Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Muffin: Spill er gøy ja :hoppe: så lenge man får det til... hehe... har vel en tendes til å skulle klare alt med en gang... er perfeksjonist til benet.... så fikser jeg det ikke blir jeg sur :ler:

Miso: ja spennende tid i møte... mye som skjer her og der... eller... kanskje kommer til å skje :) Er dere prøvere og?

-----------

Har for øvrig bakt noen utrolige gode muffins i dag! :hoppe::strix: jeg er ikke verdens mester i å bake, men steike de var gode :nigo:

ble rett og slett brownie muffins.... :nam:

Ellers har det i grunn skjedd lite.....

Sprayer og står på..... fått ømme pupper i dag og..... VILL IKKE HA DET!!

Oppblåst og jævli... skal si medisinene funker som de skal ja.......

Ellers slenger jeg en :klem: til alle som skulle ta en tur innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar imot :klemmer: og kaster en :klem: tilbake!!

Håper dere lykkes med babylagingen!! Dette er jo ganske spennende i grunn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :klem:

sniker innom en torsdags morgen for å legge igjen en :klem: til deg! Håper du har det bra og at former har bedret seg!

Ja, vi driver også å prøver :Nikke: har holdt på siden februar! mister litt motet, men kjære er veldig positiv og det smitter jo litt over! så vi får se!

Huff, kjenner igjen det der med ømme pupper :kjefte: det er så unødvendig.. får alltid det før jeg skal ha mensen, ett klart tegn på at mensen kommer har jeg funnet ut! :sur:

Krysser fingrene for at det klaffer for dere fort :jepp:

masse :hug: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar imot :klemmer: og kaster en :klem: tilbake!!

Håper dere lykkes med babylagingen!! Dette er jo ganske spennende i grunn!!!

Tuuuuusen takk :nigo: tok i mot den :klemmer: med åpne armer :lur:

Spennende ja..... meeeeeen..... så kjedelig å gå å venter på datoer og at ting skal skje etc....

Hei snuppa :klem:

sniker innom en torsdags morgen for å legge igjen en :klem: til deg! Håper du har det bra og at former har bedret seg!

Ja, vi driver også å prøver :Nikke: har holdt på siden februar! mister litt motet, men kjære er veldig positiv og det smitter jo litt over! så vi får se!

Huff, kjenner igjen det der med ømme pupper :kjefte: det er så unødvendig.. får alltid det før jeg skal ha mensen, ett klart tegn på at mensen kommer har jeg funnet ut! :sur:

Krysser fingrene for at det klaffer for dere fort :jepp:

masse :hug: til deg!

Siden februar ja :nigo: men ofte må jo kroppen komme seg litt etter flere år med pille eller annen prevansjons bruk. Så det blir nok snart en liten mini Miso skal du se ;) DET har jeg bestemt! :opplyser:

Ømme pupper kommer er nok også bivirkniner til disse medisinene jeg må gå på nå.... men nå er jo hele ideen at jeg skal ha mensen da, men en kontrollert en... en som er bestemt av sykehuset.... Har nemlig ikke vanlig mensen som andre kvinner.... ca 2 ganger i året eller noe.... så derfor IVF forsøk :)

Men regner med at jævelskapen melder sin ankomst i løpet av neste uke.... grøss.... men det må til.

----------

1 dag igjen nå.... så er det FERIE!!!! :nigo:

Har bestilt fin vær....så la oss håpe at jeg er heldig :lur:

Kjære jobber sent i dag og... sånn er det å jobbe som selger ja...... så blir meg og Missie :katt: og noe kos på TV..... eller kanskje jeg skal ni øve på den hersens Guitar Hero? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel dags å skrive litt her igjen... sjønt... det har ikke akkurat skjedd så mye i helgen da.

Har fått brukt opp gavekortene vi fikk på til Bohus, så nå er vi eiere av nytt spisestuebord til seks personer, kan ha opptil 12 om man putter på ekstra forlengere :nigo: Ny kommode til soverommet og to lese lys til å ha over senga....noe vi har savnet lenge... Har bare taklampe... og noen ganger er det kjipt å måtte opp av å senga for å skru av eller på, hehe :ler:

Vegg deler... den måtte vi skaffer for vi hadde fått så mye fint til bryllupet som trengte en plass.

