Gå til innhold

Forundringsboka

Devilina

Anbefalte innlegg

:ler: Ømme å større pupper liker vi :lur:

:ler: tyder jo på at det kanskje er noe på gang.. og godt mulig du har testet for tidlig siden du har fått en dato ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!! DU ER EN MANN ;):ler: nei da... det var en tullings.

Nå er det sånn at man må se blodprøver i flere sammenhenger. Men tok du bare denne? Ikke noe som heter LH eller progresteron? Eller østradiol?

Du har jo litt over gjennomsnittet, så skal nok ikke se bort ifra at du har litt overproduksjon av testosteron og da har du nok lite av progresteron og LH. (husker ikke hva jeg hadde)

Hvis Progresteron er under 2 eller var det 1...så er det noe feil produksjon.

Det er hypofysen i hodet som er "hjernen bak alt" de sender ut feil beskjed og det gjør at man ikke får eggløsning og mens som man skal. Og da blir disse forliklene som skulle ha hatt egg i seg blir hule sekker som da blir cyster... der av ordet PCO eller PCOS... puli cystisk ovario (syndrom)... tror det jeg det heter så pent.

Skjønner godt at du er utolmodig, men jeg tror du skal ta det med ro jeg :) ting ordner seg og ikke sikkert ting er så ille heller. Vi som har PCO/PCOS er lette å stimulere :) Så ofte så trengs det bare en tabl. kur for å komme i gang. :)

:hug: til deg.

(håper jeg ikke har skremt eller laget noen bekymring nå)

Jo, det var massevis andre ting som ble testet også. Hvis du har greie på dette, kan jeg skrive det av når jeg kommer hjem og sende til deg. Hvis du gidder da.. Jeg er så nysgjerrig vet du! :)

Håper ikke jeg egentlig er mann... :ler: Kjipt å oppdage det i en alder av 29.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det var massevis andre ting som ble testet også. Hvis du har greie på dette, kan jeg skrive det av når jeg kommer hjem og sende til deg. Hvis du gidder da.. Jeg er så nysgjerrig vet du! :)

Håper ikke jeg egentlig er mann... :ler: Kjipt å oppdage det i en alder av 29.. ;)

Du er ganske så kvinnelig du ja :nigo:

Er verre med de øst-tyske kvinne OL utøverne på 80-tallet.... da kan vi snakke MANN :hoho:

Bare å sende Pm til meg så skal jeg prøve å svare på det jeg kan :)

Men uansett så må det en GU undersøkelse med ultralyd til for å konstantere sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesielt når man er nygift :ler: Men, tro meg, hormoner er noen merkelige greier! Hypofysen min overproduserer en del graviditetshormoner (husker ikke helt hvilke), så enkelte deler av kroppen min tror den er gravid! Og det har den trodd i to år altså, og det har enda ikke kommet no baby :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt når man er nygift :ler: Men, tro meg, hormoner er noen merkelige greier! Hypofysen min overproduserer en del graviditetshormoner (husker ikke helt hvilke), så enkelte deler av kroppen min tror den er gravid! Og det har den trodd i to år altså, og det har enda ikke kommet no baby :fnise:

Ja den kroppen den kroppen.... ingen er perfekte.. så litt deffekter må man ha ;)

Thats what makes us special :nigo:

Nå begynner jeg å bli overbevist og ganske sikker på at jeg ikk er gravid... tok test i dag og... men like negativ. Viste negativ på null komma niks....

Så nå er det bare å få tatt denne blodprøva til mandag og bli ferdig med det....

Er litt negativ nå kanskje.... men føler jeg har litt lov til å være det.

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hvordan man legger til venner her? Vet jeg har sett knapp eller noe før.... men nå finner jeg den ikke når jeg først leter..... :sukk:

Huff.... tror jeg er skikkelig stresset for tiden eller noe.... er drit varm og har fått helvettes eksem utbrudd i ansiktet... rød og flekkete... nice.... er vant til det nå etter mange år... men venner meg fortsatt ikke til at folk stirrer som om jeg skulle vært døds syk av noe slag.

Sier litt om hvor forfengelige og dømmende enkelte mennesker er, bare for at man ser litt anderledes ut.

Herpes simplex har jeg fått og (les: munnsår) :( og med flaksen min sprer vel det seg videre til andre deler av ansiktet og vel.....

Negativiteten fortsetter......

Fant ut i dag at jeg kanskje risikerer å få mindre arbeids tid også... skal kutte ned litt på tiden hun legen trenger meg på jobb... typisk...

Har så valg feil yrke!!! Nytter jo faen meg ikke å få fast jobb i det hele tatt.... helvettes velferdsnorge og dens liksom flotte økonomi.... alle sliter jo... finansfaenskap.... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust... aner vi et lite utbrudd av svangre hormoner :fnise:

Jeg har fremdeles tro på at spiren sitter, men at det ikke er nok HCG hormon til å slå ut på en test :jepp:

Drit i va de andre synes, eksem eller ei jeg liker deg :klemmer:

Vennegreia er jeg ikke sikker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust... aner vi et lite utbrudd av svangre hormoner :fnise:

Jeg har fremdeles tro på at spiren sitter, men at det ikke er nok HCG hormon til å slå ut på en test :jepp:

Drit i va de andre synes, eksem eller ei jeg liker deg :klemmer:

Vennegreia er jeg ikke sikker på...

Faktisk ikke.... er sånn jeg er ;) har alltid humørsvigninger på grunn av ADHD ;)

Men jeg har hetetokter nå... og DET er da ikke normalt til å være med.

Takk Agnethe :klem: oppmuntrende ord om eksemen min er alltid godt å høre....

Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt opp igjennom åra.... æsj.. er det smittsomt?

Dinedama: takk for :hug::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager har denne boka klart å snike seg unna Mine innlegg?? :klø:

Jeg ber på det sterkeste om unnskyldning, og lover å følge deg herfra, gravid eller ei, og med eller uten eksem! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan i alle dager har denne boka klart å snike seg unna Mine innlegg?? :klø:

Jeg ber på det sterkeste om unnskyldning, og lover å følge deg herfra, gravid eller ei, og med eller uten eksem! :Nikke:

Ja det lurer jaggu jeg på og :sjokk::ler: nei da... men godt at du tok turen innom :)

unnskyldning godtatt :nigo:

---------

I dag er det fredag og har ingen planer, sitter å venter på at klokka skal bli åtte, da kommer kjære hjem.....

Vet dere.... kan ikke huske når jeg og kjære :sengekos: sist.... OMG!!! :sjokk:

Sånn går det når man driver med dette IVF greiene... skal ikke ha sex da og da etc.... bahhhhhh.....

Fikk forresten en rose av kjære i dag, sånn helt utenvidere :nigo: goingen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke ha sex? :hakeslepp: Hva gjør man med lystene sine da?? :dåne:

Nei man skal ikke ha sex eller karbad i den periden før man tester om man er gravid eller ikke.... og ikke kunne vi ha det når jeg gikk på sprøyter etc... sånn tilfelle jeg skulle bli gravid på den måten etc... for det hadde vist ikke vært så bra eller noe....

Så kjære går på veggen snart :fnise: stakkars.....

Begynner å bli bra lei selv..... MEN.... til mandag er det testing... da blir ikke kjære gammel... skal ta han på dørterskelen :hoho::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan jo ha det gøy uten å ha sex da... :lur:

Sant... men når det er så lenge siden at det er på det frustrerte stadiet så er det ikke lett å la vær heller.... det ene fører til det andre vettu :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...