Gå til innhold

Forundringsboka


Devilina

Anbefalte innlegg

Jepp jepp!!!!! :hoppe:

Da var de første skriblerier i denne dagboken skevet. Må vel mesten si... Dagbok herved åpnet :lol:

Litt vemodig å slutte å skrive i bryllupsdagboka mi... men er liksom litt dårlig med planlegging nå :ler:

Mulig det blir litt skriving her og der i begge, kommer jo helt an på hvor folk finner fram og skrive litt.

For de som skulle ta en tur innom her og ikke har snøring på hvem jeg er så kan det vel kort forklares: Jente på 28 år, nettopp gift med drømmemannen 20.06.09 :hjerte: Bosatt i Østfold og.... tja.... mer finner man vel kanskje ut om man følger med her og der.... :nigo:

Nesten litt fælt å tenke på at her sitter jeg å skriver på min fridag, med det herlige været ute :sol::ler: nei.... får vel komme meg ut.

:klem: til alle som skulle finne på å ta en tur innom.. både gamle som nye :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: JAAAA!!! :strix:

En helt fantastisk dag! Det var vært all planleggingen og stresset ;)

Og ikke minst... :velkommen: i boka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :klemmer:

Innom å huker deg på mine innlegg :nigo:

Jeg har Michael Jacson på besøk i dag jeg og vi kooooser oss :jepp:

Han synger til meg :Nikke:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skjønner du bestemte deg for å starte ny bok, i stedet for å fortsette med den gamle? Følger med her fra nå!! :opplyser:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søtnosen :klemmer:

grattis med ny bok :strix:

er enig i at det er vemodig å slutte med bryllupsboka, syns det var trist jeg.. men har den fortsatt liggende her ;) klarte ikke å kvitte meg med den :fnise:

gleder meg til å følge boka di videre :hoppe:

:hug: på snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :klemmer:

Innom å huker deg på mine innlegg :nigo:

Jeg har Michael Jacson på besøk i dag jeg og vi kooooser oss :jepp

Han synger til meg :Nikke:

:fnise

:hoppe:

Så bra at flere har tatt turen innom :nigo:

Michael er bra!!! Sang han like bra som alltid eller? Jeg er sikker på at du dro noen moves på stuegulvet :ler:

Hei! Skjønner du bestemte deg for å starte ny bok, i stedet for å fortsette med den gamle? Følger med her fra nå!! :opplyser

:klemmer

Ja, er ferdig med planlegginga :sukk: så da er det liksom et nytt kapitel som er i gang ;)

Skal du fortsette å skrive i din?

Hei søtnosen :klemmer

grattis med ny bok :strix:

er enig i at det er vemodig å slutte med bryllupsboka, syns det var trist jeg.. men har den fortsatt liggende her ;) klarte ikke å kvitte meg med den :fnise:

gleder meg til å følge boka di videre :hoppe:

:hug: på snuppa!!

:stix: ja må ny bok til nå, men gjør som deg... lar den andre være. Er jo litt kos å klikke seg tilbake og ta en titt på det som står :nigo:

:hug: back!!!!

I dag er forresten den store senge ligge dagen.... folk lurer på hvordan jeg klarer det... er jeg syk så er jeg syk.

Var på en nydelig og hyggelig båttur i går med svigerinne og mann, naboen og min kjære, så klart :) Bada og grillla.... fikk til og med tid til litt fisking utpå kvelden.. dårlig med fangst.. den lille jæ***en datt av akkurat når jeg fikk den opp til båtripa :(

Tror ikke jeg tålte pølsene vi grilla... ellers så var det bare min tur... våknet opp med skikkelig mageknip... og så var det en lang date med doen....

Var fin da jeg våknet opp, men måtte bli hentet på jobb klokka 10 av kjære.... lenge siden jeg har vært så kvalm og dårlig... huff.. Omgangssyken er det værste jeg kan ha..

Så har liggi halvdau i senga i hele dag. Kjære dro på jobb og kom hjem åtte... og så rett ut igjen for å være med å teste båten til naboen...... :(

Hvor er sympatien og litt selskap??? :tristbla:

Hadde kjære vært syk hadde ikke jeg stikki ut, hadde vært hjemme og varta ham opp... men sånn er vi da.... forskjell på kvinner og menn...

Satser på jobbing i morgen, penger trenger man :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Ny bok :hoppe: Kjenner igjen de tankene med at det var vemodig å "stenge" bryllupsdagboka....ligger jo så mye herlig planlegging i den :rødme:

God bedring til deg :klemmer: Må jo ikke bli syk nå i sommervarmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ferdig med planlegginga :sukk: så da er det liksom et nytt kapitel som er i gang ;)

Skal du fortsette å skrive i din?

Jeg så du hadde oppdaget at jeg har fått ny! :jepp: Det kommer sikkert til å skrives litt av hvert om annet enn prøving der også (hvor mye går det an å skrive om det egentlig?? :klø: "I dag hadde vi sex." Spennende... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro noen moves ja :nigo: Og han synger like perfekt som ellers :rødme:

Huff er du blitt syk stakkar? :troest:

Du får ha god bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Ny bok :hoppe Kjenner igjen de tankene med at det var vemodig å "stenge" bryllupsdagboka....ligger jo så mye herlig planlegging i den :rødme

God bedring til deg :klemmer: Må jo ikke bli syk nå i sommervarmen!