Nå venter vi bare på at stuebordet skal komme, det vi har trengs å byttes ut... har sett sine bedre dager kan man si :ler: Tror jeg har hatt det siden jeg gikk på videregående eller noe... men det har gjort nytten sin da.

Da er det bare å spare opp litt penger og ta en tur på IKEA når det tid kommer... må ha nytt sofa trekk til sofaen.... heldigvis koster ikke dette allverden heller, så må si vi har fått mye for pengene :)

I dag er det offisielt den første ferie dagen min.... så har vridd og vrengt hodet..., lurer på hva jeg skal ta meg til... kjære jobber fra 12 til 20 hver dag... så blir bare meg og :catmilk: Missie her... og i lengden kan det bli litt for kjedelig.... ikke har jeg tilgang til bil heller, den må kjære ha til jobb.

Fengsel i egen leilighet? :ler: føles litt sånn akkurat nå.

For øvrig så driver jeg å sprayer og sprayer.. ikke merket noen flere bivirkninger... og TR er snart i anmarsj.... DET kjennes kan man si... kjennes ut som jeg har blitt bra tuppa til i magen. :huh:

OJ!!!!! etter et blikk bort på kalenderen......

1 MND BRYLLUPSDAG!!!!!! :strix: :yvonne:

Rart det der.... tiden fram mot bryllupet sneglet seg litt til tider... men nå har vi søren meg vært gift en måned alt :sjokk:

Hvis ting går så fort.... da må jeg se til å få ræva i går... snart pensjonist alderen neste :lol:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1 måned bryllupsdag i går! :strix:

Så herlig å få kjøpt inn så mye nytt og fint og få freshet opp hjemme da. :)

Håper du finner på noe koselig disse feriedagene. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 1 mnd i går!! Vi har 2 mnd på torsdag vi! :strix:

Så du hadde skrevet om Pergotime i boka til Miso (tenkte vi kunne slutte å kuppe.. :sjenert: ). Du har tatt mange kurer ja? Du fikk ikke eggløsning allikevel?? Jeg har lest litt rundt om PCO(S) her nå. Skjønner at det kan være utrolig individuelt hvordan det arter seg. Jeg må nok bare få kommet meg til legen og få sjekket hvordan eggstokkene ser ut, og måle litt hormoner og sånn tenker jeg. :) Hadde vært fint å få klarhet i det.

Ha en fin dag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress: Kan bli litt mye kupping noen steder ja :ler:

Altså... kan hende jeg fikk eggløsning, men ingenting skjedde... man skal jo ta blodprøver litt i etterkant to ganger for å se om man har/fikk eggløsning... men jeg har ikke fått noe tilbake melding på at jeg fikk dette. Jeg fikk jo beskjed om å gå opp i dose også....

MEN... nå har jo de små svømmerne til kjære blitt sjekket også... og det viser seg at han ikke har beste kvaliteten... eller få var det vel. Så det kan jo også være en grunn som spiller inn.

Ja det utarter seg veldig forskjellig fra person til person... men i hovedsak så er det det vanlige som uregelmessig mens og økt hårvekst som går igjen hos folk... når man går på p-piller så får man jo den hormon mengden man mangler og man merker ikke noe til det.

Ja får håpe du finner ut noe etterhvert :)

Muffin: Tusen takk :strix:

Ja det er så deilig å få noe nytt i hus og spesielt når det er så nyttig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress: Kan bli litt mye kupping noen steder ja :ler:

Altså... kan hende jeg fikk eggløsning, men ingenting skjedde... man skal jo ta blodprøver litt i etterkant to ganger for å se om man har/fikk eggløsning... men jeg har ikke fått noe tilbake melding på at jeg fikk dette. Jeg fikk jo beskjed om å gå opp i dose også....

MEN... nå har jo de små svømmerne til kjære blitt sjekket også... og det viser seg at han ikke har beste kvaliteten... eller få var det vel. Så det kan jo også være en grunn som spiller inn.

Ja det utarter seg veldig forskjellig fra person til person... men i hovedsak så er det det vanlige som uregelmessig mens og økt hårvekst som går igjen hos folk... når man går på p-piller så får man jo den hormon mengden man mangler og man merker ikke noe til det.

