Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Ny bok! :hoppe:

Så spennende med prøving. Håper det klaffer for dere på første forsøk. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei søtnosen!!

sniker innom å legger igjen en mandags :klem:

håper alt er bra med deg og at dere har hatt en strålende helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare titte innom en tur i den nye boka di - jeg har ikke klart å skaffe meg ny bok selv ennå :sjenert: Litt for glad i bryllupsdagboka mi ennå :fnise:

Satser på at det klaffer på første forsøk, selvom det kan bli vanskelig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtnosen!!

sniker innom å legger igjen en mandags :klem:

håper alt er bra med deg og at dere har hatt en strålende helg :hug:

ÅÅÅÅÅ :hug:

Den trengte jeg... for mandagen var skikkelig bånn i bøtta..... men er det ikke det mandager er? ;)

Helgen var flott den, bare synd at himmmelen åpnet seg da vi hadde planer om båttur etc, ble en kort en, men dårlig med overnatting. Finnes da mange andre dager :)

Ble det noe hybel på broren din?

Måtte bare titte innom en tur i den nye boka di - jeg har ikke klart å skaffe meg ny bok selv ennå :sjenert: Litt for glad i bryllupsdagboka mi ennå :fnise:

Satser på at det klaffer på første forsøk, selvom det kan bli vanskelig :klemmer:

HEI :velkommen:

Ja det er skikkelig vemodig å gi slipp på bryllupsboka :sukk: meeeeen... skal ikke slette den, ha den her som et lite minne :nigo:

-------------

I morgen er det første spray dag og :sjokk: jøss som tiden flyr!!!

Håper bare lønna mi kommer inn til rett tid imorgen, sånn at jeg får kjøpt den sviiiiiiin dyre medisinen.....

Har forresten gått og små murra i magen og.... er jo typisk det og min uflaks.... at jeg brått får TR når den ikke er ventet..... :frustrert: men men..... krysser fingra for at det er falsk alarm ;)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med sprayingen :strix:

Er det forbehandling for prøverør eller er det bare hormoner som skal hjelpe kroppen med å bli gravid naturlig? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For behandling. Sprayingen... som er nesespray... og smaker dritt.. (grøss) skal holde kroppen i sjakk sånn at jeg ikke før eggløsning etc for tidl... skal begynne med sprøyter 30 juli, stimulere kroppen og hormoner... inn til ktr. 5 august og så får jeg vite der ifra når jeg skal inn å ta ut egg og så sette inn :)

Så mye nytt og spennende... men også en påkjenning om ting ikke går som det går, men det er en del jeg bare må regne med.

Har for øvrig tatt helgen alt i dag ;) fri mandag også, det er ikke feil kan man si. :nigo:

Har null planer da... eller hadde tenkt meg nesten en times kjøretur opp til Askim for å se ei tidligere barndomsvenninne gifte seg. :)

Annet enn det.... SLAPPE AV!!!!

Kan jo hende det blir noe drikke med ekstra futt i på lørdagen da :lur: det får tiden vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med langhelg da, din heldiggris!! :tommelopp:

Jeg har heller ingen planer for helgen, og det er faktisk utrolig deilig!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det går så bra som det får gått midt i fellesferien... :sukk:

Skal på et intervju til uka, håper de er noe for meg og jeg er noe for dem!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig besøk i dagboka mi :)

Masse lykke til med ivf'n din! Hva slags spray bruker du?

Det ER dyrt, ja.. men verdt det når det funker da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst.... Ticker'n din er helt rå, hehe :ler: "more brain than Paris Hilton" :lol:

Bruker Suprecur nesespray, skal ha Menopure sprøyter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... lurer virkelig på hvordan det skal gå framover når jeg er så trøtt og sliten allerede etter bare noen dager med spraying. Men må bare tenke positivt på det og at det rett å slett at det er verdt det :)

Har forresten kjøpt guitar hero med Metalica til kjære i dag, nå sitter han å spiller for harde livet i stua.... tror ikke jeg hører så mye fra han resten av kvelden, bortsett fra enkelte sanger omigjen og omigjen :ler:

Egentlig var vi invitert bort til en kompis av kjære, men siden formen min er så som så, droppet vi det. Det kommer andre dager og helger :) Sommeren er ikke over enda.... skjønt.... været kanskje tror det.

Men er det ikke sånn hver sommre da? Sol og strålende vær i begynnelsen.. folk klager over varmen og svetter ihæl... så kommer brått regnet og det blir litt mer guffent..... men klage gjør man søren meg da og.