Ny bok ja!!! :nigo:

Tusen takk for det :) er på bedringensvei nå, og fy søren så godt!!

Jeg så du hadde oppdaget at jeg har fått ny! :jepp: Det kommer sikkert til å skrives litt av hvert om annet enn prøving der også (hvor mye går det an å skrive om det egentlig?? :klø: "I dag hadde vi sex." Spennende... :fnise )

Tro meg... det går an å skrive utrolig mye om det... hehe.. har vært inne på andres prøvebøker og der står det mye rart altså :fnise:

:opplyser: viktig å vite når folk har sex ja, må jo virkelig få tatt del i hele prosessen :ler: :ler:

Jeg dro noen moves ja :nigo Og han synger like perfekt som ellers :rødme

Huff er du blitt syk stakkar? :troest

Du får ha god bedring :klemmer:

Skulle likt å sett deg ja :ler:

Syk ja :( men er på bedringensvei :hoppe::nigo:

Det er liksom ikke det rette tidspunktet på å være syk det her.. sånt hører vinteren til.

Lurer på hva jeg skal finne på i dag.... kjære drar på jobb sånn etterhvert her... og det finnes da måte på av hva man gidder å se på tv og....

For øvrig nærmer det seg mer og mer første spray dag :hopp: da er vi i gang!!

For de som lurer på hva dette er så skal jeg og kjære har IVF forsøk :)

Så da er det i gang med en nesespray i noen uker, så sprøyter, inn til ktr, og så hente ut egg... noe jeg for øvrig gruer meg til :(

men kanskje det blir en mini-devilina etter hvert :nigo: håper på det beste og ser hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

huff, ikke noe særlig å høre at du er ikke er i form! du får skynde deg å bli frisk så du kan nyte sommervarmen :Nikke:

så spennende med prøving, krysser alt jeg har for at det dukker opp en liten miniDevilina om ikke lenge :jepp:

håper du får en fin dag og at du blir frisk fort!! legger igjen masse bli frisk :hug: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krysser alt jeg har for dere :jepp:

Hvor lenge har dere vært prøvere før dere setter i gang med behandlingen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, er det dét nedtellignen din dreier seg om ja.. Da forstår jeg!

Håper dere lykkes raskt!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

huff, ikke noe særlig å høre at du er ikke er i form! du får skynde deg å bli frisk så du kan nyte sommervarmen :Nikke:

så spennende med prøving, krysser alt jeg har for at det dukker opp en liten miniDevilina om ikke lenge :jepp:

håper du får en fin dag og at du blir frisk fort!! legger igjen masse bli frisk :hug: til deg!!

Tusen takk for :hug: den hjalp!!! Er nå oppe å går og føler meg faktisk ganske så bra :nigo: Har til og med vært med kjære og en kompis og skrudd på bil... :jepp: du leste riktig... skrudd på bil... bytte dempere og bremse skiver/kalippere på en audi... ble svart og fin ja... i den varmen og.. phu.... Aim æ hændi wåmen :lur:

Jeg krysser alt jeg har for dere :jepp:

Hvor lenge har dere vært prøvere før dere setter i gang med behandlingen da? :)

Vi har ikke vært prøvere lenge, men jeg har vist om diagnosen i mange år.... så fikk beskjed her at jo lengre jeg nærmere meg 30 jo værre er det og mindre sjangs for lykkes... så da tenkte vi... hvorfor ikke... vi har jo bestemt oss for å dele livet og det er jo naturlig at det kommer en eller to små :)

Egentlig så er kriteriene at man må ha vært samboere i over 2 år eller gift i 1 år... men nå har det seg sånn at vi akkurat ikke kommer inn under den grensa, men de gikk med på det alikevel :)

Aha, er det dét nedtellignen din dreier seg om ja.. Da forstår jeg!

Håper dere lykkes raskt!!!! :hoppe:

Det er det vettu :)

Er liksom en prøve/alt mulig rart dagbok ;)

Ja det gjenstår og se, er jo stor sjangs for abortere når man har PCOS, men... da er det bare å prøve igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fant deg :hoppe:

*mine innlegg*

Skal bli spennende å følge med hva som skjer her etterhvert :)

Krysser fingrer for en liten :babysmokk: snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå rusler det og går mot første spray dag.... blir spennende å se hva som skjer fram over :)

Hare søren meg to uker ferie snart og :nigo: sånn helt uventet....

Jeg jobber i et vikarbyrå og har fått meg et oppdrag hos en øyelege i Fr.stad, hun skal visst ha ferie 2 siste ukene i juli! DET ER IKKE FEIL :nigo:

Ellers må jeg si det har skjedd forbausende lite i livet mitt for tiden... ikke noe spennende å skrive om i alle fall.

Kjære er på jobb og jeg driver å romsterer i heimen... ting må gjøres selv om det er sommer og :sol:

Senere i dag blir det å stikke til svigers på middag, det blir kos. Faren til kjære er en fantastisk kokk, tro det eller ei :)

I morgen blir det kanskje en båttur :) i ferskvann vel og merke.. jeg er oppvokst med det og ikke noe fan av saltvann, tang og tare og ikke minst. KRABBER... smaker godt, men stygge skapninger!!! grøss........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

innom og smugtitter litt siden vi blir ganske samtidige med ivf'en!

Mulig du har skrevet det, men hvilke datoer har du fått?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...