Gå til innhold

Solstrålens tanker!


Solstrålen

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

bok ja..hehe! den var morsom!! hehe!! i dag har jeg ikke kjedet meg en plass på jobb faktisk..hehe!:)

åh.. jeg gleder meg sååå til å se deg igjen!!! vi stikker på kvadrat vi, må handle noen rammer til bildene. de kommer på fredags morgen sa brodern. så jeg håper de kommer før jeg drar å henter deg :lol: tar ut herfra i 11 tiden.

skal stå med det norske flagget når du kommer!! heeh! åhnei.. det er bare når jeg kommer fra klassetur fra Danmark det gjelder ja..hehe!!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, kjære allverden!

*ler så jeg holder på å DØ* :hoho:

Klasseturen din.. *mimrer*

Du, full som et dyr!, meg, A og M... Nemmen kjære verden da..

Men vi hadde ikke flagg da.. A synes vi skulle hatt det, men vi hadde ikke det.. Hadde jo lurt med meg M ned til byen og så møtte vi A på veien..

(men du som var SÅ full husker vel ikke det :wink: )

Sitter og avslutter semesteroppgaven!!

:hoppe:

Fikk gløden idag.. Kanskje ikke så dumt, siden den skal inn på fredag :roll:

Forresten: det er bra tusta kjenner meg igjen.. Denne gangen er det vel du som gjemmer deg bak skiltet, og hun som kommer løpende..

"Tatte" ja.. Husker når Ch var liten.. Da løp han rundt å kalte mamma og de 2 andre tantene for "patte" og når han ble litt større ble mamma til "patte lesbe" :hoho:

Uff... Nei, Rødspetten kaller!!

Snakkes imorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Utrolig bra!!!!!!!!! Jeg husker det takk :blunke: Men jeg trodde det var G som var med jeg, ikke M? :klø: Hm.. kanskje jeg ikke husker så godt alikevel..hehe!! Jaja.. det er jo en del år siden da...*kremtkremt*

Men jaffal!! Gleder meg masse til i morgen! To styk har spurt om trilleavtale i morgen, men jeg har et viktig møte jeg skal i :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VET det var M som var med.. For jeg var SÅÅÅÅ forelsket og det var så gøy at han spurte om å få være med meg..

Så kom A og hev seg på.. Ikke fult så gøy..

Var i dusj og beeper-tiden dettan vettu!

*ler så jeg rister*

:riste:

*krysser fingrene for at døttrene våre ikke blir som oss..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som er ferdig med semesteroppgaven :hoppe:

Men så er serveren på skolen nede, så jeg får ikke levert!!!!!! :klø:

HVA GJØR JEG NÅ! :sjokkert:

Det er jo ingen på skolen nå!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

G vet du!!! som var i lag med edderkoppøyevippa.. åh!!husker du ikke!! du måå jo huske han!!

Nå har jeg prøvd å komme inn på IQ testen, men siden ville ikke videre, så jeg har prøvd å lukke den ned, men den henger bare der og dingler.. jaja.. har nok ikke så høy iq at jeg trenger teste den..hehe! det er jo du om brodern som har iq nok for hele familien vår:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå er det jammen ikke lenge igjen gitt!!:ler: må bare stelle meg selv og littlå, så er det ut på tur. må bare ett lite ærend for gubben først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUUUSEN TAKK *SOUL*! GOD JUL TIL DEG OG DINE OGSÅ!

Ja, nå begynner det å nærme seg med stormskritt dere...

Jeg dro nedover til min mor på fredag og mannen kom på søndag. Julefreden har senket seg, juletreet er pyntet, pakkene er byttet (bortsett fra med lillesøss som kommer hit imorgen) og alt er i rute! :tommelsmil:

Vi sitter nå bare her og koser oss. Mannen har fått julehefter og er veldig fornøyd. Jeg og mamma har kjøpt oss håndarbeid for julen og sitter og strikker og hekler :ler:

Vi har idag vært på litt familiebesøk, så det var koselig. Mannen er ikke helt iform idag, men jeg håper det vil bedre seg til imorgen!

Vi skal ha veldig stille og rolig julefering dette året. Meg, mannen, mamma og min tante og kusine på 17. Skal bli deilig å feire en stille og rolig jul etter alt bråket som har vært de forrige årene!

Dagen begynner imorgen med tv-titting.. 3 nøtter til askepott og det andre som man bare MÅ ha med seg! Så kommer lillesøss og lillesøssmannen og gulljenta innom en tur. Så skal vi i kirken og så skal vi hjem og spise og feire julaften!!