Hva vil man ha da? Hva er godt nok? Nei..... vi er bortsjemte ;)

For min del blåser jeg i været så lenge jeg har det hyggelig med venner, familie og ikke minst min kjære. Er det som teller :):strix:

I dag har jeg vært "kååååne" i 3 uker....:hjerte: hehe.... som kjære så fint pressiserer å si det. Kåååne faktisk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig å lese at du blir trøtt og sliten av sprayingen :riste: Men satser på at den gjør jobben sin, slik at dere klarer å få en mini devil :)

Det ser som du sier, folk klager over været uansett :fnise: Liker det best da det er fint jeg da :jepp:

Ha en fin lørdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello Devilina!

Spennende å ha begynt på spray... Går du rundt og føler etter symptomer? jeg tar meg selv i det altså.... hihi :blush:

Grattis som kåååne i 3 uker! kjære og jeg har snart et år!! :strix:

WOOOSH! sa tiden og VIPS var det gått et år!! hihi!!

kanskje du feirer 1 års dag med din kjære og en liten nydelig IVF baby??

Jaaaa! :jepp:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart man går og kjenner etter symptomer.... men jeg var helt kaka de to første dagene, men når går det bedre. Kroppen har vel vendt seg litt mer til det kan jeg tenker meg :D

1 år alt ja, gratulerer!! :hjerte:

Ja tenk... kanskje det er en IVF baby om et års tid ;)

Når skal du inn på RH for første kontroll time?

Vet du foresten hvordan det er når man eventuelt blir gravid... må man følges opp på RH da.. hele veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :skya:

Vi skal inn på første kontroll den 3 august. Det blir spennende! :lol:

De sa til oss at så snart man får 2 blå så måtte man ta kontakt med egen lege, de hadde ingenting med selve graviditeten å gjøre kun veien dit....

Man måtte søke på lik linje med alle andre om å evt få føde der... men det som er fordelen med IVF er jo at man vet veldig tidlig ift mange andre!

Jeg har en egen gynekolog som skal følge meg under svangerskapet, men jeg vil gjerne føde på RH da, for det er veldig nærme meg.

Håper du ikke har for mange symptomer! jeg har til nå: større ømme pupper, vondt i huden over nakken og skuldrene og en vanvittig tørste! Men dette skal jeg overleve!

Kunne vært værre... en på jobben sin kone hadde migrene fra dag 1, og etter et par dager ble hun kvalm.. nå er hun 18 uker på vei og kaster fortsatt opp... Stakkar!! :haar:

han en super kveld!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søren og..... skal inn til første ktr den 5 august.... hadde vært artig om vi fulgte hverandre der og, hehe....

RH er litt langt unna oss, så blir vel SØF her... selv om jeg ikke har lyst til å føde der om vi er heldige å få en liten spire.

Ømme og større pupper trenger jeg ikke å få... og heldigvis ikke merket noe der.

Bare dette: tørst, sliten, problemer med søvn, mer matlyst. Men skal da overleve det ;)

-----------------------------------

I morgen er det tilbake til jobb igjen...... så er det fire dager til FERIE.... en ufrivillig sådan, men legen jeg jobber for skal ha ferie så.

Lurer virkelig på hva jeg skal ta meg til de to ukene.... hater å ikke ha noe å gjøre..... går på veggen jeg da :lol:

Tror jeg har sitti for mye på dataen i det siste også.... hehe.... blitt små hekta på spill.

spilt scrable på ordspill.no

og diverse andre små spill på onlinebanditt.no :ler:

Prøvde å spille guitar hero i går..... MØKKA SPILL..... får ikke til :lol:

Og jeg er dårlig taper... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen!!

innom å oppdaterer meg litt på hva som skjer, ser det er spennende tid fremover her :popcorn: moro å vite om flere som prøver :Nikke:

håper du får en strålende dag og en flott uke :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende fremover her ja. :Nikke:

Deilig at du snart får ferie da! :hoppe: Du finner nok på noe skal du se. Da har du jo tid til å bli skikkelig god i Guitar Hero. ;) Spill er gøy. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri spilt Guitar Hero, men kjære har visst nok prøvd det hos en kamerat! var visst moro sa han, i hvertfall etter noen øl ;)

:fnise:

hjemme så går det i Zelda på Wii, kjære spiller og jeg ser på.. og kommer med innspill fra sidelinja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...