Ja får håpe du finner ut noe etterhvert :)

Økt hårvekst ja! :haar: Det syns jeg faktisk jeg har merket bare på de litt over 2 månedene jeg har vært uten Diane! :sinna: Dét trengte jeg ikke!!! :sur: Og kviser! Fader, nå er jeg stilig.. Stygg, hårete hud.. huff...

Nei, jeg får komme meg til legen!! Sikkert lurt å sjekke svømmerne til kjære og. Han har (så vidt han vet ;) ) aldri gjort noen gravid før (har ikke prøvd heller da), og han er jo litt eldre, så hvis hans småttisser er av dårlig kvalitet i tillegg, så kan det jo hende jeg ender opp som deg.. Men den tid den sorg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe jævelskap det hår greiene.... er jo reine sauen på beina på en to tre... og andre steder på kroppen.... lenge leve voksing!!! Kan ikke barbere, da blir det enda verre :sukk:

Meeeen.... er da ikke andre enn kjære jeg skal vise meg for, så i grunn så blåser jeg i det. Han elsker meg jo for den jeg er :nigo:

Kviser? Den er ikke jeg kjent med... har aldri sliti med det i grunn, men kjipt når det dukker opp og dea :(

--------------

I dag har jeg før øvrig vært urolig flink! :hoppe:

Har shina hele leiligheten..... :husarbeid: fader så fort det kommer støv!!! :frustrert:

Skylder på :catmilk: jeg.. hehe

Tror jammen jeg skal ta meg en joggetur i dag også, lenge siden nå... kan ikke bruke unnskyldninger som at det er litt dårlig vær og ferie nå... Nå har jeg jo tid til det ;)

LØNN til fredag også!!!! Det skal komme godt med.... må jo ut med enda mere utgifter til mer medisiner og masse annet som ligger på vent....

I grunn .... når man tenker over det så kan man lurer på hva meningen med livet er..... man blir født inn i en verden og en familie.... vokser opp og lærer ting. Får motgang og medgang... går en hel haug med år på skole for å lære enda mere... få seg utdannelse.... jobbe, stifte familie.... jobbe... betale regninger..... og enda mere regninger... for de stopper jo aldri.... og så skal vi bli gamle og dø..... Hva er meningen?

For alle er jo redd for å dø... i alle fall de fleste, men vi vet jo at vi kommer til å gjøre det uansett....

Nei,... tror jeg må trå ut av filosofi stunden litt... blir jo bare tullete i hue selv av det her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå var det en stund siden jeg var innom så jeg! Ser du også driver og filosoferer...

er det en bivirkning tro? jeg går og grubler mye om dagene...

Er veldig misunnerlig på ferien din kjenner jeg... skal ikke ut i ferie før uke 34...

leeeeeeeeengeeeeee til!! :sukk: Skjønner det er kjedelig om man ikke har noen ferie planer da... Guitar hero er KONGE!!! kjenner meg igjen i det å ville få det til perfekt med en gang.. hehe! Jeg spillte det mye på jobben i en periode, men han som likte det har sluttet hos oss og jeg kan jo ikke akkurat sette igang og spille uten påskudd av at pasientene vil det.. eller?? :lur:

Begynner å lure på om puppene var store og ømme pga mensen jeg forresten... nå er de nesten tilbake til vanlig... hmm.. :sjenert:

Håper du finner noe gøy å gjøre snart!

Ha en fiiiiin dag imorgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinke:

Lenge siden jeg var innom her nå ;) Håper du koser deg med ferien, hvor lenge har du fri?

:troest: Høres ikke noe godt ut med de bivirkningene du får, men det er jo til et godt formål så da er det vel greit i lengden :fnise:

Ha en fin dag videre :klem:

PS. Jeg har fått meg ny bok :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudeliten: Tja si det..... tror jeg i grunn alltid har vært av den typen som tenker på alt mellom himmel og jord.... og så overanalyserer jeg ting... det må være svar på ting.. hehe...

For å si det sånn... jeg kunne ikke ha vært psykolog, da måtte jeg ha blitt bra tullete i hue selv :ler:

ømme pupper har nok noe med mensen å gjøre... er mitt oppi jævel skapen nå... men.... de er fortsatt ømme... vi får se... nærmer seg mer og mer for sprøyte start nå :nigo::hoppe:

Klart du kan trå til med guitarhero alene... de kommer alltids noen som lurer på hva som skjer ;) og som vil være med :lur:

MaiL : Heisann!!! Hyggelig å seg deg her igjen!!!

Ny bok ja :hopp:

Da må jeg inn å ta en titt :nigo:

Har fri til 3 august :) men det blir en kort uke da. Jun jobb den 4 og 6 august ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint å se at det er flere enn meg som undrer og filosoferer. ;) Det er mye rart man kan tenke på, og jenter tenker som regel altfor mye. (Og kanskje gutter for lite.) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan trå til med guitarhero alene... de kommer alltids noen som lurer på hva som skjer ;) og som vil være med :lur:

Bra Plan!!! :lur:

Jeg skal spille litt i morgen den dag!! :opplyser:

Fint å se at det er flere enn meg som undrer og filosoferer. ;) Det er mye rart man kan tenke på, og jenter tenker som regel altfor mye. (Og kanskje gutter for lite.) :ler:

:fnise: Jah! Det er der det ligger!! hihi!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det vel på tide og skrible litt igjen og la tankene fly.... noe de i grunn gjør uansett :ler:

Må si jeg har gjort mye produktivt i dag... :shoppe: shopping skulle ha vært en sport :lol:

Tok bussen til sentrum og gikk litt av skafte inne på en hobby butikk.... nå skal det scrappes og lages bryllupsalbum ja.... shit sånt er dyrt når man først setter i gang... man trenger jo det ene og det andre, men resultatet blir forhåpentligivs bra :nigo: Venter bare på at bildene skal dumpe ned i postkassen. Brukte noe som heter nfoto.no 25 første bildene gratis og et gratis spiralalbum som jeg satt i sammen selv... det er ikke galt da :D Så alt i alt kom det på 137 kr for ca 80 bilder, røde øyne retusjering og forsendelse... ikke ille det vel? :)

Den egentlige grunnen til at jeg dro til sentrum var jo for å fikse neglene..... men nei da.... de hadde ikke notert timen min.. så da ble det en liten bom tur der... men fikk heldigvis ordnet det i morgen. :hoppe:

Var innom apoteket i dag og for å hente sprøytene jeg skal begynne med til torsdag....... 2311kr!!!!!! :sjokk: og jeg bruker den billigste av medisinene..... Ja.... hva gjør man ikke for å få en :babysmokk:

Gruer meg litt til stikkingen på meg selv da... er noe helt annet å drive å stikke alle andre, det er jo bare gøy :ler:

Får vel prøve å instruere kjære så godt jeg kan vel :)

Det etterlengtede nye stuebordet vårt er på plass også!!!!! Fikk byttet bordbeina så nå er alt i orden.... fikk to lange og to korte første gangen... må ha vært en full en :skaal: som pakka bordet på lageret i Oslo eller noe.

Tror det blir en joggetur på meg etterpå og :) Nei.... tror ikke... jeg vet.... nå må jeg skjerpe meg... fint vær er det og... klart man skal ut å løpe da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får du ikke sprøytene på blåresept? :klø: Isåfall skal egenandelen for hver uthenting være max 500,-... Men som du sier: Hva gjør man ikke for :babysmokk:

Å stikke seg selv er dritskummelt :redd: Men etterhvert gpr det som en lek :lol: Jeg tror faktisk det er verre å se på at folk stikker seg selv, enn å faktisk gjør det :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de medisinene der er på hvit resept. For å få en medisin på blå så må det være dokumentert at man trenger medisinen over longre tid og det er det jo ikke et prøverørs forsøk. Men man får heldigvis igjen penger fra NAV om man overstiger 9000 i utgitfter eller noe... men tror jeg slipper det også... satser på klaff første forsøk vel :ler:

Ja litt skummelt... men det skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg trodde du startet igår jeg siden du startet 2 dager før meg med sprayen... :klø:

Hadde tenkt å poppe innom for et godt råd på stikke-seg-selv fronten... Hmm...

Lykke til imorgen. dette blir spennende!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping! :hoppe:

Oi, de medisinene var dyre, men det er jo garantert verdt det når lille :babysmokk: kommer. Lykke til med stikkingen. Du er jo hvertfall vant til slikt.

Kos deg med albumlaging. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...