Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Oj, det var dyre medisiner :hakeslepp: Men satser på at det klaffer med en liten :babysmokk: ved første forsøk, uansett så er barna dyre i drift når de blir født også, så kanskje like greit å bli vant til det :fnise:

Ønsker deg en fin kveld vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg trodde du startet igår jeg siden du startet 2 dager før meg med sprayen... :klø

Hadde tenkt å poppe innom for et godt råd på stikke-seg-selv fronten... Hmm...

Lykke til imorgen. dette blir spennende!!

:klemmer

Ja rart i grunn... men det er vel forskjell på hva slags medisin man står på vel... Jeg bruker Menopur.... og hvis jeg ikke husker helt feil så skal vel du inn før meg på ktr også.. jeg den 5 august...

Stikkingen gikk forresten veldig bra..... fikk kjære til å gjøre det, selv om han holdt på å dø av skrekk... hehe.... jeg stikker jo andre i jobben min.. en å stikke seg selv er noe HELT annet..... så jeg instuerte han og viste han hvordan han skulle gjøre det :lur: Han var flink :hoppe:

Har forresten begynt å blø masse igjen i dag... fikk jo mens den 20... og så avtokk det men fortsatt blødninger og i dag fosset det.... det var da som SVARTE!!!!!! :sint:

Er det normalt tro? Kan jo være medisinene som gjør det.... men håper ikke dette gjør at jeg må forskyve ting enda mer..... :(

Shopping! :hoppe:

Oi, de medisinene var dyre, men det er jo garantert verdt det når lille :babysmokk: kommer. Lykke til med stikkingen. Du er jo hvertfall vant til slikt.

Kos deg med albumlaging. :nigo

Faktisk har jeg fått beskjed av andre som også driver med prøverør at jeg har kommet veldig billig ut av det... hittil da. :ler: så krysser fingra for at jeg slipper mer utgifter.

Fikk mail nå at jeg får bildene i posten i morgen :nigo:

Da er det til å klippe, skjære, lime og skrible i albumet :hoppe:

Stikking på seg selv blir jeg ikke vant til...... :lol:

Oj, det var dyre medisiner :hakeslepp: Men satser på at det klaffer med en liten :babysmokk: ved første forsøk, uansett så er barna dyre i drift når de blir født også, så kanskje like greit å bli vant til det :fnise

Ønsker deg en fin kveld vennen :klem

Ja sant det.. den summen av medisiner etc jeg trener jeg jo bare en dråpe i havet i forhold til hva man bruker på barn i løpet av et år ;)

:hug:

Fikk forresten tlf av mamma i går, vi får den gamle oppvaskmaskina hennes :hoppe: ikke så gammel og funker helt fint. Kan tro kjære ble glad :nigo: det er jo hans oppgave og vaske opp..... noe som drøyer noe veldig til tider... og den eneste oppgaven han har....hmmmmmm.... hva skal jeg gi han i oppgave nå da :ler:

Perfeksjonist som jeg er så liker jeg å gjøre ting selv... for da vet jeg at det blir skikkelig gjort.... meeeen..... det er slitsomt og et irritasjonsmoment til tider når det blir liksom forventet at jeg gjør det også..... kan vel i grunn takke meg selv der...

Snart helg og :hoppe::strix: og ikke minst.... JOBB igjen snart.... ser fram til det.... det er surt å bare være hjemme og ikke gjøre en dritt når ens bedre halvdel ikke har ferie :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppis :klemmer:

slenger innom med en varm :klemmer: og håper virkelig at det klaffer for dere å at en liten en er på vei så fort som mulig!! utrolig så dyrt det skal være, men som du sier så hva gjør man ikke for en liten en!! krysser i allefall alt jeg har for dere :jepp:

:klemmer: ha en fortsatt kjempefin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppis :klemmer:

slenger innom med en varm :klemmer: og håper virkelig at det klaffer for dere å at en liten en er på vei så fort som mulig!! utrolig så dyrt det skal være, men som du sier så hva gjør man ikke for en liten en!! krysser i allefall alt jeg har for dere :jepp:

:klemmer: ha en fortsatt kjempefin helg!!

Oj..... litt treg med å svare jeg da :lol: tuuuuuuusen takk :hug:

Å krysse er bra vettu..... bare ikke når din kjære vil..... inn ? :ler::fnise:

Lykke til med stikking :klem:

Ønsker deg en fiiin dag vennen!!!

Takk for det, stikkingen går så bra så.... vet når hvordan diabetikere har det ;)

Ha en flott dag du også!!!!! :hug:

Var på første ktr. time på RH i dag.... må øke dosen og tilbake igjen fredag, så kanskje det har skjedd litt mere ting... så ser ut som om det blir enda mere medisin utgifter. :sukk: men men, må man så må man :nigo:

Har vært hos svigers og klippet begge to, frisøren deres hadde ferie.. så hva gjør man ikke da, de ble faktisk veldig fornøyd :nigo: gamle kunster glemmer man ikke,.... skal vel ta en liten omgang på huet til kjære etterpå og... det gror som ugrass!!!!

