Gjest selvdigger Skrevet 30. juni 2009 #81 Del Skrevet 30. juni 2009 Ingen øyne skinner , slik som mine øyne gjør. Ingen er så nydelig som meg. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 1. juli 2009 #82 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå som jeg er i en ganske nedfor periode, pluss at jeg er syk med influensa, synes jeg at jeg nærmer meg direkte stygg. Men til vanlig er jeg pen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagett Skrevet 1. juli 2009 #83 Del Skrevet 1. juli 2009 Det er ingen som er stygge! Alle er pene på sin måte! det syntes ihvertfall jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 1. juli 2009 #84 Del Skrevet 1. juli 2009 Er det et sted man kan se bilde av medlemmene, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 1. juli 2009 #85 Del Skrevet 1. juli 2009 Ain't got nothing to hide, bare at det er 2 år gammelt, jeg er i en annen by, og skjuler trynet mitt http://photos-c.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2...086570_6629.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 2. juli 2009 #86 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg synes jeg er rimelig søt. Noen dager føler jeg meg søtere, andre dager kan jeg føle meg som et dass. Jeg er nok en 8'er. Hadde vært mye penere om jeg gikk ned 7 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 2. juli 2009 #87 Del Skrevet 2. juli 2009 I dag er jeg friskere, nydusjet og nysminket. Så i dag føler jeg meg hakket penere enn i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå