :hjerte:

Happy birthday to you :hjerte:

Happy birthday to mannen i mitt

li-hiv :hjerte:

(litt trykk problem der..)

Happy birthday to you!!

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

:hoppe::blomst::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Gratulerer med dagen!

Gratulerer med dagen!

Gratulerer med dagen, kjære svoo-ooger!

Gratulerer med dagen!!!!

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Håper du har hatt en fin dag vennen!! Gla i dæ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunshine-vennen:

I innlegget ditt på Julen 2003, Dine gaver spør du:

har vi glemt noen nå?

Eh?? JA TENK!!

:grine:

*Nå får jeg ikke sove i natt alikevel*

Snufs... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste innlegget ditt på karrierre og utdanning og fant ut at jeg tror du trenger en klem her og! :wink: herved overrekkes en STOR trøsteklem til Solstrålen :trøste: Ønsker deg en best mulig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...