Gå til innhold

Solstrålens tanker!

Solstrålen

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t
Sunshine-vennen:

I innlegget ditt på Julen 2003, Dine gaver spør du:

har vi glemt noen nå?

Eh?? JA TENK!!

:grine:

*Nå får jeg ikke sove i natt alikevel*

Snufs... :sur:

Kan jo ikke skrive det her inne din knall!! Da vet du jo hva dere får.. Og da blir ikke det en overraskelse vet du.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh... :klaske:

Visste jo det da!

Bare tullet med deg..

Du blir så stresset av sånn :sjokkert:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi!! Ja, du vet.. All denne interessante skrivingen om Pinnipedia og enda verre setter sine spor!

Lurer på om jeg om 20 år er sånn skikkelig sær vitenskapskvinne.. Har ingen venner og bare sitter hjemme og leser forskningsrapporter osv.. :o

Sunshine-vennen: Du MÅ passe på meg her sant????? Føler meg av og til litt på vei til å bli sånn... Men jeg har jo alltid Ø som for alltid vil være 1000 ganger verre! :ler: Hadde forøvrig en diskusjon med han her på onsdag.. Om evolusjonen og greier.. Han er jo SÅ bastant på at det bare er bs, for det er jo Gud som gjor absolutt alt som skjer her i verden... Vil Gud ha en mutasjon der, så lager han en.. Men hvordan evolusjonen av hjernen har skjedd (som jeg er ganske glad i da..) DET kunne han ikke svare på. Var vel Gud som hadde funnet ut at det var best sånn... Denne gutten skal ta mastergrad i noe fysikkgreier? jaja..

Ellers så har jeg nå fått tak i en pose soletti saltstenger... Regner ikke med at den blir særlig gammel.. Vi har også masse snop fra englandsturen som jeg tenkte jeg skulle smake litt på idag! Jeg har store treningsplaner etter jul, så nå bare spiser og spiser jeg.. Lurer litt på hvordan det skal gå med kjolen jeg skal ha på meg i bryllupet til S og S.. :ler:

Ellers så skal jeg ikveld ta min nest siste p-pille! :hoppe::tommelsmil: og så snødde det masse i 2 dager her.. men nå er det bare regn... YES!Vestlandsvinteren er herlig, dere!

Fikk Christine Guldbrandsen cd'en i kalenderen idag, så nå skal jeg sette på den og slappe av en liten stund for jeg hiver meg over x'er og y'er og bølger og andre greier som jeg ikke har PEILING på hva er! ØYVIND!!! HVOR ER DU NÅR JEG TRENGER DEG?!?!?!?!?!?!? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Huff da!!! Såså!!! Jeg skal passe på deg vet du!! :ler: Ingen fare for at du blir Ø-female!!!! :hoho: Jeg skal gjøre alt jeg kan for å hindre det!!! Tro meg!! Heheh!!

Har ikke hørt fra deg i dag, så jeg regner med ting har gått etter planen? Håper det jaffal!! Har krysset masse hår og fingrer og tær i dag! Var litt vanskelig når jeg skulle kjøre i dag da, derfor lagde jeg masse småfletter... :blunk:

men vi snakkes seinere vennen! si hvordan det gikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det vennen..

Ting gikk ikke som håpet.. Jeg lå hjemme på sofaen med dynen og sov mens eksamenstimene dro forbi..

Hadde en jævlig natt.. Gikk slukkerunde og så sviktet beina mine.. Jeg falt i gulvet og smalt hodet rett i parketten så det sang.. Der ble jeg liggende en stund.. Så prøvde jeg å rope på Thomas, men han hørte meg ikke.. Komboen av meg svak og uten særlig stemme og hans sovehjerte.. Gikk smådårlig kan du si..

Etter en stund klarte jeg å åle meg bort til sofaen, beina mine var fremdeles helt nummen.. Hang meg opp på sofakanten og lå der til Thomas sto opp i 5-tiden.. Var helt jævlig.. Når han kom var jeg bare SÅ glad.. Var sikker på jeg skulle dø, og henge på sofaen i evig tid.. Feberen raste gjennom kroppen og jeg frøys og frøys mens svetten bare rant av meg..

Han løftet meg opp i sofaen og der ble jeg liggende til han kom hjem fra jobb i 15 tiden.. Jeg var skikkelig skuffet og redd da han gikk fra meg for å gå på jobb.. Men han trodde ikke det var så ille, så han hadde urdårlig samvittighet når han kom hjem og vi fikk snakket sammen..

Men jeg er litt bedre nå.. Eller det vil si: jeg kan gå på egne bein, har fått spist bittelitt og sitter oppe :ler: WOW.. Progress!