Nei nå skal jeg ut å skyte.... luftgevær..... farlig å være nabo med meg nå :lur::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å krysse er bra vettu..... bare ikke når din kjære vil..... inn ? :ler::fnise:

:skratte:

Håper ting ordner seg for deg på fredag og at eggene dine er høsteklare!!! jah! :jepp:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi får se vi får se ;) skal ta blodprøve 0930.... og har ikke time før rundt 13, så har mye tidsfordriv å drive tiden med... og så må vi vel inn i neste uke igjen sikkert.... spørs jo hvordan ting er :)

Nå er det HEEEEEEEEEEEEEEEEELG!!!! :nigo: i alle fall for meg :lol:

lang helg vel og merke..... skal ikke på jobb før til tirsdag :lur:

Oj oj oj... nå nærmer det seg for Dinedama også!! :hjerte::bryllup:

Nei..... må nesten innom der å skrible litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lørdagen her :) midtpunktet på en helg!!! ;)

Ikke så veldig planer denne helgen heller.... kjære dro nettopp på jobb igjen.. han har ikke hatt fri siden før bryllupet... vel.. søndager da. Så jeg savner og ligge lenge og dra seg i senga på en lørdag med han...... MEN.... den dagen kommer. Han skal ta seg litt fri snart, vel unt og fortjent også.

I dag blir det vel litt sjauing her hjemme :husarbeid:

Og så har vi blitt invitert bort i bursdag til en kompis, det blir nok hyggelig. Drikke skal jeg nok ikke... går jo på alt mulig rart av medisiner for tiden... så er nok best å la vær... :)

Inn til RH på mandag igjen også...... begynner å bli litt lei denne fram og tilbake turen støtt og stadig, men må man,så må man :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på RH og kontroll i dag og...... og tilbake igjen torsdag.... faen så jeg lei begynner å bli å reise fram og tilbake... men jeg tror det skjer noe snart :) håper det.....

Ellers skjedd lite..... regn regn og atter regn igjen.... sola tittet jo bare fram to dager, men bedre enn ingenting.

Jobb igjen i morgen, det skal bli godt. Da kommer hun andre jeg jobber med tilbake fra ferie også!! :hoppe: da blir det skravlings og litt mere trivligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det blir en positivt resultat snart :rødme:

Blir spennende å følge med, virker som det er mange av oss som planlegger baby i nær fremtid :ler:

vi trenger jo ikke noe barselsgruppe i såfall.. den har vi jo her på KG ;) Kanskje ikke så sosialiserende for småtassene men men ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du blir lei all fartinga fram og tilbake, men får håpe det gir resultater snart. :)

Det håper jeg og :hoppe:

*krysser fingrene* For at det skjer noe snart, og at all fartinga er verdt det :klem:

Ja er så kjipt om det blir liksom litt bomtur... men sånt må man faktisk regne med også... er stor sjangse for at det ikke klaffer med en gang.

Krysser fingrene for at all denne fartingen gir raske resultater :jepp:

Kryss det du har..... hår også :lol:

Krysser fingrene for at det blir en positivt resultat snart :rødme:

Blir spennende å følge med, virker som det er mange av oss som planlegger baby i nær fremtid :ler:

vi trenger jo ikke noe barselsgruppe i såfall.. den har vi jo her på KG ;) Kanskje ikke så sosialiserende for småtassene men men ;)

:ler:

Ja det virker sånn.. har lest at så mange er i prøve modus, og det gjør da slettes ingenting :nigo: bare hyggelig det da... hører liksom med etter et bryllup det :ler::fnise:

Småtassene husker ikke noe av det uansett når det er så små :lol:

Hehe.... er du sikker på det? Lurer på om det er derfor enkelte gutter er lei av butikker og at kjærestene, mødrene, søstrenen... et hunkjønn.. skal inn hit og dit... :lol::ler:

De har det langt inne i erindringen og i underbevistheten :lur: skrååååå sikker :nigo:

Sitter for øvrig på RH igjen i skrivende stund... ny ktr. i dag. Er alene her i dag da. Kjære måtte på jobb, det var sykdom der. Og det er jo fullstendig forståelig.

Så blir spennende å høre hva som skjer videre i dag.

Håper virkelig ikke jeg får beskjed om å komme tilbake igjen i morgen for egguthenting eller noe... det passer dårlig. Kjære må jobbe... og han må jo levere svømmer-prøve.... legge igjen litt moro i et glass :ler:

Jeg skal også på jobb intervju i morgen... bare en lite ekstra jobb ved siden av 50%'ern min... det er alt for lite. Så da blir jeg kanskje værende i en butikk.... hobby butikk faktisk.... sånn scrapping, kort, maling. tegne.... u name it, synes jo sånt er gøy, så hvorfor ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en morsom jobb :jepp: Men det kan jo fort bli at man ikke får noe særlig lønn, for alt går på varer i butikken :ler:

Jeg har hørt scrapping er avhengighetsskapende.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det var det da....

Har en tendens til å ta litt av når jeg shopper... hehe....

MEN.... skal da klare å la vær vel.... hvis man ikke får et utrolig flott tilbud da :lur:

-----------------

Men over til noe annet....

Jeg skal hente ut egg til mandag og sette inn igjen onsdag :hoppe::strix:

Håper bare ting går bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...