Gleder meg! Føles veldig deilig å ha mannen her for første gang :hjerter:

Vil ønske dere alle sammen en velsignet julehøytid!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

God jul sjønnasen min!! Tuusen takk for gavene!! De var jo helt kjempe!! Jakken til littlå var jo sååå fin!! mamma skrøyt sååå av den!! og jeg har hatt på meg sjalet hele tiden.. hehe!! resten var også midt i blinken! har funnet ut hvor de skal stå hen og hva jeg skal bytte de vekk med i seksjonen.. hihi!!

du kunne jo bare ringt da på mob di høne ;) hadde jo ikke lagt meg da..hehe!! du kjenner jo meg..*blunkblunk* men vi snakkes siden! nå må jeg hjelpe mamma videre med de sygreiene..

hilse alle sammen!!

glad i dere!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

Ja, nå er julen vel overstått, og det er litt trist..

Idag (eller igår.. er litt småsent nå..) hadde vi 6 mnd bryllupsdag, og så var vi ikke sammen.. Litt kjipt!

Jeg er enda hos min mor, men reiser hjem imorgen! Mannen reiste hjem på lørdag og ligger hjemme og er syyyyyk..

Skal bli godt å komme hjem imorgen, men samtidig så har jeg ikke lyst å dra fra familien min her nede.. Gleder meg til skolen begynner igjen, men samtidig så har jeg ikke lyst å begynne igjen.. Tror jeg lider av separasjonsproblemer :ler:

Har bodd på en annen kant av landet i 2,5 år, men jeg har fremdeles hjemlengsel ofte.. Savner besteforeldrene mine og mamma'n min.. Gode, snille mamma'n min som nå bor helt alene :(

Uff, jeg synes det er så fælt.. ENDA! Gleder meg som en unge hver gang jeg reiser nedover (3 ganger i året ca) og synes det er like trist hver gang å dra hjem igjen... Selvom det alltid er glemt når jeg finner armene til mannen på Flesland :hjerte:

Jaja, julen har iallefall vært HELT SUPER her! vi feiret stille og rolig, meg og mannen og mamma'n min + en tante og kusine.. I fjor hadde vi helvetesjul og jeg var lei meg i flere uker etterpå.. Hadde gledet meg SÅÅÅ til jul ifjor og så feiret vi sammen med helt syke folk.. Var fælt! Men iår var det bare så deilig!

Meg og mannen var i kirken på ettermiddagen, så dro vi hjem igjen og jeg stelte meg og hjalp mamma på kjøkkenet. Vi spiste god mat og drøyde det lenge ved bordet. Satt bare å pratet og koste oss..

Så var det pakke-opp-pakking, og jeg har nå oppdaget enda en fordel med ekteskapet :wink: : SINNSYKT masse pakker!! Har ikke fått så mye pakker siden jeg var liten :ler: Og mannen følte det var best at jeg pakket opp pakkene, så jeg pakket opp til den store gullmedaljen! Etter det var over, slappet vi av litt og koste oss sammen, før vi gikk bort til besteforeldrene mine, (som hadde feiret med de uffafolkene vi feiret med ifjor!!) Så drakk vi litt brus og spiste litt kaker og snop der før vi gikk hjem og så var julekvelden over!

Jeg er egentlig langt over leggetid her nå, så jeg skal skrive mer om noen dager når jeg kommer hjem!

Til sunshine-vennen: Tusen takk for gavene! De var helt super!

Har forresten begynt på bursdagsgave til tusta :wink: Du vet meg.. Alltid tidlig ute, eller veldig sent ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er noe av det vi fikk til jul i år!

Vi fikk:

Penger til fryseboks (litt vanskelig å få med på flyet )

Penger til forstørrelser av fotografbilder fra bryllupet

Vedkurv og peisblåser

Hylle i smijern

Pizzafat og kutter

Laken og sengetøy

Bilde av niesen vår

Helgeabbonement på avisen

Bøker og kokebøker

Spill

Dvd-filmer

Julepynt fra småttisene i familien (kjøpt selv )

Julestake til å ha i vinduet og juleduker

Kopper

En skål i serviset vi samler på

Pyntegreier

Elektrisk tannbørste

Og sikkert mer.. Jeg husker ikke helt så sent på kvelden!

Jeg fikk:

Vinterjakke

Vinterstøvletter

Liza Marklund bok

Nyydelig armbånd

Intern gave fra lillesøss

Flott fotlenke

Fotoalbum og scrapbookingsaker + fotokalender

Han fikk:

Band of brothers dvd'ene

Deodorant

"Stalingrad" boken

Gavekort på cd/dvd

Gratis trening på helsestudio i 6 mnd

Flott strikket genser fra min mor

Snorkespray (ny interngreie!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...