Gå til innhold

Syns du at du selv er pen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei :)

Bare for moroskyld for å se hvordan folk ser på seg selv..

Ser du på deg selv som penere enn gjennomsnittet, styggere eller midt på treet?

Jeg gir meg selv en 8'er hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MåneSkygge

Noen ganger kan jeg synes jeg er pen. Andre dager vil jeg helst ikke se meg selv i speilet.

Men tror nok jeg ligger sånn ca midt på treet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jenten 87
Hei :)

Bare for moroskyld for å se hvordan folk ser på seg selv..

Ser du på deg selv som penere enn gjennomsnittet, styggere eller midt på treet?

Jeg gir meg selv en 8'er hehe :)

Jeg gir meg selv en 4`er. Under gjennomsnittet vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om menn har hotness skala. Enten er ein kjekk eller so er ein ikke.

Men hmm kanskje 5, synes ikke eg selv er pen eller fotogen.

Min bror og søster synes eg er svært pene. Og folk har sagt til meg eg er kjekk og pen og burde vært modell. Men eg vet ikke hva de ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing
Jeg tror jeg er ca en 17.

:fnise:

Kunne ikke dy meg, det er ingen som har definert hvordan skalaen skal være.

:ler:

Finnes nok ingen fasit på det :)

Kompiser sier at 1 er de Jokke i Pondus plukker med seg, mens 10 er Adriana Lima etc.

Synes forøvrig det er trist at det er så mange som ser på seg selv som mindre pene her! Er sikker på at det har mer med selvtillit å gjøre enn hvordan dere ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er fornøyd med utseendet mitt. Er ikke typisk pen, men relativt søt, og forholdsvis heldig med kroppsbygningen selv om jeg ikke har store pupper etc. Har bekymret meg mye for utseendet da jeg var yngre, men har innsett at jeg ikke har noen grunn til å klage, og bruker veldig lite tid på å tenke negativt om hvordan jeg ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor jeg er i syklusen det. Er det mensentid føler jeg meg opplåst og ekkel. Rundt eggløsning er jeg rimelig fornøyd. Viktigste for meg er heller hvordan samboer ser meg. Han synes at jeg er vakker uansett! Og det hjelper jo selv på dårlige dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hmmm, utrolig vanskelig å vurdere seg selv på en sånn måte. Men på gode dager er jeg kanskje en 7`er. på dårlige dager, sånn ca 4-5...

Da tar jeg i betraktning at jeg er 41 år, de fleste tipper 7-8 år yngre. Så mulig jeg holder meg ganske godt - heldigvis :)

Også spørs det jo hvem man sammenlikner seg med. For meg er det ikke naturlig å sammenlikne meg med en smekker 25-åring. Må jo sammenlikne med de på noenlunde samme alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen dager føler jeg meg helt forjævlig stygg, for å være ærlig.

Men heldigvis føler jeg meg pen de aller fleste dager :)

Er litt vanskelig å sette seg selv på en skala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestdeluxe
Hei :)

Bare for moroskyld for å se hvordan folk ser på seg selv..

Ser du på deg selv som penere enn gjennomsnittet, styggere eller midt på treet?

Jeg gir meg selv en 8'er hehe :)

Jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillemæ

hehe, svært vanskelig spørsmål. Av og til føler jeg meg veldig pen, av og til føler jeg meg rævva.. Det avhenger av psyken min egentlig, en dårlig dag eller ei. Kjæresten min, familien min og venner har gitt meg en del kommentarer på at jeg er det, for dagen presiterte ei jeg jobber med å si at hun synes jeg har en fantastisk kropp..:P men ja, vanskelig for meg å si. Synes absolutt ikke jeg er noe særlig når jeg ikke har stelt meg, men hvem gjør egentlig det??

Jeg kan i allefall understreke at jeg ikke er under gjennomsnittet, tror ingen er det så lenge de tar vare på kroppen si :)

Men dette med skala synes jeg er grusomt, og jeg synes det er grusomt å tenke på at andre gjerne plasserer meg på en skala (derfor prøver jeg å la være å tenke på det:P) hvis folk skulle satt seg selv eller andre på en skala måtte man hatt en mal å se etter, for hva er egentlig en tier, en ener eller en femmer??

Bilde??

Tror det er individuelt jeg, og jeg tror ingen klarer å vurdere sitt eget utseende sånn egentlig. Noen synes de er penere enn de egentlig er, andre er penere enn de tror selv..

Og ja, som noen sa ovenfor: synd at mange har så dårlig selvbilde vedr.sitt utseende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fornøyd med ansiktet mitt, syns jeg er ganske søt og at alt passer sammen. Det hjelper dessverre ikke når jeg nå veier 15 kilo mer enn det som er kroppens idealvekt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...