Jaja, da var eksamen over, jeg har ikke tatt den.. Skuffelsen er ikke så stor som den kanskje burde være.. Var et fag jeg skulle ta opp igjen til våren likevel.. Hadde garantert ikke stått, men det er jo kjipt å ikke ha prøvd..

Til alle som ikke har fått denne jævlige influensaen enda:

GLED DERE, sier jeg bare :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

Åh... syntes skikkelig synd i deg!!!!! men trøst deg med at du skal ta den opp alikvel.. en dårlig trøst, men... jeg prøver jaffal.. :blunke:

du skulle jo bare ringt vet du!! vet ikke hva jeg kunne gjort over tlf, men du kunne klaget litt til meg da vet du snuppa.. jeg er alltid her for deg vet du.. :trøste:

hvordan går det med nedoverturen tror du? det var jaffal forsinkelser på flesland i dag pga vinden og sånn, men jeg tenker jo mer på deg da.. tror du du klarer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, turen skal gå fint det.

Er som sagt bedre nå i ettermiddag, så jeg får håpe jeg holder meg dårlig og ikke JÆVLIG dårlig..

Er jo noen dager igjen, så det skal gå bra!

*evige optimisten*

Savner et strikketøy, men jeg vet ikke hvordan det hadde gått...

Tror jeg skal se på tv resten av kvelden jeg.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

du når du kommer nedover, så stikker vi på kvadrat. må få levert den jæævla hustlfen vår!! klikker i vinkel på den!!!!!!!

kan du mine meg på det til torsdag? ellers glemmer jeg det sikkert!!hehe!

sjefen ringte fra jobb i dag. hun kjedet seg sånn. skulle bare høre om jeg var bedre på lørdag, siden jeg ikke var i form etter jobb. men så ble det snakk om mer enn det da. så hun ringte når larsen dro på butikken og vi snakket fremdeles når han kom hjem igjen.. :o heh!! så tilsammen snakket vi 30 min..heheh!! kan jaffal ikke klage på forholdet jeg har til sjefen!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvadrat skal bli.

Skal minne deg på det!

Så kan vi kikke litt og kose oss.. Siden det er hele 4 dager til etter det av jeg kommer til å se deg igjen! Blir jo sååååå lenge! Må bruke tiden godt :hoho:

Hei og hopp! idag er det 9 dager til julaften!!!! :nisse:

Har ikke vært ute på noen dager, så jeg mangler enda en liten ting til gaven din..

Helvete altså... Nå begynner de å borre ute her..

Frykter litt for liv og helse..

*Venter fremdeles på pendelen*

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

*DUUUUKK* åh nei.. det var bare ett vindkast.. trodde det var kula som kom nå..hehe!! neida. må ikke tulle med sånn, uansett hvor galen mr.K er.. :blunke:

nå går littlå på läkerol oppsamling på gulvet.. hun klarte jo å kaste alle utover.. så nå samler hun opp de og badekuler... uff da. men jeg kikker etter så hun ikke spiser en til..hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser overskriften i Se og Hør:

"Lille I, barnet som lever at badekuler".

Så et trist bilde av dere tre, med i full av badekuleolje rundt kjeften..

:ler:

Ja, eller ikke da..

Må gå å legge meg litt på sofaen jeg da..

Sånn får jeg faller ned på gulvet og ikke kommer meg opp igjen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Får ringe meg da viss du ikke kommer opp igjen, så hiver jeg meg i Golfen og kjører som et svin opp igjennom. Så får du holde ut på gulvet i et døgn... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bedre idag!

Håper det blir bedre og bedre for hver dag.. Gidder ikke være syk!

Har fått gjort endel på semesteroppgaven min idag, så jeg håper og tror at jeg er ferdig imorgen kveld hvis jeg klarer å være effektiv!!

Ellers så vil jeg sende masse lykkeønskninger til min kjære mann som skal ha eksamen imorgen!!!

*sender tanker, kysser og gode vibber din vei, elskling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunshine-vennen:

JEG HOLDER DEG TIL DEN AVTALEN ALTSÅ!!

Venter heller på deg et døgn, enn å rope på mr.K.. Eller GUDFORBY.. Sønn K :sjokk: Å HERREGUD!

Golfen: YOU CAN DO IT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Satt her og surfet på internett og så plutselig denne siden.. Så koselig å høre at du har det bra, tross influensaen. Skal ha matte tentamen i morgen, og får ikke sove... kjipt!

Kjempe glad i deg vennen, savner å "prate" med deg og tenker masse på deg!

Stoor klem fra anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sunshine-t

Heheh!!! Herlig du!!

Littlå snætcha filo`en min i dag og heiv ut bildene fra piknikken vår. "tatte, tatte". SÅ viss jeg går i svima på Sola i frykt for å se min "venninne" E.S. , så kjenner jaffal littlå deg igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ANETTE-VENNEN!!!!

Å, så godt det var å høre fra deg!!!!!

Har savnet deg og tenkt såååå masse på deg!

Kan vi ikke gjøre en avtale: Etter nyttår blir det mer kontakt! Jeg skal være flinkere å skrive brev og mail til deg og omvendt!

Har forresten skrevet julekort til dere idag, så det kommer etterhvert..

Ellers så er jeg enda litt bedre idag.. Mannen kom hjem etter eksamen og var ganske så fornøyd, så nå får vi krysse fingrene for at det går bra!

Ellers så var han veldig lei seg for at han ikke hadde vært særlig flink når det gjald julekalenderen vår.. Har fått 4 pakker.. Jeg har ikke tenkt så mye over det.. Han har vært veldig opptatt, og det har ikke vært et savn liksom :ler: Men han mente at rett skulle være rett.. Han har fått pakke hver dag han skulle ha, og derfor skulle jeg ha 5 pakker idag, så vi kom ut rett.. Så han lesset meg ned med kalendergaver når han kom hjem.. :kysse: Var litt koselig da, der jeg satt i joggedressen og var syk og så på Dr.Phil :oops:

Jeg fikk:

Lue som jeg hadde ønsket meg

Snop og kryssordflax

Bodylotion og badesvamp (så han kunne vaske meg på ryggen :hjerter: )

Rensekrem fra Bodyshop (for han hadde sett at jeg var litt rød i huden og klødde litt etter å ha brukt Nivea serviettene, og han hadde lest et sted at de ikke var bra for folk med litt følsom hud :hjerter: )

og 2 store poser med te i løsvekt!

Er han ikke søt??

De andre dagene har jeg fått

Julekalender med sjokolade

"Snø-boble" med bilde av oss i fra bryllupet

Cd som jeg ønsket meg

Boken "Paradiset" av Liza Marklund, som jeg ønsket meg til jul

Ikveld skal jeg sette inn siste stikk på semesteroppgaven min, og få den så nærmt ferdig som jeg kan.. Mannen skal være med gutta, så jeg får fred i heimen til å jobbe!

Gleder meg til å dra nedover til sør nå.. Bare 2 små dager igjen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøss:

Takk for brev! (eller skal jeg si bok :hoho: ) Hihi..

Julebildet deres var SUPERNYDELIG!!! Akkurat som deg :wink:

Og, jeg så du hadde på deg genseren du "arvet" av meg :wink:

Du var kjempefin, iallefall!

Om 2 dager så sees vi igjen! JIPPI!.. Om enn bare for noen timer..

Men som de sier... "Jeg hadde gjort alt bare for et minutt".. Vi får iallefall noen timer :wink:

Kos og klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vennen min!!!

Ja, jeg er absolutt med på den avtalen. Nå må vi skjerpe oss og begynne å ha bedre kontakt!!! :fy: Fy anette!! ( kjefter på meg selv)

Men det er iallefall godt å høre at dere har det bra sammen!! Ønsker deg alt det beste vet du! :blunke:

Her går alt bra.. Sovnet 04.30 i natt og sto opp 7.. Da var jeg klar for mattetentamen vettu.. Ånei!

Men tror det gikk greit, står iallefall tror jeg.. # håpe, håpe#

Vi trives kjempe godt her i Sandnes, og i leiligheten. Men jeg tror nesten vi må ha noe større snart, for jeg shopper så mye møbler og ting og tang at det begynner å bli litt overfukkt her.. he he..

Drømmer om å kjøpe eget hus, men det blir nok ikke enda.. :roll:

Ja, ja.. den som venter på noe godt...

På fredag reiser vi hjem til mamma og pappa og der skal vi være til den 29, bare slappe av og kose oss, bli dulla med og sånn.. :ler:

Så den 30 reiser vi til spania til svigerforeldrene mine... he he.. blir nok gøy det..

Fikk du julekortet fra oss?

Tror det ble sendt iallefall.. he he..

Nei, må stikke å arbeide litt nå. Siste innlevering i norsken før jula.. om Ivar Aasen..

Husk at jeg alltid er her hvis du trenger meg! :trøste: Du kan snakke med meg om alt, Jeg er bare en mail unna.. :blunke:

Stooooor juleklem fra meg til deg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...